Het klonk op Werchter niet onaardigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:40 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Noel Gallaghers nieuwe band echt een beetje nietszeggend
Neuhquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:38 schreef MaJo het volgende:
Heb je het nu over G.?Ik heb je een invite gestuurd (Facebook)
Ja sorry dat klopt wel een beetjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ha...MaJo zit vast te soppen op dat interview![]()
Neuh had het wel gevraagd maar hij komt echt net thuis van de band en is moe.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft 'ie al naar de keukenmachine gekeken?
Ik ga zo pitten.
Is er al uit en reeds een stuk van verorberdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
Vergeet de cake niet uit de oven te halen..slaap ze
Oh, hmquote:
dat heb ik zo vaak gehad, dat ik een wekkerradio heb gekocht.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:03 schreef TradeMarkie het volgende:
ik denk het eerste, die wekker is ook m'n telefoon en net een jaar oud
- boem is hoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik droomde net dat ik onze auto in de prak reed door er achteruit met onze auto tegenaan te rijden. En ook in mijn droom hadden we maar één auto
Ik stem op Wakker worden van Jochem Meier.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tijd voor een ander muziekje dus.
Laten we hier stemmen wat TradeMarkie op zijn telefoon gaat zetten als alarm.
mijn suggesties:
- Teletubbies
- elk willekeurig nummer (Nine Inch Nails)
- Wakker worden (Jochem Meier)
- Ik heb geen zin om op te staan (Het)
Ik twee kids. Uitslapen? Wat is dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:43 schreef Etcetera het volgende:
dat heb ik zo vaak gehad, dat ik een wekkerradio heb gekocht.
De Reveille natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tijd voor een ander muziekje dus.
Laten we hier stemmen wat TradeMarkie op zijn telefoon gaat zetten als alarm.
mijn suggesties:
- Teletubbies
- elk willekeurig nummer (Nine Inch Nails)
- Wakker worden (Jochem Meier)
- Ik heb geen zin om op te staan (Het)
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gister trouwens de AH weer geplunderd, nog eens 6 halve liters Guinness gescored
Ik heb ook maar 1 supermarkt in de regio waarvan ik weet dat die het hebben; een vrij grote AH (ik denk dat het een 4 is qua omvang). En zowaar niet eens belachelijk duurquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik haal ze nog wel eens bij de slijter omdat de supermarkt bij mij in de buurt ze niet heeft.
Ik dacht zelfs 1,80 of zo, maar ik kan me vergissen. Maar zoiets is het inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uit mijn hoofd, ergens tussen de 2 en 2,50 per blik?
Hmmm, die smaken inderdaad heerlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs 1,80 of zo, maar ik kan me vergissen. Maar zoiets is het inderdaad.
Overigens bij lange na niet zo lekker als zo uit de tap bij Molly Malone's in Amsterdam
Ja dat zou kunnen maar dan vind ik het weer gek dat ik een paar minuten later wakker word van een startende auto in de straat, dan zou ik toch compleet van de wereld moeten zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:55 schreef MaJo het volgende:
Meuning
TM ik had laatst ook dat mijn wekker om 8:09 voor het eerst ging, tenminste dat dacht ikIk blijk hem toch echt gesnoozed te hebben volgens G. maar kan me er echt niks van herinneren
Kan dat niet ook bij jou zo zijn?
Da's niet erg, doe ik ook niet altijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:51 schreef Soempie het volgende:
Zo ver terug had ik niet gekeken.![]()
Ik had wel een stukje teruggekeken, omdat ik al een post van Cobra had verwacht.
Leukquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
Morningsvanuit de trein naar Amsterdam!
Ga een dagje rondslenteren / koffieleuten / shoppen met moeders
Oh, dus ook wel een beetje spannend!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Heb er ook zin in, we gaan vanavond ook nog eten bij mn beste vriendin en daarna weer de trein in. Eigenlijk zou mn moeder mee naar Groningen, maar morgen vindt de eerste IUI behandeling plaats, dus dat was niet zo'n ideaal plan meer
Ik heb nu echt een soort sinterklaasavond-gevoel![]()
Basically: inseminatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Basically: inseminatieDuidelijk. Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes voor de zwemmertjes dan maar.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dat jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:27 schreef MaJo het volgende:
Oeh succes morgen LB! Hoop dat je snel met een bolle buik rondloopt
Ow, hoezo? Laatste dag als twintiger?quote:Ik heb vandaag een meh dag
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:53 schreef iamredleader het volgende:
Ow, hoezo? Laatste dag als twintiger?
Nou, beterschap met je rug, en hopelijk heb je later vandaag of anders morgen een betere buiquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:56 schreef MaJo het volgende:
Mijn verjaardag heeft er wel wat mee te maken jaen ik verga nog steeds van de rugpijn
En je kan het ook zo zien: je bent al 364 dagen bezig met je 30e levensjaarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
Wat betreft je verjaardag; morgen is niks anders dan vandaag, en dat je dan 30 wordt, da's toch mooi? Tel je zegeningen zou ik zeggen
Geen idee. Wat zegt dr. Google?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:48 schreef Soempie het volgende:
Weet hier iemand hoe laat NRC Handelsblad in de winkel ligt?
posted from 1997quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Hallo, zei deze verse inwoner van Oosterwolde
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Helaas hoort dat bij verjaardagenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:44 schreef MaJo het volgende:
Het heeft niets met het 30 worden te maken, dat boeit me nietmaar meer dingen regelen enzo en bang zijn dat nog meer mensen afzeggen
Ik kijk de laatste dagen al op Canvas...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
Mocht je stukken Werchter willen bekijken: http://www.skynet.be/muziek/festivals/rock-werchter-2012/vod
Ik vier het nooit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vier het hoogstens eens in de drie jaar. Dat is vaak genoeg
Om die reden vierde ik het vroeger ook nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas hoort dat bij verjaardagen
Ik vier het niet voor niets niet groots
Fijne shabatquote:
Ja, 30 mag je niet ongemerkt voorbij laten gaanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Om die reden vierde ik het vroeger ook nietmaar ik vind het altijd wel gezellig en mensen vinden feestjes bij ons ook altijd leuk
plus het feit dat ik 30 word, dat kan ik natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan
Mijn bui is alweer stukken beter trouwens
Geeft wel een hele nieuwe lading aan "hij komt, hij komt...."quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nu echt een soort sinterklaasavond-gevoel![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geeft wel een hele nieuwe lading aan "hij komt, hij komt...."![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Weekend
[..]
Geeft wel een hele nieuwe lading aan "hij komt, hij komt...."![]()
Oeh, wij kregen op Werchter nog pannenkoeken van de andere burenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:44 schreef iamredleader het volgende:
Zo, thuis, nu koken voor tweeJair eet panne(n)koeken bij de buren
Dat van de ibu, of van de vriendelijkheid?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, wij kregen op Werchter nog pannenkoeken van de andere buren
Die wilden een gaspitje lenen omdat ze nog veel mix hadden en in ruil zouden we pannenkoeken krijgen. Vervolgens hadden ze toch nog een ander pitje liggen. Maar we kregen nog wel pannenkoekenDeels ook omdat ik ze ibu verschaft had toen dat nodig was. Dat is wel eens anders geweest op festivals
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gekookt. Iedereen leeft nog, we hangen nog niet boven de wc
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:54 schreef Etcetera het volgende:
Thanks! En ja echt een keerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En jij alvast een geweldige verjaardag
wanneer kom je nou nog een keertje langs?
Dat duurt meestal wel een uurtje of 2 hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:54 schreef Etcetera het volgende:
wat? er waren er me al twee voor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:54 schreef Etcetera het volgende:
Vanavond zit er niet in en Vriend weigert op zaterdag naar de film te gaan. Anders kon het nog inderdaadquote:
Hoezo, dat is toch een prima avond voor de film?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vanavond zit er niet in en Vriend weigert op zaterdag naar de film te gaan. Anders kon het nog inderdaad
wtf?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb je Intouchables gezien? Leuke film
(draait om 20:30)
Vind ik ook, maar ja...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo, dat is toch een prima avond voor de film?
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Als het 'm lukt dan is zijn ego weer op het oude vertrouwde Ajax-niveau..en je ziet wat dat jaren later in Fukushima teweeg heeft gebrachtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, ik las het op VI en nu staat het ook op Nu.nl
en, vond je het wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf?WTF? Dit is spooky
Die kijk ik nét af
Ik ben benieuwd, hij durft het wel iig en hij heeft ook wel de kwaliteiten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Als het 'm lukt dan is zijn ego weer op het oude vertrouwde Ajax-niveau..en je ziet wat dat jaren later in Fukushima teweeg heeft gebracht
Ja, het was immers mijn filmtipquote:
Eensquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, hij durft het wel iig en hij heeft ook wel de kwaliteiten.
True that!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
wat is het trouwens weer heerlijk weer!
beter dan dat kleffe van gisteren en eergisterenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
woont MaJo in bepaalde delen van Utrecht?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, Etcie is verhuisd
Had je veel mensen te eten? En nu maar lekker gaan experimenteren met koken
Restjessoep (groentensoep van overgebleven diepvriesgroenten en kleine pastarestjes) of tomatensoepquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Wat LB ook zegt. Probeer ook eens een eenvoudig soepje met stokbrood te maken
Ja, die woont in bepaalde delen. Ook dat deelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
woont MaJo in bepaalde delen van Utrecht? Dan zou ze wel eens zonder stroom kunnen zitten.
Inderdaad, ik ben net helemaal zeiknat geregendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
het is hier droog, bladstil en ik denk nog een graad of 20 of meerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben net helemaal zeiknat geregend
Jij bent duidelijk niet waar ik ben.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben net helemaal zeiknat geregend
Dat was het hier net ook. Het was zo mooi dat ik ging wandelen. In de verte een heel mooi schouwspel van wolken, zon, regen en een regenboog. En vervolgens regende ik 15 minuten laten helemaal natquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het is hier droog, bladstil en ik denk nog een graad of 20 of meer
Neuhquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet waar ik ben.
hier heb ik niet meer dan 3 druppels gezien denk ik deze weekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neuh
Maar eerlijk is eerlijk: wij hebben de hele week goed weer gehad terwijl het op veel andere plekken regende.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Niets mis met een goed stel bakkebaarden
True!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Niets mis met een goed stel bakkebaarden
doen jullie eens met mij vriendin pratenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True!
Gelukkig heeft mijn vriend nu een baard, want daarvoor deed ie de bakkebaarden ook vaak kort
even een vraag aan de kenner. Hoe lang moet baardhaar zijn om op te houden met prikken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True!
Gelukkig heeft mijn vriend nu een baard, want daarvoor deed ie de bakkebaarden ook vaak kort
Nice!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
Check dit dan..hier ben ik door natgeregend:
[ afbeelding ]
wauw, mooie luchtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
>>SWI?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doen jullie eens met mij vriendin praten
kom maar door met dat telefoonnummerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doen jullie eens met mij vriendin praten
Ja erg mooi vond ik. En de kleuren op de foto kloppen preciesquote:
Ik krijg uitslag van mannen met baardenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True!
?quote:
ik wilde je net naar plopsaland sturenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik krijg uitslag van mannen met baarden(bij direct contact dus hè)
Ik kan als ik thuis ben wel even vragen op welke stand ie de tondeuse heeft staanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
even een vraag aan de kenner. Hoe lang moet baardhaar zijn om op te houden met prikken?
Hoe lang is zo'n plopkabouter? Ik wil niet weten waar ik dan allemaal uitslag krijgquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik wilde je net naar plopsaland sturen
Nee dank jequote:
Mooi plaatje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
moet ik aan een kerel gaan vragen of ik even mag vragen of zijn baard prikt? Dacht het nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan als ik thuis ben wel even vragen op welke stand ie de tondeuse heeft staan
Maar je kan natuurlijk ook zelf even voelen
Werd ik bíjna door deze foto aangespoord om naar buiten te gaan (rennen), maar toen bedacht ik me dat ik dan niet meer kan slapen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe lang is zo'n plopkabouter? Ik wil niet weten waar ik dan allemaal uitslag krijg
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe lang is zo'n plopkabouter? Ik wil niet weten waar ik dan allemaal uitslag krijg
Wie ben jij van plan te prikken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet ik aan een kerel gaan vragen of ik even mag vragen of zijn baard prikt? Dacht het niet
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik krijg uitslag van mannen met baarden(bij direct contact dus hè)
hoeveel ananas smurf was dat ook alweer?quote:
Ook bij langere baardquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook als de baard wat langer is?
Stoppels zijn sowieso funest natuurlijkwat jammer is, want wel fijn om te zien
Hoeveel 10 smurf? Weet ik niet want hoeveel duimen is een smurf?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hoeveel ananas smurf was dat ook alweer?
Lopen met O-benenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ook bij langere baard![]()
Stoppels zijn schuurpapier, een wilde nacht valt dan echt niet te verbergen
Met een hamer ééntje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoeveel 10 smurf? Weet ik niet want hoeveel duimen is een smurf?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ook bij langere baard![]()
Stoppels zijn schuurpapier, een wilde nacht valt dan echt niet te verbergen
Mijn vraag blijft staan, maar het moet zijn 'wie wil jij niet prikken'. Je wilt je baard laten staan, maar je wilt niet de lengte waarop het prikt. Zelf heb je er geen last van.....quote:
Meester prikkebeenquote:
Terechte vraagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn vraag blijft staan, maar het moet zijn 'wie wil jij niet prikken'. Je wilt je baard laten staan, maar je wilt niet de lengte waarop het prikt. Zelf heb je er geen last van.....
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat je van een bepaalde baardlengte als man ook zelf last kunt hebbenquote:
Ik zoek op het moment een vrijwilliger maar heb er nog geen gevondenquote:
Eens. Als het lang genoeg is, dan gaat het zelf ook jeuken. En de haren blijven in kragen hangen enzo. Maar wellicht dat het vanaf een bepaalde lengte(dat het gaat krullen) weer minder wordt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat je van een bepaalde baardlengte als man ook zelf last kunt hebben
Maar dat was niet hoe de discussie begon.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat je van een bepaalde baardlengte als man ook zelf last kunt hebben
Ah, geen sappige details.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zoek op het moment een vrijwilliger maar heb er nog geen gevonden
(en ik heb op dit moment ook geen plannen om een baard te laten staan)
Dit. Overigens heb ik daar vooral last van op mijn hals, in het gezicht jeukt het bij mij niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens. Als het lang genoeg is, dan gaat het zelf ook jeuken. En de haren blijven in kragen hangen enzo. Maar wellicht dat het vanaf een bepaalde lengte(dat het gaat krullen) weer minder wordt.
Dat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit. Overigens heb ik daar vooral last van op mijn hals, in het gezicht jeukt het bij mij niet.
quote:
quote:
quote:
quote:
Is dat weer de foto die Nu plaatst?quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is dat weer de foto die Nu plaatst?
Spacechemquote:
Ik zat even op MTV te kijken of hun serie weer te zien was.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iedereen is geschrokken van die foto van van Gaal?
Ja dat!quote:
gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:30 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de felicitatiesmijn verjaardag is nu al tof
Ik heb een mooie armband en ketting gekregen van G en de cheesecake was hemels
Aarde eroverheen gooien werkt niet als de pot zelf smeult natuurlijk, maar dat werkt anders heel goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die pot blijft maar smeulen, uitgraven is zeker de enige manier om ervanaf te komen?
Alles behalve de salie zelf vreemd genoegquote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heeft je vriend nou die salie in de hens gezet
Als die pot heet is helpt water er overheen gooien niet echt. Dan krijg je stoom of een pot die stuk gaat vanwege plotselinge temperatuurdaling.Als er nog sprake van vuur is: zand erover. Is dat er niet meer, dan gewoon rustig afwachten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Alles behalve de salie zelf vreemd genoeg![]()
Hij gebruikt die pot nog wel eens als asbak (en neemt dus schijnbaar niet de moeite om z'n peuken eerst uit te maken) De aarde is gewoon onder de salieplant weg aan het smeulen en de pot is half ingezakt.
Ach, het is een kunststof pot, dus toch al reddeloos verloren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als die pot heet is helpt water er overheen gooien niet echt. Dan krijg je stoom of een pot die stuk gaat vanwege plotselinge temperatuurdaling.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ach, het is een kunststof pot, dus toch al reddeloos verloren.
Ik ben benieuwd naar het gezicht van Vriend als hij straks wakker wordt en het briefje, met vriendelijk verzoek namens de salie, vindt dat op zijn spijkerbroek ligt
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit was vast al lang bekend in Rotterdam?
Veel lage IQ's in Amsterdam
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit was vast al lang bekend in Rotterdam?
Veel lage IQ's in Amsterdam
Say what the fuck? ???????quote:Ongeveer een op de acht Amsterdammers is licht verstandelijk beperkt. Dat houdt in dat zij een IQ hebben tussen de 70 en 85
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Leuk, verhuiskaarten bestellen. Mooi ontwerpje, gegevens invullen, bestellen. Let p bestelling kan niet gewijzigd worden (x of 3 in beeld). Prima, akkoord, betalen.
.
.
.
Kut. Netnummer 2 cijfers omgedraaidE. mopperde niet eens erg
nu nog maar een order gedaan
![]()
Soempie-actie +1
dat is des te schokkender. Het staat in de krant die door die mensen gelezen wordt (en die ook geloven wat er staat)quote:
Oei, ja dat is wel even raak waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:46 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Net terug van een uitvaartceremonie.
3 Van de zojuist gespeelde nummers waren ook te horen tijdens de uitvaartceremonie's van mijn beide ouders. Bizar en heftig!!
Even veel koffie nu...
zware avond gehad?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
Wij zouden ook nog koffie gaan drinken, maar mijn vriend is weer op bed gaan liggen
heftig. Sterkte MMquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:46 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Net terug van een uitvaartceremonie.
3 Van de zojuist gespeelde nummers waren ook te horen tijdens de uitvaartceremonie's van mijn beide ouders. Bizar en heftig!!
Even veel koffie nu...
Beetje laat naar bed gegaan, en we moesten al om 09:00 in het ziekenhuis zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zware avond gehad?
Heb net mijn koffiemolen eens een grondige reinigingsbeurt gegeven. Was wel weer eens nodig.
Dank!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oei, ja dat is wel even raak waarschijnlijk...
Sterkte met tot bedaren komen!
Gecondoleerd. Vriend/familie/kennis?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
De koffie doet gelukkig wonderen...
Ja, mooie dag toch? dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:16 schreef MaJo het volgende:
En sterkte MM
En LB je hebt nu je eerste IUI gehad?Het is een mooie datum vandaag, zou wel mooi zijn als het meteen raak is
Mooie dag om verwerkt te wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, mooie dag toch? dat dacht ik ook al
Wat zijn jouw plannen voor de rest van de dag? Feestje voorbereiden?
Een zakdoek ja. Snap je gelijk waarom het zo heet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft die engel nou een tissue in de hand
Ik ben er bijna helemaal klaar voorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooie dag om verwerkt te worden![]()
Zo naar de winkel om inkopen te doen en dan vanavond feestje
Wat moet je nog doen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er bijna helemaal klaar voor
Je hebt iets besteld en weet niet of het op tijd binnenkomt?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
afhankelijk van de post een cadeau kopen
Het komt inderdaad hopelijk vandaag aan per post. Anders heb ik wel al een alternatief cadeau op het oogquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je hebt iets besteld en weet niet of het op tijd binnenkomt?
Dat is geen dedication, dat is idiotiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik werd er net even aan herinnerd in een topic...gisteren was er een valpartij en daar was een kerel die had een gescheurde nier, een gescheurde milt, gekneusde ribben en gekneusde longen(ofzo), bleek later.
Hij was gevallen, in de ambulance gelegd, daar weer uit gestapt, heeft 10 kilometer verder gefietst(!!) om het alsnog op te geven. Damn
Maar wezenlijk misschien niet veel anders dan een soldaat die ondanks behoorlijke verwondingen toch doorvecht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is geen dedication, dat is idiotie
En is de post al binnen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Wakker worden, douchen, scheren, afhankelijk van de post een cadeau kopen, feestneus opzetten etc
Ja, maar niets voor jouwquote:
Collega...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Vriend/familie/kennis?
daar wilde hij zijn bed wel voor uitkomen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
Nieuwe tv + dvdspeler
De akai die we uit hadden gezocht was echt zielig klein vergeleken bij al die bakbeesten in de MediamarktDus we hebben een íets grotere philips gekocht.
Hebben we eindelijk weer beeld zonder strepen
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
MaJo veel plezier vanavond!
Onze auto is boos dat ik een nieuwe fiets heb gekochtWe lopen de winkel uit en hij wil ineens niet meer starten. Nadat de accu een trap had gekregen van een pechdienst kregen we hem in zoverre gestart dat hij naar de dichtstbijzijnde dealer kon en daar waren ze zo lief om ons een leenauto mee te geven
Normaal is hij heel lief en trouwquote:
Ja, inmiddels waren we allebei wel weer redelijk wakkerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar wilde hij zijn bed wel voor uitkomen?
Mjah, kijken alleen doet ook niet veelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Normaal is hij heel lief en trouw![]()
Vriend had schijnbaar bij de vorige beurt al gevraagd of er niet eens naar de accu gekeken moest worden maar dat vonden ze toen niet nodig
Mamafiets gekocht?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
MaJo veel plezier vanavond!
Onze auto is boos dat ik een nieuwe fiets heb gekochtWe lopen de winkel uit en hij wil ineens niet meer starten. Nadat de accu een trap had gekregen van een pechdienst kregen we hem in zoverre gestart dat hij naar de dichtstbijzijnde dealer kon en daar waren ze zo lief om ons een leenauto mee te geven
Gewoon een toffe tweedehandse. De verkoopster wilde me inderdaad direct iets van het type moederfiets aansmeren. (aansmeren in die zin dat ze op geen enkele manier luisterde naar wat ik wilde en gewoon voor me begon te kiezen, gevolgd door een preekje hoe gevaarlijk normale fietsen voor kinderen zijn) Volgens mij kan ik met deze ook met kinderzitje prima vooruitquote:
Als het maar een beetje stevige fiets is jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gewoon een toffe tweedehandse. De verkoopster wilde me inderdaad direct iets van het type moederfiets aansmeren. (aansmeren in die zin dat ze op geen enkele manier luisterde naar wat ik wilde en gewoon voor me begon te kiezen, gevolgd door een preekje hoe gevaarlijk normale fietsen voor kinderen zijn) Volgens mij kan ik met deze ook met kinderzitje prima vooruit
zó lekker.... iets uit mijn jeugd, misschien zou ik het anders wel minder lekker vinden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Deze? Wat maakt dat anders dan andere crackers?
Klinkt een beetje als Matzes, maar op het plaatje zien ze er dikker uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zó lekker.... iets uit mijn jeugd, misschien zou ik het anders wel minder lekker vinden.
ze zijn bros, en heel knapperig, t is niks meer dan water en meel, en er zit een lekker "bak"/bruin smaakje aan...
ze zijn dikker, en er zit veel meer smaak aan. matzes vind ik altijd heel erg flauw.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Matzes, maar op het plaatje zien ze er dikker uit.
Wasda?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hield vroeger wel van Shishing crackers
Thx kwakquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:30 schreef kwakz0r het volgende:
LB, ben je lekker aan t broeden? Ik duim elke dag voor je!
Ik moet echt wennen aan vakantie hebben. Heb de hele dag het gevoel dat ik van alles zou moeten doenik ben de auto maar door de wasstraat gaan rijden, zuigen, poetsen... en boodschappen gaan doen in de troosteloosheid van de Megastores in Laak. Wat is JUMBO een superonhandige winkel zeg!
Grootste pluspunt van de dag: Bij Jumbo hebben ze Knappertjes(niet die vieze verkadekoekjes, de groningse crackers! Mijn lievelings!)
Lijkt er wel een beetje opquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Klinkt een beetje als Matzes, maar op het plaatje zien ze er dikker uit.
Ik heb nog over van Pesachquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
Mmmm matzes, die heb ik dit jaar volgens mij helemaal niet gehadNormaal zijn ze vast onderdeel van het paasontbijt, maar dit jaar was mn moeder ze vergeten.
Gelukkig maakte de rest van de tafel dat toen helemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |