Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Nee, ik stop om 20:30.quote:
dat gebeurt alleen als je echt op exact hetzelfde moment op invoeren klikt, anders zegt ie dat er al een ander topic bestaat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand hem steelt en ik dan het tweede topic heb geopend
Zet je ze er toch overnight op, doe ik ook altijd en dan heb je nog een avondje funquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ik stop om 20:30.
Nu dan of niet
Wil vannacht van die spelers af zijn
Hou het team gewoonquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ik stop om 20:30.
Nu dan of niet
Wil vannacht van die spelers af zijn
Kom nu of niet dan, ik ga hier niet de heletijd op doorquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zet je ze er toch overnight op, doe ik ook altijd en dan heb je nog een avondje fun
Ook als je dan al op invoeren hebt geklikt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat gebeurt alleen als je echt op exact hetzelfde moment op invoeren klikt, anders zegt ie dat er al een ander topic bestaat.
Ja, maar als ik zie hoe die Ibra kansen kan verneuken word ik echt pissed offquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou het team gewoonJe hebt pas 10 potjes gespeeld ofzo.
ah ok; mja kan pas dan, jammerquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom nu of niet dan, ik ga hier niet de heletijd op door
20:30 ga ik weg
Voorronde EL tegen amateurs uit Andorra die 1 keer in de week trainenquote:
Hou nou eens op met Ibra de schuld geven van kansen missenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar als ik zie hoe die Ibra kansen kan verneuken word ik echt pissed off
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar als ik zie hoe die Ibra ikzelf kansen kan verneuken word ik echt pissed off
jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ook als je dan al op invoeren hebt geklikt?
ik kijk nu wel. Prima niveautje hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voorronde EL tegen amateurs uit Andorra die 1 keer in de week trainen
25 minuten zonder goal, maar nu 2x Schilder in 1 minuut tijd
Ja, maar alle finesses van Di Natale vliegen er keurig inquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hou nou eens op met Ibra de schuld geven van kansen missenJij mist de kansen.
TOTY IBRA - TOTY DI NATALEquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef pascal08 het volgende:
Als jullie oneindig veel coins zouden hebben, hoe zouden jullie dit dan invullen:
--ST--ST--
---CAM---
TOTY Falcao-99 Messiquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef pascal08 het volgende:
Als jullie oneindig veel coins zouden hebben, hoe zouden jullie dit dan invullen?
--ST--ST--
---CAM---
Messi 98 - Messi 99quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef pascal08 het volgende:
Als jullie oneindig veel coins zouden hebben, hoe zouden jullie dit dan invullen?
--ST--ST--
---CAM---
Sorry soryy soryy, CAM moet een Braziliaan zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
TOTY IBRA - TOTY DI NATALE
MOTM MONTOLIVO
Draai ze eens om danquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar alle finesses van Di Natale vliegen er keurig in
99 Messi--TOTY Agueroquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef pascal08 het volgende:
--ST--ST--
---CAM---
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |