SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
In een condoompje binden en in je persoonlijke kluisje duwen. Doen de echte marathon lopers ook, al is dat min of meer een publiek geheim.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
maar hoe nemen jullie sleutels, mobiel, mp3, en drinken mee tijdens het lopen?
in mijn zakken schud alles heen en weer en is verrekte irritant![]()
Het komt goed, ik heb ook van half januari - half mei niet optimaal kunnen lopen vanwege een gebroken enkel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Probeer dat gevoel maar eens uit te leggen aan niet-lopers...
Achter de wolken schijnt de zon feller dan dat ie nu kan doen. Maw, je gaat er straks dubbel van genieten!![]()
ik loop geen marathons, ik ga gewoon vanaf huis een rondje lopenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In een condoompje binden en in je persoonlijke kluisje duwen. Doen de echte marathon lopers ook, al is dat min of meer een publiek geheim.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Weet wie er met Garmin/Polar/mobiel lopenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je vrijwel iedereen hier aan gezicht/username/echte naam herkent
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ach...tot voor kort was het bij mij ook op onvruchtbare grond gevallen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat gaat niet lukken Lies, de snappen echt niet dat je voor je lol een paar uur ga hardlopen
Weet niet echt wat de verandering teweeg heeft gebracht...mind you, loop pas sinds september...dus misschien is deze fad over een jaar weer over.![]()
Ik heb een klein kontzakje voor sleutels, muziek doe ik niet aan en in het zeldzame geval dat ik drinken meeneem is een gordel een goedkope, maar praktische oplossing![]()
![]()
Portomonee neem ik niet mee, sleutels houd ik in mijn hand, telefoon gaan gewoon in mijn zak en rammelt totaal nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik loop geen marathons, ik ga gewoon vanaf huis een rondje lopen![]()
![]()
Telefoon in een sportarmand. Mp3 zit in de telefoon. Sleutels laat ik thuis en drinken doe ik na dat kleine uurtje wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
in mijn zakken schud alles heen en weer en is verrekte irritantJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
ik heb alleen huisdeursleutel mee in het zakje in mijn tight en de telefoon in een armband.
voor drinken heb ik een drinkgordelhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Volgende keer even een foto makenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik zag vanavond nog een mooi vrouwtje hardlopen door leeuwardenFlesjes en alles mee.
mid-life crisis Liesquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:16 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ach...tot voor kort was het bij mij ook op onvruchtbare grond gevallen...
Weet niet echt wat de verandering teweeg heeft gebracht...mind you, loop pas sinds september...dus misschien is deze fad over een jaar weer over.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
echte hardlopers lopen op Brooksquote:
Tel. in armband, 1 sleutel in broekzakje , drinken pas als het richting het uur gaat en dan in 1 zo'n fles in een waterbelt. Verder deze:quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
in mijn zakken schud alles heen en weer en is verrekte irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heul nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
echte hardlopers lopen op Brooks
Mwah op dinsdag zit ik hier altijd met mijn buurman voor het huis te pilsen. Dan is het (denken wij) ladies night bij de Ursus. Aantal mooie vrouwen per minuut schiet omhoogquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgende keer even een foto maken![]()
![]()
ik had het ook over hardlopers, niet joggende hockeyersquote:
Het is altijd fijn bij Ursusquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mwah op dinsdag zit ik hier altijd met mijn buurman voor het huis te pilsen. Dan is het (denken wij) ladies night bij de Ursus. Aantal mooie vrouwen per minuut schiet omhoog
Ga er wel eens naartoe voor een zonnebankje
Eat that, Aldo!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik had het ook over hardlopers, niet joggende hockeyers![]()
Niet op Saucony of Adidas?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
echte hardlopers lopen op Brooks
Haha GTL time ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is altijd fijn bij Ursus
Ga er wel eens naartoe voor een zonnebankjeCurls for the Girls, Fistpump, yeaahhhhbuddy etc etc
![]()
![]()
quote:sorry
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik had het ook over hardlopers, niet joggende hockeyers![]()
Right in the kisser
![]()
mag ik wat vaseline, je hebt me zojuist verbrandquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik had het ook over hardlopers, niet joggende hockeyers
ik heb (met uitzondering van mijn x-country spikes) 3 paar Brooks en die bevallen me gewoon goed.... maar als ze mij als eerste paar een ander merk hadden aangemeten was ik daar waarschijnlijk aan blijven plakken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Beetje gezond kleurtje houden hequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Haha GTL time ?Curls for the Girls, Fistpump, yeaahhhhbuddy etc etc
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:28 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Heb zelf ook Adidas... en Mizuno's.We horen er niet bij, Liesquote:
oke oke, Mattie, Lies
ik zat even mijn oude runkeeperding op mijn mobiel te kijken. Ik had op 8 januari, 7,15km gelopen in 20:42 min. En dat op sneakers op asvalt
Dat je nog kunt lopen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:31 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zat even mijn oude runkeeperding op mijn mobiel te kijken. Ik had op 8 januari, 7,15km gelopen in 20:42 min. En dat op sneakers op asvalt![]()
dat was 14 km op 1 dag, want het was 7,15 km heen naar de sportschool en 7,15 km terug
geen wonder dat ik dus zo'n last kreeg van mijn schenen
Dan liep je 20 kmph, dus jij bent een pro marathon loperquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:31 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zat even mijn oude runkeeperding op mijn mobiel te kijken. Ik had op 8 januari, 7,15km gelopen in 20:42 min. En dat op sneakers op asvalt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
All hail the Aldo![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan liep je 20 kmph, dus jij bent een pro marathon loper![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
All hail the Aldo![]()
![]()
Het is al goedquote:
Komt wel goedquote:![]()
maar wel de hele week ofzo last gehad van mijn potenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan liep je 20 kmph, dus jij bent een pro marathon loper![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
All hail the Aldo
Zal je leren...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar wel de hele week ofzo last gehad van mijn poten![]()
![]()
vandaar een rustige opbouw vandaag met echte schoenenquote:
IS ER EEN DOKTER IN DE ZAAL?
Sexy, hoeveel km loop je nu ongeveer per keer?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Echt... verstandig zijn en gewoon even rustig de tijd nemen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vandaar een rustige opbouw vandaag met echte schoenen![]()
![]()
3. Heb nu korte runs van 2 keer 8 minuten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:35 schreef justmattie het volgende:
IS ER EEN DOKTER IN DE ZAAL?
Sexy, hoeveel km loop je nu ongeveer per keer?![]()
doe ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:36 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Echt... verstandig zijn en gewoon even rustig de tijd nemen.
Hm oke. Leek me wel eens grappig om te lopen met iemand anders. Ik loop heel soms wel met m'n oom maar die gaat me nét iets te snelquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
3. Heb nu korte runs van 2 keer 8 minuten.
En 3km is dan weer te kort
over dat rustige zijn de meningen verdeeld..... ik denk dat jij de enige was die dat zo zagquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vandaar een rustige opbouw vandaag met echte schoenen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
doe met mij dan een keer een run van 5km?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hm oke. Leek me wel eens grappig om te lopen met iemand anders. Ik loop heel soms wel met m'n oom maar die gaat me nét iets te snel
En 3km is dan weer te kort
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over dat rustige zijn de meningen verdeeld..... ik denk dat jij de enige was die dat zo zag
Je weet dat het wereld record op de 5000 meter 12 minuut 37 is hequote:
No way dat jij even je sneakers aantrok om ''even'' 7,5 kilometer te rennen op een bijna wereld record tempo
Je bedoelt iemand die je er makkelijk kan uit lopen om er zelf beter bij te voelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hm oke. Leek me wel eens grappig om te lopen met iemand anders. Ik loop heel soms wel met m'n oom maar die gaat me nét iets te snel
En 3km is dan weer te kort![]()
Maar dat vind ik geen probleem als ik wat langere afstanden loop![]()
![]()
nee maar serieus, mijn runkeeper geeft dat aanquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je weet dat het wereld record op de 5000 meter 12 minuut 37 is he
No way dat jij even je sneakers aantrok om ''even'' 7,5 kilometer te rennen op een bijna wereld record tempo
[..]
Je bedoelt iemand die je er makkelijk kan uit lopen om er zelf beter bij te voelen![]()
Maar dat vind ik geen probleem als ik wat langere afstanden loop
Ik zit op 8-10km per keer. Dus 5 is ook te kort voor een trainingquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
doe met mij dan een keer een run van 5km?Haha nee man. Zo competitiegericht ben ik weer nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
Je bedoelt iemand die je er makkelijk kan uit lopen om er zelf beter bij te voelen![]()
Maar dat vind ik geen probleem als ik wat langere afstanden loop
Morgenochtend weer
Gisteren zonder muziek gelopen omdat de iPod leeg was. Geen ramp maar morgen weer lekker met.. Laatste keer hier; hopelijk is de mist dan weer weg!![]()
Ja doei.![]()
Mmm, ik kan me iemand herinneren die bij hoog en bij laag beweerde dat ze 10km/uur wandelde omdat het foon het aangaf...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee maar serieus, mijn runkeeper geeft dat aan
Ze bleef het zelfs volhouden nadat wij haar wezen op het feit dat ze dan tot de wereld top qua snelwandelen behoorde...![]()
Zal dus denk ik een gps bug zijn...![]()
![]()
muziek helpt bij mij het tempo te bepalen ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
Morgenochtend weer
Gisteren zonder muziek gelopen omdat de iPod leeg was. Geen ramp maar morgen weer lekker met.. Laatste keer hier; hopelijk is de mist dan weer weg!![]()
![]()
en ik loop zalig op James Brown
![]()
... hoe is de vakantie tot nu toe?
zou best kunnen, maar als je het bij elkaar zou optellen: 14 km in 41 min. Dan valt het toch wel mee?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:44 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Mmm, ik kan me iemand herinneren die bij hoog en bij laag beweerde dat ze 10km/uur wandelde omdat het foon het aangaf...
Ze bleef het zelfs volhouden nadat wij haar wezen op het feit dat ze dan tot de wereld top qua snelwandelen behoorde...![]()
Zal dus denk ik een gps bug zijn...Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Snelwandelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:44 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Mmm, ik kan me iemand herinneren die bij hoog en bij laag beweerde dat ze 10km/uur wandelde omdat het foon het aangaf...
Zal dus denk ik een gps bug zijn...![]()
![]()
Hhnn...nope.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zou best kunnen, maar als je het bij elkaar zou optellen: 14 km in 41 min. Dan valt het toch wel mee?![]()
het blijft er inderdaad apart uitzienquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar ik denk dat dat ontzettend veel vergt van een mens...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het blijft er inderdaad apart uitzien![]()
ja dat lijkt me ook, het ziet er altijd zo geforceeerd uitquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:46 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat dat ontzettend veel vergt van een mens...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo van ik moet mijn kadetten op elkaar knijpen en de wc is 5 km verderop.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook, het ziet er altijd zo geforceeerd uit![]()
Ergens zo'n semi wetenschappelijk stukje gelezen dat stevig wandelen meer energie kost dan hardlopen...iets met opgeslagen energie in de pezen/spieren...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook, het ziet er altijd zo geforceeerd uit![]()
Aardig verwoord...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zo van ik moet mijn kadetten op elkaar knijpen en de wc is 5 km verderop.![]()
![]()
inderdaad... tijdens mijn HM van 3 weken terug zat ik op het 14km punt op 1.07quote:
Als ik dan de winnende tijd met mijn tijd vergelijk dan zou dat betekenen dat jij de winnaar dik verslagen zou hebben op het 14km punt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dan zal het inderdaad wel een fout zijn in de mobiel, of ik benquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad... tijdens mijn HM van 3 weken terug zat ik op het 14km punt op 1.07
Als ik dan de winnende tijd met mijn tijd vergelijk dan zou dat betekenen dat jij de winnaar dik verslagen zou hebben op het 14km punt
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan zal het inderdaad wel een fout zijn in de mobiel, of ik ben
[ afbeelding ]![]()
En anders even nakijken met afstandmeten.nl![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
... hoe is de vakantie tot nu toe?
heeeerlijk! Zit er helaas al weer bijna op
Prachtig hier, lekker wandelen, hardlopen, foto's maken...
![]()
En 's avonds NCIS kijken
Jij nog lekker door de sneeuw gedarteld?Ja doei.![]()
Een huppelende RD door de sneeuwquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]heeeerlijk! Zit er helaas al weer bijna op
![]()
En 's avonds NCIS kijken
Jij nog lekker door de sneeuw gedarteld?Im soooo pretty etc etc
![]()
Klinkt niet verkeerd!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
En 's avonds NCIS kijken
Jij nog lekker door de sneeuw gedarteld?![]()
![]()
niet wetenschappelijk maar legt wel uit waarom wij liever rennen dan wandelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:49 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ergens zo'n semi wetenschappelijk stukje gelezen dat stevig wandelen meer energie kost dan hardlopen...iets met opgeslagen energie in de pezen/spieren...
http://www.dailymail.co.u(...)cles-brisk-walk.html'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ga je hier een paar van die mooie omgeving posten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
En 's avonds NCIS kijken
Dartelen door de sneeuw.. Ik krijg een beeld van RD in een tutu
geen sneeuw hier op dit moment, wel vorstige nachten en een strakblauwe lucht overdag met een stralende zonquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij nog lekker door de sneeuw gedarteld?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
I'm so pretty...oh so pretty ...oh so pretty and witty and...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Een huppelende RD door de sneeuwIm soooo pretty etc etc
![]()
![]()
stop it!!
We know the same sohong, nah nah...nah nah!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:01 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
I'm so pretty...oh so pretty ...oh so pretty and witty and...![]()
![]()
NCISquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
En 's avonds NCIS kijken
Dat is m'n favoriete serie. Deze zomer even het laatste seizoen in 2 weekenden kijken
![]()
![]()
Gibbsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NCIS![]()
Dat is m'n favoriete serie. Deze zomer even het laatste seizoen in 2 weekenden kijken
Vreemd genoeg stel ik me bij RD ook zo'n hoofd voor
![]()
Siva![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foto's zijn allemaal bewerkt en klaar om bij thuiskomst het internet opgeslingerd te worden. Zit al op 112 stuks (bewerkt) uit >1000 stuksquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ga je hier een paar van die mooie omgeving posten?![]()
Dartelen door de sneeuw.. Ik krijg een beeld van RD in een tutu
Ja doei.![]()
Toch niet met Instagram hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Foto's zijn allemaal bewerkt en klaar om bij thuiskomst het internet opgeslingerd te worden. Zit al op 112 stuks (bewerkt) uit >1000 stuks![]()
![]()
GeenSpecial Agent Kate Todd ( Sasha Alexander) ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
GibbsVreemd genoeg stel ik me bij RD ook zo'n hoofd voor
![]()
Siva![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje croppen, beetje helderheid en contrast aanpassen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Foto's zijn allemaal bewerkt en klaar om bij thuiskomst het internet opgeslingerd te worden. Zit al op 112 stuks (bewerkt) uit >1000 stuks
Ben benieuwd
dit kun je in photoshop ook als handeling opslaan en automatisch laten doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Beetje croppen, beetje helderheid en contrast aanpassen?
Ben benieuwd![]()
![]()
Dan cropt ie op alle foto's hetzelfde? Lijkt me niet handigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
dit kun je in photoshop ook als handeling opslaan en automatisch laten doen![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Beetje croppen, beetje helderheid en contrast aanpassen?
Ben benieuwdKan hier bijna niet mis gaan, dat fotograferen
Ja doei.![]()
Nee dan maak je een hot key aan voor die handeling(macro). En dan scheelt het 14 keer klikken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan cropt ie op alle foto's hetzelfde? Lijkt me niet handig
Maar dan moeten al die foto's wel even groot zijn. Neem aan dat je alles met de zelfde camera hebt geschoten MoBlo? Foto's scheiden in Staand en Liggend en dan die handelingen doen.
Leve de luie student![]()
![]()
Jij of je man is pro?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Kan hier bijna niet mis gaan, dat fotograferen
Als de foto even groot is, maar datgene wat je in beeld hebt is de ene keer wat groter (meer ingezoomd) dan moet je alsnog klikkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dan maak je een hot key aan voor die handeling(macro). En dan scheelt het 14 keer klikken.
Maar dan moeten al die foto's wel even groot zijn. Neem aan dat je alles met de zelfde camera hebt geschoten MoBlo? Foto's scheiden in Staand en Liggend en dan die handelingen doen.
Leve de luie student?
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij of je man is pro?
[..]
Als de foto even groot is, maar datgene wat je in beeld hebt is de ene keer wat groter (meer ingezoomd) dan moet je alsnog klikken?
Maar voor het gros kan het wel.
![]()
Gibbs.. kon die kerel niet dus toch maar even gegoogled.... dank je Sexy! voor iemand dit 61 is ziet hij er nog verdomd goed uit..
maar ik heb wel een beetje flaporen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik val normaal niet op 60+ers, maar mark harmon (gibbs) zou ik wel doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Gibbs.. kon die kerel niet dus toch maar even gegoogled.... dank je Sexy! voor iemand dit 61 is ziet hij er nog verdomd goed uit..
maar ik heb wel een beetje flaporen![]()
![]()
![]()
Neuh, verre van pro, maar kom op gevoel wel 'n eindje met mn D70
En ik bewerk gewoon handmatig, foto voor foto
Ja doei.![]()
Je kan nog zo'n dure body hebben. Zonder goed glas en de juiste kennis ben je nergens.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Jij bent hobby whiskey drinker?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef justmattie het volgende:
Je kan nog zo'n dure body hebben. Zonder goed glas en de juiste kennis ben je nergens.![]()
Klopt, ik ben zo iemand die de duurste toestellen op automatisch zet waardoor ik net zo goed een foto met m'n telefoon had kunnen makenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef justmattie het volgende:
Je kan nog zo'n dure body hebben. Zonder goed glas en de juiste kennis ben je nergens.![]()
![]()
Is bij alles zo tochquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ach, he, als ik 't maar leuk vind he?![]()
![]()
quote:Zondequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klopt, ik ben zo iemand die de duurste toestellen op automatisch zet waardoor ik net zo goed een foto met m'n telefoon had kunnen maken
Juist niks mis met de d70 bedoelde ikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ach, he, als ik 't maar leuk vind he?
De D70 was al een rib uit m'n lijf
Neem me al jaren voor een cursus te gaan doen zodat ik wat vaker en gerichter handmatig kan gaan klooien zodat ik daar ook wat sneller (naast beter: kan er eigenlijk niets van) in word wat tijdens een lange hike waar ik veeeeeeel foto's maak wel handig is... Op een wandeling per foto een halve minuut tot een minuut kloten kan gevaarlijk worden in de bergen
Ja doei.![]()
I know that feelingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:09 schreef motorbloempje het volgende:
De D70 was al een rib uit m'n lijf
Neem me al jaren voor een cursus te gaan doen zodat ik wat vaker en gerichter handmatig kan gaan klooien zodat ik daar ook wat sneller (naast beter: kan er eigenlijk niets van) in word wat tijdens een lange hike waar ik veeeeeeel foto's maak wel handig is... Op een wandeling per foto een halve minuut tot een minuut kloten kan gevaarlijk worden in de bergenVond m'n D60 destijds ook al prijzig
Een cursus is handig ja, krijg je erg veel nuttige tips en zo.
Wat je kan doen (of vast al doet) is op de P of A stand foto's maken en kijken welke instellingen de camera pakt. Dan kun je dat terugkijken en aan de hand daarvan zelf ermee aan de slag gaan in de handmatige of A/S stand.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
> FOT
Goeiemorgen! Heb mn reflectorband in de tas zitten ipv mn hartslagmeterbanddie dingen lijken van de achterkant ook zo op elkaar.
Niet meer actief op Fok!![]()
Cantfazeme, wij zoeken een allround grafisch vormgever. Standplaats hilversum. Is dat wat? Weet niet of de vacature al extern is maar degene die de functie nu vervult is eind deze maand al weg dus er is wel enige haast bij
Edit : oh regio noord dus, lama.
Daar is de werkgelegenheid pas echt om te huilen. Gelukkig ben ik naar de Randstad verhuisd.
zie hier hoe runkeeper weer eens episch faaltquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Mensen, beetje kritisch naar die data kijken mag wel
En nu stort je wereld in?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:geen geflirt zo vlak voor de wedstrijd
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]geen geflirt zo vlak voor de wedstrijd
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:
Serieus aldo, dat jij überhaupt gelooft dat je 7.15 km in 20 km/h loopt geeft eigenlijk al aan dat je totaal geen idee hebt wat je aan het doen bent.![]()
Laat het aub morgen hetzelfde weer zijn is rotterdam als nu. Beetje druilerig, nauwelijks wind en een graadje of 18
En als ik gelopen heb mag het zonnetje weer doorbreken![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:23 schreef Liesje68 het volgende:
Verder deze:De EHBOer, BHVer in mij is hier enthousiast over. Hier zou je ook bijv. kunnen aangeven dat je donor bent. De armen zijn vaak wel toegankelijk na een ongeval. De pasjes die in je portemonnee zit nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zouden ze van mij zelfs mogen verplichten, zeker voor sporters die alleen lopen.![]()
Ik heb zin in kwark met ananas.
Maar moet het met yoghurt en banaan doen.
Vanavond weer kwark. En ik heb een beker melk met klonten whey in de koelkast gezet
. Voor na het sporten vanavond.
Rozequote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:11 schreef streamnl het volgende:
[..]
De EHBOer, BHVer in mij is hier enthousiast over. Hier zou je ook bijv. kunnen aangeven dat je donor bent. De armen zijn vaak wel toegankelijk na een ongeval. De pasjes die in je portemonnee zit niet
Dit zouden ze van mij zelfs mogen verplichten, zeker voor sporters die alleen lopen..
Ik vind het ook geen gek idee. Ben me nu wel bewuster van mijn kwetsbaarheid, dus ik ga iig een briefje met m'n gegevens erop meenemen als ik ga hardlopen.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik heb altijd een ID bij ( in mijn portemonnee)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Roze.
Ik vind het ook geen gek idee. Ben me nu wel bewuster van mijn kwetsbaarheid, dus ik ga iig een briefje met m'n gegevens erop meenemen als ik ga hardlopen.
Mijn donorpasje ( in mijn portemonnee)
Heb mijn vrouw twee keer in mij gsm staan. Één keer als I.C.E (in case of emergency) Mijn gsm zit vaak in mijn broek.
Allemaal niet makkelijk toegankelijk voor de hulpverleners.
Dus ik ga zeker zo'n bandje kopen.
Thanks Liesje voor de tip!![]()
Ik heb jaren lang met naam adres van een oud lidmaatschapskaart aan mijn schoenveters gelopen.
De lidmaatschapskaart was credit card formaat. Deze heb ik toen kleiner gemaakt plus een gaatje voor de veters. Wanneer er dan wat gebeurd kan de politie snel genoeg contact opnemen met familie.
Ergens op internet heb ik die tip gelezen een keer.Neerkomen wel!![]()
ik vertel altijd alleen welke route ik ga lopen en hoe laat ik ongeveer thuis zou moeten zijn... als ik een uur na die tijd nog niet terug ben is het misschien verstandig om eens te gaan kijken waar ik ben.
Ik zou als ik eerder een briefje meenemen met daarop bloedgroep, evt. allergieen, medicijnen die je gebruik etc..
ook als niemand weet wie je bent, de ambo's helpen je evengoed wel en dan is die informatie veel belangrijker'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik praat op evenementen als ik als EHBOer sta regelmatig met het ambulancepersoneel. En een groot irritatie punt is dat ze in het tijdperk waar zoveel informatie is, het zo lastig is om een slachtoffer te identificeren waarneer hij/zij bewusteloos is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:20 schreef Freeflyer het volgende:
Ik heb jaren lang met naam adres van een oud lidmaatschapskaart aan mijn schoenveters gelopen.
De lidmaatschapskaart was credit card formaat. Deze heb ik toen kleiner gemaakt plus een gaatje voor de veters. Wanneer er dan wat gebeurd kan de politie snel genoeg contact opnemen met familie.
Ergens op internet heb ik die tip gelezen een keer.
Ik kan mij dat best voorstellen dat hun dat irritant vinden.
Wat zegt onze brandweerman RD??![]()
Zelf al een aantal keer gebeld door de politie dat er wat aan de hand was met mijn vriendin.
S.o.s armband is dan wel een idee. In mijn waterbelt zit dan wel een kaartje dat je kan invullen, deze zit echter erg verstopt.
Zelf heb ik gewoon altijd mijn telefoon bij mij om vooral bereikbaar te zijn.![]()
zie post bovenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind die tekst zo stom op dat bandje. Zo kinderachtig. Dan draag ik liever een kaartje ergens in een broekzak.![]()
Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan om iets mee te nemen voor identificatie oid.
Misschien toch ook maar eens doen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik woon nu een aantal jaren in Cyprus, spreek geen Grieks, en door o.a. het hardlopen heb ik wel eens gedacht om een kleine tattoo te laten zetten met daarin mijn bloedgroep. Just in case. Ik ben een drama met het meenemen van bandjes en andere dingen.
Ik heb bijvoorbeeld zo'n waterbelt, die ook voorzien is van een zakje. Ondanks de hitte hier, niet op rekenen dat ik die meeneem of zo
Neerkomen wel!![]()
Als ik in mijn eentje loop, heb ik alleen een huissleutel bij me. In mn sok ofzo.F means you're fucked![]()
Om nom nomquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik val normaal niet op 60+ers, maar mark harmon (gibbs) zou ik wel doen![]()
Hoewel ik ook niet op 60ers van, is Mark Harmon zeker geen slecht voorbeeld[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Voor zijn leeftijd is ie best nom-ablequote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:35 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Kwiwi en Guppyfriend... moet dat niet "sop sop sop" zijn?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kaartjes vergeet ik dan elke keer eruit te halen bij de was. Moet dan wel een stevige zijn van plastic. Ook moet ik er dan meerdere voor elke broek 1. Dan is zo'n armband wel makkelijker.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:30 schreef Kwamo het volgende:
Ik vind die tekst zo stom op dat bandje. Zo kinderachtig. Dan draag ik liever een kaartje ergens in een broekzak.![]()
Daarom dus iets aan de veters van je schoen! Heb je geen omkijken naarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Kaartjes vergeet ik dan elke keer eruit te halen bij de was. Moet dan wel een stevige zijn van plastic. Ook moet ik er dan meerdere voor elke broek 1. Dan is zo'n armband wel makkelijker.
Neerkomen wel!![]()
Dan moet ik er ook twee hebben, loop afwisselend met twee paar schoenen. Ben alleen bang dat je er dan last van hebt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:41 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Daarom dus iets aan de veters van je schoen! Heb je geen omkijken naar
Ook vermoed ik dat het te weinig opvalt mocht er wat gebeuren. Schoenen zijn nu niet direct de plek om voor info te kijken. Ook willen ze nog weleens uitvliegen bij een harde klap.![]()
gold digger....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor zijn leeftijd is ie best nom-able'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En het linkje gevonden!
http://www.roadrunnersjoure.nl/Veiligheid.htm
Het was een oude ANWB lidmaatschapskaart net zoals in het voorbeeld.
Elke andere lidmaatschapskaart met naam en adres kan natuurlijk ook
Neerkomen wel!![]()
Gaat nietquote:iets met Mr. Guppy of zo...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Last heb je er totaal niet van. Kijk even op de post hierboven met het linkjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dan moet ik er ook twee hebben, loop afwisselend met twee paar schoenen. Ben alleen bang dat je er dan last van hebt.
Ook vermoed ik dat het te weinig opvalt mocht er wat gebeuren. Schoenen zijn nu niet direct de plek om voor info te kijken. Ook willen ze nog weleens uitvliegen bij een harde klap.
Het is nog kleiner dan een tijdchip.Neerkomen wel!![]()
Gsm, snelheid typen, etc etcquote:
ik ga weer hard verder met werken zodat het weekend qua gevoel sneller begint.![]()
pfff, vanavond weer lopenkan wel wat afleiding gebruiken
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Goedemorgen op deze prachtige dag
0,0% spierpijn en voel me fittoch hou ik even een rustdag. Verstandig he?
Tisser?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:53 schreef Jumparound het volgende:
pfff, vanavond weer lopenkan wel wat afleiding gebruiken
Ik ga zo ook maar weer een rondje.![]()
Heel verstandigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Zit op een klus in arnhem die afloopt per 1 augustus en nu opzoek naar een nieuwe klusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tisser?
Ik ga zo ook maar weer een rondje.
Maar werk in de ICT dus dat is niet zomaar geregeld... (waar jij denk ook al achter bent gekomen)
Detachering is huilen met de pet op op het moment
Ecosia
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Ecosia
Ik wil sowieso geen detachering. IMHO is werving & selectie en detachering het schuim der natie waar je beter verre van kan blijven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Zit op een klus in arnhem die afloopt per 1 augustus en nu opzoek naar een nieuwe klus
Maar werk in de ICT dus dat is niet zomaar geregeld... (waar jij denk ook al achter bent gekomen)
Detachering is huilen met de pet op op het moment
Maar goed, misschien dat ik er over een maand of 3 anders over denk![]()
![]()
naja, ik zie organisaties ook van een andere kant en soms ben je blij dat je er niet vast werktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen detachering. IMHO is werving & selectie en detachering het schuim der natie waar je beter verre van kan blijven.
(om het maar diplomatiek uit te drukken...)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Het is misschien wat offtopic. Ik weet niet precies wat jij doet in de ICT en in welke regio, maar bij ons zijn ze nog op zoek naar nieuwe collega's. Regiokantoren in Rotterdam/Vianen/Amersfoort/Groningen/Maastricht en nog wat andere kantoren. Hebben zowel projecten als detachering.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen detachering. IMHO is werving & selectie en detachering het schuim der natie waar je beter verre van kan blijven.
Ow ja, DAT geloof ik directquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
naja, ik zie organisaties ook van een andere kant en soms ben je blij dat je er niet vast werkt![]()
(om het maar diplomatiek uit te drukken...)![]()
![]()
Ik wil lopen, maar het is niet verstandig nu denk ik
Mijn laatste tentamen gehad woensdag, en mijn lichaam zit meteen van: "Vakantie? Tijd om ziek te worden!"
buhh. Buikkrampen, misselijk, weinig tot geen eetlust etc![]()
Als ik nu zou gaan lopen val ik wss flauw wanneer ik thuis omdat ik de afgelopen dagen bijna niets heb gegeten haha.
Hopelijk is maandag alles weer normaal, nieuwe week nieuwe kansen enzoo![]()
Ik heb de afgelopen 12 jaar als R&D manager gewerkt en de laatste maanden als Webmanager. Ik zoek nu met name in de laatste richting. projectleider bij een full service internet bureau, webmanager bij een internationale organisatie, iets dergelijks.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:03 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Het is misschien wat offtopic. Ik weet niet precies wat jij doet in de ICT en in welke regio, maar bij ons zijn ze nog op zoek naar nieuwe collega's. Regiokantoren in Rotterdam/Vianen/Amersfoort/Groningen/Maastricht en nog wat andere kantoren. Hebben zowel projecten als detachering.![]()
Ik heb mijn huidige baan via een W&S bureau gekregen, het is niet allemaal schorriemorrie
Heb een lange drukke week bijna achter de rug, vanavond eindelijk weer lopen, zondag was de laatste keer
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Inderdaad maar ik zie er nog wel een aantal problemen mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:49 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Last heb je er totaal niet van. Kijk even op de post hierboven met het linkje
Het is nog kleiner dan een tijdchip.
Niet echt opvallend aanwezig op ern plek waar je niet snel kijkt.
Er staan alleen adresgegevens op, ik heb liever een telefoonnummer. Persoonlijk gezien heb ik liever een agent aan de telefoon dan aan de deur. Ook is er niet altijdiemand thuis.Er staat geen bloedgroep bij.
Ik vind het een creatieve oplossing hoor en beter iets dan niets. Het is het naar mijn idee eigenlijk net niet.![]()
Ik heb een blauwe plek op mijn been ... Van waar de sleutelbos steeds tegen mijn been aan sloeg
Heb je 1 sleutel voor je huis? Bind die dan aan de veter van je schoen. Heb je nergens last meer vanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb een blauwe plek op mijn been ... Van waar de sleutelbos steeds tegen mijn been aan sloeg
We doen wel een hoop website-ontwikkeling e.d., maar zie niet zo direct een vacature voor projectleider staan die daar bij aansluit.. Hoop dat je snel wat nieuws vindt!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 12 jaar als R&D manager gewerkt en de laatste maanden als Webmanager. Ik zoek nu met name in de laatste richting. projectleider bij een full service internet bureau, webmanager bij een internationale organisatie, iets dergelijks.![]()
ik heb ook wel eens een blauwe plek op mijn been, maar dat is niet mijn sleutel ben tenslotte een Fok!kerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:10 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb in zowel mijn shorts als in mijn tights een klein zakje zitten waar precies een (auto) sleutel in past..gebruik het bijv. tijdens clubtraining om toch mijn auto op slot te kunnen zetten en de sleutel mee te kunnen nemen, meer heb ik op een kort trainingsrondje niet nodig.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens een blauwe plek op mijn been, maar dat is niet mijn sleutel ben tenslotte een Fok!ker![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens een blauwe plek op mijn been, maar dat is niet mijn sleutel ben tenslotte een Fok!ker
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ga er creatief mee om; je kunt ook zelf een labeltje met de door jou gewenste info makenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Inderdaad maar ik zie er nog wel een aantal problemen mee.
Niet echt opvallend aanwezig op ern plek waar je niet snel kijkt.
Er staan alleen adresgegevens op, ik heb liever een telefoonnummer. Persoonlijk gezien heb ik liever een agent aan de telefoon dan aan de deur. Ook is er niet altijdiemand thuis.Er staat geen bloedgroep bij.
Ik vind het een creatieve oplossing hoor en beter iets dan niets. Het is het naar mijn idee eigenlijk net niet.
Belangrijkste voor mij was dat ik het niet kon vergeten omdat het aan mijn schoenen zit. Ok ok, voor de barefoot runners onder ons werkt het niet
Neerkomen wel!![]()
Dat komt omdat jij van de vrouwtjes bent en niet van de mannenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap de opmerking over de blauwe plek niet.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij van de vrouwtjes bent en niet van de mannen!
Ik heb al-tijd blauwe plekken op m'n benen. Maar ik ben gewoon onhandigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens een blauwe plek op mijn been, maar dat is niet mijn sleutel ben tenslotte een Fok!ker
Big Bang Theory op vrijdagavond...brilliant begin van het weekend'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
TBBTquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
Big Bang Theory op vrijdagavond...brilliant begin van het weekend![]()
Nog 3,5 uur, dan heb ik ook weekend
Dacht dat de regen vannacht door het dak zou komenDe hele poort is overstroomd hier
![]()
Nu voelt het heel klam aan buiten, volgens mij wordt het weer een warm dagje.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij van de vrouwtjes bent en niet van de mannen.
er is zoiets als de Golden Hour... (een ernstig gewonde patient moet binnen een uur in het ziekhuis liggen om de kansen op overleven te verhogen) dus vergeet wie je bent...ik zou liever hebben dat ze weten welke bloedgroep ik heb indien ik dat nodig heb.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die tekst op die SOS-band ook debiel. Is er niet iets anders?.
Moggequote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
mogge!moed aan 't verzamelen om uit bed te komen en te gaan lopen.. lig nog zo lekker
![]()
. Gewoon met jezelf afspreken dat je nog een kwartier mag blijven liggen
boh vandaag weer vol aan de studie
wil even hardlopen om even mijn gedachten te verzetten, maarja ...Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nou, ja .. 't zal mijn eerste huwelijk wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:40 schreef VKV het volgende:
Zijn jullie al een beetje zenuwachtig voor morgen?
Als je met een telefoon loopt zou je in je contacten een ICE 1/2/3 (in case of emergency) zetten. Dat is gewoon je vriend(in)/vrouw/ouders wie je maar wilt dat gebeld wordt mocht de hulpdiensten je moeten identificeren en iemand op de hoogte stellen.
Is allemaal ook wel snel gegaan hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, ja .. 't zal mijn eerste huwelijk worden
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij trouwt zaterdag met Maraca, dus jij bent ook van de vrouwtjes.
Ik ben van Maraca
ja, als dat allemaal maar goed gaat.... anders moeten we straks weer een hardloopbezoekregeling treffen.quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijne ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, ja .. 't zal mijn eerste huwelijk worden
Maar komt goed, liefje
Op dezelfde manier bedoeld als "van de vrouwtjes zijn" natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet gezond, iemands bezit zijn.
Als ze maar niet in gemeenschap van goederen trouwen... kunnen we in dit topic lezen hoe ze vechten om de garmin...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, als dat allemaal maar goed gaat.... anders moeten we straks weer een hardloopbezoekregeling treffen.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
en dat leuke kekke roze shirtje wat ze beiden af en toe aan haddenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als ze maar niet in gemeenschap van goederen trouwen... kunnen we in dit topic lezen hoe ze vechten om de garmin...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is er toch echt warm genoeg voor hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:49 schreef Sarabi het volgende:
Het ziet er grauw uit buiten.
Voelt een beetje raar om in korte broek te gaan lopen...![]()
Ik was in elk geval blij dat ik in kort/kort gelopen heb.![]()
Als je gaat lopen, moet je toch 10 graden bij de temperatuur optellen? Ik loop eigenlijk alleen in de winter in een lange tight.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik moet allang niet meer denken aan een lange broek. Met de eerste lessen van Evy was het wel prettig omdat ik tijdens de wandelstukken snel afkoelde, maar daar heb ik nu dus echt geen last meer van![]()
![]()
* Yuki neuriet De Kapitein - deel 2quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als ze maar niet in gemeenschap van goederen trouwen... kunnen we in dit topic lezen hoe ze vechten om de garmin...
+1quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Als je gaat lopen, moet je toch 10 graden bij de temperatuur optellen? Ik loop eigenlijk alleen in de winter in een lange tight.
en dan nog alleen als het vriest'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klopt, ik loop ook alleen dan in een lange trainingsbroek en voor mn bovenlijf gebruik ik laagjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Als je gaat lopen, moet je toch 10 graden bij de temperatuur optellen? Ik loop eigenlijk alleen in de winter in een lange tight.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Volgens mij is het vooral belangrijk dat je romp warm blijft en kunnen je benen wel wat hebben.
Jullie hebben helemaal gelijk, ik liep in kort/kort en nog is het warmquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:01 schreef Shravani het volgende:
[..]
Het is er toch echt warm genoeg voor hoor![]()
Ik was in elk geval blij dat ik in kort/kort gelopen heb.
Ook een paar druppels.
Verder tussendoor per ongeluk op stop gedruktdus nu heb ik twee workouts staan voor vandaag.
Maar wel 2 bekertjes
Edit: 3 zelfs![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jullie hebben helemaal gelijk, ik liep in kort/kort en nog is het warm
Ook een paar druppels.
Verder tussendoor per ongeluk op stop gedruktdus nu heb ik twee workouts staan voor vandaag.
Maar wel 2 bekertjes
Edit: 3 zelfs![]()
Ik ben op tijd gaan lopen, nu stortbui![]()
![]()
Hopelijk is het morgen wel beter weer dan nu
Laat het vandaag maar flink afkoelen, dan is het morgen niet zo benauwdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:20 schreef Maraca het volgende:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik hoop het ook voor jullie ja!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:20 schreef Maraca het volgende:
En dan moet jij ook hopen dat het mooi weer is op zondag, want dan loop ik mijn 1e 10 km.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik voel me nu alleen wel echt zoals jouw avatarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:18 schreef Shravani het volgende:
[..]![]()
Ik ben op tijd gaan lopen, nu stortbui
En Maraca tuurlijk is het morgen mooi weer![]()
![]()
Volgens mij ook ja. Maar als het regent kan kou op je ledematen wel weer vervelend zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:14 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij is het vooral belangrijk dat je romp warm blijft en kunnen je benen wel wat hebben.
Ik duim voor je!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor jullie ja!
En dan moet jij ook hopen dat het mooi weer is op zondag, want dan loop ik mijn 1e 10 km.
weer.nl zei eerst dat hier 15 mm zou vallen zondag, is al bijgesteld naar 5 mmquote:. Dus nog even geduld en er valt niks meer
Succes zondag Nero!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
M'n loopmaatje is op zoek naar een hartslag horloge, wie heeft een tip voor een gps/hartslag horloge waar je ook intervallen zelf kunt instellen? Liefst niet al te duur.![]()
marktplaatsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:44 schreef Shravani het volgende:
M'n loopmaatje is op zoek naar een hartslag horloge, wie heeft een tip voor een gps/hartslag horloge waar je ook intervallen zelf kunt instellen? Liefst niet al te duur.
En ik wilde nog wel een testrondje van Hsum naar Amersfoort gaan doenquote:.
Ja dat snap ik, maar wil meer weten op welke horloges je zelf je interval in kunt stellen. Ze heeft ook geen smartphone n.l.quote:![]()
jij noemt dat een rondje?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel een testrondje van Hsum naar Amersfoort gaan doen.
ow, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:46 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wil meer weten op welke horloges je zelf je interval in kunt stellen. Ze heeft ook geen smartphone n.l.
Wat is "niet te duur"? Geloof dat dit op de Garmin 110 kan (en die heeft ook een hartslagoptie), maar die is uitgerangeerd, geloof ik. Zal nog wel verkrijgbaar zijn, hier en daar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:46 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wil meer weten op welke horloges je zelf je interval in kunt stellen. Ze heeft ook geen smartphone n.l.Niet meer actief op Fok!![]()
Ja maar die controleren ze toch. Ze kijken niet naar die kaartjes. Je zal het er verkeerd op hebben staan, dan ben je hartstikke dood.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is zoiets als de Golden Hour... (een ernstig gewonde patient moet binnen een uur in het ziekhuis liggen om de kansen op overleven te verhogen) dus vergeet wie je bent...ik zou liever hebben dat ze weten welke bloedgroep ik heb indien ik dat nodig heb.![]()
Garmin, daar is iedereen hier heel enthousiast over. Niet goedkoop, though.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:46 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wil meer weten op welke horloges je zelf je interval in kunt stellen. Ze heeft ook geen smartphone n.l.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Eh ja? Plan is om die route komende week twee keer per dag te fietsen. Je moet wat als je geblesseerd bentquote:.
Dat hoor ik iedereen zeggen behalve de hulpdiensten zelf. En ik heb ook nog een pincode op m'n foon.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:46 schreef justmattie het volgende:
Als je met een telefoon loopt zou je in je contacten een ICE 1/2/3 (in case of emergency) zetten. Dat is gewoon je vriend(in)/vrouw/ouders wie je maar wilt dat gebeld wordt mocht de hulpdiensten je moeten identificeren en iemand op de hoogte stellen.![]()
Ik heb zelf de forerunner 210 maar die is voor haar iets boven budget .quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Garmin, daar is iedereen hier heel enthousiast over. Niet goedkoop, though.![]()
fixedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Garmin, daar is iedereen, behalve Freeflyer, hier heel enthousiast over. Niet goedkoop, though.
Neerkomen wel!![]()
wat ik probeer te zeggen.... het gaat er echt niet om wie je bent...het is belangrijker om informatie bij je te hebben over evt. medicijn gebruik, allergieen, medische condities etcquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:47 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Ja maar die controleren ze toch. Ze kijken niet naar die kaartjes. Je zal het er verkeerd op hebben staan, dan ben je hartstikke dood.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ow ik dacht dat je dat ging lopenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eh ja? Plan is om die route komende week twee keer per dag te fietsen. Je moet wat als je geblesseerd bent.
Ik wist niet dat je geblesseerd was
waar heb je last van?
sterkte in ieder gevalWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Of je wel of niet met je hoofd in een MRI-scan kan etcquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat ik probeer te zeggen.... het gaat er echt niet om wie je bent...het is belangrijker om informatie bij je te hebben over evt. medicijn gebruik, allergieen, medische condities etc.
ja ik zal eens even kijken, momentjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:48 schreef Kwamo het volgende:
Aldo, doe nou eens een Runkeeper linkje van jouw superman rondje!Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Oh, lopen is ook nog wel een keer een leuk ideequote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je dat ging lopenIk wist niet dat je geblesseerd was
waar heb je last van?
sterkte in ieder geval.
Mediaal tibiaal stress syndroom, lig er iig een maand of 3 uit. Thanks.
Op de een of andere manier synchroniseerd zowel runkeeper als endomondo niet van mijn mobiel met de site
Eensch... Ik heb liever dat ze m'n leven redden dan dat ze bezig zijn iemand voor me op te sporen die op dat moment vanwege schrik misschien dichtklapt en dan niet eens in staat is mijn medische dingen door te geven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat ik probeer te zeggen.... het gaat er echt niet om wie je bent...het is belangrijker om informatie bij je te hebben over evt. medicijn gebruik, allergieen, medische condities etc![]()
wish me luck...nog 9.5 uur tot de inschrijving voor de Luxmore Grunt en het maximale aantal deelnemers is 150 lopers'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Polar en Sigma hebben wat goedkope opties rond de 60 a 90 euro.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:48 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik heb zelf de forerunner 210 maar die is voor haar iets boven budget .
Bij Futurumshop kan je een beetje inlezen![]()
![]()
ik duim!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
wish me luck...nog 9.5 uur tot de inschrijving voor de Luxmore Grunt en het maximale aantal deelnemers is 150 lopers![]()
succesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
wish me luck...nog 9.5 uur tot de inschrijving voor de Luxmore Grunt en het maximale aantal deelnemers is 150 lopers
Thanks! ga ik even doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Polar en Sigma hebben wat goedkope opties rond de 60 a 90 euro.
Bij Futurumshop kan je een beetje inlezen
Eerst maar eens m'n luie zweet afspoelen onder de douche![]()
![]()
inderdaad, als bijv. je familie echt om je geeft dan komen ze op een gegeven moment echt wel een keertje voor je zoekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:50 schreef Shravani het volgende:
[..]
Eensch... Ik heb liever dat ze m'n leven redden dan dat ze bezig zijn iemand voor me op te sporen die op dat moment vanwege schrik misschien dichtklapt en dan niet eens in staat is mijn medische dingen door te geven.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jezus, wat een bagger rondje. Het begon al met m'n favoriete hardloop setje die niet gewassen was, vervolgens een haperende GPS onderweg (bewolkt en bomen vol in blad). Daardoor niet goed in staat snelheid te schatten.
Kortom, alles was kut. Na nameten, 8KM in 45 minuten.![]()
nou, zowel runkeeper als endomondo doen het bij mij niet
dan maar mytracks van google eens proberenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat is niet veelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
wish me luck...nog 9.5 uur tot de inschrijving voor de Luxmore Grunt en het maximale aantal deelnemers is 150 lopersSucces!
Ik heb netjes maandag , woensdag en vandaag gelopen, maar was even vergeten dat ik morgen een loopclinic ga doen![]()
![]()
terwijl er bij de veel zwaardere Kepler Challenge ( 60km mountain run, onderdeel van het zelfde evenement) er 450 runners mee mogen doenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
my tracks werkt wel, want dan krijg je gewoon een google maps link volgens mijWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Denk niet dat je snel een goedkoop hartslaghorloge met intervalfunctie op de kop kan tikken. Gaat het haar om hartslag, begeleiding of gewoon kaartjes tonen in een endomondo? Voor dat laatste is het wellicht een optie om gewoon een goedkope anrdoid telefoon te kopen. Die heb je wel voor < 100 euro.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:48 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik heb zelf de forerunner 210 maar die is voor haar iets boven budget .![]()
Waarschijnlijk kunnen de websites een snelheid van 20 km/u niet verwerken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
nou, zowel runkeeper als endomondo doen het bij mij niet
dan maar mytracks van google eens proberenNiet meer actief op Fok!![]()
Het gaat haar vooral om kunnen lopen zonder muziek of iets in haar oren. Ze loopt nu met mij mee op mijn piepjes, maar nu trainen we samen voor hetzelfde doel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:01 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Denk niet dat je snel een goedkoop hartslaghorloge met intervalfunctie op de kop kan tikken. Gaat het haar om hartslag, begeleiding of gewoon kaartjes tonen in een endomondo? Voor dat laatste is het wellicht een optie om gewoon een goedkope anrdoid telefoon te kopen. Die heb je wel voor < 100 euro.
En ze wil ook op hartslag lopen.![]()
Je moet daar de Pro functie voor downloadenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen de websites een snelheid van 20 km/u niet verwerken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet daar de Pro functie voor downloaden![]()
![]()
maar die zijn niet gratisquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet daar de Pro functie voor downloaden
dus ik moet gaan betalen willen jullie zeggen?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik zit maar te ziekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar die zijn niet gratis
dus ik moet gaan betalen willen jullie zeggen?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus ik moet gaan betalen willen jullie zeggen?![]()
Beetje apart dat het op 2 websites niet werkt...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
maar waarom synchroniseerd het dan niet?![]()
Dat kunnen wij van afstand niet zienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
maar waarom synchroniseerd het dan niet?
Als Endomondo en Runkeeper het beide niet doen, zal het aan de gebruiker liggen.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen de websites een snelheid van 20 km/u niet verwerken.![]()
![]()
Heb je wel internet op je telefoon?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
maar waarom synchroniseerd het dan niet?
gewoon een account aanvragen bij de IAAF.. die registreren tijden boven de 20km/u'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je krijgt dan ook leuke goodies toegestuurdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
gewoon een account aanvragen bij de IAAF.. die registreren tijden boven de 20km/u![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet daar de Pro functie voor downloaden.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus ik moet gaan betalen willen jullie zeggen?.
Of een Garmin scoren, die van mij registreerde 480 km/h.. mooie combinatie van hard dalen in de alpen en tunnelcompensatiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
gewoon een account aanvragen bij de IAAF.. die registreren tijden boven de 20km/u![]()
![]()
IAAF is ook niet te vertrouwen zie ik...
Aldo liep de 14-15km ergens rond de 41 minuten en staat niet eens in hun lijst
http://www.iaaf.org/stati(...)isc=15RR/detail.html'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
gewoon een account aanvragen bij de IAAF.. die registreren tijden boven de 20km/u.
Maar dan krijg je nooit meer bekertjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:11 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Of een Garmin scoren, die van mij registreerde 480 km/h.. mooie combinatie van hard dalen in de alpen en tunnelcompensatie
Oh ja, btw.. eerste dag zonder pijnMet een beetje mazzel kan ik zondag beginnen met een rustig herstelloopje
Dan hebben we een ware superman in ons middenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.iaaf.org/stati(...)isc=15RR/detail.htmlJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Maar Aldo is dan ook een username hè, zoek eens op z'n echte naam?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.iaaf.org/stati(...)isc=15RR/detail.htmlNiet meer actief op Fok!![]()
Toch opvallend dat Kenia zoveel vertegenwoordigd is. Is het daar volkssport nummer 1 of zo?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Lt. Aldo Rainquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar Aldo is dan ook een username hè, zoek eens op z'n echte naam?
Nice!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:13 schreef Maraca het volgende:
Oh ja, btw.. eerste dag zonder pijnMet een beetje mazzel kan ik zondag beginnen met een rustig herstelloopje
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kenianen en Ethiopiërs zijn de beste hardlopersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:16 schreef justmattie het volgende:
Toch opvallend dat Kenia zoveel vertegenwoordigd is. Is het daar volkssport nummer 1 of zo?.
die rennen altijd van en naar waterputten, en worden achtervolgd door leeuwen. Tja dan leer je het vanzelf hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:16 schreef justmattie het volgende:
Toch opvallend dat Kenia zoveel vertegenwoordigd is. Is het daar volkssport nummer 1 of zo?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mooiquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:13 schreef Maraca het volgende:
.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:13 schreef Maraca het volgende:
Super!
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:16 schreef justmattie het volgende:
Toch opvallend dat Kenia zoveel vertegenwoordigd is. Is het daar volkssport nummer 1 of zo?daarom noemen ze Aldo ook De Zwarte Apache
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: