Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Nee, ik stop om 20:30.quote:
dat gebeurt alleen als je echt op exact hetzelfde moment op invoeren klikt, anders zegt ie dat er al een ander topic bestaat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand hem steelt en ik dan het tweede topic heb geopend
Zet je ze er toch overnight op, doe ik ook altijd en dan heb je nog een avondje funquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ik stop om 20:30.
Nu dan of niet
Wil vannacht van die spelers af zijn
Hou het team gewoonquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ik stop om 20:30.
Nu dan of niet
Wil vannacht van die spelers af zijn
Kom nu of niet dan, ik ga hier niet de heletijd op doorquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zet je ze er toch overnight op, doe ik ook altijd en dan heb je nog een avondje fun
Ook als je dan al op invoeren hebt geklikt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat gebeurt alleen als je echt op exact hetzelfde moment op invoeren klikt, anders zegt ie dat er al een ander topic bestaat.
Ja, maar als ik zie hoe die Ibra kansen kan verneuken word ik echt pissed offquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou het team gewoonJe hebt pas 10 potjes gespeeld ofzo.
ah ok; mja kan pas dan, jammerquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom nu of niet dan, ik ga hier niet de heletijd op door
20:30 ga ik weg
Voorronde EL tegen amateurs uit Andorra die 1 keer in de week trainenquote:
Hou nou eens op met Ibra de schuld geven van kansen missenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar als ik zie hoe die Ibra kansen kan verneuken word ik echt pissed off
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar als ik zie hoe die Ibra ikzelf kansen kan verneuken word ik echt pissed off
jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ook als je dan al op invoeren hebt geklikt?
ik kijk nu wel. Prima niveautje hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voorronde EL tegen amateurs uit Andorra die 1 keer in de week trainen
25 minuten zonder goal, maar nu 2x Schilder in 1 minuut tijd
Ja, maar alle finesses van Di Natale vliegen er keurig inquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hou nou eens op met Ibra de schuld geven van kansen missenJij mist de kansen.
TOTY IBRA - TOTY DI NATALEquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef pascal08 het volgende:
Als jullie oneindig veel coins zouden hebben, hoe zouden jullie dit dan invullen:
--ST--ST--
---CAM---
TOTY Falcao-99 Messiquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef pascal08 het volgende:
Als jullie oneindig veel coins zouden hebben, hoe zouden jullie dit dan invullen?
--ST--ST--
---CAM---
Messi 98 - Messi 99quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef pascal08 het volgende:
Als jullie oneindig veel coins zouden hebben, hoe zouden jullie dit dan invullen?
--ST--ST--
---CAM---
Sorry soryy soryy, CAM moet een Braziliaan zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
TOTY IBRA - TOTY DI NATALE
MOTM MONTOLIVO
Draai ze eens om danquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar alle finesses van Di Natale vliegen er keurig in
99 Messi--TOTY Agueroquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef pascal08 het volgende:
--ST--ST--
---CAM---
TOTY Falcao- 99 Messiquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sorry soryy soryy, CAM moet een Braziliaan zijn.
Er zijn geen fatsoenlijke CAM's Braziliaansquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sorry soryy soryy, CAM moet een Braziliaan zijn.
Idd. Het enige wat hij moet is met Di Natale naar de achterlijn rennen en crossen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Draai ze eens om dan![]()
Jij bent nog altijd degene die Ibra bestuurt.
TOTY Diego/MOTM Kaka jonguhquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er zijn geen fatsoenlijke CAM's Braziliaans
Ja, omgedraaid heb ik ze alquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Draai ze eens om dan![]()
Jij bent nog altijd degene die Ibra bestuurt.
zelfde hier jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen bestaan die niet met Ibra om kunnen gaan..het is allemaal zo makkelijk met hem. Kopt alles binnen, beukt iedereen van zich af en je kan afronden met je ogen dicht omdat iedere bal die hij aanraakt meteen trajectkorting krijgt op Voet - Kruising.
nopequote:Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, omgedraaid heb ik ze al
Ik vind het gewoon geen 70k waard, ik denk dat ik voor minder een gelijkwaardige speler kan krijgen
Neymarquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
TOTY Diego heb ik al, niet zo bijzonder.
Lukaku komt aardig in de buurtquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukaku komt aardig in de buurt
ik heb hem ook /hipsterquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:17 schreef Rijst het volgende:
Cr00k en Lindgren. hebben ook Ibra. Als zij gaan crossen dan is het 9 van de 10 keer een doelpunt
Drogba misschien. Maar die is nog langzamer en heeft ook mindere passing en skills.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, omgedraaid heb ik ze al
Ik vind het gewoon geen 70k waard, ik denk dat ik voor minder een gelijkwaardige speler kan krijgen
Adebayor?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Drogba misschien. Maar die is nog langzamer en heeft ook mindere passing en skills.
Nee er is niet een andere speler die lijkt op Ibra
Marciequote:Op donderdag 5 juli 2012 20:18 schreef RavioliPunch het volgende:
GJE zijn Ibra is gewoon gehackt en zijn shooting is 50
De SIF lijkt er wel op jaquote:
Ja bij mij ook. Echt een fucking kluns. Maar als ik tegen hem speel kopt hij alles binnenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De SIF lijkt er wel op ja![]()
Behalve de skills en dat Adebayor om een of andere reden echt niet fatsoenlijk speeltTe houterig.
alle 86 Pirlo's waren vanmorgen goedkoper dan de 85quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:20 schreef Maver24 het volgende:
Lol, wat is er aan de hand met de prijzen van de Ronaldo's
er staat een 96 versie voor 926k bin op en niemand koopt het, nog 10min te gaan
95 version is zelfs nog duurder
Kuytquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:24 schreef Rijst het volgende:
Ik ga denk ik voor Kuytdie heeft tenminste nog 81 strength
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef Tim86 het volgende:
en je kan afronden met je ogen dicht omdat iedere bal die hij aanraakt meteen trajectkorting krijgt op Voet - Kruising.
Zit dus nog vol in de verbouwingquote:
Ik ga m'n revanche nemen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Opschieten dan. En geef me niet te harde batta
Ik heb wel 'n slecht team hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:27 schreef stoereboii het volgende:
wie wil er na ravioli een potje tegen mij?
oh is goed. morgen dus ook nog in feite?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
Bijna alles al verkocht.Het meeste nog met winst ook. Nu Maikon Leite nog even verkopen en Ronaldo halen.
[..]
Zit dus nog vol in de verbouwing.
Lijkt me inderdaad een prima allrounder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:30 schreef Rijst het volgende:
Dit is wel een baas. 4*skills
[ afbeelding ]
Ronaldo en de rest troepquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
380k + Maikon Leite op account 1
130k op account 2
45k op account 3
_____
Subtotaal: +/− 720k. Moet wel wat leuks van te maken zijn.
120k voor 'de rest'quote:
je winsten de laatste tijd allemaal van bronzen pakjes?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
380k + Maikon Leite op account 1
130k op account 2
45k op account 3
_____
Subtotaal: +/− 720k. Moet wel wat leuks van te maken zijn.
I see what you did therequote:Op donderdag 5 juli 2012 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
120k voor 'de rest'lijkt me dat daar wel wat leuks van te maken is
.
Makkelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
120k voor 'de rest'lijkt me dat daar wel wat leuks van te maken is
.
Ja. En teams kopen en verkopen. En handelen in contracten en 3-5-2 kaartjesquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
je winsten de laatste tijd allemaal van bronzen pakjes?
Haha, ik kan 'm ook zo in mijn BBVA Jara - Vela team in 3-5-2 zetten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
MakkelijkIk wil ROnaldo denk ik ook weer maar dan wel in 3-5-2 maar dat bind niemand hier ok
dit is zeer belangrijk voor de prijs waarvoor ie altijd zal gaan zeker?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, het is zover. Er staat een IF Maikon Leite op voor 500k SP, ik ben benieuwd voor hoeveel die verkocht gaat worden.
ok is goed, dan speel ik ibra zn blessure intussen ff wegquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:36 schreef RavioliPunch het volgende:
SB ik kom iets later, voeg me alvast toe.
Dat vind ik ook en mij maakt het niet veel uit dat hij niet meeverdedigt, ik speel alleen maar wingers op de LM en RM posities en heb er totaal geen last van en ze scoren voldoende.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha, ik kan 'm ook zo in mijn BBVA Jara - Vela team in 3-5-2 zetten.
Volgens mij kan dat makkelijk, gewoon zelf vaak opzoeken. Als LM heb je wel heerlijk veel ruimte.
zal morgen ofzo mn nl team ff verkopen, speel er toch nooit meer mee, dan weer rond de 200k ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:38 schreef Roypsv het volgende:
Iemand anders die nog coins verkoopt behalve confetti ?
doe dat nu, dan koop ik ze vanavond nogquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zal morgen ofzo mn nl team ff verkopen, speel er toch nooit meer mee, dan weer rond de 200k ofzo.
srry geen zin inquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:40 schreef Roypsv het volgende:
[..]
doe dat nu, dan koop ik ze vanavond nog
aaah lambal;pquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
srry geen zin inkost weer veel tijd alles opzoeken markt checken enzo
Er ging 1 weg voor 2 miljoen en degene die hem had gekocht verkocht hem voor iets meer dan 2.2 miljoen. Nu is er 1 voor 2.1 miljoen BIN die niet wordt verkocht en op die van 500k SP is nu al 1.1 miljoen geboden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dit is zeer belangrijk voor de prijs waarvoor ie altijd zal gaan zeker?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:41 schreef Roypsv het volgende:
[..]
aaah lambal;p
gewoon alles erop zeten vor je inkoopprijs
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
fijn dat je je emoties toont door de standaard smiley
dan moet iemand ze wel kwijtwillen hequote:Op donderdag 5 juli 2012 20:43 schreef Thorb het volgende:
Ronaldinho op de paal, nu komen Pascal zijn supersubs.
Wel chill als je iemand hebt die meteen je coins wil kopen, zou ik ook wel willen
hahah nah man, moet er wel een beetje bij nadenkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:41 schreef Roypsv het volgende:
[..]
aaah lambal;p
gewoon alles erop zeten vor je inkoopprijs
Heb je nog coins te koop?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:43 schreef Thorb het volgende:
Ronaldinho op de paal, nu komen Pascal zijn supersubs.
Wel chill als je iemand hebt die meteen je coins wil kopen, zou ik ook wel willen
oke dan laat maar weten als je coins hebtquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah nah man, moet er wel een beetje bij nadenken
Hihi. 400K voor ¤20,- dan ben je er maar vanaf.quote:
Wat voor NL team?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zal morgen ofzo mn nl team ff verkopen, speel er toch nooit meer mee, dan weer rond de 200k ofzo.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hihi. 400K voor ¤20,- dan ben je er maar vanaf.
Alsof die onzinnige posts van jou meer tekens waard zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
fijn dat je je emoties toont door de standaard smiley
Dan toch lekker nietquote:
waarom posten als ze niks waard zijn wan die emoticon zegt niet veelquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof die onzinnige posts van jou meer tekens waard zijn.
8/10 op: hou je bakkes @1.50quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof die onzinnige posts van jou meer tekens waard zijn.
7 per 100 zou ik nog wel doen mjaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan toch lekker nietkan je nog iets verdienen en wil je het niet
Ja per ongeluk er op gezet voor 18k ipv 180k BINquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:47 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
wtf curve van TOTY Giroud, er ging gewoon eentje voor 18k
quote:
is dat die zilvere RM van 10k?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die een Maikon Light wil kopen?
quote:
180k is toch veel te veel?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja per ongeluk er op gezet voor 18k ipv 180k BIN
Denk NL silvers ofzo, met wat IF's hier en daarquote:
Ik zie het verschil niet met netquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
[..]¤20,- per 400K
er gaat ook nog tax af
Lijkt me nietsquote:
Jij met je kutcrosses de hele tijd. Nadat ik op voorsprong kwam heb je alleen maar crosses gegeven.quote:
Is erook niet en komt er ook niet. Take it or leave it!quote:
Hoe dom ben je danquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja dus? Mensen zetten hem er wel op voor 180k BIN ook al verkoopt hij niet
Was keer met Ronaldinho doorgebroken maar hij wordt te makkelijk ingehaald. Enige manier is dan nog crossen aangezien ik met spitsen steeds wordt ingehaald.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij met je kutcrosses de hele tijd. Nadat ik op voorsprong kwam heb je alleen maar crosses gegeven.
why not? Kabir altijd op de goede plek, Wijnaldum 5* weak foot schiet alles van elke kant erin, genoeg pace & skills.quote:
maar 86 pace.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
why not? Kabir altijd op de goede plek, Wijnaldum 5* weak foot schiet alles van elke kant erin, genoeg pace & skills.
Ik heb zo'n 700k, wat wil je weten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef Roypsv het volgende:
Wie spelt FUT op ps3 met 10000 veel coins
Hoezo is die Danilinho zo goedkoop dan? Hij heeft ook 5* skillsquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Danilinho.
Marlos en Maikon Leite zijn het duurst.
Als ik alles verkoop 1.700.000quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef Roypsv het volgende:
Wie spelt FUT op ps3 met 10000 veel coins
verkoopquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 700k, wat wil je weten?
Die staat continue linksback.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoezo is die Danilinho zo goedkoop dan? Hij heeft ook 5* skills
Rare workrates en er is een veel betere speler op zijn positie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoezo is die Danilinho zo goedkoop dan? Hij heeft ook 5* skills
iddquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heerlijk origineel! Prachtig de ratings ook verkapt.
haha bedoelde dat het hele team redelijk wat pace bezitquote:
Mwa, sowieso geen geld voor, en silver/gold lijkt me kut. Dan word je met silvers tegen golds gematchtquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
why not? Kabir altijd op de goede plek, Wijnaldum 5* weak foot schiet alles van elke kant erin, genoeg pace & skills.
Mwah, Dempsey staat ook nogal veel achterinquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ah zo. Wel fijn voor een 352 team toch
Anders had Diego 'm wel binnengeschoten hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was keer met Ronaldinho doorgebroken maar hij wordt te makkelijk ingehaald. Enige manier is dan nog crossen aangezien ik met spitsen steeds wordt ingehaald.
Die penalty sloeg nergens op, ik schoot met b de bal weg en toen kreeg je een penal :p
Ach met Fabiano en Damiao lopen jouw verdedigers mij er ook simpel uit. Ik vind Bastos trouwens beter dan Nenequote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Anders had Diego 'm wel binnengeschoten hoor.
Wat heb ik trouwens een hekel aan David Luiz. Die man kost geen drol, maar is beter dan TOTY Chiellini. Ik ga Fred trouwens op de bank zetten als ik tegen die man speel, want hij paced zelfs Nilmar eruit.
Ik heb Dempsey op LW en dat gaan primaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mwah, Dempsey staat ook nogal veel achterinhet is dat zijn schot geniaal is en hij sterk is.
Heb DeVere al voor 10kquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De goedkoopste BIN op de Xbox is 34k. Geen idee hoe dat op de PS3 zit.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom tot de exclusive Ronaldo clubAlleen voor de elite
Ja, Bastos is beter in verdedigend opzicht, maar voor de rest Nenê all the way.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach met Fabiano en Damiao lopen jouw verdedigers mij er ook simpel uit. Ik vind Bastos trouwens beter dan Nene
Ik baseer het niet op stats, maar op hoe hij speeltquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, Bastos is beter in verdedigend opzicht, maar voor de rest Nenê all the way.
[ afbeelding ]
Ik moet echt een beter spitsen koppel hebben. Fred loopt vaak op de buitenspelval, maar is niet snel genoeg om verdedigers er uit te lopen. Nilmar is wel oké, maar te zwak en koppen kan 'ie niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nilmar kan prima koppen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moet echt een beter spitsen koppel hebben. Fred loopt vaak op de buitenspelval, maar is niet snel genoeg om verdedigers er uit te lopen. Nilmar is wel oké, maar te zwak en koppen kan 'ie niet.
Ik zoek echt iets zoals: Ibra - Persie, maar dan moeten ze linken met Diego of Ronaldinho. Iemand een suggestie?
De 1* weak foot van Bastos hield me tegen hem te kopen, plus de prijs. De TIF van Nene is ongeveer gelijk aan de IF van Bastos. Meer value for money. Zeker als je geen skiller bent (zoals ik)quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speelde altijd met een snelle middenvelder op rechts, nilmar als linkerspits.. en dan een iets tragere spits als "poacher" voor afvallende ballenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moet echt een beter spitsen koppel hebben. Fred loopt vaak op de buitenspelval, maar is niet snel genoeg om verdedigers er uit te lopen. Nilmar is wel oké, maar te zwak en koppen kan 'ie niet.
Ik zoek echt iets zoals: Ibra - Persie, maar dan moeten ze linken met Diego of Ronaldinho. Iemand een suggestie?
Mwah, Nenê, ik moest even aan 'm wennen, maar hij bezet de hele linkerflank en is niet snel moe. Ik vind Ronaldinho bij jou wel véél beter presteren dan bij mij, terwijl ik 'm meer als assistgever gebruik en jij meer als afronder, en dat is gek, want Ronaldinho lijkt mij een betere passer dan afronder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik baseer het niet op stats, maar op hoe hij speelt
ja hou maar op, echt een visite kaartje voor de eredivisie..quote:
Dat heb ik nu, maar ik vind m'n voorhoede niet productief genoeg, zeker niet als ik het spel maak. Nilmar scoort vaak via counters en Fred via dode spelmomenten of voorzetten. Ibra en Persie zijn ook niet echt pacers, maar zijn wel sterk aan de bal en hebben beide een bazenschot.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
Speelde altijd met een snelle middenvelder op rechts, nilmar als linkerspits.. en dan een iets tragere spits als "poacher" voor afvallende ballen
Het zou nog beter zijn als die Andorianen door zouden gaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:02 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
ja hou maar op, echt een visite kaartje voor de eredivisie..
Ja, ik ben juist goed in counters uitspelen.. ik heb dan falcao of benzema ernaast, die allebei ook een aardige lobsteekpass hebben..quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat heb ik nu, maar ik vind m'n voorhoede niet productief genoeg, zeker niet als ik het spel maak. Nilmar scoort vaak via counters en Fred via dode spelmomenten of voorzetten. Ibra en Persie zijn ook niet echt pacers, maar zijn wel sterk aan de bal en hebben beide een bazenschot.
Koop IF Fabiano dan even,quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat heb ik nu, maar ik vind m'n voorhoede niet productief genoeg, zeker niet als ik het spel maak. Nilmar scoort vaak via counters en Fred via dode spelmomenten of voorzetten. Ibra en Persie zijn ook niet echt pacers, maar zijn wel sterk aan de bal en hebben beide een bazenschot.
Tadic is wel goed overigens, kan er alleen nog niet aan wennen dat ie bij Twente speelt.. eigenlijk een vreemde gewaarwording..quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het zou nog beter zijn als die Andorianen door zouden gaan
Hoe gebalanceerd wil je je middenvelders hebben?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:06 schreef Rijst het volgende:
Dit lijkt me ook een baasje
[ afbeelding ]
Veel goede Ghanese middenvelders in het spelquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:06 schreef Rijst het volgende:
Dit lijkt me ook een baasje
[ afbeelding ]
Ronaldo daar is toch wel zonde..quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:
Dit lijkt mij wel een aardig team
[ afbeelding ]
Ik houd alleen praktisch niks overmisschien genoeg om een goedkoop pace team te maken
1 verdedigende en 2 aanvallersquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
Hoe gebalanceerd wil je je middenvelders hebben?
Hij bedoelde dat Muntari allround isquote:
Met Muntari de volle chem halen wordt lastig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:11 schreef Rijst het volgende:
Wist ik wel xD
Dit heb ik sofar Babel gaat denk ik weg
[ afbeelding ]
Jij bent arm zeg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:
Dit lijkt mij wel een aardig team
[ afbeelding ]
Ik houd alleen praktisch niks overmisschien genoeg om een goedkoop pace team te maken
Ja man, ik heb 800K coins verkochtquote:
http://futhead.com/12/player/1675#player-playerquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
daar zou ik muntari ook neerzetten, voordeel van zo'n allround speler is dat je je spelwijze al aan kan passen door alleen zijn defensieve en offensieve workrate aan te passen..
behouden spelen.. defensief hoog offensief gemiddeld/laag en precies andersom voor een aanvallend spel...
wat zijn zn ingame stats?workrate en zn uithoudingsvermogen?
Gauw weer bronzen pakjes openmaken dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man, ik heb 800K coins verkochtals ik alles verkoopt heb ik 700K ongeveer
Hoe pas je die workrates nou aan in-game?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
daar zou ik muntari ook neerzetten, voordeel van zo'n allround speler is dat je je spelwijze al aan kan passen door alleen zijn defensieve en offensieve workrate aan te passen..
behouden spelen.. defensief hoog offensief gemiddeld/laag en precies andersom voor een aanvallend spel...
wat zijn zn ingame stats?workrate en zn uithoudingsvermogen?
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gauw weer bronzen pakjes openmaken dan.
Als ik coins ga kopen, koop ik gelijk een miljoen, zodat ik m'n dreamteam af kan bouwen. Maarja, ik ga volgende week op vakantie en als ik terugkom ligt FIFA13 al bijna in de winkels.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doenen sowieso ga ik het niet meer veel spelen dus coins kopen is zonde.
je gaat in het menu naar mijn fifa en dan teams aanpassen..quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe pas je die workrates nou aan in-game?
2 maanden weg?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik coins ga kopen, koop ik gelijk een miljoen, zodat ik m'n dreamteam af kan bouwen. Maarja, ik ga volgende week op vakantie en als ik terugkom ligt FIFA13 al bijna in de winkels.
Dit gaat echt zo'n team worden die je binnen 5 potjes verkooptquote:
En sowieso met Kuyt op RWquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit gaat echt zo'n team worden die je binnen 5 potjes verkoopt
Hou je bakkes man. Ik speel beter met slechtere teams.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kuyt
Carroll
Malouda
Hij kan het altijd gebruiken om GJE te verslaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kuyt
Carroll
Malouda
Goedkoper wellicht, maar slechter..het goede karakter van Kuyt komt niet zo naar voren in FIFAquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je bakkes man. Ik speel beter met slechtere teams.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik maak misbruik van het fenomeen handicap
Hoe durf je met Kuyt te spelen?quote:
?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef pascal08 het volgende:
Dankzij Thorben weet ik een slimme truuk om coins voor minder dan ¤5 per 100k te kunnen kopen via bijvoorbeeld Marktplaats.Dank je Thor.
npquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef pascal08 het volgende:
Dankzij Thorben weet ik een slimme truuk om coins voor minder dan ¤5 per 100k te kunnen kopen via bijvoorbeeld Marktplaats.Dank je Thor.
Ik word gepestquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef Patje1987 het volgende:
Godverdomme 3-0 verloren van iemand die alles verkeerd had staan maar hij had een gouden voorin en speelde 5atb wat een mongool. Ik had echt veel meer kansen maar elke keer deed hij verre bal en gooide hij de bal voor bam doelpunt.
In dollars betalen zekerquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef pascal08 het volgende:
Dankzij Thor kreeg ik voor mijn FUT coins 450 euro. Dat was echt fantastisch.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef pascal08 het volgende:
Ja je hebt me niet eens bedanktquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dankzij Thor kreeg ik voor mijn FUT coins 450 euro. Dat was echt fantastisch.
quote:
TR gemacht. Ban vragen is ban krijgen.quote:
Je hebt geluk dat ik nu op de PS3 speel knul.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TR gemacht. Ban vragen is ban krijgen.
haha ik ook het is zo logischquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook van: "wtf, hoe kan ik daar nou niet opgekomen zijn"
Is het wat ik zei?quote:
In dollars betalenquote:
nee natuurlijk niet dan krijgt die ander toch veel minder binnenquote:
Ik heb veel animo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan wel maar betwijfel of er veel animo is :p
Zou je het eens kunnen DM'en / posten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet dan krijgt die ander toch veel minder binnenen dan koopt ie mijn shit niet
Ja net als gister tijdens het eerste potje leavenquote:
mag het thorb?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou je het eens kunnen DM'en / posten?
Snorry man, morgen kan ik wel evenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
RIJST KEVIN PASCAL VANDERMAR KOM CLUBBEN
Ik zal het waarschijnlijk niet gaan gebruiken, maar mag mijn nieuwsgierigheid via DM bevredigd worden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:32 schreef pascal08 het volgende:
Rijst, jou vertrouw ik niet, jij gaat het gelijk posten hier.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal het waarschijnlijk niet gaan gebruiken, maar mag mijn nieuwsgierigheid via DM bevredigd worden?
ik verloor net 6-1 van iemand met een nif belgisch team. kut mertens. Het is allemaal de schuld van mijn team dus die zijn ontslagen nu.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:32 schreef Toefjes het volgende:
3-0 voor bij rust3-4 verloren
Tijd om Fifa even te laten voor wat het is.
Tering, daar kan je 1 beest team van makenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkoopste so far volgens mij.
zelfs 2 beest teams denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Tering, daar kan je 1 beest team van maken
Allemaal gepunked?quote:
DM gewoonquote:
Haha, dat heb ik ook. Of het is de schuld van EA met handicap, script enzo. Is dat het niet dan ontsla ik mijn spelers. Maar het zal nooit mijn fout zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik verloor net 6-1 van iemand met een nif belgisch team. kut mertens. Het is allemaal de schuld van mijn team dus die zijn ontslagen nu.
iedereen de manager de schuld gevenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook. Of het is de schuld van EA met handicap, script enzo. Is dat het niet dan ontsla ik mijn spelers. Maar het zal nooit mijn fout zijn
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:36 schreef Thorb het volgende:
IK ZIE RIJST, KEVIN, GELUID, PASCAL en MEZELFIK DOE MEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is in ieder geval al bijna 6 ton lager dan de duurste die tot nu toe werd verkocht (2.2 miljoen) dus hij zal nog wel meer dalen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkoopste so far volgens mij.
invite mu danquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
KOM CLUBSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS_______ IK VRAAAG HET NIET NOG EEN KEER.
Wie ben jij?quote:
Consumables prijzen van bronze en silver zijn aardig laag nu ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval al bijna 6 ton lager dan de duurste die tot nu toe werd verkocht (2.2 miljoen) dus hij zal nog wel meer dalen.
xbox manquote:
Oh.quote:
kom even party en clubsquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:38 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil het jullie eigenlijk wel vertellen, omdat het niet per se nadelig is voor mij als jullie het ook weten, maar ik vertrouw jullie niet.
Voor de verandering zijn silver healing kaarten goedkoper dan gold healing kaarten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Consumables prijzen van bronze en silver zijn aardig laag nu ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |