Het klonk op Werchter niet onaardigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:40 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Noel Gallaghers nieuwe band echt een beetje nietszeggend
Neuhquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:38 schreef MaJo het volgende:
Heb je het nu over G.?Ik heb je een invite gestuurd (Facebook)
Ja sorry dat klopt wel een beetjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ha...MaJo zit vast te soppen op dat interview![]()
Neuh had het wel gevraagd maar hij komt echt net thuis van de band en is moe.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft 'ie al naar de keukenmachine gekeken?
Ik ga zo pitten.
Is er al uit en reeds een stuk van verorberdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
Vergeet de cake niet uit de oven te halen..slaap ze
Oh, hmquote:
dat heb ik zo vaak gehad, dat ik een wekkerradio heb gekocht.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:03 schreef TradeMarkie het volgende:
ik denk het eerste, die wekker is ook m'n telefoon en net een jaar oud
- boem is hoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik droomde net dat ik onze auto in de prak reed door er achteruit met onze auto tegenaan te rijden. En ook in mijn droom hadden we maar één auto
Ik stem op Wakker worden van Jochem Meier.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tijd voor een ander muziekje dus.
Laten we hier stemmen wat TradeMarkie op zijn telefoon gaat zetten als alarm.
mijn suggesties:
- Teletubbies
- elk willekeurig nummer (Nine Inch Nails)
- Wakker worden (Jochem Meier)
- Ik heb geen zin om op te staan (Het)
Ik twee kids. Uitslapen? Wat is dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:43 schreef Etcetera het volgende:
dat heb ik zo vaak gehad, dat ik een wekkerradio heb gekocht.
De Reveille natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tijd voor een ander muziekje dus.
Laten we hier stemmen wat TradeMarkie op zijn telefoon gaat zetten als alarm.
mijn suggesties:
- Teletubbies
- elk willekeurig nummer (Nine Inch Nails)
- Wakker worden (Jochem Meier)
- Ik heb geen zin om op te staan (Het)
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gister trouwens de AH weer geplunderd, nog eens 6 halve liters Guinness gescored
Ik heb ook maar 1 supermarkt in de regio waarvan ik weet dat die het hebben; een vrij grote AH (ik denk dat het een 4 is qua omvang). En zowaar niet eens belachelijk duurquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik haal ze nog wel eens bij de slijter omdat de supermarkt bij mij in de buurt ze niet heeft.
Ik dacht zelfs 1,80 of zo, maar ik kan me vergissen. Maar zoiets is het inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uit mijn hoofd, ergens tussen de 2 en 2,50 per blik?
Hmmm, die smaken inderdaad heerlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs 1,80 of zo, maar ik kan me vergissen. Maar zoiets is het inderdaad.
Overigens bij lange na niet zo lekker als zo uit de tap bij Molly Malone's in Amsterdam
Ja dat zou kunnen maar dan vind ik het weer gek dat ik een paar minuten later wakker word van een startende auto in de straat, dan zou ik toch compleet van de wereld moeten zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:55 schreef MaJo het volgende:
Meuning
TM ik had laatst ook dat mijn wekker om 8:09 voor het eerst ging, tenminste dat dacht ikIk blijk hem toch echt gesnoozed te hebben volgens G. maar kan me er echt niks van herinneren
Kan dat niet ook bij jou zo zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |