Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ik miste ook wel alles zegquote:
Je wilt hem ook nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik miste ook wel alles zeg![]()
En ik wil Ibra ook, maar heb maar 5k en dit kutteam, kom ik nooit aan Ibra
SIF Adebayor speelde voor mij veel beter dan Ibrahimovic, of in elk geval hij maakte de kansen beter af dan Ibra dat deed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De SIF lijkt er wel op ja![]()
Behalve de skills en dat Adebayor om een of andere reden echt niet fatsoenlijk speeltTe houterig.
Haterquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Adebayor speelde voor mij veel beter dan Ibrahimovic, of in elk geval hij maakte de kansen beter af dan Ibra dat deed.
En di Natale ook trouwens. Ik ben net als GJE![]()
LOL, IK SPEEL NIETquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef pascal08 het volgende:
LOL, we spelen tegen een club die heet: Hate Black Pple.
Ibra is nu van iemand andersquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Mijn Porto team tegen jouw Ibra?
![]()
Diequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben de enige die je steunt in de Ibra discussie en dan doe je zo
NL Silvers denk ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ok wat voor team ga je nu maken?
Di Natale + Ibrahimovicquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Adebayor speelde voor mij veel beter dan Ibrahimovic, of in elk geval hij maakte de kansen beter af dan Ibra dat deed.
En di Natale ook trouwens. Ik ben net als GJE![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik miste ook wel alles zeg![]()
En ik wil Ibra ook, maar heb maar 5k en dit kutteam, kom ik nooit aan Ibra
Die wedstrijden die hij voor Sparta keepte waren echt van poep niveauquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef DutchSL het volgende:
Cassio, die Braziliaanse keeper die bij PSV nooit mocht spelen, heeft zich in no-time in de basis geknokt bij Corinthians en heeft nu zelfs de Copa Libertadores gewonnen.
Wtf... dat hebben we weer mooi gedaan, lekker met Isaksson aankloten al die tijd_O-
Lekker laten containen, komt van pas met clubsquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja kloptje containde trouwens minder in de 2 pot kan dat? Die 1ste match was echt een drama hoe jij containde
![]()
![]()
Wat is er erg aan containen? Ik ging het tweede potje aanvallend en daarna ultra-aanvallend spelen, niet zo slimquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja kloptje containde trouwens minder in de 2 pot kan dat? Die 1ste match was echt een drama hoe jij containde
![]()
![]()
Sweaty? Neequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat is er erg aan containen? Ik ging het tweede potje aanvallend en daarna ultra-aanvallend spelen, niet zo slim![]()
En waarom ging je sweaty koppen? 3/4 goals waren kopballen.
Die eerste goal met Ibra vooral, di Natale korte voorzet in de 16, Ibra kopt hem in.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Sweaty? Nee
Maar als je ibra hebt is dat wel zo tof
Bitch please, moest di natale over de achterlijn lopen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Die eerste goal met Ibra vooral, di Natale korte voorzet in de 16, Ibra kopt hem in.
Iets met kappen. Ik had ook sweaty kunnen spelen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Bitch please, moest di natale over de achterlijn lopen?
bewijst maar weer dat clubs soms ineens goud in handen met scouten op potentieel ipv resultaat.. met een beetje gelukquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die wedstrijden die hij voor Sparta keepte waren echt van poep niveau
Komop een voorzet in de lucht is niet sweaty. Je had zelfs nog 2 verdedigers...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Iets met kappen. Ik had ook sweaty kunnen spelen.
Maar goed, je hebt gewoon verdiend gewonnen.
sweaty?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Komop een voorzet in de lucht is niet sweaty. Je had zelfs nog 2 verdedigers...
Ja, word er schijtziek vanquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:59 schreef Toefjes het volgende:
Altijd dat geouweteringhoer over sweaty goals. Maak daar voor de wedstrijd afspraken over ofzo.
Van ver niet, maar van deze afstand wel VIND IK. Had je trouwens dat ding op Hoge druk staan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Komop een voorzet in de lucht is niet sweaty. Je had zelfs nog 2 verdedigers...
Opa der Zwetenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:59 schreef Toefjes het volgende:
Altijd dat geouweteringhoer over sweaty goals. Maak daar voor de wedstrijd afspraken over ofzo.
Ik sweat als het moet en de tegenstander mag dat onbeperkt bij mij doen. Zo krijg je nooit welles/nietes discussiesquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef laucas het volgende:
[..]
Opa der Zweten
Zweetreet hier trouwens en ik zit pas net.
Online doe ik het alleen als de tegenstander het ook doet, tegen FOK!kers nooit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sweat als het moet en de tegenstander mag dat onbeperkt bij mij doen. Zo krijg je nooit welles/nietes discussies
eens*quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:08 schreef Roypsv het volgende:
Hoi Jongens iemand muntjes in de verkoop? Poker verkoop je spelers is
Tja, als ik van de zijkant kom, en de keeper dekt de hoek goed af, zodat een schot nutteloos is, dan vind ik het wel legitiem als je m dan aflegt, of een voorzetje doet, zodat de ander in kan koppen. Vergeet niet dat jij degene bent die maar liefst 2 (...!) aanvallers vogelvrij laat. Dat moet afgestraft kunnen worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Online doe ik het alleen als de tegenstander het ook doet, tegen FOK!kers nooit.
Kom dan 5k vs 5k hequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:08 schreef Roypsv het volgende:
Hoi Jongens iemand muntjes in de verkoop? Poker verkoop je spelers is
okiquote:
Optiefen vieze pedo.quote:
Aanvallend hoge druk ja. Waarom?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Van ver niet, maar van deze afstand wel VIND IK. Had je trouwens dat ding op Hoge druk staan?
Ibra heeft trouwens echt een geweldig schot GJE, heb je wel eens uitgehaald?
Wie geeft mij ook 60k kan ik ook Ibra halen?
Koop Di Natalequote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Optiefen vieze pedo.
moestvanRijst
Doe jij ook nog wat met je coins?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo makkelijk kun je dus winst maken:
[ afbeelding ]
Ik had hem voor 12.250, en dat te bedenken dat hij erop stond voor 20k BIN en hij was CAM en 3-5-2 toen ik hem kocht.
Ja, ik ga IF Maikon Leite halen als hij wat goedkoper wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe jij ook nog wat met je coins?
grote dries roelvink die je bentquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat verkopen want ik verdien 100k per dag met mijn 7 accounts met cheat engine
Ik geloof nog steeds niet dat die Cassio er iets van kanquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:58 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
bewijst maar weer dat clubs soms ineens goud in handen met scouten op potentieel ipv resultaat.. met een beetje geluk
Vrouwenteamquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
Heb nieuwe inspiratie nodig voor een leuk (alternatief) 352 team. Mag van alles zijn, brons silver gold mix. Hoe origineler hoe beter. Budget 50 tot max 70k
Pace onder 37 team.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
Heb nieuwe inspiratie nodig voor een leuk (alternatief) 352 team. Mag van alles zijn, brons silver gold mix. Hoe origineler hoe beter. Budget 50 tot max 70k
Honduras. Een van de leukste teams waar ik mee heb gespeeld, en ze zijn nog goed ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
ja fremd hequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:50 schreef Pino0 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1338611
Waarom geeft ie maar 76 chem aan? Dit team haalt toch 99 chem omdat ze verbonden zijn met land?
Ja klopt, dat team zou zeker 100 chem krijgen ingame.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:50 schreef Pino0 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1338611
Waarom geeft ie maar 76 chem aan? Dit team haalt toch 99 chem omdat ze verbonden zijn met land?
huh?quote:
Wat gemeenquote:
Wat heb ik rijst ooit misdaan?quote:
Zie nu pas de uitnodigingquote:
Gewoon joinenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie nu pas de uitnodiging
Ik heb niet eens een headset, heeft weinig nut in een party dan volgens mij
ze krijgen allemaal gewoon 9 chem hoor, fout in futheadquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:57 schreef Pino0 het volgende:
poker4life
mijn dm's doen het niet meer?
anyway
ik had el kabir op CF en hij had als enige link rvp en die was voor hem en haalde gewoon 9 chem
Frimpong, Cleverly, Bannan, Gibson (silver)quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:57 schreef DannyDeko het volgende:
Wat zijn goede bronzen/silver engelsen engelse middenvelders? Daar heb ik echt de ballen verstand van namelijk
Goede cdmquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:00 schreef wieisboos het volgende:
Iemand wel eens met Rodwell gespeeld? Hij lijkt me best goed, 5* weak foot en long shot taker
[ afbeelding ]
Lekker gecummed op de hoorbare geluidjes, goorlap?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:01 schreef Tim86 het volgende:
Was vet spannend in de party zonder headset..paar jongetjes horen mompelen en grinniken en dat was het. Genot
Je zei iets met een siekdequote:
Heb ze opgenomen zodat ik er later nog vaker op kan fappenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Lekker gecummed op de hoorbare geluidjes, goorlap?
Plezant.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ze opgenomen zodat ik er later nog vaker op kan fappen
Fapmaterial.quote:
Hulk Mangalaquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand een goede RW/RM die linkt met een snelle CB? Goud graag
nope, volgende week pas weer.quote:
Ben Arfa /. fanniquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
Danilinho Dedequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
quote:
Neequote:
Erkenning en/of wat gniffelende personen.quote:
geret ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het topic is weer geret (wie snapt de verwijzing?)
Door lelijke wijven te posten en 1 te ranzig plaatje? Groei op ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Erkenning en/of wat gniffelende personen.
ik moest aan een walvis denken, de vergelijking met ret kon ik dus ook niet maken.quote:
@1:11 en aan het eindequote:
Sonic is te geniaal voor ons. Hij komt straks met de uitleg en dan voelen wij ons heel dom.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik moest aan een walvis denken, de vergelijking met ret kon ik dus ook niet maken.
Wat je lelijk noemtquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door lelijke wijven te posten en 1 te ranzig plaatje? Groei op ofzo.
Met zijn dikke chipsduimquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef Thorb het volgende:
Ik krijg een steeds beter beeld van onze DarkSonic. Hij opent al engerydrink drinkend brons packs onder het genot van kabouter wesley
Wel waar hoor, maar die ene foto was wel echt te ranzig, en ik mis de gniffelende persoontjesquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat je lelijk noemt![]()
![]()
![]()
![]()
Jij houdt ook niet van een lolletje zo nu en dan, he?
Ik heb vandaag geen energy drink gehad en ik heb nog voor mijn doen nog niet zoveel bronze packs geopend vandaag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef Thorb het volgende:
Ik krijg een steeds beter beeld van onze DarkSonic. Hij opent al engerydrink drinkend brons packs onder het genot van kabouter wesley
Behalve als het onweert
Omdat het onweerde toch, dan klopt het tenmisnte nogquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen energy drink gehad en ik heb nog voor mijn doen nog niet zoveel bronze packs geopend vandaag.
ik ook. Ik zei ook niet dat ze er waren verder, of wel?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel waar hoor, maar die ene foto was wel echt te ranzig, en ik mis de gniffelende persoontjes
Ja, misschien wel ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat het onweerde toch, dan klopt het tenmisnte nog
Wel dat dat je doel was. Wat dat betreft denk ik dat jouw gevoel van humor juist niet gedeeld wordtquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
ik ook. Ik zei ook niet dat ze er waren verder, of wel?
De jongens in de party vinden het wel leuk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel dat dat je doel was. Wat dat betreft denk ik dat jouw gevoel van humor juist niet gedeeld wordt
Dik wijf. Haha![]()
![]()
Laat ze maar posten dan. Ik zie niet in dat iemand dit leuk vind hier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
De jongens in de party vinden het wel leuk.
okquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Laat ze maar posten dan. Ik zie niet in dat iemand dit leuk vind hier.
Hij liegt ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Laat ze maar posten dan. Ik zie niet in dat iemand dit leuk vind hier.
repst !quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom sta ik daar niet raar van te kijkenquote:
quote:
Verrassing hihahoquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom sta ik daar niet raar van te kijkenNou, benieuwd of er nog dikke armen met putjes voorbij komen. Heb nog buikpijn van de vorige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |