De prijzen zijn bij de meeste PSZ inkomensafhankelijk, de een betaalt ¤ 25,= per maand, de ander ¤ 90,= bij dezelfde PSZ, voor dezelfde (2) dagdelen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:31 schreef J-net het volgende:
Ik denk niet dat K naar de psz gaat straks, met onreglematige werk van ML is dat niet te organiseren. Hij gaat elke week dag maar KDV en daarnaast naar gastouder.
En als ik die prijzen hoor OMG ik wist niet dat dat zo duur was.
En ik ben ook groot en slim geworden zonder Psz (en kdv en gastouder) dus t gaat vast heel goed komen met mn mini-meneertje.
Mijn vader zei altijd dat hij horizontaal meer waard was dan verticaal, maar nu hij de uitkeringsleeftijd van z'n levensverzekering voorbij is denk ik niet dat dat nog geldtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is het probleem met verticaal dan? Wij zijn juist van horizontaal naar verticaal geswitcht met volle tevredenheid.
Dan wordt gphet net als het KDV dat we de hoofdprijs betalen. En op het KdV leert hij ook genoeg.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
De prijzen zijn bij de meeste PSZ inkomensafhankelijk, de een betaalt ¤ 25,= per maand, de ander ¤ 90,= bij dezelfde PSZ, voor dezelfde (2) dagdelen.
Dat verschil wordt door de gemeente gesubdisieerd.
Geen probleem hoor, maar het was hier een heel bewuste keuze. De horizontale babygroep is kleiner dan de verticale groepen. En het voelde voor ons niet goed, zo'n ukkie bij allemaal grotere kinderen. Dus vandaar naar de babygroep.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is het probleem met verticaal dan? Wij zijn juist van horizontaal naar verticaal geswitcht met volle tevredenheid.
Hier in de regio gelden die inkomensafhankelijk-prijzen alleen als je géén recht heb op kinderopvangtoeslag. Als je daar wel recht op hebt (dus beide werken, of studeren oid) dan valt de PSZ hier onder kinderopvang en betaal je ineens het kinderopvang-tarief. waar je dan ook wel weer toeslag voor kunt ontvangen, dat dan weer wel, maar tochquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
De prijzen zijn bij de meeste PSZ inkomensafhankelijk, de een betaalt ¤ 25,= per maand, de ander ¤ 90,= bij dezelfde PSZ, voor dezelfde (2) dagdelen.
Dat verschil wordt door de gemeente gesubdisieerd.
Hier is de 'rust' ook weer terug! Ventje ging ook trakteren. Een dag later dan gepland. Want ik was t volslagen vergetenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, hier hebben we het feestweekend weer overleefd! Cas is ontzettend verwend en heeft heerlijk geslapen vrijdag. Gisteren heeft mijn lieve dreumes mogen trakteren op het kdv dus nu zitten we weer in een rustige periode. Nog 2 dagen en dan hebben we fijn 3,5 week vakantie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |