abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113845330
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

[ Bericht 24% gewijzigd door Lois op 18-07-2012 20:29:30 ]
pi_113845363
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat lees je goed
9220 en 76 cm. Ze was al moe toen we er heen gingen. Geen idee waar ze moe van was maar ze ligt nu ook al in bed. En huilde dus al voor de prikken erin zaten. Daarna zat ze wel heel zielig na te snikken op het aankleedkussen om in de auto in slaap te vallen. Eigenlijk de rest van de dag niks aan d'r gemerkt. Ondanks visite want d'r vader was jarig was ze gewoon vrolijk. Nu is het wel zo dat 1 van de 2 prikken pas na 10 a 12 dagen een reactie kan geven. Tot nu toe heeft ze eigenlijk geen last van de inentingen gehad.

Succes woensdag ik ben benieuwd. Ik wist ean haar gewicht al wel want wij hebben nog een babyweegschaal thuis en die wijkt niet veel af met die van het CB.
De laatste reactie waar ik het topic mee sloot.
pi_113845720
Mooie stats hoor! Eva woog vorige week bij ons 8700 gram, maar dat ding wijkt ong 200 gram af van die van het cb. Weet alleen niet meer welke kant op.

De bmr kan inderdaad een week later alsnog voor problemen zorgen. Hopelijk heeft ze er verder niet al teveel last van.
pi_113845874
Ik moet nog steeds het CB bellen voor de afspraak rond 2 jaar. Er staat namelijk geen datum in het boekje en ik dacht dat we wel een afspraak hadden gemaakt. Of ik wacht gewoon tot ze mij bellen dat ik het gemist heb :P
pi_113846017
Ik vind ook dat ze het goed doet. Ze ontwikkelt zich goed volgens het CB en dat was onze grootste zorg. En d'r eigen wil is heel duidelijk :X
pi_113846862
Mefke, jij zwemt al zo lang met jouw jongens.

Heb jij een idee hoe ik Puck duidelijk kan maken dat hij zijn armen goed naar beneden moet duwen om boven te blijven met vleugeltjes om zijn armen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:15:54 #7
100412 mefke79
komt goed!
pi_113847339
dml, ik ga straks effe reageren als jongste op bed ligt...gaat lastig op de foon.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_113847550
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:37 schreef Solagratia het volgende:
Ik moet nog steeds het CB bellen voor de afspraak rond 2 jaar. Er staat namelijk geen datum in het boekje en ik dacht dat we wel een afspraak hadden gemaakt. Of ik wacht gewoon tot ze mij bellen dat ik het gemist heb :P
Hier is het zo dat je een uitnodiging krijgt voor de afspraak rond 2 jaar.
*poef* nu is het weg
pi_113850394
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113850431
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:37 schreef Solagratia het volgende:
Je krijgt een uitnodiging :) hier gaan ze hem combineren met het eerste bezoek van muppet 2.0. Scheelt ook weer!
pi_113850614
Oooh! Kijk dat had ik de vorige keer niet onthouden dus. Nou ja dan kan ik gewoon rustig afwachten :) Misschien handig om ons nieuwe adres door te geven dan :P
pi_113854184
Hier ook een uitnodiging binnen... en verplaatst al omdat t natuurlijk niet uit kwam..
Was er pas over 2.5 mnd plek...!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:14:26 #13
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_113855441
Hier nog steeds geen uitnodiging. Ze hebben nog 3 weken, daarna ga ik bellen. Ik ben wel benieuwd eigenlijk naar zn officiele stats, thuis is ie ongeveer 85cm en 12.5 kilo...
pi_113855561
Hier is t pas met 2 jaar en 3 maanden. Dus voorlopig hoeven we nog niet :)
pi_113855713
Wat gaat het ineens hard hè... straks weer een hele stapel dreumesjes die doorschuiven naar de peuters...

Ik ga van t weekend eens bedenken wat ze mag uitdelen op t kdv...
Daartussen nog op vakantie dus nu maar eens mee aan de gang al...
Jullie al ideeën?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_113855780
Ik,hoef niks te verzinnen :D niks om bij uit.te delen :P

[ Bericht 39% gewijzigd door Sonnetje85 op 06-07-2012 23:07:25 ]
  vrijdag 6 juli 2012 @ 18:10:35 #17
100412 mefke79
komt goed!
pi_113860571
DML, zwemmen met bandjes.

Wij begonnen al heel vroeg (4 maanden) met het wennen aan die dingen. In het begin dan nog met een kurkje erbij zodat ze bleven drijven. Daarna steeds vaker kurkje af.
Wat je het beste kan doen is hem rechtop in het water houden en bij zijn heupen vasthouden. Dan laat je em even los. Let op, hij gaat dan vanzelf liggen op rug of buik en verdwijnt misschien even een stukje onder. Houd je handen gewoon in de buurt, je kan em altijd grijpen. Komt ie zelf boven, druk dan lichtjes met je handen op de vleugels, dan merkt ie dat ie zo kan drijven. Wat ook helpt is hem bij de handen pakken als hij op zijn buik ligt. Dan kijken ze als vanzelf omhoog naar jou en drukken ze automatisch die vleugels wat naar beneden. Je kan de vleugels ook wat minder hard opblazen in het begin.
Je zult merken dat ze het heel snel doorhebben, ze moeten effe de kracht ontwikkelen om die dingen omlaag te drukken, maar dat gaat vrij snel. En vaak oefenen.
Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_113861683
Ik heb de vorige keer op het CB gewoon gevraagd of ik alvast een afspraak kon maken, aangezien ik alleen op de donderdag kan. Was geen probleem. Anne mag drie dagen na haar verjaardag :)
pi_113862212
Ik zie wel wanneer ik de oproep krijg. Ik heb vanaf 19 oktober verlof, dus kan dan ook wel elke dag.

Sofie noemt zichzelf nou siesje. Als ze in de spiegel kijkt roept ze siesje, en net wees ze naar mij en zei mama, en ze wees naar zichzelf en zei siesje O+
*poef* nu is het weg
pi_113863796
Mef hij ging nu huilen als hij iets onder ging en ook als ik zijn handjes pakte maar het was de eerste keer op deze manier. We gaan het gewoon vaker doen. Thanks!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_113885143
Ooh ik moet het even laten zien hoor, vind het zo leuk.
Kijk wat Eva sinds een maandje kan hebben:

Dit was vorige maand, inmiddels gaat het nog beter en hebben we nog maar 1 speldje nodig voor d'r lok, hier had ze nog aan beide kanten een speldje.
Het staat zo heerlijk fris, dat haar uit d'r gezicht O+
pi_113886927
Ik wacht nog op het telefoontje voor de 18 maandenafspraak.
ik vind het maar raar, ze nemen nooit de telefoon op, afspraken kunnen niet gemaakt worden of pas jaren later.
Het is toch niet voor de leuk zo'n consultatiebureau, maar ook om te controleren of er problemen zijn in gezinnen?

lief danic O+
  zaterdag 7 juli 2012 @ 12:28:31 #23
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_113887496
Cute Danic!! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 7 juli 2012 @ 12:29:47 #24
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_113887536
Kiran heeft zn afspraak voor oktober weer staan. Daarna gaan ze verhuizen naar de andere kant van Vlaardingen pfffff met waardeloze parkeervoorzieningen. Maar ja dan hoef ik nog maar paar keer.

Kiran kreeg ruim week na zijn BMr toch wat last en een paar lichte rode vlekken op zijn huid.
Hij heeft verder heelegaal huidje, dus je zag t meteen.

Kiran heeft 2 weken etrug voor t eerst losse stapjes gedaan en nu begint t door te zetten dat hij t vaker gaat doen. Hij laat zich echt niet pushen en doet t eigenlijk alleen als hij er niet over nadenkt dat hij gaat lopen maar gericht is op iets wat hij per se wil hebben. Gisteren bij t ophalen bij het KdV wilde hij mij <3 kwam ket 3 losse passen om mn hals gevlogen.

Wegbrengen naar het KdV is en blijft drama. Hij brult al als hij het lokaal inkomt.
Maar de rest van de dag is hij heel vrolijk en gezellig en doet goed mee. Je kan trouwens goed merken dat er minder kinderen komen door de bezuinigingen, want in januari was hij met 9 mnd de jongste in de groep. Er is ondertussen 1 meisje van 1 maand ouder bijgekomen. Hij is nu met 15 mnd nog steeds de jongste in de groep.

Verder is t genoeten, tis een lekker mannetje, heel vrolijk met een eigen wil en best een gevoel voor drama als iets niet mag.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_113890058
Oeh Danic ik ben jaloers. Wat leuk die staartjes bij Eva.
Ean heeft vanmorgen in de auto liggen slapen en nu weigert ze. Het is hier lekker weer dus heb d'r badje maar weer opnieuw gevuld daar plant ik haar zo wel in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')