quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.nu.nl/film/285(...)-rises-internet.html
Warner Bros heeft een samenvatting van het plot van The Dark Knight Rises gepubliceerd.
Foto: Warner
Opvallend, want tot nu toe werd nagenoeg alles over de nog te verschijnen Batman-film angstvallig geheim gehouden.
Op de website staat een 49 pagina's tellend document (pdf) met, naast de plotsynopsis, ook enkele dialogen, interviews met acteurs en informatie van achter de schermen.
Uiteraard wordt het fans afgeraden de tekst te lezen als ze nog wat te raden willen overhouden wanneer ze de film van Christopher Nolan later deze maand gaan bekijken.
EIGEN RISICO OM TE LEZEN!!!!!!!
Anderhalve minuut je ogen dichthouden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Jivis het volgende:
Die synopsis ga ik dus echt niet lezen. Ik vind zelfs de trailers al teveel weggeven. Jammer dat je die verplicht moet kijken als je naar een andere film gaat
.
Dat is gewoon de persmap, of "production notes" zoals die altijd voor films worden vrijgegeven aan de pers. Daar staan nooit hele grote spoilers in. Soms is het zelfs gewoon een kopie van de aftiteling.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.nu.nl/film/285(...)-rises-internet.html
arner Bros heeft een samenvatting van het plot van The Dark Knight Rises gepubliceerd.
Foto: Warner
Opvallend, want tot nu toe werd nagenoeg alles over de nog te verschijnen Batman-film angstvallig geheim gehouden.
Op de website staat een 49 pagina's tellend document (pdf) met, naast de plotsynopsis, ook enkele dialogen, interviews met acteurs en informatie van achter de schermen.
Uiteraard wordt het fans afgeraden de tekst te lezen als ze nog wat te raden willen overhouden wanneer ze de film van Christopher Nolan later deze maand gaan bekijken.
EIGEN RISICO OM TE LEZEN!!!!!!!
Ik zit altijd aan het bioscoopscherm gelijmd met kippenvel op m'n armen als een TDKR-trailer langskomt. Maar dat is deels ook Hans Zimmers schuld.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Jivis het volgende:
Die synopsis ga ik dus echt niet lezen. Ik vind zelfs de trailers al teveel weggeven. Jammer dat je die verplicht moet kijken als je naar een andere film gaat
.
Kom je toch iets later binnen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Jivis het volgende:
.
Gewoon vingers in je oren en er doorheen schreeuwen dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Jivis het volgende:
.
Te laat komen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:06 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
Anderhalve minuut je ogen dichthouden.Maar dan moet je je oren ook dichtproppen, want anders betovert de geniale muziek van Hans Zimmer je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:20 schreef Mijtthas het volgende:
Nolan is er de filmmaker niet naar zulke onzin uit te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://forums.superherohy(...)748191&postcount=378
Het zijn niet echt spoilers, maar een impressie van de acteurs en een algemene beoordeling.quote:If this isn't a 10, then a 10 does not exist.
Vind het kleurenschema van de officiele mooier, maar als die fan dat kleurenschema over zijn poster heen gooit...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:54 schreef Feanatieke het volgende:
Fan-made poster als kritiek tegen de onlangs verschenen IMAX-poster en eerdere filmposters. Verantwoordelijke achter bijna alle parels van fan-madeposters is MMatt, forumgebruiker van Nolan Fans. Volgens de fan-community zijn zijn posters een stuk professioneler dan de photoshopsoepjes van de officiële posters.
Zo hebben de fan-made posters inmiddels wereldwijd volop aandacht gekregen en zijn er veel media die de fan-made posters voor de echte posters aanzien (denk ook aan alle 'regen'-posters, die grotendeels fan-made waren).
Oordeel zelf.
De fan-made poster:
[ afbeelding ]
De officiële poster:
[ afbeelding ]
"When Gotham is ashes, you have my permission to die"quote:
Eindhoven is een normale zaal met een IMAX scherm. Geen problemen mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:01 schreef Blaxje het volgende:
Weet iemand van jullie of er nog verschil zit tussen de 3 IMAX locaties die Nederland nu kent. Ik weet dat Rotterdam en Eindhoven zijn omgebouwd naar IMAX zalen, terwijl Arena een originele IMAX zaal heeft. Maakt dit verschil?
Volgens mij moet je aan eisen voldoen voordat je het IMAX merk mag gebruiken, dus ik verwacht dat er mensen van IMAX bij de inrichting van de zaal betrokken zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:01 schreef Blaxje het volgende:
Weet iemand van jullie of er nog verschil zit tussen de 3 IMAX locaties die Nederland nu kent. Ik weet dat Rotterdam en Eindhoven zijn omgebouwd naar IMAX zalen, terwijl Arena een originele IMAX zaal heeft. Maakt dit verschil?
Maar geen IMAX.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eindhoven is een normale zaal met een IMAX scherm. Geen problemen mee.
In Arnhem heb je wel een hele grote zaal.
De bovenste van deze ziet er wel apart uit...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:05 schreef Feanatieke het volgende:
In deeltje #3 noemde ik al de (sfeer)thema's die aan de films zijn gebonden. Het gaat om Fear (BB), Chaos (TDK) en Pain (TDKR). Ik dacht eerst dat het 'Falls' was. Maar in deel drie gaat het dus om pijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:The Dark Knight Rises is het slotstuk van Christopher Nolans Batman-trilogie. Na de successen van Batman Begins en The Dark Knight bij zowel publiek als critici, kijkt de filmliefhebbende wereld richting de derde film, die het verhaal van Bruce Wayne afrondt. De verwachtingen zijn hoog door de hoge kwaliteit van de eerdere films en Nolans reputatie, maar er is nog niet veel bekend over het uiteindelijke verhaal. Hoewel dat in zekere zin alleen maar goed kan zijn, is het interessant eens te kijken naar wat we kunnen verwachten. Met de eerdere films en de comics als basis kijken we naar elementen die ons kunnen vertellen waarover The Dark Knight Rises ons uiteindelijk gaat vertellen.
Mooi alles op een rijtje gezet.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:40 schreef Breuls het volgende:
The Dark Knight's Fall: een vooruitblik op The Dark Knight Rises
[..]
Afgaande op de vorige films en de trailers kan het niet anders dat een aantal dingen wel kloppenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:30 schreef Breuls het volgende:
Misschien wel totaal niet, maar je weet nooit.
Ik denk het wel. Als het net zo gaat als met TDK bIijft hij wel even draaienquote:Op zondag 8 juli 2012 13:36 schreef wolfrolf het volgende:
Klote, na 20 juli ben ik drie weken weg, en TDR heeft bij pathe de kuip op de echt goeie rijen alleen ver naar links en rechts nog plekken vrij.
Dan maar hopen dat ie na 3 weken nog in een grote zaal draait
Had ik maar eerder gekeken
Zeker, maar de comics zijn inspiratie. De gebroken bruggen zijn in de comic een overheidsdaad. In de film kan dat Bane zijn, of totaal iets anders. Het taggen is in de comics een territoriale markering, in de film wellicht iets anders.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Afgaande op de vorige films en de trailers kan het niet anders dat een aantal dingen wel kloppen
TDKR blijft zeker twee maanden draaien. Maar IMAX kan er vroeg uit zijn, als er een paar weken later een nieuwe IMAX film is. Da's helaas de bijwerking van slechts drie IMAX zalen in het hele land hebben.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Als het net zo gaat als met TDK bIijft hij wel even draaien
Ook in de VS, met honderden IMAX zalen, kan het snel gebeurd zijn met een film, in verband met afspraken met studio's.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
TDKR blijft zeker twee maanden draaien. Maar IMAX kan er vroeg uit zijn, als er een paar weken later een nieuwe IMAX film is. Da's helaas de bijwerking van slechts drie IMAX zalen in het hele land hebben.
Als je die aerial views van Chicago/Gotham en Hong Kong ziet in the Dark Knight, of de setpiece met de vrachtwagen-achtervolging, moet ik je toch ongelijk geven. De proloog in TDKR met Bane in het vliegtuig lijkt me ook geweldig in IMAX.quote:
Nee, The Avengers heeft een paar weken gedraaid. Maar die moest wel plaats maken voor Dark Shadows. Wat overigens totaal zinloos was in IMAX.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:43 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ook in de VS, met honderden IMAX zalen, kan het snel gebeurd zijn met een film, in verband met afspraken met studio's.
Was het nou The Avengers die na een week al plaats moest maken voor Dark Shadows?
Het is een beetje eenzelfde discussie als 1080P vs 720P: de film komt toch wel over, en tuurlijk is het scherper, maar ik ga er niet het halve land voor door reizen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als je die aerial views van Chicago/Gotham en Hong Kong ziet in the Dark Knight, of de setpiece met de vrachtwagen-achtervolging, moet ik je toch ongelijk geven. De proloog in TDKR met Bane in het vliegtuig lijkt me ook geweldig in IMAX.
Precies. En zonder dat geintje had The Avengers wellicht nog 50 miljoen extra opgeleverd.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, The Avengers heeft een paar weken gedraaid. Maar die moest wel plaats maken voor Dark Shadows. Wat overigens totaal zinloos was in IMAX.
TDKR is ook niet 100% Imax hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Precies. En zonder dat geintje had The Avengers wellicht nog 50 miljoen extra opgeleverd.
Nog een correctie van mijn kant trouwens: Batman Begins was niet in IMAX bij de release, hij werd alleen digitaal geprojecteerd in Pathé Arena. TDK was zelfs maar deels in IMAX, geloof ik.
Mee eens, dood aan 3D.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:22 schreef ROFLOL het volgende:
Ach, IMAX of geen IMAX, ben in ieder geval ontzettend blij dat de film niet in 3D is. Schijtziek dat negen van de tien films tegenwoordig alleen maar in 3D in bios te zien zijn.
Eens. Al vond ik het 3D van The Avengers, mijn eerste 3D film in meer dan twee jaar, veel beter/minder storend dat verwacht.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:22 schreef ROFLOL het volgende:
Ach, IMAX of geen IMAX, ben in ieder geval ontzettend blij dat de film niet in 3D is. Schijtziek dat negen van de tien films tegenwoordig alleen maar in 3D in bios te zien zijn.
TDK is ongeveer een half uur IMAX. TDKR ongeveer een uur.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Precies. En zonder dat geintje had The Avengers wellicht nog 50 miljoen extra opgeleverd.
Nog een correctie van mijn kant trouwens: Batman Begins was niet in IMAX bij de release, hij werd alleen digitaal geprojecteerd in Pathé Arena. TDK was zelfs maar deels in IMAX, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |