quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:37 schreef Renesite het volgende:
Ik ben de decoratie op een begrafenis. Waarover men zegt 'goh, het mocht wat kosten zeg...'
Slankiequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Iets waar ik een hele bus slagroom in gedaan heb.
Pics!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Iets waar ik een hele bus slagroom in gedaan heb.
De buik van die ene lijkt op een tupperwarebakquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:43 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Fotootje van vriendinnetjes van me, toffe dushi's.
Whehehe (Y)quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
De buik van die ene lijkt op een tupperwarebak
Doe hun 06 es, ik wil kleren met ze uitwisselen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:43 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Fotootje van vriendinnetjes van me, toffe dushi's.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe hun 06 es, ik wil kleren met ze uitwisselen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pussy likes it tooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
ToartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pussy likes it tooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
ToartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pussy likes it tooLikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent in vorm.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe hun 06 es, ik wil kleren met ze uitwisselen!
Ah, topquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij stond al in de Mega Top 5 bij Michiel Veenstra. Ik denk het dus wel.
Ik denk dat alleen een duet tussen Keet en Ben dit niveau kan overtreffenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Op 5, dus nog geen ongekende jetser. Hoop dat ie afzwakt.
Ja, die is gewoon briljant uitgepakt.
Paar uurtjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:53 schreef PatriQue89 het volgende:
En vanmiddag nog even werken.. toch wel.![]()
blijf zondag/maandag wel slapen gekkuuuurrrdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Paar uurtjes. Ik boodschapjes en kamer cleanen. Ookal blijf je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |