SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals gefeliciteerd jong!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef Reintji het volgende:
Next door NikkiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Nogmaals gefeliciteerd jong!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef Reintji het volgende:
Tweemaal topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Nogmaals gefeliciteerd jong!The cake is a vlaaiquote:
Please sir. When moon? When Mustang?
het is 0% tactisch... spawnpoints zijn zo KUT en je kan niet eens lekker sniperen omdat de maps zo klote ingedeeld zijn...quote:
jij kreeg hentai te lezen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kon geen centraal "Help, ik zoek een comic"-draadje vinden oid, dus dan maar even zo.
Ik ben al tijden op zoek naar de naam van een strip (volgens mij engels) aan het zoeken welke ik vroeger erg veel gelezen heb. Ik weet dat ik toen drie delen had en volgens mij waren er niet meer.
Het ging over een (piraat?) kapitein die aan zijn linkerbeen een gigantisch kanon had. Hij ging vervolgens allerlei avonturen aan, waarvan er een heel duidelijk op Paaseiland was. De beelden kwamen volgens mij tot leven (of spawnede iets van monsters of iets dergelijks)?
Er staat me ook nog iets bij van een gigantische octopus.
Ik heb gezocht maar die shit bestaat niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:11 schreef SuperFruitig het volgende:
NIEMAND WEET HIET
Op zoek naar een oude comicreeks?
voor eeuwig weg in mijn geheugen
Ten eerste wil ik zeggen dat Sony Vaio's super vet zijn!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef badboynova het volgende:
Ben met spoed een nieuwe laptop aan het zoeken, en mijn oog is op deze gevallen
Sony Vaio SVE1711V1EB.NL3 17.3'' laptop
Kenmerken:
- Intel Core i5-2450M Processor
- 750 GB harde schijf
- AMD Radeon HD 7650M grafische kaart (GB): 2
- Geheugengrootte (GB): 6
- Geheugentype: PC3-12800
- Geheugenspecificatie: DDR3 SDRAM
-Blu-ray Disc ROM Drive met DVD SuperMulti
- Schermtype: VAIO Display
- Diagonaalafmeting (cm): 43.8
- Diagonaalafmeting (inch): 17.3
- Resolutiebenaming: WXGA++ (1600 x 900)
- Resolutie: 1600 x 900
- Aspectratio: Wide (16:9)
- Max. resolutie extern scherm: 1920 x 1200
is dit een beetje ok?
Gamen denk ik niet (xbox en ps3 zijn daar voor), maar hij moet wel heavy dingen kunnen doen als ik dat wil.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ten eerste wil ik zeggen dat Sony Vaio's super vet zijn!
En deze is ook oke! Maar wil je gamen of gewoon de rest?
Ja maar vaak doe je dat toch niet en is het jammer van dat extra geld dat er in gaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gamen denk ik niet (xbox en ps3 zijn daar voor), maar hij moet wel heavy dingen kunnen doen als ik dat wil.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Was zeker ook de laptop die het dichtsbij de uitgang van de winkel ligt?
Ik voel een scheur Shar1quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zeg maar niets, ik heb namelijk een hekel aan vaio's
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Was zeker ook de laptop die het dichtsbij de uitgang van de winkel ligt?
ik ben altyd wel met van alles bezig op de laptop en pc, dus ze moeten op hun staart getrapt kunnen worden zo nu en dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar vaak doe je dat toch niet en is het jammer van dat extra geld dat er in gaat.
True!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je moet niet altijd alles hetzelfde leuk vinden, das juist saai!
Wat was de prijs?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik ben altyd wel met van alles bezig op de laptop en pc, dus ze moeten op hun staart getrapt kunnen worden zo nu en dan.
Wat zijn jouw ervaringen kort samengevat, zonder een 3 letter woord te gebruiken met een k en een u erin.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zeg maar niets, ik heb namelijk een hekel aan vaio's
De mijne = TOFquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ervaringen kort samengevat, zonder een 3 letter woord te gebruiken met een k en een u erin.
heb nu ook een HP en ben over de kwaliteit niet tevreden en de service van HP zelf ( na 1 jaar lader kapot en na 1,5 jaar HDD naar ze moer, maar geen coulance van HP)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
True!
Maar ik heb nu ook gewoon weer een cheap ass HP die opzich ook nog wel tof is maar geen gaming kwaliteiten heeft.
839quote:
Ik moest een nieuwe oplader voor vaio geloof 120 euro vuilakken toen maar zon universele gekocht was nog aan de prijs maar goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
heb nu ook een HP en ben over de kwaliteit niet tevreden en de service van HP zelf ( na 1 jaar lader kapot en na 1,5 jaar HDD naar ze moer, maar geen coulance van HP)
[..]
839
Begint het met een S ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:24 schreef Wessiej het volgende:
Meine got, om twaalf uur komt een review van mijn hand online van de slechtste game die ik OOIT heb mogen spelen
OOIT.
Ik heb veel problemen mee gehad/gezien, de klantenservice was (toen) verrot, je betaald al vaak iets meer dan bij een ander merk met dezelfde specs dus dan verwacht je er ook wel wat voor terug. Ook kreeg ik vaak laptops van andere met de vraag of ik kon helpen. Ik weet niet hoe het nu is, maar tijd terug was het echt gewoon bagger, vaak onderdelen kapot enzoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ervaringen kort samengevat, zonder een 3 letter woord te gebruiken met een k en een u erin.
Ik voel je Wessiejquote:
Op de 360 niet dus denk daar ook niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
als ik een save game wegpleur op de ps3 ben je dan ook trophys en de hele bende kwijt?
okay k doe t welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op de 360 niet dus denk daar ook niet.
voor een goede laptop zou ik voor deze gaan:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef badboynova het volgende:
Ben met spoed een nieuwe laptop aan het zoeken, en mijn oog is op deze gevallen
Sony Vaio SVE1711V1EB.NL3 17.3'' laptop
Kenmerken:
- Intel Core i5-2450M Processor
- 750 GB harde schijf
- AMD Radeon HD 7650M grafische kaart (GB): 2
- Geheugengrootte (GB): 6
- Geheugentype: PC3-12800
- Geheugenspecificatie: DDR3 SDRAM
-Blu-ray Disc ROM Drive met DVD SuperMulti
- Schermtype: VAIO Display
- Diagonaalafmeting (cm): 43.8
- Diagonaalafmeting (inch): 17.3
- Resolutiebenaming: WXGA++ (1600 x 900)
- Resolutie: 1600 x 900
- Aspectratio: Wide (16:9)
- Max. resolutie extern scherm: 1920 x 1200
is dit een beetje ok?
Wel duur jong!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
voor een goede laptop zou ik voor deze gaan:
http://www.mycom.nl/Produ(...)2nd-i72670QM/1308162
ben zelf trostse eigenaar van deze laptop en het is echt een top ding.
accu gaat lang mee, scherm is geweldig, usb3.0, bluray speler.
en dan natuurlijk een snelle cpu en videokaart.
wat echt geweldig is als je een lager energie schema selecteerd om je stroom verbruik te minderen
dan schakelt die over op de sandy bridge gpu ( die bij de cpu in gebakken zit. )
en schakelt die de externe vga uit waardoor je accu aanzienlijk langer mee gaat.
wel is als ik hem mee sleep naar vrienden,quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 09:58 schreef GameBabe het volgende:
En toen was het alweer zondag, wat vliegen die weken toch, nog maar 9 nachtjes slapen
Ben jij ook aan het aftellenquote:
Awesome meisquote:Op zondag 8 juli 2012 09:58 schreef GameBabe het volgende:
En toen was het alweer zondag, wat vliegen die weken toch, nog maar 9 nachtjes slapen
Zekerquote:
Dan gaan Shar en ik trouwen.quote:
Nooooooo...quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik gok dat GB dr vent weer thuis komt!
Zelfs morgen- is al weer pleite!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is het hier de laatste tijd rustig!
Mogen we eindelijk samen op datequote:
Inderdaad en hij gaat nooit meer weg zegt hijquote:Op zondag 8 juli 2012 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik gok dat GB dr vent weer thuis komt!
Liefquote:
ahwquote:Op zondag 8 juli 2012 19:46 schreef GameBabe het volgende:
Inderdaad en hij gaat nooit meer weg zegt hij
Via het meegeleverde USB-kabeltje en stekker-adaptertje?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:30 schreef Kn0x het volgende:
SD!
Jij hebt de 300T, hoe de neuk laadt je dat ding op?
Er zit namelijk geen USB-ding op. Hoe moet je dan in hemelsnaam foto's, video's en dergelijke op dat ding krijgen? Ik doe dat normaal allemaal via USB.
Ah, er zit dus wel iets bij om dat ding aan je computer te connecten?quote:Op maandag 9 juli 2012 08:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Via het meegeleverde USB-kabeltje en stekker-adaptertje?
yuh, sterker nog, als je hem aan je PC hangt, heb je geen exotische software nodig om er spul op te zetten, gaat allemaal via Windows Explorerquote:Op maandag 9 juli 2012 09:20 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ah, er zit dus wel iets bij om dat ding aan je computer te connecten?
Ik twijfele namelijk tussen de Tab2, Prime of deze.
M'n HTC heeft er moeite mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:36 schreef Kn0x het volgende:
Dat is standaard bij Android, toch.
Dat kan ik met mijn Note ook gewoon.
Apple
Fixed for accuracy.quote:
Zag hem van de week , idd een toffe trailer.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:52 schreef SocialDisorder het volgende:
owh en de trailer voor Spider-Man van The Dark Knight Riseskippenvel!
Dan nog.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ga eens devven voor die zooi. Praten we dan weer
goddamn lazy developersquote:Op maandag 9 juli 2012 10:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ga eens devven voor die zooi. Praten we dan weer
Lotquote:
Hey Sol! Hoe is het met je?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:56 schreef Solique het volgende:
Heb beide platformen en beiden hebben ze hun voor- en nadelen.
[..]
Lot![]()
Met mij heel goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |