SPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke Belgische renner?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:16 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dood Belgische renner in verband brengen met doping. Vond Danny niet tof.
Dat worden ze ook...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:18 schreef Sheepcidus het volgende:
denken dat voetballers worden gecontroleerd
MONGOOLquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:18 schreef Sheepcidus het volgende:
denken dat voetballers worden gecontroleerd
http://www.telegraaf.nl/t(...)30__overleden__.htmlquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Is zelfs actueel, had het even gemist.
Met z'n Engelse elftal shirtquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
Wat is die man aan het doen? Wat een prutser.
Waar haal je dit in 37 secs vandaan (excl. de auto-update tijd op FOK!)quote:
Mapje met leuke filmpjes zeker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Waar haal je dit in 37 secs vandaan (excl. de auto-update tijd op FOK!)
Cmd + v.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Waar haal je dit in 37 secs vandaan (excl. de auto-update tijd op FOK!)
7 + die 10 rifapen van walibiquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Door 7 Kaapverdianen in een kelderbox zeker. Zou wel een hoop verklaren
cmd??quote:
Ken ik niet.quote:
Beide vallenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat heeft die met fietsen te maken ?
quote:
Ze zei wel ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Had je een man willen zijn
Wat voor vragen zijn dit
Dat was ook raarquote:
Moet ze der lul ook mee schminken, anders gaat het broekje uit en valt ze meteen door de mand.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:29 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Moet ze der lul ook mee schminken, anders gaat het broekje uit en valt ze meteen door de mand.
Optreden bij Mart Smeetsquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe krijgen we Dries Roelvink uit dit programma
moet je wel in de kas werkenquote:
www.fok.po ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoveel Fok!kers, vast wel eentje die in een kas werkt
Hoe smaakt dat nou?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Niks mis met een vaginale schimmelinfectie
Sjek ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:36 schreef Djokotron het volgende:
Leontien heeft gewoon last van uitgezaaide aambeien.
Eeeuh, jawel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Niks mis met een vaginale schimmelinfectie
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:36 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon Frans Bauer op een fietsje.
die wil ook bruin wordenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef Djokotron het volgende:
Danny kijkt alsof ie na de uitzending leontien wil sandwichen. In zijn eentje dan toch.
geile Dannyquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef Djokotron het volgende:
Danny kijkt alsof ie na de uitzending leontien wil sandwichen. In zijn eentje dan toch.
Het houd je wel bezig he, die Danny met zijn overgewicht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef Djokotron het volgende:
Overgewicht?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het houd je wel bezig he, die Danny met zijn overgewicht.
Snap het ook niet nee. Hoop dat Danny dat bordje leeg eet, hij kan wel wat aansterken.quote:
Ik blijf alleen nog even op om hem nog een keer te zienquote:
Lekker de buren bij elkaar gillen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:43 schreef tralalala het volgende:
Leontien heeft echt een vies harde stem zeg.
Dries heeft ook iets vies hards.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:43 schreef tralalala het volgende:
Leontien heeft echt een vies harde stem zeg.
Tis FOK!....quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]die gaat geen nageslacht krijgen
homoquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Trekt wel bij, NU INVESTEREN!
Ik ga wat inleggen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Trekt wel bij, NU INVESTEREN!
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:48 schreef Djokotron het volgende:
Leontien is bewerkt met schoenpoets ofwat? elke keer als ik een blik werp moet ik weer lachen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:47 schreef vincerusso het volgende:
Genee ruikt zijn kans om die bruine te naaien
We weten het nu wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:48 schreef Djokotron het volgende:
Leontien is bewerkt met schoenpoets ofwat? elke keer als ik een blik werp moet ik weer lachen
Slechte Trollquote:
Jack is een depressieve alcoholist.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Jack heeft wel iets met de dood he ..
Jaquote:
Dat denk jij beter dan die Danny te weten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef Marcoss het volgende:
Tankink verdient nooit 350.000, zal eerder rond 150.000 liggen
onzin, hij verdient echt wel meer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef Marcoss het volgende:
Tankink verdient nooit 350.000, zal eerder rond 150.000 liggen
Ja, die salarissen worden gewoon gepubliceerdquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat denk jij beter dan die Danny te weten?
Ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:52 schreef Micson het volgende:
Doet Dries dat liedje weer elke dag bij TdJ?
Wel een kwaliteitsplaatje
bron: http://driesroelvink.nl/page/2/quote:Het nieuwe seizoen “Tour du Jour” is begonnen, en ook dit jaar zal ik het programma weer dagelijks muzikaal afsluiten.
Midden op een gezellig plein in Naaldwijk staat de opname-tent van Tour du Jour.
Nu maar hopen dat onze renners het beter gaan doen dan onze voetballers.
Elke avond leuke gasten aan tafel die door Wilfred Genee worden getest over hun kennis van de Tour de France, dit gelardeerd met beelden van de Etappe.
Dus kijk elke avond om half elf naar RTL 4.
Mijn schema hebben we goed aan kunnen passen zodat ik 22 avonden op tijd in Naaldwijk kan zijn.
Zoals ik ook in mijn tourliedje zing :
” De Tour de France,…de tijd van mijn leven”..!!!
Dries.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek was wel hilarisch hoor en dan ook nog 500 euro doneren wat een held.
hij weet niks en al helemaal niet van doping, de hypocrietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef freaky40 het volgende:
Danny N. begint er weer in te komen...helaas. Wordt al weer net zo pedant en betweterig als vorig jaar.
Roepende van af de zijlijn, en niets gepresteerd hebben. Voor Gert Jakobs neem ik mijn petje nog af, maar voor die Danny, nee dank je.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij weet niks en al helemaal niet van doping, de hypocriet
Deze willen we allemaal terugzien ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef BobW het volgende:
http://us.rtl.nl/rtlxl/ne(...)46a-ec5b5e359995.mp4
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Roepende van af de zijlijn, en niets gepresteerd hebben. Voor Gert Jakobs neem ik mijn petje nog af, maar voor die Danny, nee dank je.
als je hartproblemen hebt, lijkt mij dat overgewicht niet handigquote:In January 1999, further heart problems brought his retirement at 28
huh wat? Danny was gewoon prof wielrenner hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Roepende van af de zijlijn, en niets gepresteerd hebben. Voor Gert Jakobs neem ik mijn petje nog af, maar voor die Danny, nee dank je.
Zou je niet zeggen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
huh wat? Danny was gewoon prof wielrenner hoor
wereldkampioen ook nog eensquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
huh wat? Danny was gewoon prof wielrenner hoor
Ik ben blij dat er ook nog iemand bij zit die serieus over wielrennen kan praten, dat verhaal van Gert over de camping op de rustdag ken ik inmiddels wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het keek leuk weg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het gemist garçons, was het een
[ afbeelding ]
??
Is ze zo zwart als Jack?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Het keek leuk weg.
Probeer je vooral niet te storen aan de geplamuurde Leontien "Sunstudio" van Moorsel
Bedankt!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef BobW het volgende:
http://us.rtl.nl/rtlxl/ne(...)46a-ec5b5e359995.mp4
Het werkt wel dus. Goed gedaan Jack.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Roelvink geschrokken van 'moordplan' Spijkerman
De avondetappe vind ik wel beter als studio sportzomer met Jack. Dat is zo ontzettend saai.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:45 schreef Symer het volgende:
Ik volg dit niet op de voet, maar ik begrijp dat Studio Sportzomer met de Martodont het qua kijkcijfers wél wint van De Zomer van 4?
Dat moet extra pijnlijk zijn voor Jack van Gelder.
quote:Roelvink geschrokken van 'moordplan' Spijkerman
AMSTERDAM - Dries Roelvink is zich donderdagavond rot geschrokken. In het programma Tour du Jour opperde Jack Spijkerman de volkszanger dood te schieten.
Foto: NU.nl/Dick Zonneveld Piek
"Ik ben er echt enorm van geschrokken", laat Roelvink weten.
"Ik kreeg het aanvankelijk niet eens mee", zegt de volkszanger, die het wielerprogramma van RTL elke avond af mag sluiten.
Roelvink en presentator Wilfred Genee hebben samen een grapje opgezet. Aan het einde van elke aflevering kondigt Genee Roelvink aan door aan te geven dat het weer niet is gelukt van de zanger af te komen.
De gasten en kijkers mogen suggesties leveren hoe Roelvink te dumpen. "Is doodschieten overwogen?", antwoordde Spijkerman, die donderdag te gast was. "Na de uitzending belden mijn zoons. Ze zeiden: pa, dit gaat wel heel ver, je had hem een klap op z'n harses moeten geven", vertelt Roelvink, die door zijn kroost aan het denken werd gezet.
Over het randje
"Achteraf vind ik de grap ook over het randje, ik was echt heel boos. Begrijp me goed, ik kan echt wel wat hebben. Kritiek krijg ik al jaren over me heen en grappen en afzeiken ben ik ook al gewend."
Roelvink hoopt op excuses van Spijkerman. "Na de uitzending kwam hij meteen naar me toe en gaf me op een bijzondere manier een hand. Ik denk dat hij ook wel wist dat het te ver ging."
Niet nodig
Spijkerman laat via zijn management weten excuses niet nodig te vinden. De presentator heeft na de uitzending 'nog heel gezellig met Dries Roelvink staan praten' en wil verder geen commentaar leveren op het voorval.
Het management van Jack Spijkerman, nou dan heb je het getroffen zegquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
"Spijkerman laat via zijn management weten excuses niet nodig te vinden"
Greipel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat had Gert voorspelt voor vandaag?
Dries had hem dan ook voor zijn bek moeten slaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Omg Omg Omg beter houdt dit niet in dat Roelvink niet meer langs besluit te komen![]()
[..]
Nou het scheelde niet veel. Greipel zijn ketting brak af en werd 2e.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:14 schreef luckass het volgende:
Vandaag niet goed voorspeld. En Jack, wat een idioot zeg
.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nou het scheelde niet veel. Greipel zijn ketting brak af en werd 2e.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Roelvink geschrokken van 'moordplan' Spijkerman
nee!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Aardig wat voetbal vanavond dus in Tour du Jour. Van Gaal bondscoach, Overmars directeur Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |