SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals gefeliciteerd jong!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef Reintji het volgende:
Next door NikkiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Nogmaals gefeliciteerd jong!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef Reintji het volgende:
Tweemaal topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Nogmaals gefeliciteerd jong!The cake is a vlaaiquote:
Please sir. When moon? When Mustang?
het is 0% tactisch... spawnpoints zijn zo KUT en je kan niet eens lekker sniperen omdat de maps zo klote ingedeeld zijn...quote:
jij kreeg hentai te lezen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kon geen centraal "Help, ik zoek een comic"-draadje vinden oid, dus dan maar even zo.
Ik ben al tijden op zoek naar de naam van een strip (volgens mij engels) aan het zoeken welke ik vroeger erg veel gelezen heb. Ik weet dat ik toen drie delen had en volgens mij waren er niet meer.
Het ging over een (piraat?) kapitein die aan zijn linkerbeen een gigantisch kanon had. Hij ging vervolgens allerlei avonturen aan, waarvan er een heel duidelijk op Paaseiland was. De beelden kwamen volgens mij tot leven (of spawnede iets van monsters of iets dergelijks)?
Er staat me ook nog iets bij van een gigantische octopus.
Ik heb gezocht maar die shit bestaat niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:11 schreef SuperFruitig het volgende:
NIEMAND WEET HIET
Op zoek naar een oude comicreeks?
voor eeuwig weg in mijn geheugen
Ten eerste wil ik zeggen dat Sony Vaio's super vet zijn!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef badboynova het volgende:
Ben met spoed een nieuwe laptop aan het zoeken, en mijn oog is op deze gevallen
Sony Vaio SVE1711V1EB.NL3 17.3'' laptop
Kenmerken:
- Intel Core i5-2450M Processor
- 750 GB harde schijf
- AMD Radeon HD 7650M grafische kaart (GB): 2
- Geheugengrootte (GB): 6
- Geheugentype: PC3-12800
- Geheugenspecificatie: DDR3 SDRAM
-Blu-ray Disc ROM Drive met DVD SuperMulti
- Schermtype: VAIO Display
- Diagonaalafmeting (cm): 43.8
- Diagonaalafmeting (inch): 17.3
- Resolutiebenaming: WXGA++ (1600 x 900)
- Resolutie: 1600 x 900
- Aspectratio: Wide (16:9)
- Max. resolutie extern scherm: 1920 x 1200
is dit een beetje ok?
Gamen denk ik niet (xbox en ps3 zijn daar voor), maar hij moet wel heavy dingen kunnen doen als ik dat wil.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ten eerste wil ik zeggen dat Sony Vaio's super vet zijn!
En deze is ook oke! Maar wil je gamen of gewoon de rest?
Ja maar vaak doe je dat toch niet en is het jammer van dat extra geld dat er in gaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gamen denk ik niet (xbox en ps3 zijn daar voor), maar hij moet wel heavy dingen kunnen doen als ik dat wil.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Was zeker ook de laptop die het dichtsbij de uitgang van de winkel ligt?
Ik voel een scheur Shar1quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zeg maar niets, ik heb namelijk een hekel aan vaio's
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Was zeker ook de laptop die het dichtsbij de uitgang van de winkel ligt?
ik ben altyd wel met van alles bezig op de laptop en pc, dus ze moeten op hun staart getrapt kunnen worden zo nu en dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar vaak doe je dat toch niet en is het jammer van dat extra geld dat er in gaat.
True!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je moet niet altijd alles hetzelfde leuk vinden, das juist saai!
Wat was de prijs?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik ben altyd wel met van alles bezig op de laptop en pc, dus ze moeten op hun staart getrapt kunnen worden zo nu en dan.
Wat zijn jouw ervaringen kort samengevat, zonder een 3 letter woord te gebruiken met een k en een u erin.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zeg maar niets, ik heb namelijk een hekel aan vaio's
De mijne = TOFquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ervaringen kort samengevat, zonder een 3 letter woord te gebruiken met een k en een u erin.
heb nu ook een HP en ben over de kwaliteit niet tevreden en de service van HP zelf ( na 1 jaar lader kapot en na 1,5 jaar HDD naar ze moer, maar geen coulance van HP)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
True!
Maar ik heb nu ook gewoon weer een cheap ass HP die opzich ook nog wel tof is maar geen gaming kwaliteiten heeft.
839quote:
Ik moest een nieuwe oplader voor vaio geloof 120 euro vuilakken toen maar zon universele gekocht was nog aan de prijs maar goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
heb nu ook een HP en ben over de kwaliteit niet tevreden en de service van HP zelf ( na 1 jaar lader kapot en na 1,5 jaar HDD naar ze moer, maar geen coulance van HP)
[..]
839
Begint het met een S ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:24 schreef Wessiej het volgende:
Meine got, om twaalf uur komt een review van mijn hand online van de slechtste game die ik OOIT heb mogen spelen
OOIT.
Ik heb veel problemen mee gehad/gezien, de klantenservice was (toen) verrot, je betaald al vaak iets meer dan bij een ander merk met dezelfde specs dus dan verwacht je er ook wel wat voor terug. Ook kreeg ik vaak laptops van andere met de vraag of ik kon helpen. Ik weet niet hoe het nu is, maar tijd terug was het echt gewoon bagger, vaak onderdelen kapot enzoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ervaringen kort samengevat, zonder een 3 letter woord te gebruiken met een k en een u erin.
Ik voel je Wessiejquote:
Op de 360 niet dus denk daar ook niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
als ik een save game wegpleur op de ps3 ben je dan ook trophys en de hele bende kwijt?
okay k doe t welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op de 360 niet dus denk daar ook niet.
voor een goede laptop zou ik voor deze gaan:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef badboynova het volgende:
Ben met spoed een nieuwe laptop aan het zoeken, en mijn oog is op deze gevallen
Sony Vaio SVE1711V1EB.NL3 17.3'' laptop
Kenmerken:
- Intel Core i5-2450M Processor
- 750 GB harde schijf
- AMD Radeon HD 7650M grafische kaart (GB): 2
- Geheugengrootte (GB): 6
- Geheugentype: PC3-12800
- Geheugenspecificatie: DDR3 SDRAM
-Blu-ray Disc ROM Drive met DVD SuperMulti
- Schermtype: VAIO Display
- Diagonaalafmeting (cm): 43.8
- Diagonaalafmeting (inch): 17.3
- Resolutiebenaming: WXGA++ (1600 x 900)
- Resolutie: 1600 x 900
- Aspectratio: Wide (16:9)
- Max. resolutie extern scherm: 1920 x 1200
is dit een beetje ok?
Wel duur jong!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
voor een goede laptop zou ik voor deze gaan:
http://www.mycom.nl/Produ(...)2nd-i72670QM/1308162
ben zelf trostse eigenaar van deze laptop en het is echt een top ding.
accu gaat lang mee, scherm is geweldig, usb3.0, bluray speler.
en dan natuurlijk een snelle cpu en videokaart.
wat echt geweldig is als je een lager energie schema selecteerd om je stroom verbruik te minderen
dan schakelt die over op de sandy bridge gpu ( die bij de cpu in gebakken zit. )
en schakelt die de externe vga uit waardoor je accu aanzienlijk langer mee gaat.
wel is als ik hem mee sleep naar vrienden,quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 09:58 schreef GameBabe het volgende:
En toen was het alweer zondag, wat vliegen die weken toch, nog maar 9 nachtjes slapen
Ben jij ook aan het aftellenquote:
Awesome meisquote:Op zondag 8 juli 2012 09:58 schreef GameBabe het volgende:
En toen was het alweer zondag, wat vliegen die weken toch, nog maar 9 nachtjes slapen
Zekerquote:
Dan gaan Shar en ik trouwen.quote:
Nooooooo...quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik gok dat GB dr vent weer thuis komt!
Zelfs morgen- is al weer pleite!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is het hier de laatste tijd rustig!
Mogen we eindelijk samen op datequote:
Inderdaad en hij gaat nooit meer weg zegt hijquote:Op zondag 8 juli 2012 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik gok dat GB dr vent weer thuis komt!
Liefquote:
ahwquote:Op zondag 8 juli 2012 19:46 schreef GameBabe het volgende:
Inderdaad en hij gaat nooit meer weg zegt hij
Via het meegeleverde USB-kabeltje en stekker-adaptertje?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:30 schreef Kn0x het volgende:
SD!
Jij hebt de 300T, hoe de neuk laadt je dat ding op?
Er zit namelijk geen USB-ding op. Hoe moet je dan in hemelsnaam foto's, video's en dergelijke op dat ding krijgen? Ik doe dat normaal allemaal via USB.
Ah, er zit dus wel iets bij om dat ding aan je computer te connecten?quote:Op maandag 9 juli 2012 08:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Via het meegeleverde USB-kabeltje en stekker-adaptertje?
yuh, sterker nog, als je hem aan je PC hangt, heb je geen exotische software nodig om er spul op te zetten, gaat allemaal via Windows Explorerquote:Op maandag 9 juli 2012 09:20 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ah, er zit dus wel iets bij om dat ding aan je computer te connecten?
Ik twijfele namelijk tussen de Tab2, Prime of deze.
M'n HTC heeft er moeite mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:36 schreef Kn0x het volgende:
Dat is standaard bij Android, toch.
Dat kan ik met mijn Note ook gewoon.
Apple
Fixed for accuracy.quote:
Zag hem van de week , idd een toffe trailer.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:52 schreef SocialDisorder het volgende:
owh en de trailer voor Spider-Man van The Dark Knight Riseskippenvel!
Dan nog.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ga eens devven voor die zooi. Praten we dan weer
goddamn lazy developersquote:Op maandag 9 juli 2012 10:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ga eens devven voor die zooi. Praten we dan weer
Lotquote:
Hey Sol! Hoe is het met je?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:56 schreef Solique het volgende:
Heb beide platformen en beiden hebben ze hun voor- en nadelen.
[..]
Lot![]()
Met mij heel goedquote:
Ja, ik hier ook alquote:
Same here!quote:
Goed hoor, zo even boodschappen doen en daarna meteen door naar de sportschoolquote:Op maandag 9 juli 2012 11:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Met mij heel goed
Hoe gaat het met jou?
ok, relaxt. Ik ben aanwezig op werk en vanavond stukje hardlopen.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Goed hoor, zo even boodschappen doen en daarna meteen door naar de sportschool
Lekker maar kijk wel uit met je knie!quote:Op maandag 9 juli 2012 11:28 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, relaxt. Ik ben aanwezig op werk en vanavond stukje hardlopen.
Laatste week niets gedaan aan sport, dus moet weer even wat doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Lekker maar kijk wel uit met je knie!
Ik ben al een week niet wezen lopen, kwam steeds niet uit met mijn andere sporten. Dus ga dadelijk na de krachttraining even 3 km op de loopband lopen. Dan heb ik toch iets gedaan.
Kun je dan niet beter gaan fietsen?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Laatste week niets gedaan aan sport, dus moet weer even wat doen.
Maar zal proberen rustig aan te doen.
Is ook een optie, kijk wel hoe het weer is vanavond.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter gaan fietsen?
Hardlopen is namelijk erg belastend voor je knie en de kans dat je veel te ver gaat is vrij groot..quote:Op maandag 9 juli 2012 13:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Is ook een optie, kijk wel hoe het weer is vanavond.
En waar ik zin in heb, de tijd krijg/neem.
Dat is ook wel weer zo, toch als ik even snel wilt sporten is hardlopen makkelijker dan fietsen.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hardlopen is namelijk erg belastend voor je knie en de kans dat je veel te ver gaat is vrij groot..
absoluut maar daar pluk je daarna dan weer de vruchten vanquote:Op maandag 9 juli 2012 13:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, toch als ik even snel wilt sporten is hardlopen makkelijker dan fietsen.
Zal er eens over nadenken om dan toch maar de fiets te pakken. (kan ik ook weer eens bijhouden hoe dat gaat)quote:Op maandag 9 juli 2012 13:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
absoluut maar daar pluk je daarna dan weer de vruchten van
quote:Vodafone gives 16 32 gig where they promise, just the remaining 16 copies. Once the internet this afternoon but empty picking ...
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Nog een week en dan is het THPSHD tijd
JEE een remake van een game die ik al eens gespeeld hebquote:Op maandag 9 juli 2012 14:34 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Vetste game evar en kijk ze moeilijk doen.
THPSHDquote:Op maandag 9 juli 2012 14:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Vroegah jaquote:Op maandag 9 juli 2012 14:51 schreef SuperFruitig het volgende:
We zullen zien, als het niets is dan maar jammer, ga het iig proberen!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vroegah ja![]()
HD remakes lijken altijd tof, maar zijn uiteindelijk eindproducten die alle nostalgische gevoelens de nek omdraaien.
Ik zit er ook op te wachten Fruit!!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben benieuwdquote:Op maandag 9 juli 2012 14:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens mij nietquote:Op maandag 9 juli 2012 14:58 schreef DjinN het volgende:
Zijn er hier mensen die Everquest II nog spelen ?
Dit.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vroegah ja![]()
HD remakes lijken altijd tof, maar zijn uiteindelijk eindproducten die alle nostalgische gevoelens de nek omdraaien.
Onzin, heb heel veel plezier beleefd aan de God of War remakes, en ook de Team Ico Collection. Zelfs Prince Of Persia HD vond ik heel leuk om te doen.quote:
Je mening is fout. Geeft niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Onzin, heb heel veel plezier beleefd aan de God of War remakes, en ook de Team Ico Collection. Zelfs Prince Of Persia HD vond ik heel leuk om te doen.
quote:
PoPquote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Onzin, heb heel veel plezier beleefd aan de God of War remakes, en ook de Team Ico Collection. Zelfs Prince Of Persia HD vond ik heel leuk om te doen.
blablabla .. ik ben gewoon blij dat ik weer de oude Tony H kan spelen zonder een PS1 aan te hoeven sluitenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Ongeacht of je er nog plezier aan beleeft of niet, het is wel een teken dat developers in creatief opzicht volledig bankroet zijn dat ze nu teruggrijpen op hits uit het verleden en die gewoon 1-op-1 terugbrengen met assests in een hogere resolutie.
Srsly, dit is nog erger dan die hele remake-hype die in Hollywood de ronde doet; die kost tenminste nog serieus geld.
Blijkbaar is er vraag naar anders verkoopt het niet. En het is niet zo dat devvers gelijk stil zijn gaan zitten. Het is een extratje. Er zijn zat nieuwe IP's gelanceerd de laatste tijd en er komen nog genoeg vervolgen. Zie het als een dienst.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Ongeacht of je er nog plezier aan beleeft of niet, het is wel een teken dat developers in creatief opzicht volledig bankroet zijn dat ze nu teruggrijpen op hits uit het verleden en die gewoon 1-op-1 terugbrengen met assests in een hogere resolutie.
Srsly, dit is nog erger dan die hele remake-hype die in Hollywood de ronde doet; die kost tenminste nog serieus geld.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
blablabla .. ik ben gewoon blij dat ik weer de oude Tony H kan spelen zonder een PS1 aan te hoeven sluiten
Ik had daar echt zooooooooooooveel uur playtime op zitten![]()
fixedquote:Op maandag 9 juli 2012 16:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Nee Poit Vic, wat je nu zegt is niet waar...
Ik vind wel het relaxte punt dat je niet je oude console hoeft af te stoffen om de game te spelenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef SocialDisorder het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Nee Poit, wat je nu zegt is niet waar...
quote:
Hell yeah.. Ik zag d'r laatst op Facebook iets posten bij Vic volgens mij..quote:Op maandag 9 juli 2012 16:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat heeft Whitney ons toch veel goeds gebracht
Wait ...... WHUT?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Hell yeah.. Ik zag d'r laatst op Facebook iets posten bij Vic volgens mij..
Ik kon maar aan 1 ding denken!!
Ze heeft song pop ook al gevonden, moet niet gekker worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Hell yeah.. Ik zag d'r laatst op Facebook iets posten bij Vic volgens mij..
Ik kon maar aan 1 ding denken!!
Dit is het moment waar ze gevaarlijk wordt..quote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wait ...... WHUT?
ZE SNAPT HOE FACEBOOK WERKT?
wat is deze!
Heb je ze nu allemaal gemoldquote:Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
humpf ik moet een nieuwe guitar hero gitaar kopen
niets eendje, laat maarquote:
quote:
als ik helemaal niets doe hoor je hem af en toe een fout maken, zo kan ik dus nooit liedjes op 100% halenquote:
Ik heb dat bij m'n drumkitquote:Op maandag 9 juli 2012 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik helemaal niets doe hoor je hem af en toe een fout maken, zo kan ik dus nooit liedjes op 100% halen
Hij speelt nog wel prima, hij moet alleen geen noten doen als ik nix doe
Je hebt toch nog meer gitaren of zijn deze niet te allemaal te koppelen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik helemaal niets doe hoor je hem af en toe een fout maken, zo kan ik dus nooit liedjes op 100% halen
Hij speelt nog wel prima, hij moet alleen geen noten doen als ik nix doe
Dat heb ik juist niet ... ik haat het om bij andere mensen GH te spelen als ze zelf niet zo vaak spelen, dan gaan die gitaren nog zo stroef. Bij mij raggen die knopjes juist lekkerquote:Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Je hebt toch nog meer gitaren of zijn deze niet te allemaal te koppelen.
Wel verrot als door slijtage de knoppen niet meer goed reageren
Dus nu is het tijd om em open te schroeven!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat heb ik juist niet ... ik haat het om bij andere mensen GH te spelen als ze zelf niet zo vaak spelen, dan gaan die gitaren nog zo stroef. Bij mij raggen die knopjes juist lekker
Daar gaat het op den duur foutquote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat heb ik juist niet ... ik haat het om bij andere mensen GH te spelen als ze zelf niet zo vaak spelen, dan gaan die gitaren nog zo stroef. Bij mij raggen die knopjes juist lekker
JONGE ik doe toch guitar hero dan moet je toch net als die gasten raggenquote:
Sjek PIquote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JONGE ik doe toch guitar hero dan moet je toch net als die gasten raggen![]()
Sowieso moet je op expert heel veel raggen, dat is echt geen normaal spelen meer!
Hij reageert nog prima, hij reageert zelfs te goed!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Sjek PI
Natuurlijk is het veel raggen anders is het niet te halen.
Dan slijt het zooitje en reageert minder.
Eventueel wat Poit zegt open maken en schoonmaken.
Dat had ik destijds ook met m'n PS1 controller, die bleef naar rechts gaan. Na uit elkaar halen, contactpuntjes inkleuren met potlood en schoonmaken deed hij het weer als nieuwquote:Op maandag 9 juli 2012 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij reageert nog prima, hij reageert zelfs te goed!
Oh en mijn vorigeb ericht was niet serieus bedoeld hoorIk ben te lamzakkig om die PI aan te passen
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij reageert nog prima, hij reageert zelfs te goed!
Oh en mijn vorigeb ericht was niet serieus bedoeld hoorIk ben te lamzakkig om die PI aan te passen
Directe toegankelijkheid fysiotherapie!quote:
hoor ik daar feestjes?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
Lotz ga je weer naar de zomerfeesten dit jaar?
Om die zijn bijna he
ik zie helemaal voor me hoe je op de tafel slaatquote:
Ja volgende week maar helaas niet. Mijn lieve broertje woont er niet meer en dan is het toch minder leuk + nu geen slaapplaats meer.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
Lotz ga je weer naar de zomerfeesten dit jaar?
Om die zijn bijna he
Is dat goed of slecht?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:35 schreef Solique het volgende:
Eindelijk duidelijkheid vanuit mijn baas, mag op zoek naar een andere baan voor het einde van het jaar.
Oh das niet zo positief dan toch..?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:35 schreef Solique het volgende:
Eindelijk duidelijkheid vanuit mijn baas, mag op zoek naar een andere baan voor het einde van het jaar.
quote:
Slecht: Verlies mijn baan aan het eind van het jaarquote:Op maandag 9 juli 2012 19:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh das niet zo positief dan toch..?
hoop dat je snel goede baan vindtquote:Op maandag 9 juli 2012 19:37 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Slecht: Verlies mijn baan aan het eind van het jaar
Goed: Mogelijkheid op baan met meer geld, mogelijkheden en uitzicht
Dat hoop ik ookquote:
Mja ik was midden bezig in een software package toen ik zag dat mcafee weer gekickt was naar mijn pc dus er zaten allemaal files in mijn package die er niet in moestenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ik zie helemaal voor me hoe je op de tafel slaat
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ik was midden bezig in een software package toen ik zag dat mcafee weer gekickt was naar mijn pc dus er zaten allemaal files in mijn package die er niet in moesten
mcafeequote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ik was midden bezig in een software package toen ik zag dat mcafee weer gekickt was naar mijn pc dus er zaten allemaal files in mijn package die er niet in moesten
Oke dat klinkt positief. Is er wat te vinden in je sector denk je?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:37 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Slecht: Verlies mijn baan aan het eind van het jaar
Goed: Mogelijkheid op baan met meer geld, mogelijkheden en uitzicht
Lastige tijd, veel bedrijven zijn aan het reorganiseren en er is een enorm gat tussen de simpele helpdesk medewerkers en de volledige gecertificeerde beheerders.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke dat klinkt positief. Is er wat te vinden in je sector denk je?
En waar in dat gat zit jij?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Lastige tijd, veel bedrijven zijn aan het reorganiseren en er is een enorm gat tussen de simpele helpdesk medewerkers en de volledige gecertificeerde beheerders.
Eisen die soms gevraagd worden zijn of te laag of eigenlijk niet haalbaar.
Er precies tusseninquote:
Het is er al uit nuquote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef AQuila360 het volgende:
Maar echt Shar ik heb geen idee![]()
Dacht dat die nuke nog voor je guitar was!
Dat is lastig inderdaad juist omdat het zo'n grijs gebied is. Daarom ben ik blij dat fysio gewoon een vast omlijnd beroep is.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Er precies tussenin
Dus moet echt mijn contacten aanspreken, via linkedin, monsterboard, etc.
tja, IT is ingestort dus geen duidelijkheid meer in te vinden zowat.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is lastig inderdaad juist omdat het zo'n grijs gebied is. Daarom ben ik blij dat fysio gewoon een vast omlijnd beroep is.
dat ingestort valt opzich wel mee, je moet alleen de juiste certificering hebben om bepaalde banen te krijgen wat natuurlijk ook wel weer logisch is. Er is echt heel veel vraag naar IT beheerders. Maar voor de helpdesk wel wat minder jaquote:Op maandag 9 juli 2012 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
tja, IT is ingestort dus geen duidelijkheid meer in te vinden zowat.
Op veel plekken is dat nu zo. Sowieso bij beroepen die zo uiteenlopend zijn, vaak wordt je toch te breed opgeleid en ben je afhankelijk van je cv bij solliciteren.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
tja, IT is ingestort dus geen duidelijkheid meer in te vinden zowat.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat ingestort valt opzich wel mee, je moet alleen de juiste certificering hebben om bepaalde banen te krijgen wat natuurlijk ook wel weer logisch is. Er is echt heel veel vraag naar IT beheerders. Maar voor de helpdesk wel wat minder jakomt ook wel omdat tegenwoordig elke josti die msn kan installeren de IT in gaat
Maar je vindt vast wel wat johgewoon een zooi sollicitaties de deur uit doen
Dat is het probleem, wilde certificeringen en cursussen halen maar mijn werkgever wilde niet graag meewerken.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Op veel plekken is dat nu zo. Sowieso bij beroepen die zo uiteenlopend zijn, vaak wordt je toch te breed opgeleid en ben je afhankelijk van je cv bij solliciteren.
Ik zou gewoon zoveel mogelijk cursussen doen zodat je kan laten zien dat je groeit in allerlei opzichten.
Zelf betalen. Moet ik straks ook, er is een bepaald budget per jaar waar de gehele praktijk van op cursus moet (ze zijn het verplicht omdat je als fysio verplicht bent cursussen te volgen)quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Dat is het probleem, wilde certificeringen en cursussen halen maar mijn werkgever wilde niet graag meewerken.
Maar ach, ik vind natuurlijk wel iets
Kan ik ook al naar gaan kijken. Eerst kijken hoe bedrijven reageren en eventueel vacatures sturen, etc. Wie weet kan ik wel een functie vinden incl. goede voorwaarden en doorstroming.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zelf betalen. Moet ik straks ook, er is een bepaald budget per jaar waar de gehele praktijk van op cursus moet (ze zijn het verplicht omdat je als fysio verplicht bent cursussen te volgen)
Dus het bedrag wat je krijgt is zo minimaal dat je er niet echt leuke cursussen van kan doen. Dus dan maar uit eigen zak, hoe duur het ook is. Het maakt je beter in je vak en dat vind ik het belangrijkste.
Ik ben ook al druk bezig met het bekijken van cursus aanbod. Maar wil eigenlijk niet op de zaken vooruit lopen en eerst maar eens mijn diploma halen, mja dat kan nog wel een half jaar duren.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan ik ook al naar gaan kijken. Eerst kijken hoe bedrijven reageren en eventueel vacatures sturen, etc. Wie weet kan ik wel een functie vinden incl. goede voorwaarden en doorstroming.
Zou ik niet doen, genoeg detacheringsbureau's die je wel aannemen en het wel voor je betalen. Die cursussen zijn super duur, beter dat het gewoon voor je gelapt wordt als je de keuze hebt.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zelf betalen. Moet ik straks ook, er is een bepaald budget per jaar waar de gehele praktijk van op cursus moet (ze zijn het verplicht omdat je als fysio verplicht bent cursussen te volgen)
Dus het bedrag wat je krijgt is zo minimaal dat je er niet echt leuke cursussen van kan doen. Dus dan maar uit eigen zak, hoe duur het ook is. Het maakt je beter in je vak en dat vind ik het belangrijkste.
Als je de keuze hebt natuurlijk!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, genoeg detacheringsbureau's die je wel aannemen en het wel voor je betalen. Die cursussen zijn super duur, beter dat het gewoon voor je gelapt wordt als je de keuze hebt.
Nee maar in de IT wordt het altijd voor je betaaldquote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als je de keuze hebt natuurlijk!
Maar als je de keuze niet hebt, zoals in de meeste fysio gevallen, vind ik dat geen reden om de cursus niet te gaan volgen als het een aanvulling op je kunnen is.
Maar misschien dat de ambitie me af en toe naar mijn hoofd stijgt.. Ik heb daar geen objectieve kijk op.
Ja ik heb duidelijk het verkeerde vakgebied gekozen..quote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maar in de IT wordt het altijd voor je betaald
Welnee man, doen wat je leuk vindtquote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ik heb duidelijk het verkeerde vakgebied gekozen..
Dat altijd sowiesoquote:
Ik heb nu geen zin om stil te blijven staan. Liever wat harder nu lopen en wat vinden dan achteraf gedoe krijgen aan het eind van het jaar. Daarom pak ik cursussen wel bij een nieuwe werkgever.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben ook al druk bezig met het bekijken van cursus aanbod. Maar wil eigenlijk niet op de zaken vooruit lopen en eerst maar eens mijn diploma halen, mja dat kan nog wel een half jaar duren.
TROUW MET MEquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef Rossdale het volgende:
Dankjeweeeeeeeeeel Vincent! Ja ik zei Vincent ipv vlammetje, vladimir etc!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Craaaaap.... Ik voelde dat t niet goed ging op het station dus ik wou naar bankje lopen maar toen ging ik al neer en nu groot gat in broek
Fuck die broek, hoe gaat het met jou??quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Craaaaap.... Ik voelde dat t niet goed ging op het station dus ik wou naar bankje lopen maar toen ging ik al neer en nu groot gat in broek
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Mja is toch wel kut van zo'n broek.. (natuurlijk is Shar 100000 keer belangrijker maar snap goed dat ze flink baalt van dr broek)quote:
Hellboy en alles.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
http://badassdigest.com/2(...)est-reason-possible/
Ron Perlman is een baas
[ afbeelding ]
Neem je rust !!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ging netbijna weer onderuit in kamer van collega maar bureau kon mij tegen houdengaat lekker!
faallichaam
Misschien moet je maar gewoon even rustig op je plek blijven zitten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ging netbijna weer onderuit in kamer van collega maar bureau kon mij tegen houdengaat lekker!
faallichaam
Ja ik stond daar ook net op om terug te lopen naar mijn eigen kamerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Misschien moet je maar gewoon even rustig op je plek blijven zitten.
ga jij eens ff snel rustig aan doen. Stop ff wat meds ofzo in je hoofd en chill the fuck out.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
faallichaam
meds vanavond pas, als ik ze nu nee wordt ik alleen maar slapperquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ga jij eens ff snel rustig aan doen. Stop ff wat meds ofzo in je hoofd en chill the fuck out.
Goed zo, misschien is het ook geen overbodige luxe om wat extra te eten vandaag. Dit soort dagen zullen wel energie vreten!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik stond daar ook net op om terug te lopen naar mijn eigen kamer
zit nu op mijn plekje met nieuw bakje thee
Ik heb al een banaan en 3 krentebollen opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Goed zo, misschien is het ook geen overbodige luxe om wat extra te eten vandaag. Dit soort dagen zullen wel energie vreten!
En je moet straks ook nog naar huis, dan is het beter om goed helder te zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
meds vanavond pas, als ik ze nu nee wordt ik alleen maar slapper
Lage bloeddruk/suikerspiegel?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
faallichaam
eet een snickers.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb al een banaan en 3 krentebollen op
Ja lekker gezond!quote:
Nou liever jij dan ik.. dan ben je toch kotsmisselijk van al die zoetigheid?quote:
Daarom neem ik er nooit 4,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou liever jij dan ik.. dan ben je toch kotsmisselijk van al die zoetigheid?
Dus Bounty vind je lekker? Dat vind ik dan vies.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neh, ik vind veel chocoladezooi lekker maar snickers niet
Twix & Lion zijn het bestquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Twix is lekkerder![]()
En rolo! En lion! En smarties.
Nu heb ik zin in chocolade...
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Fucking old-school enzo jonguh!
quote:Alright partner...keep on rollin' baby
You know what time it is
(Throw yo hands up)
(Ladies and gentlemen)
Chocolate Starfish
Keep on rollin' baby
Move in now move out
Hands up now hands down
Back up back up
Tell me what you're gonna do now
Breath in now breath out
Hands up now hands down
Back up back up
Tell me what you're gonna do now
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
of als ik 'em voor m'n dochter zing.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:43 schreef Reintji het volgende:
Alleen als 'ie hard of knetterhard gedraaid wordt.
Ook alleen maar leuk omdat ze dan gaat dansen. Jouw zangstem is nou niet echt fijn om te horenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
of als ik 'em voor m'n dochter zing.
Daar zijn de meningen over verdeeld!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:32 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ook alleen maar leuk omdat ze dan gaat dansen. Jouw zangstem is nou niet echt fijn om te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Beter dan ochtends vingerpoppen en de rest van de dag ehm oh wacht ehhquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
'S morgens gaan zwemmen en dan de hele dag aan je chloorvingers ruiken...
[ afbeelding ]
TRUE DATquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Beter dan ochtends vingerpoppen en de rest van de dag ehm oh wacht ehh
niets mis met vingerpoppenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Beter dan ochtends vingerpoppen en de rest van de dag ehm oh wacht ehh
Dat is gek, ik wil ineens fappen op Olivia Munn...quote:
Spankert tochquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is gek, ik wil ineens fappen op Olivia Munn...
Spank fapt heel al deze topics onder altijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is gek, ik wil ineens fappen op Olivia Munn...
wie zijn dat?quote:
Bah..quote:
geilquote:
Mee eensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
The Walking Dead is echt baas![]()
Heb die comics ook nog maar nog geen zin in.
Sterkte er mee, op een aflevering of twee na is seizoen 2 is echt heel heel héél slecht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:59 schreef Altron het volgende:
[..]
Mee eens
Zit te wachten op seizoen 2 op blu-ray ( nee ik wil hem niet downloaden ), die heb ik een paar maanden geleden al besteld.
In mei zou die uitkomen , toen weer juni , en nu weer augustus ofzo... /zucht.
Achja , ik hoor verhalen idd dat het 2e seizoen een stuk slechter is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sterkte er mee, op een aflevering of twee na is seizoen 2 is echt heel heel héél slecht.
Heb mij idd net weer geschoren!quote:
Seizoen 2 is geniaal!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:08 schreef Altron het volgende:
[..]
Achja , ik hoor verhalen idd dat het 2e seizoen een stuk slechter is.
Anderen zeggen weer dat seizoen 2 ook leuk is om te kijken , ben benieuwd.
We gaan het zien , en dan kom ik hier nog even op terug
[edit]
Zou wel erg jammer zijn iig...seizoen 1 vond ik echt tof.
AQuila vindt het goed, proves my point lijkt me zoquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Seizoen 2 is geniaal!
Tenminste ligt er aan wat je wil of verwacht denk ik.
Was al aan het wachten Rossdalequote:Op woensdag 11 juli 2012 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AQuila vind het goed, proves my point lijkt me zo
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AQuila vindt het goed, proves my point lijkt me zo
Dit bedoel ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Seizoen 2 is geniaal!
Tenminste ligt er aan wat je wil of verwacht denk ik.
Volgens veel is het meer een soap met af en toe een zombie maar dat bevalt me welquote:
Ik heb meerdere bronnen op teh internets, maar de officiele bronnen (nu.nl etc) melden daar niks over. Ik zoek nog even verderquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
waar haal je die terugwerkende kracht vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |