Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ik miste ook wel alles zegquote:
Je wilt hem ook nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik miste ook wel alles zeg![]()
En ik wil Ibra ook, maar heb maar 5k en dit kutteam, kom ik nooit aan Ibra
SIF Adebayor speelde voor mij veel beter dan Ibrahimovic, of in elk geval hij maakte de kansen beter af dan Ibra dat deed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De SIF lijkt er wel op ja![]()
Behalve de skills en dat Adebayor om een of andere reden echt niet fatsoenlijk speeltTe houterig.
Haterquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Adebayor speelde voor mij veel beter dan Ibrahimovic, of in elk geval hij maakte de kansen beter af dan Ibra dat deed.
En di Natale ook trouwens. Ik ben net als GJE![]()
LOL, IK SPEEL NIETquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef pascal08 het volgende:
LOL, we spelen tegen een club die heet: Hate Black Pple.
Ibra is nu van iemand andersquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Mijn Porto team tegen jouw Ibra?
![]()
Diequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben de enige die je steunt in de Ibra discussie en dan doe je zo
NL Silvers denk ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ok wat voor team ga je nu maken?
Di Natale + Ibrahimovicquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Adebayor speelde voor mij veel beter dan Ibrahimovic, of in elk geval hij maakte de kansen beter af dan Ibra dat deed.
En di Natale ook trouwens. Ik ben net als GJE![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik miste ook wel alles zeg![]()
En ik wil Ibra ook, maar heb maar 5k en dit kutteam, kom ik nooit aan Ibra
Die wedstrijden die hij voor Sparta keepte waren echt van poep niveauquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef DutchSL het volgende:
Cassio, die Braziliaanse keeper die bij PSV nooit mocht spelen, heeft zich in no-time in de basis geknokt bij Corinthians en heeft nu zelfs de Copa Libertadores gewonnen.
Wtf... dat hebben we weer mooi gedaan, lekker met Isaksson aankloten al die tijd_O-
Lekker laten containen, komt van pas met clubsquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja kloptje containde trouwens minder in de 2 pot kan dat? Die 1ste match was echt een drama hoe jij containde
![]()
![]()
Wat is er erg aan containen? Ik ging het tweede potje aanvallend en daarna ultra-aanvallend spelen, niet zo slimquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja kloptje containde trouwens minder in de 2 pot kan dat? Die 1ste match was echt een drama hoe jij containde
![]()
![]()
Sweaty? Neequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat is er erg aan containen? Ik ging het tweede potje aanvallend en daarna ultra-aanvallend spelen, niet zo slim![]()
En waarom ging je sweaty koppen? 3/4 goals waren kopballen.
Die eerste goal met Ibra vooral, di Natale korte voorzet in de 16, Ibra kopt hem in.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Sweaty? Nee
Maar als je ibra hebt is dat wel zo tof
Bitch please, moest di natale over de achterlijn lopen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Die eerste goal met Ibra vooral, di Natale korte voorzet in de 16, Ibra kopt hem in.
Iets met kappen. Ik had ook sweaty kunnen spelen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Bitch please, moest di natale over de achterlijn lopen?
bewijst maar weer dat clubs soms ineens goud in handen met scouten op potentieel ipv resultaat.. met een beetje gelukquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die wedstrijden die hij voor Sparta keepte waren echt van poep niveau
Komop een voorzet in de lucht is niet sweaty. Je had zelfs nog 2 verdedigers...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Iets met kappen. Ik had ook sweaty kunnen spelen.
Maar goed, je hebt gewoon verdiend gewonnen.
sweaty?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Komop een voorzet in de lucht is niet sweaty. Je had zelfs nog 2 verdedigers...
Ja, word er schijtziek vanquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:59 schreef Toefjes het volgende:
Altijd dat geouweteringhoer over sweaty goals. Maak daar voor de wedstrijd afspraken over ofzo.
Van ver niet, maar van deze afstand wel VIND IK. Had je trouwens dat ding op Hoge druk staan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Komop een voorzet in de lucht is niet sweaty. Je had zelfs nog 2 verdedigers...
Opa der Zwetenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:59 schreef Toefjes het volgende:
Altijd dat geouweteringhoer over sweaty goals. Maak daar voor de wedstrijd afspraken over ofzo.
Ik sweat als het moet en de tegenstander mag dat onbeperkt bij mij doen. Zo krijg je nooit welles/nietes discussiesquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef laucas het volgende:
[..]
Opa der Zweten
Zweetreet hier trouwens en ik zit pas net.
Online doe ik het alleen als de tegenstander het ook doet, tegen FOK!kers nooit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sweat als het moet en de tegenstander mag dat onbeperkt bij mij doen. Zo krijg je nooit welles/nietes discussies
eens*quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:08 schreef Roypsv het volgende:
Hoi Jongens iemand muntjes in de verkoop? Poker verkoop je spelers is
Tja, als ik van de zijkant kom, en de keeper dekt de hoek goed af, zodat een schot nutteloos is, dan vind ik het wel legitiem als je m dan aflegt, of een voorzetje doet, zodat de ander in kan koppen. Vergeet niet dat jij degene bent die maar liefst 2 (...!) aanvallers vogelvrij laat. Dat moet afgestraft kunnen worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Online doe ik het alleen als de tegenstander het ook doet, tegen FOK!kers nooit.
Kom dan 5k vs 5k hequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:08 schreef Roypsv het volgende:
Hoi Jongens iemand muntjes in de verkoop? Poker verkoop je spelers is
okiquote:
Optiefen vieze pedo.quote:
Aanvallend hoge druk ja. Waarom?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Van ver niet, maar van deze afstand wel VIND IK. Had je trouwens dat ding op Hoge druk staan?
Ibra heeft trouwens echt een geweldig schot GJE, heb je wel eens uitgehaald?
Wie geeft mij ook 60k kan ik ook Ibra halen?
Koop Di Natalequote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Optiefen vieze pedo.
moestvanRijst
Doe jij ook nog wat met je coins?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo makkelijk kun je dus winst maken:
[ afbeelding ]
Ik had hem voor 12.250, en dat te bedenken dat hij erop stond voor 20k BIN en hij was CAM en 3-5-2 toen ik hem kocht.
Ja, ik ga IF Maikon Leite halen als hij wat goedkoper wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe jij ook nog wat met je coins?
grote dries roelvink die je bentquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat verkopen want ik verdien 100k per dag met mijn 7 accounts met cheat engine
Ik geloof nog steeds niet dat die Cassio er iets van kanquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:58 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
bewijst maar weer dat clubs soms ineens goud in handen met scouten op potentieel ipv resultaat.. met een beetje geluk
Vrouwenteamquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
Heb nieuwe inspiratie nodig voor een leuk (alternatief) 352 team. Mag van alles zijn, brons silver gold mix. Hoe origineler hoe beter. Budget 50 tot max 70k
Pace onder 37 team.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
Heb nieuwe inspiratie nodig voor een leuk (alternatief) 352 team. Mag van alles zijn, brons silver gold mix. Hoe origineler hoe beter. Budget 50 tot max 70k
Honduras. Een van de leukste teams waar ik mee heb gespeeld, en ze zijn nog goed ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
ja fremd hequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:50 schreef Pino0 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1338611
Waarom geeft ie maar 76 chem aan? Dit team haalt toch 99 chem omdat ze verbonden zijn met land?
Ja klopt, dat team zou zeker 100 chem krijgen ingame.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:50 schreef Pino0 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1338611
Waarom geeft ie maar 76 chem aan? Dit team haalt toch 99 chem omdat ze verbonden zijn met land?
huh?quote:
Wat gemeenquote:
Wat heb ik rijst ooit misdaan?quote:
Zie nu pas de uitnodigingquote:
Gewoon joinenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie nu pas de uitnodiging
Ik heb niet eens een headset, heeft weinig nut in een party dan volgens mij
ze krijgen allemaal gewoon 9 chem hoor, fout in futheadquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:57 schreef Pino0 het volgende:
poker4life
mijn dm's doen het niet meer?
anyway
ik had el kabir op CF en hij had als enige link rvp en die was voor hem en haalde gewoon 9 chem
Frimpong, Cleverly, Bannan, Gibson (silver)quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:57 schreef DannyDeko het volgende:
Wat zijn goede bronzen/silver engelsen engelse middenvelders? Daar heb ik echt de ballen verstand van namelijk
Goede cdmquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:00 schreef wieisboos het volgende:
Iemand wel eens met Rodwell gespeeld? Hij lijkt me best goed, 5* weak foot en long shot taker
[ afbeelding ]
Lekker gecummed op de hoorbare geluidjes, goorlap?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:01 schreef Tim86 het volgende:
Was vet spannend in de party zonder headset..paar jongetjes horen mompelen en grinniken en dat was het. Genot
Je zei iets met een siekdequote:
Heb ze opgenomen zodat ik er later nog vaker op kan fappenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Lekker gecummed op de hoorbare geluidjes, goorlap?
Plezant.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ze opgenomen zodat ik er later nog vaker op kan fappen
Fapmaterial.quote:
Hulk Mangalaquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand een goede RW/RM die linkt met een snelle CB? Goud graag
nope, volgende week pas weer.quote:
Ben Arfa /. fanniquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
Danilinho Dedequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
quote:
Neequote:
Erkenning en/of wat gniffelende personen.quote:
geret ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het topic is weer geret (wie snapt de verwijzing?)
Door lelijke wijven te posten en 1 te ranzig plaatje? Groei op ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Erkenning en/of wat gniffelende personen.
ik moest aan een walvis denken, de vergelijking met ret kon ik dus ook niet maken.quote:
@1:11 en aan het eindequote:
Sonic is te geniaal voor ons. Hij komt straks met de uitleg en dan voelen wij ons heel dom.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik moest aan een walvis denken, de vergelijking met ret kon ik dus ook niet maken.
Wat je lelijk noemtquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door lelijke wijven te posten en 1 te ranzig plaatje? Groei op ofzo.
Met zijn dikke chipsduimquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef Thorb het volgende:
Ik krijg een steeds beter beeld van onze DarkSonic. Hij opent al engerydrink drinkend brons packs onder het genot van kabouter wesley
Wel waar hoor, maar die ene foto was wel echt te ranzig, en ik mis de gniffelende persoontjesquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat je lelijk noemt![]()
![]()
![]()
![]()
Jij houdt ook niet van een lolletje zo nu en dan, he?
Ik heb vandaag geen energy drink gehad en ik heb nog voor mijn doen nog niet zoveel bronze packs geopend vandaag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef Thorb het volgende:
Ik krijg een steeds beter beeld van onze DarkSonic. Hij opent al engerydrink drinkend brons packs onder het genot van kabouter wesley
Behalve als het onweert
Omdat het onweerde toch, dan klopt het tenmisnte nogquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen energy drink gehad en ik heb nog voor mijn doen nog niet zoveel bronze packs geopend vandaag.
ik ook. Ik zei ook niet dat ze er waren verder, of wel?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel waar hoor, maar die ene foto was wel echt te ranzig, en ik mis de gniffelende persoontjes
Ja, misschien wel ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat het onweerde toch, dan klopt het tenmisnte nog
Wel dat dat je doel was. Wat dat betreft denk ik dat jouw gevoel van humor juist niet gedeeld wordtquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
ik ook. Ik zei ook niet dat ze er waren verder, of wel?
De jongens in de party vinden het wel leuk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel dat dat je doel was. Wat dat betreft denk ik dat jouw gevoel van humor juist niet gedeeld wordt
Dik wijf. Haha![]()
![]()
Laat ze maar posten dan. Ik zie niet in dat iemand dit leuk vind hier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
De jongens in de party vinden het wel leuk.
okquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Laat ze maar posten dan. Ik zie niet in dat iemand dit leuk vind hier.
Hij liegt ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Laat ze maar posten dan. Ik zie niet in dat iemand dit leuk vind hier.
repst !quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom sta ik daar niet raar van te kijkenquote:
quote:
Verrassing hihahoquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom sta ik daar niet raar van te kijkenNou, benieuwd of er nog dikke armen met putjes voorbij komen. Heb nog buikpijn van de vorige
Ja lol inddquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Verrassing hihaho![]()
Goed, punt is gemaakt denk ik.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
slechte humor wordt tegenwoordig gelukkig niet meer gewaardeerd.
Wel door je klasgenootjes in de partyquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
*zucht* goede humor wordt tegenwoordig niet meer gewaardeerd.
Je gaat geen xbox meer kopen zeker?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel door je klasgenootjes in de party
Donder op man. Jij bent echt zo een triest, zuur, oud mannetje, die altijd wel wat te zeiken heeft. Sneu, laat je eens gaan man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel door je klasgenootjes in de party
Ach, ps3 heeft ook z'n koters hoorquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Donder op man. Jij bent echt zo een triest, zuur, oud mannetje, die altijd wel wat te zeiken heeft. Sneu, laat je eens gaan man.
Oke, zal me volgende keer laten gaan en een kostende vrouw postenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Donder op man. Jij bent echt zo een triest, zuur, oud mannetje, die altijd wel wat te zeiken heeft. Sneu, laat je eens gaan man.
Die Ibra kan er niks van.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
Ik ga deze maar maken, heb ik mijn favoriete verdediger, Favoriete buitenspeler en favoriete spits in 1 team.
[ afbeelding ]
Heb ik nog 20K voor een team met Sturrdige en Agbonlahor
Ja waarom niet. Ik ga er niet om liggen zeiken hoor. Moet je zelf weten. Waar je je druk om kan maken zeg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oke, zal me volgende keer laten gaan en een kostende vrouw postenOf poepend, nog gekker. Lekker los
Kan prima en heb niet genoeg voor IF van hemquote:
Leukequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb net dit gemaakt, met een paar NIFs red je het wel denk ik voor 70k
[ afbeelding ]
Waarom niet gewoon Buffon en dan meer budget hebben voor je 2e teamquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
Ik ga deze maar maken, heb ik mijn favoriete verdediger, Favoriete buitenspeler en favoriete spits in 1 team.
[ afbeelding ]
Heb ik nog 20K voor een team met Sturrdige en Agbonlahor
Jawel, triple met de rcbquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leuke
Maar je Ilsinho krijgt geen 9 denk? Linked niet met je RM he
Ik vind IF Sirigu beterquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Buffon en dan meer budget hebben voor je 2e team
Kan ook inderdaad. Wat je wil, maar lijkt me wat overdreven om zo'n keeper te betalen als het niet nodig isquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind IF Sirigu beterIF Sirigu is echt
Buffon vind ik maar zozo, dan doe ik liever Stekelenburg op goal.
Goede ook nog.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is me nog niet eerder gebeurd, 2 shiney silver spelers in een pakje
Ronnie - Benz - Hulkquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ronaldo.![]()
eerste potje als LM in een 3-5-2: 3 goals. Twee zieke vrije trappen en een heerlijke solo. Dit is gewoon cheaten.
Even een 4-3-2-1 voor hem bouwen.Iemand een leuk idee voor zo'n 100k?
PS3 hé, daar betaal je bijna 200K voor wat jij zegtquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ronnie - Benz - Hulk
Kaka - Ramires - Danilo of een andere Bra
Taiwo + 3 Brazilianen achterin
Keeper
Denk het ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:47 schreef Tim86 het volgende:
Zal nog wel verder zakken lijkt me..200k is toch veel te veel voor die rating..
Pff, speelde net mijn slechtste finale ooit. Had mijn eerste doelpoging na 50 minuten ofzo..heb ik echt nog nooit meegemaakt. Was het alsof ik gehacked was..er was geen zichtbare lag maar toch reageerde al mijn spelers echt een halve seconde later dan steeds..dan kan je gewoon echt onmogelijk winnen. Tegenstander was echt totaal niets bijzonders..kon alleen maar containen en rennen.
loolquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Thanks voor je input Tim! Kijken wat ik ervan kan maken.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/125407293
Kijk dit dan.Als een warm mes door de boter.
Ga hem eens proberen ipv Fellainiquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:00 schreef wieisboos het volgende:
Iemand wel eens met Rodwell gespeeld? Hij lijkt me best goed, 5* weak foot en long shot taker
[ afbeelding ]
Argentinie doet niet mee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
Hulk, Neymar en T. Silva naar de OS
Gaat Messi met Argentinie mee?
Google het.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef Rijst het volgende:
Als je w7 op de Macbook installeert kan je dan ook Dualbooten?
Uruguay selectie nog niet bekend, maar dat kan ook wel leuk worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Argentinie doet niet mee.
Het wordt Spanje vs Brazilie
Oke, maar toch denk ik niet dat Uruguay aan Spanje en Brazilie (als ze een team vormen) zal kunnen tippen, op papier worden het in ieder geval wel leuke wedstrijden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Uruguay selectie nog niet bekend, maar dat kan ook wel leuk worden.
Plus Cavani als dispensatiespeler waarschijnlijk, tijd terug riep hij nog dat als Napoli hem niet vrij zou geven dat hij toch zou gaan.
Klopt. Thiago Alcantara niet helemaal fit en wordt niet vrijgegeven door Barca.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:15 schreef DutchSL het volgende:
Spanje heeft Jordi Alba gewoon geselecteerd zie ik nu, drukke zomer voor hem dan.
Ook Martinez en Mata van de EK selectie, maar die hebben toch nauwelijks gespeeld.
wtf dude.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Thanks voor je input Tim! Kijken wat ik ervan kan maken.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/125407293
Kijk dit dan.Als een warm mes door de boter.
Ik heb hem in mijn team.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:00 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet je om half drie opstaan dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Zal ik nu tot half drie gaan slapen of nachtje doorhalen?
Om 6 uur gaat het vliegtuig naar Marokkoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom moet je om half drie opstaan dan?
Slapen kan je wel in het vliegtuig dan, je gaat geen tijdzones terug of vooruit volgens mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Om 6 uur gaat het vliegtuig naar MarokkoEven Crook meeten op schiphol
Ha ik ben morgen vrijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Om 6 uur gaat het vliegtuig naar MarokkoEven Crook meeten op schiphol
jawel, uur eerder in Marokkoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Slapen kan je wel in het vliegtuig dan, je gaat geen tijdzones terug of vooruit volgens mij.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ha ik ben morgen vrijgoeie reis hopelijk zit je niet naast een stinkende oude marokkaan.
Balenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ha ik ben morgen vrijgoeie reis hopelijk zit je niet naast een stinkende oude marokkaan.
Heb jij een schoonmaakster?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Balen![]()
En stinkende oude Marokkanen kunnen toch geen vliegreis betalen? Mijn schoonmaakster iig niet
Die stinkende oude Marokkanen hebben het meeste contant geld van iedereen op zakquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Balen![]()
En stinkende oude Marokkanen kunnen toch geen vliegreis betalen? Mijn schoonmaakster iig niet
Fuck, ik vlieg op Marrakechquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die stinkende oude Marokkanen hebben het meeste contant geld van iedereen op zak![]()
![]()
Welk vliegveld land je? Casablanca is bijvoorbeeld niet zo erg als Rabat of Marrakech Menara. Hopelijk vlieg je niet met Royal Maroc
edit: Oh 6 uur 's ochtends zei je, is dat Transavia? Is waarschijnlijk veel Nederlanders
Komt goed jonge, goeie reis! Geen vloeistoffen in je handbagage doen, m'n collega's willen de inhoud van je toilettas niet afpakken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Fuck, ik vlieg op Marrakechwel met Transavia
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:07 schreef pascal08 het volgende:
"Op 26 augustus 2008 werd op Rotterdam The Hague Airport een Transavia-toestel (vlucht HV207 naar Bodrum) aan de grond gehouden na een anoniem telefoontje dat iemand de Boeing 737-800 met 114 passagiers aan boord wilde kapen. Drie personen werden opgepakt, waaronder twee passagiers van het vliegtuig. De overige passagiers konden met enkele uren vertraging met een ander vliegtuig naar hun bestemming vliegen. Later bleek het een valse melding was, gedaan door een man die niet wilde dat zijn minnares met haar vaste vriend op vakantie zou gaan. Deze man werd gearresteerd en het Openbaar Ministerie eiste drie jaar celstraf."
![]()
Dank je, geen vloeistoffen in mijn handbagage hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Komt goed jonge, goeie reis! Geen vloeistoffen in je handbagage doen, m'n collega's willen de inhoud van je toilettas niet afpakken.![]()
![]()
Vriendelijk volk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:17 schreef Tim86 het volgende:
lol, 3-5 achter tot de 83e minuut, 6-5 gewonnen
Ik stuurde: GG. Weird match!
Hij daarna: shut the fuck up u sad cunt go spend all ur money on packs u wank bastard
Je hebt iemands avond verpestquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Hij daarna: shut the fuck up u sad cunt go spend all ur money on packs u wank bastard
Ik snap sowieso niet dat mensen zo verzuurd kunnen reageren. Totaal geen respect voor de tegenstander.quote:
Brittenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Wat voor team had je tegenstander, ook een duur team of niet? Dat zou wel grappig zijn namelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Nee, standaard Braziliaans team, 4-1-2-1-2. Enige "originele was dat hij Robinho in de spits had ipv Nilmar (naast Pato uiteraard) en dat hij Dinho op 10 had.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor team had je tegenstander, ook een duur team of niet? Dat zou wel grappig zijn namelijk
Wat is zijn GT?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, standaard Braziliaans team, 4-1-2-1-2. Enige "originele was dat hij Robinho in de spits had ipv Nilmar (naast Pato uiteraard) en dat hij Dinho op 10 had.
Ik stuurde: Relax bro, get a grip, don't worry be happy. It's just a game.
Nu is hij echt in rage en komt hij met: im not ur bro u are a lucky cunt who spends all his money on "just a game" so u get a grip
En ga je nu nog wat terugsturen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, standaard Braziliaans team, 4-1-2-1-2. Enige "originele was dat hij Robinho in de spits had ipv Nilmar (naast Pato uiteraard) en dat hij Dinho op 10 had.
Ik stuurde: Relax bro, get a grip, don't worry be happy. It's just a game.
Nu is hij echt in rage en komt hij met: im not ur bro u are a lucky cunt who spends all his money on "just a game" so u get a grip
Mn inbox zit vol met haatberichtjes.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:35 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan niet slapen, want het onweert.
Ik had wel een berichtje gestuurd naar de figuur die van me won met 3-4 waar ik met rust 3-0 voor stond.
"Nice comeback! Original team (hij had Oostenrijkers), and fair play. Gg m8"
Hij een aardig berichtje terug dat hij Fucito zo gevaarlijk vond. Zo kan het dus ook gelukkig
Ik: Not a penny my dear. Just work the market and there you go, but I wouldn't expect someone with your IQ to understand this.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ga je nu nog wat terugsturen?
Ik stuur geen gg of een ander bericht als ik win want dan krijg ik waarschijnlijk ook dit soort berichten
Mooiste vond ik dat iemand "kkhomo" stuurde, alleen omdat ik een duur team hadquote:
Gehe, 'my dear', 'sweatypie'. Zal die leuk vinden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik: Not a penny my dear. Just work the market and there you go, but I wouldn't expect someone with your IQ to understand this.
hij: wow u sad prick u are 26 so if u work the market that much i doubt u have a job coz u spend all day fifa and sponge off ur parents ur mother must be buzzing to have a son like u
Ik: I'm a student sweetypie and yes, my mother is quite proud thank you. Tell me, do they let people with your IQ handle their own money in Britain or do you need a curator? And do you dress yourself or do you get special aid over there?
Zonde van mijn tijd dit
Succes!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gehe, 'my dear', 'sweatypie'. Zal die leuk vinden.
Zonde, maar dit is ook maar eens in de zoveel tijd toch, zo'n discussie, en dan is het wel leuk![]()
Ik ben klaar met leren, ga naar bed. Morgen tentamen.
Great English Timmers!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:46 schreef Tim86 het volgende:
add me as a friend and I will check ur trade profit
student just another for bum good luck getting a job when u get out u foreign cunt maybe theyll hire u for making coins on fifa
ik: Such a witty retort! Why on earth would I want to prove myself to someone like you who communicates at the level of a brain damaged 5 year old. You're a great advertisement for the British school system.
Mijn Engels is beter dan dat van hem, maar dat is ook niet zo knapquote:
quote:
Will Johnson LMquote:
In de 16 is hij echt dodelijk. Alle finesse shots gaan erin.(tenminste dat was toen tegen GJEquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeg dat dan
ja een potje, drie goals. Niet echt representatief.
Ja hij is best wel goed. En een prima vrije trap ook nogquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
In de 16 is hij echt dodelijk. Alle finesse shots gaan erin.(tenminste dat was toen tegen GJE)
65 FREEKICKSquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja hij is best wel goed. En een prima vrije trap ook nog
Zweterige taart.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gehe, 'my dear', 'sweatypie'. Zal die leuk vinden.
Zonde, maar dit is ook maar eens in de zoveel tijd toch, zo'n discussie, en dan is het wel leuk![]()
Ik ben klaar met leren, ga naar bed. Morgen tentamen.
Ik stuurde wel sweetypiequote:
omdat ie al een paar wedstrijden aan het beesten is en volgens mij had ie ook een assist?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de samenvatting van die wedstrijd van SJ Earthquakes tegen LA Galaxy even gekeken maar waarom heeft Chavez nu eigenlijk een IF gekregen? Want ik zie alleen dat hij een schot had die de keeper niet vast had waaruit Lenhart de rebound scoorde (die celebration) Die goal van Wondolowski was wel mooi trouwens.
Zusi schijnt het ook goed te doen dus misschien krijgt hij binnenkort een IF. Die gaat goed wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ie al een paar wedstrijden aan het beesten is en volgens mij had ie ook een assist?
Ze zetten liever 65 non rare silvers in de verdedigingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zusi schijnt het ook goed te doen dus misschien krijgt hij binnenkort een IF. Die gaat goed worden
Overigens stond Attakora er niet eens in bij SJ Earthquakes, of is hij naar een andere club gegaan?
Wel 1 met 71 pace. Ook geen Opara trouwensquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ze zetten liever 65 non rare silvers in de verdediging
IF 64 Zusiquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zusi schijnt het ook goed te doen dus misschien krijgt hij binnenkort een IF. Die gaat goed worden
Overigens stond Attakora er niet eens in bij SJ Earthquakes, of is hij naar een andere club gegaan?
Heracles heeft nog een CB nodigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel 1 met 71 pace. Ook geen Opara trouwens
Welke Nederlandse club leest dit? Nana Attakora (born March 27, 1989 in North York, Ontario) is a Canadian soccer player who is currently out of contract.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben al een LB gehaald die ik in mijn Poolse competitie team gebruik (Paljic)
weet ik veel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is Schenkeveld weer terug naar Feyenoord?
Bij Excelsoir was 'ie wel goed, vooral die ene wedstrijd waar 'ie 2 goals maakte. Bij Feyenooit zal 'ie wel minder gaan presteren, want slechte club.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik veel.
En /care want feyenoord.
Hij is wel bronze en de meeste bronzes in de Eredivisie spelen bijna nooit (behalve die van de kleinere clubs)quote:
Mwah, laatste weken was hij een van de minste spelers...lag ook wel aan die gezichtsblessure volgens mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij Excelsoir was 'ie wel goed, vooral die ene wedstrijd waar 'ie 2 goals maakte. Bij Feyenooit zal 'ie wel minder gaan presteren, want slechte club.
Ja. En/OF TOTY Falcaoquote:
Falcao -- Benzema of Benzema -- Falcao?quote:
Ik had SIF Falcao in een van m'n oude teams en toen vond ik 'm niet geweldig. Ik ga die TOTY denk ik halen morgen en dan koop ik wat coins om ook TOTY Benz te halen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:11 schreef Tim86 het volgende:
Daarvoor moet je eigenlijk gewoon een paar potjes spelen om te zien wat je fijn gaat vinden..in 2 spitsen teams heb ik het zo
Kandji - Oduro
El Kabir - Castaignos
Cavani/Suarez - Hernandez
Ibra - Di Natale
Zit ook weinig logica in bij de teams met rechtspoten. Meestal heb ik gewoon mijn beste spits op links en als het even kan een goede weak foot op rechts. Ik zou denk ik eerder TOTY Falcao nemen en UP Benz dan een mindere versie van Falcao en TOTY Benz..voor 190k ofzo is hij echt sick
Ball control - 93
crossing - 70
curve - 96
dribbling - 91
finishing - 99
Fk accuracy - 91
heading accuracy - 94
long shots 94
marking - 18
penalties - 98
short pass - 88
shot power - 92
slide tackle - 19
stand tackle - 44
volleys - 99
acceleration - 90
agility - 99
balance - 85
jumping - 97
reactions - 93
sprint speed - 88
stamina - 99
strength - 74
aggression - 71
attack positioning - 90
interceptions - 43
vision - 70
Alleen workrates zijn wat minder, maar in 2spitsensysteem is dat minder erg dan in 4-3-2-1 waarin ik destijds SIF Falcao had.
TOTY Silva, TOTY Hulk en TOTY Buffon ga ik niet halen, die kosten bij elkaar 1 miljoen en dat ga ik nooit meer redden voor FIFA13.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had SIF Falcao in een van m'n oude teams en toen vond ik 'm niet geweldig. Ik ga die TOTY denk ik halen morgen en dan koop ik wat coins om ook TOTY Benz te halen.
M'n team is dan:
[ afbeelding ]
Hulk speelt bij mij juist heel goed op de flank. Hij verdedigd vaak mee en heeft een lekker schot. Ik heb Nene ipv Lavezzi, maar daar zit niet zoveel verschil tussen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:37 schreef Tim86 het volgende:
Even een kleine waarschuwing..ik heb nu dus naast mijn Serie A team ook deze variant:
[ afbeelding ]
Maar het speelt echt voor geen meter..met Hulk op de flank heb ik echt totaal geen balans meer in het team, baal er echt van. Op papier is het team echt te geniaal voor woorden, maar ik krijg echt zoveeeeeeel tegengoals met dit team..nu ik weer gewoon met Palacio CAM, Pepe LM, Vidal RCDM en Ogbonna speel staat het meteen weer goed.
Wellicht heb jij er geen last van, maar goed
Mogequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |