Lekker lijfquote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef Karina het volgende:
Colin Farrell
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oef.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef Karina het volgende:
Colin Farrell
[ afbeelding ]
Ik dacht even: heeft hij een dubbelganger? Maar het zijn 2 verschillende foto's van hem.quote:
Ik denk dat haar kont hier ook wel een beetje wegvalt zo zonder haar taille.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Gisele heeft wel een beetje een luierkont voor iemand waarvan je verwacht dat ze veel sport
Coco moet zich nooit in wat fatsoenlijks hijsen! Die moet nog in tijgerbikini rondlopen als haar tieten over de grond schuren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:05 schreef OliviaV het volgende:
Coco.. Als ze zich eens in wat fatsoenlijks hees
Zou ze het hebben over papa's scheiding? Ze lijkt in een heftig gesprek verwikkeld.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Ruud Gullit en dochter Joelle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruud kijkt wel een beetjequote:Op donderdag 26 juli 2012 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou ze het hebben over papa's scheiding? Ze lijkt in een heftig gesprek verwikkeld.
Het is net of ze een luiaard met een helmpje in een buidel meedraagt op die eerste foto.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
Jodie Marsh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tieten vind ik maar raar.
Lolquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Het is net of ze een luiaard met een helmpje in een buidel meedraagt op die eerste foto.
wat een raar apart uitziend wijfquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
Jodie Marsh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tieten vind ik maar raar.
Lookin' gooooodquote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef Karina het volgende:
Colin Farrell
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |