abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113874932
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:30 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Gebruik je zelf je familie als voorbeeld en dan beledigd zijn als er wat over je familie gezegd wordt erg typisch inderdaad.
Het was een antwoord op een vraag over mijn famile.

Maar dat je niet kunt lezen verbaast mij geenszins.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 23:57:56 #177
378470 FemacampSurvivor
Overlevende van een Femacamp
pi_113876106
Telegraaf en je tante wat een "bewijs" en voorbeelden.
_O-

En sowieso vrouwen slaan kan echt niet in de cultuur die hier heerst. Die stalker en vrouwen mishandelaar moet echt lang opgesloten worden.
Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 00:04:15 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_113876327
waar heb je het in vredesnaam over :?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 00:13:16 #179
378470 FemacampSurvivor
pi_113876652
Dat Karam Ingrid aan het begluren/stalken was, toen zij daar wat van zei heeft Karam, Ingrid geslagen waarop haar man en zoon haar te hult schoten.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 00:15:56 #180
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113876767
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:13 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Dat Karam Ingrid aan het begluren/stalken was, toen zij daar wat van zei heeft Karam, Ingrid geslagen waarop haar man en zoon haar te hult schoten.
quote:
Ingrid kreeg ruzie met de 36-jarige zoon van Karam
Maar die vader heet iziz, dus wie de neuk is wie? :')
  zaterdag 7 juli 2012 @ 00:18:33 #181
378470 FemacampSurvivor
pi_113876861
Ja precies dat stukje text druipt van propaganda en stemmingmakerij en staat vol met dit soort tegenstrijdige dingen.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 00:18:43 #182
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113876867
Zeer triest zo'n escalatie en iets wat bij normale mensen nooit in die mate voorkomt. Ik vraag me echter af of dat we in Nederland niet met veel teveel mensen veel te klein wonen. Waarom niet eens die huizen wat groter en vrijstaand maken zodat we wat meer rust en privacy hebben?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 7 juli 2012 @ 00:21:39 #183
378470 FemacampSurvivor
pi_113876968
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zeer triest zo'n escalatie en iets wat bij normale mensen nooit in die mate voorkomt. Ik vraag me echter af of dat we in Nederland niet met veel teveel mensen veel te klein wonen. Waarom niet eens die huizen wat groter en vrijstaand maken zodat we wat meer rust en privacy hebben?
na de tweede wereld oorlog was de Nederlandse bevolking 12 miljoen.
Zonder de 30+% immigranten en allochtonen die er tegenwoordig in Nederland wonen zou dit nog steeds 12 miljoen zijn, een stabiele bevolking dat is wat elk land zich zelf toewenst.
Helaas.. door linkse leugens en bedrog zitten we nu met zijn allen om een mini stukje aarde.
geen ruimte om te leven en nog minder ruimte om ons voedsel te verbouwen.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 02:58:19 #184
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_113881711
Dit heeft volgens mij ook niet op de FP gestaan toch?
pi_113882822
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 02:58 schreef Dlocks het volgende:
Dit heeft volgens mij ook niet op de FP gestaan toch?
klopt, maar door novum geschreven dus zal op meerdere nieuwssites staan
Burenruzie Almelo eist leven
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_113882849
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:15 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

[..]

Maar die vader heet iziz, dus wie de neuk is wie? :')
Aziz.
pi_113882867
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:16 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee hoor, de meeste mensen zijn niet zo achterlijk.
Onbegonnen werk om dit duidelijk te maken aan sommigen. Ik snap werkelijk niet waarom mensen dit niet snappen. Ow, en ik sluit geen enkele groep van de samenleving uit.

Je hebt er gewoon mensen tussen zitten die werkelijk alleen in hokjes kunnen denken. Welke kant dan ook op
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_113882874
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:21 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

na de tweede wereld oorlog was de Nederlandse bevolking 12 miljoen.
Zonder de 30+% immigranten en allochtonen die er tegenwoordig in Nederland wonen zou dit nog steeds 12 miljoen zijn, een stabiele bevolking dat is wat elk land zich zelf toewenst.
Helaas.. door linkse leugens en bedrog zitten we nu met zijn allen om een mini stukje aarde.
geen ruimte om te leven en nog minder ruimte om ons voedsel te verbouwen.
Klinkt eerder als een knap staaltje 'rechts' bedrog en leugens. :')
Doen alsof de immigraten alleen maar problematiek en instabiliteit met zich hebben meegenomen is serieus te misselijk voor woorden.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 04:07:30 #189
378470 FemacampSurvivor
pi_113882892
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 04:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Klinkt eerder als een knap staaltje 'rechts' bedrog en leugens. :')
Doen alsof de immigraten alleen maar problematiek en instabiliteit met zich hebben meegenomen is serieus te misselijk voor woorden.
Spreek voor uzelf wilt u.
Mijn text is correct in zoverre dat zonder massa immigratie er in Nederland +- 12 miljoen mensen zouden zijn net zoveel als na de tweede wereld oorlog.

Een stabiele bevolking precies wat een land wilt.

Als je die bevolking 3 of 4 of 10 keer zo groot maakt maar het betreffende land, energie of voedsel voorraad niet dan kan dat wellicht een probleem worden inderdaad.
pi_113882924
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 04:07 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Mijn text is correct in zoverre dat zonder massa immigratie er in Nederland +- 12 miljoen mensen zouden zijn net zoveel als na de tweede wereld oorlog.

Als je die bevolking 3 of 4 of 10 keer zo groot maakt maar het betreffende land, energie of voedsel voorraad niet dan kan dat wellicht een probleem worden inderdaad.
Geen idee wat jij gewend bent, maar ik spreek altijd voor / namens mijzelf.

Wat betreft inwoners im Nederland anno 2012 zonder zonder (deels) allochtonen, heb je helemaal geen idee behalve het gissen conform je eigen denkbeelden. Na de 2e wereldoorlog was het babyboomen juist een trend geworden, dus er was wel degelijk een verschuiving in populatiegroei.

Al verzamel je alle instabiliteit en problematie in Nederland veroorzaakt door 3 miljoen (deels) allochtonen, zouden er nog steeds genoeg factoren en problemen aan te kaarten zijn wat typisch 'Nederlands' instabiliteit is, dus waar heb je het over behalve vingertje wijzen?
pi_113882929
Wel schattig zo een nationalistisch-utopisch wereldbeeld, dat wel.
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 04:14:50 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_113882933
quote:

[..]

ja want er komen maar geen Chinezen bij in China natuurlijk :')

mensen hebben gemiddeld meer dan 1 kind, logisch gevolg is dat de bevolking groeit

mijn geduld met je onzin begint een beetje op te raken, ik raad je aan het wat terug te draaien
pi_113882938
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 04:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja want er komen maar geen Chinezen bij in China natuurlijk :')

:')
  zaterdag 7 juli 2012 @ 04:17:59 #194
378470 FemacampSurvivor
pi_113882942
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 04:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geen idee wat jij gewend bent, maar ik spreek altijd voor / namens mijzelf.

Wat betreft inwoners im Nederland anno 2012 zonder zonder (deels) allochtonen, heb je helemaal geen idee behalve het gissen conform je eigen denkbeelden. Na de 2e wereldoorlog was het babyboomen juist een trend geworden, dus er was wel degelijk een verschuiving in populatiegroei.

Al verzamel je alle instabiliteit en problematie in Nederland veroorzaakt door 3 miljoen (deels) allochtonen, zouden er nog steeds genoeg factoren en problemen aan te kaarten zijn wat typisch 'Nederlands' instabiliteit is, dus waar heb je het over behalve vingertje wijzen?
De enige die hier met een superlange vinger aan het wijzen is ben je zelf :) .
Mijn reactie ging over de stelling van de poster boven mijn betreffende post dat we allemaal zo dicht op elkaar wonen. En dat we allemaal een grotere tuin moeten hebben.
Dat is dus inderdaad makkelijker te realiseren met 12 miljoen inwoners dan 16+ miljoen inwoners.

Je kan de cijfers zelf opzoeken maar de 12 miljoen in 1946 en de 12 miljoen anno 2012 klopt gewoon.

Dat allochtonen de problemen veroorzaken zijn jouw woorden.
Mijn woorden zijn dat er in Nederland meer ruimte voor een fatsoenlijk huis en tuin voor elke Nederlander makkelijker te realiseren is dan met 16+ miljoen inwoners.

en zeker dan de 20+ miljoen 30+ miljoen of zelfs 50+ miljoen inwoners wie zal het zeggen?
Alles wat ik zeg is dat ik inderdaad vindt dat elke Nederlander inclusief mijzelf recht zou moeten hebben op een fatsoenlijk huis met tuin, zodat ik geen last heb van mijn provocerende buurman met zijn asociale muziek.
pi_113882945
quote:

[..]

Een stabiele bevolking? In tijden van bezuinigingen en zware staatsschulden zal het volk nooit stabiel zijn. Was de hele Nederlandse bevolking autochtoon? Was er toch altijd een groep die de schuld in de schoenen geschoven zal worden. Is in geen enkel land anders trouwens.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 04:20:01 #196
378470 FemacampSurvivor
pi_113882952
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 04:18 schreef paddy het volgende:

[..]

Een stabiele bevolking? In tijden van bezuinigingen en zware staatsschulden zal het volk nooit stabiel zijn. Was de hele Nederlandse bevolking autochtoon? Was er toch altijd een groep die de schuld in de schoenen geschoven zal worden. Is in geen enkel land anders trouwens.
stabiel in aantal of bevolkingsgroei dat was waar het over ging.
pi_113882965
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 04:17 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Naar wie wijs ik met een vinger dan? Jou, Nederlanders, allochtonen?
quote:
Mijn reactie ging over de stelling van de poster boven mijn betreffende post dat we allemaal zo dicht op elkaar wonen. En dat we allemaal een grotere tuin moeten hebben.
Dat is dus inderdaad makkelijker te realiseren met 12 miljoen inwoners dan 16+ miljoen inwoners.

Je kan de cijfers zelf opzoeken maar de 12 miljoen in 1946 en de 12 miljoen anno 2012 klopt gewoon.
Onzin boven onzin, minder kinderen nemen is met de verstedelijking en ontzuiling geworden, groei van (deels) allochtonen is ook te danken aan autochtonen die met elkaar trouwen, ware het dat er weinig tot geen allochtonen in Nederland zijn, waren zij met elkaar getrouwd, met als gevolg dat de bevolking nog steeds enorm zou groeien, alleen dan met een minder allochtonenpercentage.

quote:
Mijn woorden zijn dat er in Nederland meer ruimte voor een fatsoenlijk huis en tuin voor elke Nederlander makkelijker te realiseren is dan met 16+ miljoen inwoners.
Jij hebt het over instabiliteit van 16 miljoen mensen en massaimmigratie, er wonen momenteel zo een 3 miljoen allochtonen in Nederland, guess what, met die allochtonen weg komen we uit op jouw ideaalbeeld van een zogenaamd stabiel land, besef je zelf ook wel hoop ik?

Ja en volgens jouw theorie, waarom stoppen bij 12 miljoen dan, laten we gaan naar -10 miljoen mensen, hoe minder, hoe stabieler toch?

quote:
en zeker dan de 20+ miljoen 30+ miljoen of zelfs 50+ miljoen inwoners wie zal het zeggen?
Alles wat ik zeg is dat ik inderdaad vindt dat elke Nederlander inclusief mijzelf recht zou moeten hebben op een fatsoenlijk huis met tuin, zodat ik geen last heb van mijn provocerende buurman met zijn asociale muziek.
Als jij een fatsoenlijk huis wilt met een fatsoenlijke tuin en geen provocerende buren, dan ga je hard werken voor je doel en in een nette buurt wonen ipv je zelf zomaar uit het niets zo een recht toekennen. Bij overlast bel je overigens altijd de politie als fatsoenlijk mens, niet het recht in eigen hand nemen, daartoe heb je geen recht.
pi_113882970
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 04:17 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben dat gewoon en in Groningen is dit ook nog wel te verwezenlijken.

Het is meer dat mensen zo weinig van elkaar kunnen verdragen, of rekening houden met elkaar. Wanneer jij geen last van iemand wil hebben zal jij je woning ergens moeten zoeken waar je dergelijke problemen niet hebt.

Ik woon in een flat. Niet mijn keuze, maar je weet dat wanneer je in een flat woont er enorm veel buren zijn. Dat je morgens gewekt kunt worden door iemand die aan het verhuizen is en om negen uur de boormachine aan zet terwijl jij bijvoorbeeld uit de nachtdienst komt.

oplossing; oordopjes
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 04:28:16 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_113882975
elke Nederlander heeft ook recht op een fatsoenlijk huis sla de grondwet er maar op na

over een tuin word niet gesproken ....persoonlijk mis ik het niet
pi_113882978
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 04:28 schreef sp3c het volgende:
elke Nederlander heeft ook recht op een fatsoenlijk huis sla de grondwet er maar op na

over een tuin word niet gesproken ....persoonlijk mis ik het niet
Is overigens fatsoenlijk niet erg ruim te interpreteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')