quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:37 schreef Renesite het volgende:
Ik ben de decoratie op een begrafenis. Waarover men zegt 'goh, het mocht wat kosten zeg...'
Slankiequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Iets waar ik een hele bus slagroom in gedaan heb.
Pics!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Iets waar ik een hele bus slagroom in gedaan heb.
De buik van die ene lijkt op een tupperwarebakquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:43 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Fotootje van vriendinnetjes van me, toffe dushi's.
Whehehe (Y)quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
De buik van die ene lijkt op een tupperwarebak
Doe hun 06 es, ik wil kleren met ze uitwisselen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:43 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Fotootje van vriendinnetjes van me, toffe dushi's.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe hun 06 es, ik wil kleren met ze uitwisselen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pussy likes it tooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
ToartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pussy likes it tooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
ToartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pussy likes it tooLikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent in vorm.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe hun 06 es, ik wil kleren met ze uitwisselen!
Ah, topquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij stond al in de Mega Top 5 bij Michiel Veenstra. Ik denk het dus wel.
Ik denk dat alleen een duet tussen Keet en Ben dit niveau kan overtreffenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Op 5, dus nog geen ongekende jetser. Hoop dat ie afzwakt.
Ja, die is gewoon briljant uitgepakt.
Paar uurtjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:53 schreef PatriQue89 het volgende:
En vanmiddag nog even werken.. toch wel.![]()
blijf zondag/maandag wel slapen gekkuuuurrrdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Paar uurtjes. Ik boodschapjes en kamer cleanen. Ookal blijf je niet
Dit wordt een dag dat ik overal om lach. Dus vrolijk nog wat uurtjes door dan maar vanmiddag.quote:
Dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat kun je ermee Reene?
En Lut, je kan gescout worden!!
Wat moet je daarmee?quote:
Bellen.quote:
Ah, die fiets.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bellen.
Muziek luisteren
Telefoon opladen tijdens het rijden
Achter je moeder aan gaan. Duh.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm, mama is boodschappen doen, maar ik heb haar pinpas...
quote:
hihihiiquote:
Ja en in gedachten mijn middelvinger opgestokenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je al een vreugdesprongetje gemaakt? (en pas op je enkels, mocht je het nu spontaan ondernemen)
quote:
Hmm ik denk alleen cv, maar ik zou wel sollicitatie meesturen om zeker te zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:18 schreef Zeroku het volgende:
Als ergens staat "Mail dan je cv en je persoonlijke gegevens" is dat naam/adres/etc. + cv of is dat sollicitatiebrief + cv
CV hoeft niet persé alle persoonlijke gegevens in te staanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:18 schreef Zeroku het volgende:
Als ergens staat "Mail dan je cv en je persoonlijke gegevens" is dat naam/adres/etc. + cv of is dat sollicitatiebrief + cv
Hmm ja, of zeggen als ze een brief moeten hebben dat ik die nog wel mail?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm ik denk alleen cv, maar ik zou wel sollicitatie meesturen om zeker te zijn
Zoals? Ik zou niet weten wat ik zou missen zeg maar, maar ik kan ook wat vergeten zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
CV hoeft niet persé alle persoonlijke gegevens in te staan
Dan zou ik zeggen, als u nog meer wilt weten kom ik dat graag persoonlijk toelichtenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm ja, of zeggen als ze een brief moeten hebben dat ik die nog wel mail?
[..]
Zoals? Ik zou niet weten wat ik zou missen zeg maar, maar ik kan ook wat vergeten zijn.
CV kan ook je hobby's bevatten bijvoorbeeld en een korte beschrijving van jezelf, zoals, leergierig, enthousiast dat soort dingenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm ja, of zeggen als ze een brief moeten hebben dat ik die nog wel mail?
[..]
Zoals? Ik zou niet weten wat ik zou missen zeg maar, maar ik kan ook wat vergeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
Mail terugsturen, dat nog niet alle cijfers erop staan en dat ze dus nu niet een gefundeerde redenatie hebben. BelachelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Eerst dacht ik, als ik weg moet, ga ik na een jaar bij de examencommissie vragen of ik weer toegelaten mag worden. Maar nu ze me dit flikken denk ik er over om gewoon naar een andere school te gaan, probleem is dat ik dan wel weer een toelatingsexamen moet doen. IPO Den Haag dan maar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Mail terugsturen, dat nog niet alle cijfers erop staan en dat ze dus nu niet een gefundeerde redenatie hebben. Belachelijk
Waar jij je prettiger bij voelt Thomas, maar dit is echt wel te belachelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eerst dacht ik, als ik weg moet, ga ik na een jaar bij de examencommissie vragen of ik weer toegelaten mag worden. Maar nu ze me dit flikken denk ik er over om gewoon naar een andere school te gaan, probleem is dat ik dan wel weer een toelatingsexamen moet doen. IPO Den Haag dan maar.
Twee jaar, moest m'n propedeuse nog halen omdat ik last had van depressie en dingen liet verzaken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
Jezus wat kut Thomas.Maar hoe lang heb je die opleiding gedaan?
Nou het spijt me maar ik vind dat scholen er ook zijn om je te helpen, en als jij last hebt van iets mogen ze daar best rekening mee houden, het is niet dat je nu niet je best doetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee jaar, moest m'n propedeuse nog halen omdat ik last had van depressie en dingen liet verzaken.
Heel stom, en als ze het toen hadden gedaan oke, maar niet nu ik bijna alles af heb.
Ze kunnen het helaas wel, die extra herkansingsweek is een gunst, daar zijn ze niet toe verplicht.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
Dit kan toch niet?En ze lopen duidelijk achter met die cijferlijst, kun je dat niet aangeven?
En als ik bijvoorbeeld bel, als je moeder zijndequote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze kunnen het helaas wel, die extra herkansingsweek is een gunst, daar zijn ze niet toe verplicht.
Doen ze niets mee vrees ik, heb een paar emails de deur uit gedaan naar leraren, om te kijken wat er nog mogelijk is, Ik las dit mailtje natuurlijk pas om half vijf, omdat ik recht uit een tentamen kwam. Nu is iedereen naar huis natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:04 schreef Kally het volgende:
[..]
En als ik bijvoorbeeld bel, als je moeder zijnde, en de situatie uitleg?
Niet doen, dit is geen falen van jou kantquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
DIt gaat echt een kutsfeer worden thuis de komende weken, plus dat dit alweer het zoveelste is dat gefaald is. Kak ik ben zo down nu
Juistquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
Het is niet jouw fout. Je ouders moeten zien dat je 1. een moeilijke tijd hebt gehad en 2. dat dit meer onwilligheid van de school is dan iets anders.
En Thomas, mijn hele schoolcarriere is één grote faal. Dus ik hoop dat dat een beetje een troost is. Je kunt altijd een nieuwe start maken. Het is echt een domper, en het zet je even terug maar probeer andere opties te bekijken.
Ik heb op dit moment geen enkel diploma of een propedeuse, dus het is een behoorlijke domperquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
Het is niet jouw fout. Je ouders moeten zien dat je 1. een moeilijke tijd hebt gehad en 2. dat dit meer onwilligheid van de school is dan iets anders.
En Thomas, mijn hele schoolcarriere is één grote faal. Dus ik hoop dat dat een beetje een troost is. Je kunt altijd een nieuwe start maken. Het is echt een domper, en het zet je even terug maar probeer andere opties te bekijken.
En dan is het nu zaak door te blijven vechten, des te trotser kun je dan zijn op jezelf, hey en je hebt ons, en wij slepen je er wel doorheen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen enkel diploma of een propedeuse, dus het is een behoorlijke domper
De schuld ligt ook wel bij mezelf natuurlijk, ben zelf niet gegaan en te laat begonnen met alles weer op een rijtje te zetten. Blijft wel jammer natuurlijk, ben ik eindelijk goed bezig, krijg ik dit
dus dit. Ik begin dit jaar ook aan opleiding nummer 6. Maar probeer er nog even uit te halen wat er uit tehalen valt!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
Laat hen je oude slber bellen. Whatever. Vraag zijn nummer op... Want wanneer er depressies meespelen maar je onderwijl wel bijna alles hebt ingeleverd (of alles?) waarvan de cijfers nog niet bekend zijn betekend het dat er ontwikkelingen waren die zwaar mee hebben gewogen. Zolang je SLBer op de hoogte is dan moeten ze dat meenemen in hun besluit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is mits ze me niet verder laten gaan natuurlijk, ik ga niet weg als ik door mag.
Baal er ook wel van, m'n studiecoach was op de hoogte van mijn problemen met depressie, waar ik inmiddels behoorlijk uitgeklommen ben. Helaas is die een maand geleden ontslagen omdat het budget op was.
Ben al bij de decaan langs geweest, en die zei dat er niets aan te doen is. Het schijnt dat de examencommissie dit jaar gewoon veel strenger geworden is vanwege de nieuwe wetgeving.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laat hen je oude slber bellen. Whatever. Vraag zijn nummer op... Want wanneer er depressies meespelen maar je onderwijl wel bijna alles hebt ingeleverd (of alles?) waarvan de cijfers nog niet bekend zijn betekend het dat er ontwikkelingen waren die zwaar mee hebben gewogen. Zolang je SLBer op de hoogte is dan moeten ze dat meenemen in hun besluit.
Juist vanwége de nieuwe wetgeving denk ik dat men wat meer moet beseffen dat studeren gewoon niet meer betaalbaar is..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben al bij de decaan langs geweest, en die zei dat er niets aan te doen is. Het schijnt dat de examencommissie dit jaar gewoon veel strenger geworden is vanwege de nieuwe wetgeving.
En nog steeds: you can do itquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dus dit. Ik begin dit jaar ook aan opleiding nummer 6. Maar probeer er nog even uit te halen wat er uit tehalen valt!
Daar zijn we vriendjes voorquote:
Ja heerlijk instortje gehad, en nu heb ik echt vakantiegevoelquote:
Cool. Het is je gegundquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heerlijk instortje gehad, en nu heb ik echt vakantiegevoel
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:06 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
Om Thomas even te laten lachen
Oh do wantquote:
Ik heb HAVO, pr opleiding en boekhouden, wie ben ik danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:13 schreef Renesite het volgende:
Ik kan niet meepraten (8j basis, 4j middel, 3j mbo, 3j hbo, 3 maand uni). Maar ben empathisch capabel dat ik wel meeleef
!
Oh dear, het heet eigenlijk niet eens "The God Particle", en wetenschappers hebben een hekel aan de termquote:
Ja, de media die die naam ook steeds blijft overnemen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dear, het heet eigenlijk niet eens "The God Particle", en wetenschappers hebben een hekel aan de term
Dat soort mensen
Had je die foto van die bibliotheek van gisteren gezien?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh do want
Sterker nog, ronde kamer die eruit ziet als een bibliotheek
Jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had je die foto van die bibliotheek van gisteren gezien?
Gewoon een week daar je tent opslaanquote:
Nope, aanrader?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:43 schreef Renesite het volgende:
Hebben jullie die boeken van de Hungergame gelezen? Ook de vervolgen? Ik moet ze maar eens kopen...
Ik heb ze alle drie liggen. (gelezen en gebeurt nu niks mee) Zeer de moeite waard!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:43 schreef Renesite het volgende:
Hebben jullie die boeken van de Hungergame gelezen? Ook de vervolgen? Ik moet ze maar eens kopen...
Moet je mijn adres?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ze alle drie liggen. (gelezen en gebeurt nu niks mee) Zeer de moeite waard!
Onoverkomelijk probleem dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet elke dag sowieso een paar boodschapjes
Ja, ik bedoel, mijn blaas gaat elke dag.. Zo ook mijn darmenquote:
Ik heb ze maar moet nog beginnenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:43 schreef Renesite het volgende:
Wordt niet goed in shape gehouden dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:49 schreef Kally het volgende:
Ik moest even lachen net, ex komt kinderen ophalen, jezus die groeit dicht, het is gewoon knap
Ja johquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
kun je het laten gaan voor de 21e en zal ik ze dan meenemen?
Voor straf geen computerspelletjes het hele weekend blabla!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:50 schreef Kally het volgende:
Meteen zeiken ook over het cijfer voor spelling wat jongste had, hij is van ruim voldoende naar voldoende gegaan pfffffffffffffff, bel de politie, geef hem een strafkamp
Niet echt nee, ik zag zijn vrouw vanmiddag en die heeft hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wordt niet goed in shape gehouden dus.
Wat een droeftoetert.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:50 schreef Kally het volgende:
Meteen zeiken ook over het cijfer voor spelling wat jongste had, hij is van ruim voldoende naar voldoende gegaan pfffffffffffffff, bel de politie, geef hem een strafkamp
Mogen ze daar sowieso al niet, het enige jammere is dat hij vergeet dat hij precies hetzelfde was, en ieder jaar maar nipt overging naar de volgende klas, jongste is wat dat aangaat een stuk beterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja joh
[..]
Voor straf geen computerspelletjes het hele weekend blabla!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:50 schreef Kally het volgende:
Alvast bedankt boi!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, nu de badeend zoeken badderen. Joehoe!
Ik ga even iets te eten maken, patat denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, nu de badeend zoeken badderen. Joehoe!
Ja maar ik vind dat ze beter kunnen enzoooquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Mogen ze daar sowieso al niet, het enige jammere is dat hij vergeet dat hij precies hetzelfde was, en ieder jaar maar nipt overging naar de volgende klas, jongste is wat dat aangaat een stuk beter
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verrekenen we wel weer met iets anders.
Mag ik kijken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verrekenen we wel weer met iets anders.
Nou ja dat kan hij ook wel, maar dat kan ook op een andere manier gebracht wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat ze beter kunnen enzooo
Oh? Sinds wanneer?quote:
Ahhh, ik vond je er anders maar gelaten bij liggen laatstquote:
Hehehehe... Jaaa, was wat minder gezelligquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ahhh, ik vond je er anders maar gelaten bij liggen laatst
Ohhhhh lag het daaraanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehehe... Jaaa, was wat minder gezellig
quote:
Jaaaa.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:06 schreef Lutte het volgende:
Wie wil er met mij een Bed en Breakfast beginnen in Italië?Verboden voor Nederlanders tenzij TAL.
Ja precies!! Jezelf helemaal uit de naad werken met amper inkomen, maar wél een oerwoud aan basilicum in je tuintjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaaa.
Ook allemaal olijfbomen overal.
Dit zijn de skills waar we wat aan hebben!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik! Ik ben handig in het vervangen van lampen aan het plafond.
Precies waar wij een gammele trap/ladder op moeten klimmen kun jij stevig met beide voeten op de grond blijven staanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik! Ik ben handig in het vervangen van lampen aan het plafond.
WOW! Hoor hem nu voor het eerstquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:26 schreef Kally het volgende:
Ik ben serieus verliefd op die gozer zijn stem, kippenvel van mijn kruin tot mijn tenen
ik zeg kijken!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog tussen dat, een film of de binnenkant van m'n ogen.
Ik denk dat ik maar ga slapen of zo. Heb toch niks te snacken in huis en wat is een film of TV-avond zonder snacksquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog tussen dat, een film of de binnenkant van m'n ogen.
Wacht even dan, moet je zijn eerste auditie eens kijkenquote:
Ik kijk mee dan hoorquote:
Ik kom wel naast je zitten om je te kietelenquote:
Dat zou moeten werkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom wel naast je zitten om je te kietelen
quote:
Die skip ik, ik luister alleen de muziekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen die persoonlijke verhaaltjes, die worden vervelend bij US shows.
Ik zou me echt rot schamen met zo'n moederquote:
quote:
Holaquote:
Die zullen we toch niet zoveel te zien krijgenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen die persoonlijke verhaaltjes, die worden vervelend bij US shows.
Moet ik zien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Fatima de Sombrero de Melo, Ruud Feltkamp en Paul Turner in Expeditie Robinson.
omg! Echt bizar goed is hijquote:
Paul Turner, komen we daar nou nooit van afquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Met welk programma heb je die animaties gemaakt?quote:
Ja? Ik niet, hij is op 17 jarige leeftijd vader geworden, en zij helpt hem zijn dochter opvoeden, ze staat volledig voor hem klaar zodat hij een beter leven krijgt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou me echt rot schamen met zo'n moeder![]()
![]()
Zien!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja dat weet ik niet, wel finale dat wel ik zoek nog verderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg! Echt bizar goed is hij![]()
heeft hij gewonnen of is de serie nog bezig?
Dat zijn wel leuke kandidatenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Paul Turnerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Vast weer tegelijk met WIDMquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
Paul Turner![]()
![]()
maar uh wanneer begint ER weer eigenlijk?
Dat verhaal heb ik niet meegekregen, maar hoe zij daar voor die spiegel stond.. Dat zou bij mij schaamrood ontwikkelen..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja? Ik niet, hij is op 17 jarige leeftijd vader geworden, en zij helpt hem zijn dochter opvoeden, ze staat volledig voor hem klaar zodat hij een beter leven krijgt.
Heb ik niet, ik moest er om lachen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik niet meegekregen, maar hoe zij daar voor die spiegel stond.. Dat zou bij mij schaamrood ontwikkelen..
Dat is inderdaad veel en veel erger..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik moest er om lachen.
Ouders die pushen terwijl de kinderen niet willen, daar schaam ik me plaatsvervangend voor.
Ik snap je wel hoor, maar ze is gewoon enthousiast en moet ook een beetje zo doen, dus ik kan er wel om lachenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:47 schreef iBenny het volgende:
Vandaag hadden we ons helemaal volgepropt met (ambachtelijk) ijs![]()
. All you can eat, een uur voor 7.50
Nicequote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:47 schreef iBenny het volgende:
Maar deze is tof jaquote:
Nou, ik vind hem echt geen aap, meer een vreselijk aanstellerig irritant rotkereltje..quote:
ah ok, nah stom, hij had moeten winnen (en dat zeg ik terwijl ik geen 1 andere kandidaat heb gehoord).quote:
Ik volg hem op youtoepquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok, nah stom, hij had moeten winnen (en dat zeg ik terwijl ik geen 1 andere kandidaat heb gehoord).
Ja die stem he_IO_
Lekkerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:47 schreef iBenny het volgende:
Ja!!quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:51 schreef Kally het volgende:
Oh en ik kijk echt nooit ER, maar deze keer dus wel, voor Paul
Nietus, maar nu welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Lutte het volgende:
Volgens jullie lijkt iedereen op ErikMaar klopt wel
oH Die Josh, ik dacht even dat het over Paul Turner gingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Lutte het volgende:
Volgens jullie lijkt iedereen op ErikMaar klopt wel
Jij? Nevahhquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:53 schreef Renesite het volgende:
Durfde iemand ook al eens over mij te zeggen
Patrick draait zich om op zijn stoel achter de kassa atm.quote:
Dat hoeft toch niet per se slecht te zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:53 schreef Renesite het volgende:
Durfde iemand ook al eens over mij te zeggen
Maar in dit geval dus blijkbaar welquote:
Heb 'm vermoooooordt!!!quote:
Nou!!!! Ik was WOEST!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet per se slecht te zijn?
[..]
Maar in dit geval dus blijkbaar wel?
ik hoop dat ie een cd gaat uitbrengen!quote:
Ik ookquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |