SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Succes! En natuurlijk veel plezier
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Succesquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga beginnen
tot straks allemaal![]()
![]()
Watskebeurt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef Wiehoe het volgende:
En ik ga bankhangen, heb nu rustdagen tot zondag.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ook wel eens lekker toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef Wiehoe het volgende:
En ik ga bankhangen, heb nu rustdagen tot zondag.![]()
Vieze Fur hier heeft twee rustdagen in het schema. Maar inderdaad, ook lekker.quote:
Game of Thrones seizoen 2 kijken![]()
![]()
Even off topic
Zit de laatste dagen niet lekker in m'n vel, vandaag echt wel een dieptepunt. En nou doet m'n lijf raarHeb net met lange tanden m'n gezonde warme maaltijd zitten eten (ook door de warmte weinig eetlust). Ben nu misselijk
en toch heb ik trek in chocola
Dat laatste wil ik dan weer niet eten, omdat m'n gewichtsverlies een beetje stagneert de laatste twee weken...
Bleghstom gedoe
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hmm, er komt nog meer rood onze kant op op buienradar. Onweer dus. Niet lopen als het zo blijft.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
*knuffel*quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:52 schreef Yuki het volgende:
Even off topic
Zit de laatste dagen niet lekker in m'n vel, vandaag echt wel een dieptepunt. En nou doet m'n lijf raarHeb net met lange tanden m'n gezonde warme maaltijd zitten eten (ook door de warmte weinig eetlust). Ben nu misselijk
Dat laatste wil ik dan weer niet eten, omdat m'n gewichtsverlies een beetje stagneert de laatste twee weken...
Bleghstom gedoe
Zeeland?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:53 schreef mosselmossel het volgende:
Hmm, er komt nog meer rood onze kant op op buienradar. Onweer dus. Niet lopen als het zo blijft.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:52 schreef Yuki het volgende:
Even off topic
Bleghstom gedoe
We vinden je toch nog wel lief hoor. Ook als je toch choco neemt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ook een hug van mij... soms heb je van die dagen , roosviceequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:52 schreef Yuki het volgende:
Even off topic
Bleghstom gedoe
![]()
![]()
Op dagen als deze haat ik het om alleen te wonenquote:![]()
ThxToch nog een glimlach hierquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]We vinden je toch nog wel lief hoor. Ook als je toch choco neemt.
thx!
Even kijken of dat nog in de koelkast staat...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:54 schreef Shravani het volgende:
[..]
ook een hug van mij... soms heb je van die dagen , roosvicee![]()
thx
Heb trouwens deze zooltjes nu: http://www.mysole.eu/index.php/nl/multisorb.htmlNog even mijn lichaam rust gunnen (hoe moeilijk dat ook is; zie overal hardlopers
) en dan deze gebruiken.
Ook balen dat ik dan ook niks in de sportschool kan doenAlle oefeningen die ik doe belasten op de een of andere manier mijn benen
![]()
* Maraca haalt een bak ijs en geeft Yuki ook een lepelVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hoe zit dat als je schoenen met een goede demping hebt? Veer je dan opquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:56 schreef Maraca het volgende:
Heb trouwens deze zooltjes nu: http://www.mysole.eu/index.php/nl/multisorb.htmlNog even mijn lichaam rust gunnen (hoe moeilijk dat ook is; zie overal hardlopers
) en dan deze gebruiken.
?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe zit dat als je schoenen met een goede demping hebt? Veer je dan op?
Nee, minder belasting van de knie
Ziet er goed uit!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:56 schreef Maraca het volgende:
) en dan deze gebruiken.
En rust is moeilijk, maar wel het beste wat je kunt doen. Met een beetje geduld kan je binnenkort weer gewoon vooruit
Knuffel voor jouquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:58 schreef Maraca het volgende:
* Maraca haalt een bak ijs en geeft Yuki ook een lepel
Wat voor ijs?
B&Jquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!!
En rust is moeilijk, maar wel het beste wat je kunt doen. Met een beetje geduld kan je binnenkort weer gewoon vooruit
Knuffel voor jou
[..]
Wat voor ijs?
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:![]()
Maraca, ook niet meteen 5 km gaan doen op hoge snelheid als je weer gaat lopenbeen there, done that enzo.
Niet meer actief op Fok!![]()
Heeft het een naam en wat kostte het?quote:
Heel soms heb ik wel eens last van m'n rechterknie (vroeger te vaak op gevallenZit zelfs een mooi litteken
)
ik ga toch nog maar even het testrondje van 5 km lopen. Met het onweer op komst heb ik tenminste wat extra motivatie om door te lopen![]()
![]()
Nee, ga het rustig opbouwenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:03 schreef Viking84 het volgende:
Maraca, ook niet meteen 5 km gaan doen op hoge snelheid als je weer gaat lopenbeen there, done that enzo.
Zie linkje en EUR 16quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heeft het een naam en wat kostte het?
Heel soms heb ik wel eens last van m'n rechterknie (vroeger te vaak op gevallenZit zelfs een mooi litteken
)
Je kunt ook die app downloaden voor de iPhone waarbij zombies je aanvallenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:03 schreef Don_Vanelli het volgende:
ik ga toch nog maar even het testrondje van 5 km lopen. Met het onweer op komst heb ik tenminste wat extra motivatie om door te lopen
je kunt toch wel fietsen? Of roeien? Of crosstrainer zelfs miss?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:58 schreef Maraca het volgende:
Ook balen dat ik dan ook niks in de sportschool kan doenAlle oefeningen die ik doe belasten op de een of andere manier mijn benen
![]()
* Maraca haalt een bak ijs en geeft Yuki ook een lepelNiet meer actief op Fok!![]()
en waar kan ik de iphone downloaden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je kunt ook die app downloaden voor de iPhone waarbij zombies je aanvallen![]()
![]()
Oh dat zijn ze ook echtquote:Ik dacht een soortgelijk product.
Voor dat geld kan het geen kwaad het misschien eens te proberen
niet geblesseerd raken hoor. Dan gaan we je slaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:03 schreef Don_Vanelli het volgende:
ik ga toch nog maar even het testrondje van 5 km lopen. Met het onweer op komst heb ik tenminste wat extra motivatie om door te lopenp
Zet je dan niet teveel druk op je benen? Bij RPM bijvoorbeeld moet je ook 'klimmen'. Note: autorijden voel ik zelfs al in mijn been.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je kunt toch wel fietsen? Of roeien? Of crosstrainer zelfs miss?Eeehquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:05 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
en waar kan ik de iphone downloaden?Natuurlijk zijn dat zequote:Op donderdag 5 juli 2012 20:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh dat zijn ze ook echtIk dacht een soortgelijk product.
Voor dat geld kan het geen kwaad het misschien eens te proberen
Bij autorijden moet je trouwens filerijden lezen in een dieselautoVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
We kunnen ook zaterdag trouwenquote:
Automaatquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:07 schreef Maraca het volgende:
Bij autorijden moet je trouwens filerijden lezen in een dieselauto![]()
![]()
Koppeling omhoog.. omlaag.. omhoog.. omlaag.. schakelen.. omhoog.. kut omlaag .. terugschakelenquote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik voel iig geen druk maar als jij dat wel voelt zou ik t idd niet doen. Zwemmen?
Grrr. Ik heb dus dinsdag 7km gelopen. Vanavond is niet veilig meer, vanwege onweer. Zaterdag Ekiden. Morgenochtend wel of niet 4 of 5 km rustigaan?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zodra ik de tarieven icm tijden heb ontcijferd is dat zeker een optie. Alhoewel het nu wel stervensdruk zal zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel iig geen druk maar als jij dat wel voelt zou ik t idd niet doen. Zwemmen?
Joah!!!quote:
Maar dan wel vóór ekiden de foto's maken hoor, ik wil niet met m'n hoofd als een biet op onze trouwfoto's
Kijk! Mamma 1 had net de Ekiden gelopen. Daarom kijkt ze zo boosquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Joah!!!
Maar dan wel vóór ekiden de foto's maken hoor, ik wil niet met m'n hoofd als een biet op onze trouwfoto's
Oe! Ik voorzie zoenende vrouwen zaterdag. Ik krijg er nog meer zin in.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zou het niet doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:08 schreef mosselmossel het volgende:
Grrr. Ik heb dus dinsdag 7km gelopen. Vanavond is niet veilig meer, vanwege onweer. Zaterdag Ekiden. Morgenochtend wel of niet 4 of 5 km rustigaan?
Mhaw ik zou gewoon zaterdag lekker gaan lopen tijdens de Ekidenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:08 schreef mosselmossel het volgende:
Grrr. Ik heb dus dinsdag 7km gelopen. Vanavond is niet veilig meer, vanwege onweer. Zaterdag Ekiden. Morgenochtend wel of niet 4 of 5 km rustigaan?![]()
![]()
Zorg jij er nu maar voor dat je bloed niet naar 1 plek stroomtquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:11 schreef mosselmossel het volgende:
Oe! Ik voorzie zoenende vrouwen zaterdag. Ik krijg er nog meer zin in.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kijk! Mamma 1 had net de Ekiden gelopen. Daarom kijkt ze zo boosIk kijk heul niet boos na een loop! Ik ben juist
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil nog een keer!!
Met zoenende vrouwen in mijn buurt? Ik kan niks beloven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zorg jij er nu maar voor dat je bloed niet naar 1 plek stroomt
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zorg jij er nu maar voor dat je bloed niet naar 1 plek stroomtproest!
Mannenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Met zoenende vrouwen in mijn buurt? Ik kan niks beloven.
Dan kunnen de foto's best daarnaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]Ik kijk heul niet boos na een loop! Ik ben juist
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil nog een keer!!
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Met zoenende vrouwen in mijn buurt? Ik kan niks beloven.
Maar dan wel met zo'n hoofd:quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan kunnen de foto's best daarna![]()
[..]
Trioquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef Viking84 het volgende:
Als maraca en yuki gaan zoenen kom ik ook.
"Kom" je, of kom je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef Viking84 het volgende:
Als maraca en yuki gaan zoenen kom ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
"Kom" je, of kom je?Nouja zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En neemt actief deel?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef Viking84 het volgende:
Als maraca en yuki gaan zoenen kom ik ook.
*Mental image*
Ik zat te wachten tot een van de mannen iets dergelijks zou postenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Bij mij stijgt het alleen maar...dank u!
inkoppertjes zijn er om snoeihard in te koppen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zat te wachten tot een van de mannen iets dergelijks zou postendank u!
Score!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
inkoppertjes zijn er om snoeihard in te koppen.
met zn drieën zoenen is wat lastig. Dan is er altijd eentje die zich buitengesloten voeltquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
En neemt actief deel?
*Mental image*.
Oh ja. Morgen tas met spullen voor dit weekend meenemen naar het werk...
Welke dingen mag ik écht niet vergeten?
Hardloopschoenenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:24 schreef Yuki het volgende:
Oh ja. Morgen tas met spullen voor dit weekend meenemen naar het werk...
Welke dingen mag ik écht niet vergeten?
Gewoon een schema opstellen en een stopwatch Garmin erbijquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
met zn drieën zoenen is wat lastig. Dan is er altijd eentje die zich buitengesloten voelt.
![]()
M'n voorgenomen loop van dinsdag dernet eindelijk volbracht hahaLes 6 van Renate 10. Had wel een beetje een faal
Les 6 is een duurloop van 25 minuten met drie keer versnelling erin van 30 sec aan het eind. Dat wist ik van tevoren. Dús toen ik die drie keer versnelling had gelopen en Renate zei "je mag wandelen" ging ik wandelen. Keek ik op m'n mp3speler, stond er "20:00". Ik van wtf, ik mocht toch wandelen? Maar de 25 minuten zijn nog helemaal niet voorbij! Is wandelen het nieuwe lopen (dus hardlopen)?
Nou, dan maar weer hardlopen!
Op een gegeven moment begon Renate te vertellen over de volgende les enzo...ik weer op m'n mp3speler kijken: "20:01"
Fuuu was het de klok![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:26 schreef VKV het volgende:
M'n voorgenomen loop van dinsdag dernet eindelijk volbracht hahaLes 6 van Renate 10. Had wel een beetje een faal
Les 6 is een duurloop van 25 minuten met drie keer versnelling erin van 30 sec aan het eind. Dat wist ik van tevoren. Dús toen ik die drie keer versnelling had gelopen en Renate zei "je mag wandelen" ging ik wandelen. Keek ik op m'n mp3speler, stond er "20:00". Ik van wtf, ik mocht toch wandelen? Maar de 25 minuten zijn nog helemaal niet voorbij! Is wandelen het nieuwe lopen (dus hardlopen)?
Op een gegeven moment begon Renate te vertellen over de volgende les enzo...ik weer op m'n mp3speler kijken: "20:01"
![]()
![]()
Loopkleding, schoenen, sportarmband, oordopjes, handdoek en slippers (ervan uitgaande dat we kunnen douchen daar) en schone, droge kleren.quote:
De rest is minder belangrijk
Ik ben terug
heerlijk gelopen,fijne schoenen, lekkere route, qua weer wel droog gehouden, qua zweet nietben nu drijfnat van het zweet. Het begon te gutsen toen ik klaar was
hoe post ik die endomodo dinges?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben terug
heerlijk gelopen,fijne schoenen, lekkere route, qua weer wel droog gehouden, qua zweet nietben nu drijfnat van het zweet. Het begon te gutsen toen ik klaar was
hoe post ik die endomodo dinges?
Ga naar endomondo, zorg dat je je workout in beeld krijgt en kopieer dan het adres uit je adresbalk. Plakken en klaar
op mijn mobiel zegt ie dat het al geupload is, maar op de site nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ga naar endomondo, zorg dat je je workout in beeld krijgt en kopieer dan het adres uit je adresbalk. Plakken en klaar
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
op mijn mobiel zegt ie dat het al geupload is, maar op de site nietvreemd
Afstand: 5,15 km
Duur:28:33
Gem. Snelheid: 10,83 km/u
Gem. Tempo: 5:32 min/km
calorieën: 426 kcal
route kan ik dus niet posten
Eerste training? Gelijk 5 km?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
route kan ik dus niet posten
is inclusief wandelminuten, ik heb het schermpje van mijn mobiele app overgetyptquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Uhm dat is wel wat snel inclusief wandelminuten? Of ligt dat aan mij?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik ben echt een meisje
Ik twijfel of ik m'n Meidenloop shirt of m'n andere (roze) functionele shirt aantrek zaterdag
Jeuj!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:37 schreef Don_Vanelli het volgende:
What the fuck is er zojuist gebeurd![]()
Ik verbreek mn 2 jaar oude PR op de 5K met 23 seconden
Da fuckquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
route kan ik dus niet postenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
dan ga je wel erg hard. Veel beginners halen 5 km niet eens binnen een halfuur als ze alleen maar hardlopen. Rustig aan dusquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is inclusief wandelminuten, ik heb het schermpje van mijn mobiele app overgetypt.
Welke het lekkerst zit? Ik trek m'n mosselshirt aan, tenzij het heet is, dan een shirt zonder mouwen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:36 schreef Yuki het volgende:
Ik ben echt een meisje
Ik twijfel of ik m'n Meidenloop shirt of m'n andere (roze) functionele shirt aantrek zaterdagNiet te vroeg pieken he?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:37 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik verbreek mn 2 jaar oude PR op de 5K met 23 secondenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dat had je voor zaterdag moeten bewarenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:37 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik verbreek mn 2 jaar oude PR op de 5K met 23 secondentwee records in een week? Zeh pressure
Sorry he, maar ik kon het niet latenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Welke het lekkerst zit? Ik trek m'n mosselshirt aan, tenzij het heet is, dan een shirt zonder mouwen.
[..]
Niet te vroeg pieken he?
Ik zat na 3 km dood, maar heb me tot het uiterste verzet. Nu 2 dagen rust.
kmtijden:
4:06
4:03
3:57
4:14
4:16
wat resulteerde in 20:38
Wat ga ik goed slapen vannacht![]()
![]()
Ze zitten allebei lekker, alleen is de roze wat dunner denk ik... Dus dan maar flitsend roze, net als vorige weekquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Welke het lekkerst zit? Ik trek m'n mosselshirt aan, tenzij het heet is, dan een shirt zonder mouwen.
[..]
Niet te vroeg pieken he?
2 dagen rust?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:40 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Sorry he, maar ik kon het niet laten
Ik zat na 3 km dood, maar heb me tot het uiterste verzet. Nu 2 dagen rust.
kmtijden:
4:06
4:03
3:57
4:14
4:16
wat resulteerde in 20:38
Wat ga ik goed slapen vannacht
Ekiden is overmorgen, begin van de middag he...
Maraca!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:40 schreef Drassss het volgende:
En wie doet het live verslag van die Eki zaterdag?
bij benadering 2 dagen rust.. Overigens heb ik dit ook maar gelopen met 2 dagen rust en 15km in de benenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 dagen rust?
Ekiden is overmorgen, begin van de middag he...![]()
![]()
Vkv, muts!
Maar dat soort debiele dingen heb ik ook altijd. Drie keer 90 intoetsen bij de snoepautomaat en niet snappen waarom er niets uitkomt. Tot je je realiseert dat 90 ct het bedrag is en niet het nr vh laatje
ik ben wel moe moet ik toegeven, maar mijn hersens willen nog meer lopen
En zo snel?!quote:
En waarom kocht Aldo één schoen?!! Is hinkelen weer hip?
Mijn wijsteennagel laat los.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Deze is het geworden
[ afbeelding ]
bij Run2day, geweldige service en ik heb zo iets van 10 schoenen gepast en gelopen enzo4 filmpjes
blijkt dat ik qua enkel wel recht loop, maar mijn voeten als charlie chaplin over het terrein gaan
meteen bij de AH van die sportdrank gehaald, vanavond maar eens gaan uitproberenVanwege die lekkere Asics van me.
Ik durf er niet eens meer naar te kíjken uit angst dat -ie eraf valt; dat lijkt me zo verrot met lopen.
Zei je nou snoepautomaat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:42 schreef Viking84 het volgende:
Vkv, muts!
Maar dat soort debiele dingen heb ik ook altijd. Drie keer 90 intoetsen bij de snoepautomaat en niet snappen waarom er niets uitkomt. Tot je je realiseert dat 90 ct het bedrag is en niet het nr vh laatje
Hardloper.
IG @webkim![]()
Just checkingquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
bij benadering 2 dagen rust.. Overigens heb ik dit ook maar gelopen met 2 dagen rust en 15km in de benen
En komt goed joh, zaterdagTeam Fok! is super
Hahahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:26 schreef VKV het volgende:
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ben benieuwd of Aldo morgen de trap wel af kan.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ow cool ik kan ook mijn rondetijden zien
km tijd Tussentijd
1 05:04 05:04
2 05:02 10:06
3 06:40 16:46
4 05:33 22:19
5 05:20 27:39Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik ga als troost voor niet kunnen lopen vanavond een meloen aan gort snijden en die voor de helft opeten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
HO WACHT, nog niet snijden!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:45 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga als troost voor niet kunnen lopen vanavond een meloen aan gort snijden en die voor de helft opeten.![]()
Hardloper.
IG @webkim![]()
Mag ik de andere helft?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:45 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga als troost voor niet kunnen lopen vanavond een meloen aan gort snijden en die voor de helft opeten.
?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef Webkim het volgende:
[..]
HO WACHT, nog niet snijden!![]()
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Na even uitgezweet en afgekoeld te zijn, spring ik lekker onder de douche. Zaterdag ga ik weer lopen![]()
morgen even rust
Zo, terug van mijn tweede training volgens Honselaar. Heb zaaaaaalig gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/69241297
Hartslag geneuzel en verslag van het rondje onder de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef Rammelaartje het volgende:
Hartslag geneuzel en verslag van het rondje onder de spoilerleg je mij even uit hoe je die endomondo shit doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap er niks van, en hij importeert niet van mijn mobiel naar de pc
welkom terug Datisstomquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
route kan ik dus niet posten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Geen idee hoe dat vanaf een mobiel moet, maar ik kies voor import workout.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
leg je mij even uit hoe je die endomondo shit doet?Ik snap er niks van, en hij importeert niet van mijn mobiel naar de pc
![]()
ik ga in ieder geval een hoop popcorn inslaan om dit de komende weken te volgenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef Rammelaartje het volgende:
Hartslag geneuzel en verslag van het rondje onder de spoilerNice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanaf waar import je dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:57 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat vanaf een mobiel moet, maar ik kies voor import workout.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee, zoals ik al zei doe ik dat niet met een mobiel, dus ik had gehoopt dat je snapt dat dat vanaf de website isquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan kan dat vanaf de mobiel?![]()
![]()
Liep jij nou met een Garmin of Polar?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:00 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei doe ik dat niet met een mobiel, dus ik had gehoopt dat je snapt dat dat vanaf de website isJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Tuurlijk, gedeelde vreugde is dubbele vreugde toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef Kwamo het volgende:
Nou, ik ga ook maar eens zulke overzichtjes posten. Het is blijkbaar "in".![]()
![]()
Garminquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Liep jij nou met een Garmin of Polar?![]()
![]()
ow hehe sorryquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:00 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei doe ik dat niet met een mobiel, dus ik had gehoopt dat je snapt dat dat vanaf de website is
Ik haal jou en Semtex wel eens door elkaar. Maar volgens mij had Semtex die Polars te koopquote:
Nee, dat ben ik. Hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik haal jou en Semtex wel eens door elkaar. Maar volgens mij had Semtex die Polars te koop![]()
![]()
Jawelquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Even voor de goede orde: Ik ben niet Datisstom
Aldo heeft precies de zelfde karaktereigenschappen als Datisstom....quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:59 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
ik ben wellicht niet de meest intelligente maarrrr...
hoe weet jij dat?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zoals?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Aldo heeft precies de zelfde karaktereigenschappen als Datisstom....
Je kunt ook gewoon elastiekjes gebruikenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:45 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga als troost voor niet kunnen lopen vanavond een meloen aan gort snijden en die voor de helft opeten.![]()
ik ben geen doodloperquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers, maar doodlopers zullen nooit lang hardlopers zijn....
Ik ken niet de gehele achtergrond, maar heeft aldo die 5K in 28 minuten gelopen zonder dat hij recentelijk enige vorm van sport heeft gedaan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers, maar doodlopers zullen nooit lang hardlopers zijn....![]()
Keeperquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:09 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ik ken niet de gehele achtergrond, maar heeft aldo die 5K in 28 minuten gelopen zonder dat hij recentelijk enige vorm van sport heeft gedaan?
waar moet ik beginnen....quote:
laat ik het in ieder geval zo zeggen...bij het eerste loopje 5km lopen met een tempo van bijna 5.30min/km is niet echt de meest optimale opbouw en verhoogt het risico op blessures'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Denk dat het niet zo veilig is om nu weg te gaan; als ik die lucht zie voorspelt dat niet veel goeds.![]()
Nee ik hockey heel fanatiekquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:09 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ik ken niet de gehele achtergrond, maar heeft aldo die 5K in 28 minuten gelopen zonder dat hij recentelijk enige vorm van sport heeft gedaan?maar ik heb nog nooit echt hardgelopen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee ik hockey heel fanatiekmaar ik heb nog nooit echt hardgelopen
Dit dus..quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
waar moet ik beginnen....
laat ik het in ieder geval zo zeggen...bij het eerste loopje 5km lopen met een tempo van bijna 5.30min/km is niet echt de meest optimale opbouw en verhoogt het risico op blessures♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Luister naar pappa RD Aldo
Als je al een sport beoefent/beoefende dan is 28 minuten toch niet zo absurd of kraam ik nu onzin uit?![]()
Zeg maar sorry tegen hemquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Hahaha sorryZe hebben heel trouw dienst gedaan, maar ik was toe aan iets meer
![]()
![]()
![]()
Als je vergelijkbare sport beoefent is het niet per se onverantwoord, maar als hockey keeper... Ik denk niet dat je daarbij al aan specifieke belasting zoals bij hardlopen gewend bent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Don_Vanelli het volgende:
Als je al een sport beoefent/beoefende dan is 28 minuten toch niet zo absurd of kraam ik nu onzin uit?
Conditioneel houd je het misschien makkelijk vol, maar je spieren en pezen zijn nog niet gewend aan zulke zware, langdurige belasting.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Onderbouwing graag, want ik ken genoeg mensen die bijvoorbeeld voetballen en puur voor de lol af en toe een wedstrijdje hardlopen meepikken en dan zie ik vaker 10km tijden onder de 50 minuten dan erboven.quote:![]()
Maar het ging wel keigoedalleen bij de 3 kilometer had ik even steken, maar voor de rest geen last gehad van benen oid
in mijn ogen wel bij die snelheid... en op nieuwe schoenen nog welquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Don_Vanelli het volgende:
Als je al een sport beoefent/beoefende dan is 28 minuten toch niet zo absurd of kraam ik nu onzin uit?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tijdens trainingen sta je toch niet constant op doel? Maat van me is keeper bij voetbal, maar heeft een verdomd goede conditiequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je vergelijkbare sport beoefent is het niet per se onverantwoord, maar als hockey keeper... Ik denk niet dat je daarbij al aan specifieke belasting zoals bij hardlopen gewend bent.
Conditioneel houd je het misschien makkelijk vol, maar je spieren en pezen zijn nog niet gewend aan zulke zware, langdurige belasting.![]()
![]()
Wat Yuki boven je schrijftquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:12 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Onderbouwing graag, want ik ken genoeg mensen die bijvoorbeeld voetballen en puur voor de lol af en toe een wedstrijdje hardlopen meepikken en dan zie ik vaker 10km tijden onder de 50 minuten dan erboven.En tuurlijk zijn er uitzonderingen en iedereen hoopt die uitzondering te zijn, maar we hebben inmiddels al heel wat mensen voorbij zien komen hier die zeer voortvarend van start gingen en binnen de kortste keren geblesseerd waren.
![]()
Datisstom ging een stapje verder. Die was gelijk van plan binnen een half jaar de marathon te lopen. Dus ja, dan moet je wel snel rennen.![]()
![]()
Ja, want snelheid is allesquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:14 schreef Wiehoe het volgende:
Datisstom ging een stapje verder. Die was gelijk van plan binnen een half jaar de marathon te lopen. Dus ja, dan moet je wel snel rennen.
euhm jawelquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Tijdens trainingen sta je toch niet constant op doel? Maat van me is keeper bij voetbal, maar heeft een verdomd goede conditie
Wrijf het er maar inquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:14 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Wat Yuki boven je schrijftEn tuurlijk zijn er uitzonderingen en iedereen hoopt die uitzondering te zijn, maar we hebben inmiddels al heel wat mensen voorbij zien komen hier die zeer voortvarend van start gingen en binnen de kortste keren geblesseerd waren.
Door te snel te snel te hardlopen kun je ook blessures krijgen. Die beginnerslessen zijn helemaal niet bedoeld om jezelf uit te putten.Niet meer actief op Fok!![]()
Conditie zal hij heus wel hebben, maar vergeet niet hoe belastend hardlopen kan zijn. En ik denk dat hij wel andere spieren en pezen belast met hockey dan met lopen. Sowieso op een andere manier...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Tijdens trainingen sta je toch niet constant op doel? Maat van me is keeper bij voetbal, maar heeft een verdomd goede conditie♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
laat is het zo zeggen..een maandje rusitg opbouwen geeft je jaren plezier'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
RUSTIG opbouwen. Dus een beginnersschema gebruiken en niet gaan sprintenquote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
kan ook best voor een keertje. Als die mensen dat een paar weken achter elkaar doen krijgen ze ook een blessure. Een overbelastingsblessure krijg je niet van de een op de andere dag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:12 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Onderbouwing graag, want ik ken genoeg mensen die bijvoorbeeld voetballen en puur voor de lol af en toe een wedstrijdje hardlopen meepikken en dan zie ik vaker 10km tijden onder de 50 minuten dan erboven.Niet meer actief op Fok!![]()
Eerste 2/3 weken maar 2x per week een rondje van 4/5km lopen op een tempo van 9/10km/h. Vervolgens kan je richting 2/3x per week gaan. Tempo aanhouden en afstand nog niet vergrotenquote:![]()
![]()
okquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eerste 2/3 weken maar 2x per week een rondje van 4/5km lopen op een tempo van 9/10km/h. Vervolgens kan je richting 2/3x per week gaan. Tempo aanhouden en afstand nog niet vergroten
Nee, dat klopt.. en als jullie zeggen dat er hier voorbeelden genoeg voorbij komen rest er voor mij niets anders dan mijn kaas te rustenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kan ook best voor een keertje. Als die mensen dat een paar weken achter elkaar doen krijgen ze ook een blessure. Een overbelastingsblessure krijg je niet van de een op de andere dag.![]()
![]()
Aldo, je zou ook ergens een hartslagmeter op de kop kunnen tikken. Weet je zeker dat je niet te snel gaat! Ik zou het anders best lastig vinden om het juiste tempo te bepalen als beginner.Niet meer actief op Fok!![]()
ik zal morgen wel even de spierpijn afwachtenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Aldo, je zou ook ergens een hartslagmeter op de kop kunnen tikken. Weet je zeker dat je niet te snel gaat! Ik zou het anders best lastig vinden om het juiste tempo te bepalen als beginner.Daar kunnen we denk ik meer mee
uhm?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eerste 2/3 weken maar 2x per week een rondje van 4/5km lopen op een tempo van 9/10km/h. Vervolgens kan je richting 2/3x per week gaan. Tempo aanhouden en afstand nog niet vergrotenNiet meer actief op Fok!![]()
ik zou de eerste weken 3 x 3 doen ipv 4/5, dan zit er wel een rustdag tussen en maar kan je lichaam evengoed wennen aan de belasting...als je 2 keer per week loopt dan went je lichaam er niet echt aan omdat het het elke keer als iets "onverwachts" ziet....wel het rusitge tempo van 9/10km/u aanhoudenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eerste 2/3 weken maar 2x per week een rondje van 4/5km lopen op een tempo van 9/10km/h. Vervolgens kan je richting 2/3x per week gaan. Tempo aanhouden en afstand nog niet vergroten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ochja ieder mens is anders en je moet naar je lichaam luisteren. Ik heb in 5 maanden getraind voor een marathon. Iets te kort, maar het ging prima en nergens blessures opgelopen in die periode.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:20 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.. en als jullie zeggen dat er hier voorbeelden genoeg voorbij komen rest er voor mij niets anders dan mijn kaas te rusten
Tegenwoordig pak ik het iets anders aan en loop ik meer korte afstanden op snelheid.
Ieder zijn aanpak![]()
![]()
hoeft niet... ik loop redelijk wat kilometers in de week en heb ook regelmatig spierpijn dus dat zegt niet allesquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zal morgen wel even de spierpijn afwachtenDaar kunnen we denk ik meer mee
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vraag me het soms wel af of dat verstandig is als beginner zijnde die al een goede conditie heeft, maar lichamelijk nog niet gewend is aan hardlopen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Aldo, je zou ook ergens een hartslagmeter op de kop kunnen tikken. Weet je zeker dat je niet te snel gaat! Ik zou het anders best lastig vinden om het juiste tempo te bepalen als beginner.![]()
Ja het ligt wat persoonlijk moet ik zeggen. Ik begon zelf ook zo en had tussen mijn hardloopdagen ook een fietsdag om alles weer los te fietsen. Ik weet dat Aldo ook een hockeyer is dus wie weet sport hij in de tussentijd ook meer en kan je dat als "uitloop" training gebruikenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou de eerste weken 3 x 3 doen ipv 4/5, dan zit er wel een rustdag tussen en maar kan je lichaam evengoed wennen aan de belasting...als je 2 keer per week loopt dan went je lichaam er niet echt aan omdat het het elke keer als iets "onverwachts" ziet....wel het rusitge tempo van 9/10km/u aanhouden
Ik snap wel je punt RD!![]()
Il zou gewoon lekker een schema pakken en nog helemaal niet 4 of 5 km achter elkaar lopen. Valt me een beetje tegen dat anderen die suggestie doen. Of begrijp ik jullie verkeerd? Met Renate kun je toch in zes weken naar de 5? Vind ik ook al snel maar lijkt me toch wel het minimum.
Ik ken nog wel iemand die 2 Polar's in de aanbieding heeftquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Aldo, je zou ook ergens een hartslagmeter op de kop kunnen tikken. Weet je zeker dat je niet te snel gaat! Ik zou het anders best lastig vinden om het juiste tempo te bepalen als beginner.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Eens. Zou voor alle zekerheid gewoon een 5km beginnerschema van 6 weken doen. Wat is nou 6 weken? Iets meer zekerheid in elk gevalquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Il zou gewoon lekker een schema pakken en nog helemaal niet 4 of 5 km achter elkaar lopen. Valt me een beetje tegen dat anderen die suggestie doen. Of begrijp ik jullie verkeerd? Met Renate kun je toch in zes weken naar de 5? Vind ik ook al snel maar lijkt me toch wel het minimum.
http://www.netfysio.nl/download/trainingsschema_6weken_5km.pdf![]()
Artis?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die 2 Polar's in de aanbieding heeft
ok, ik ben flauw![]()
![]()
als hij de methode honselaar volgt loopt ie eerst op 160/170-leeftijd. Ben benieuwd wat voor tempo daar bij hoort in zijn geval.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:24 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Vraag me het soms wel af of dat verstandig is als beginner zijnde die al een goede conditie heeft, maar lichamelijk nog niet gewend is aan hardlopen.Niet meer actief op Fok!![]()
ik ook. Och kom wie was dat nou ook alweer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die 2 Polar's in de aanbieding heeftNiet meer actief op Fok!![]()
Hartslag lopen gaat ook voor niet iedereen op hoor.. Als ik een rustig duurloopje doe zit ik nog steeds op 175.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als hij de methode honselaar volgt loopt ie eerst op 160/170-leeftijd. Ben benieuwd wat voor tempo daar bij hoort in zijn geval.![]()
Ja, ik ben nog steeds niet bekend met methode Honselaar. Wellicht een goed boek om aan te schaffen en mee te nemen op vakantie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als hij de methode honselaar volgt loopt ie eerst op 160/170-leeftijd. Ben benieuwd wat voor tempo daar bij hoort in zijn geval.![]()
Haar naam ligt op het puntje van mijn tong.. het rammelt in mijn gedachten, maar kom er niet opquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook. Och kom wie was dat nou ook alweer?
QFTquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef xzaz het volgende:
Hardlopen is een sport, rennen kan iedereen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
weet ik, ik zit ook op 164 bij 7 min/kmquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:27 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Hartslag lopen gaat ook voor niet iedereen op hoor.. Als ik een rustig duurloopje doe zit ik nog steeds op 175.. Maar ik ga het toch proberen. Lijkt me wel dé manier om op een verantwoorde manier conditie op te bouwen. Lijkt me zeker als beginner lastig om het ideale tempo voor elk type training te bepalen.
ik heb wel het idee dat je 'uitgerust ' moet zijn om goed met HSM te lopen, dus niet even snel een rondje willen afraffelen omdat je daarna nog iets moet, dan krijg je je HS moeilijk naar beneden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Is er een reden waarom de belastingdienst dit doet? Bijv. mijn toeslag van huurtoeslag is 102 euro. Ze betalen 103 uit. Toeslag zorg is 69 euro en ze betalen 70 euro uit...
/offtopic geneuzel
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Een eenmalig iets ivm afrondingsverschil?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Is er een reden waarom de belastingdienst dit doet? Bijv. mijn toeslag van huurtoeslag is 102 euro. Ze betalen 103 uit. Toeslag zorg is 69 euro en ze betalen 70 euro uit...
/offtopic geneuzelJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Nee. Ze doen dit elke maandquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een eenmalig iets ivm afrondingsverschil?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Over 100 jaar komen er twee rekeningen van 1200 euro + rente. Ga maar vast sparen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
/offtopic geneuzel![]()
en het moet niet te warm zijn etc. Denk dat tempo nog wel kan fluctueren per loop. Ben zo benieuwd bij welk tempo ik ongeveer mijn langste duurloop zou moeten afleggenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik heb wel het idee dat je 'uitgerust ' moet zijn om goed met HSM te lopen, dus niet even snel een rondje willen afraffelen omdat je daarna nog iets moet, dan krijg je je HS moeilijk naar beneden.
Ze vinden je gewoon keiliefquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
/offtopic geneuzel![]()
![]()
Dat dusquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Over 100 jaar komen er twee rekeningen van 1200 euro + rente. Ga maar vast sparen.
Is toch onnozel? Bedrag was eerst goed, waardoor is de plotselinge verandering gekomen? Toch raar. Lijken net apen op een stok.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Over 100 jaar komen er twee rekeningen van 1200 euro + rente. Ga maar vast sparen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dan kunnen ze je straks een aanslag sturen waarover je 3 euro heffingsrente mag betalenquote:
Ik bel morgenvroeg wel evenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan kunnen ze je straks een aanslag sturen waarover je 3 euro heffingsrente mag betalen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wat voor werk zoek je nou dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:42 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En ik moet al elke euro omdraaien..![]()
Misschien moet de Belastingdienst mijn teruggave eens gaan storten, dan kan ik weer een maand op vakantie. Duurt me weer te lang. (zegt de persoon die als eerste was met uitstel van aangifte aanvragen)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Grafisch vormgever / DTP'er. En ik pak nu elk werk wat ik pakken kan. Als ik toiletten moet schrobben so be it. Dan maar met moeite en pijn, want anders kan ik mijn lasten niet op brengen. Werk is werk..quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Als ik baas was had ik je al aangenomen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Grafisch vormgever / DTP'er. En ik pak nu elk werk wat ik pakken kan. Als ik toiletten moet schrobben so be it. Dan maar met moeite en pijn, want anders kan ik mijn lasten niet op brengen. Werk is werk..![]()
![]()
Ja lol nu dus precíes elk euromuntstukquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:42 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En ik moet al elke euro omdraaien..![]()
![]()
Als ik dat zo hoor voel ik me bijna schuldig dat ik bij het eerste het beste sollicitatiegesprek was aangenomenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Grafisch vormgever / DTP'er. En ik pak nu elk werk wat ik pakken kan. Als ik toiletten moet schrobben so be it. Dan maar met moeite en pijn, want anders kan ik mijn lasten niet op brengen. Werk is werk..![]()
![]()
Grafisch vormger / DTP, weet zo niets. Maar zal het in de gaten houden of er wellicht bij klanten wat vrij is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week 23 hele euro's van de belastingdienstquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef mosselmossel het volgende:
Misschien moet de Belastingdienst mijn teruggave eens gaan storten, dan kan ik weer een maand op vakantie. Duurt me weer te lang. (zegt de persoon die als eerste was met uitstel van aangifte aanvragen)Dat wordt een Ryanair naar Maastricht
![]()
![]()
Vanaf Eindhoven?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week 23 hele euro's van de belastingdienstDat wordt een Ryanair naar Maastricht
![]()
![]()
Liefquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Als ik baas was had ik je al aangenomen....
Het gekke is. Ik heb stage bij 3 grote internationale bedrijven gelopen en 1 kleinere. Allemaal laaiend enthousiast over mijn werk. 5 jaar stage totaal, maar niemand wil mij hebben of is vol
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Bedankt!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:50 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Grafisch vormger / DTP, weet zo niets. Maar zal het in de gaten houden of er wellicht bij klanten wat vrij is.. Al is er gewoon weinig werk momenteel in deze branche.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Haha. Ah ik kom er wel! Al weet ik niet wanneerquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor voel ik me bijna schuldig dat ik bij het eerste het beste sollicitatiegesprek was aangenomen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik zat een aantal jaren terug exact in hetzelfde schuitje. Om eerst maar wat te verdienen helpdeskwerk (callcenter) bij een ISP gedaan. Toen rustig doorgezocht en mijn hudige baan gevonden. Wellicht een optie?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Lief.
Het gekke is. Ik heb stage bij 3 grote internationale bedrijven gelopen en 1 kleinere. Allemaal laaiend enthousiast over mijn werk. 5 jaar stage totaal, maar niemand wil mij hebben of is vol![]()
Daarom, ik als man zijnde struin elke nieuwe week netjes de aanbiedingen af en fiets van hot en derquote:. Vind ik wel leuk maar moet ook wel als je niet breed hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Het is op zich wel een mooie gewoonte om te behouden als je weer een baan krijgt!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Daarom, ik als man zijnde struin elke nieuwe week netjes de aanbiedingen af en fiets van hot en der. Vind ik wel leuk maar moet ook wel als je niet breed hebt.
![]()
dit dus...ik denk dat veel starters op de arbeidsmarkt nog steeds het idee hebben dat ze meteen tegen hun droombaan en bijbehorend salaris aanlopenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:01 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik zat een aantal jaren terug exact in hetzelfde schuitje. Om eerst maar wat te verdienen helpdeskwerk (callcenter) bij een ISP gedaan. Toen rustig doorgezocht en mijn hudige baan gevonden. Wellicht een optie?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Noord Nederland. DTP is een Desktop Publisher maakt technische documenten op en maakt ze gereed voor drukwerk. (denk aan de folder die je bv elke week in de bus krijgt).quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:52 schreef Don_Vanelli het volgende:
Overigens, wat is DTP-er? En in welke regio zoek je werk?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Callcenterwerk kan ik helaas niet doen ivm slechthorendheid.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:01 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik zat een aantal jaren terug exact in hetzelfde schuitje. Om eerst maar wat te verdienen helpdeskwerk (callcenter) bij een ISP gedaan. Toen rustig doorgezocht en mijn hudige baan gevonden. Wellicht een optie?
Daatom zoek ik ook naar ander passend werk.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja, hoe lullig ook klinkt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus...ik denk dat veel starters op de arbeidsmarkt nog steeds het idee hebben dat ze meteen tegen hun droombaan en bijbehorend salaris aanlopen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Van mijn ouders geleerdquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:04 schreef VKV het volgende:
[..]
Het is op zich wel een mooie gewoonte om te behouden als je weer een baan krijgt!.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hmm, ik werk in Delft bij een IT-bedrijf waar ze ook een afdeling ontwerp hebben, maar dat is zeker te ver?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Noord Nederland. DTP is een Desktop Publisher maakt technische documenten op en maakt ze gereed voor drukwerk. (denk aan de folder die je bv elke week in de bus krijgt).![]()
Bedankt hoor! Helaas te ver. 231 kmquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:08 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Hmm, ik werk in Delft bij een IT-bedrijf waar ze ook een afdeling ontwerp hebben, maar dat is zeker te ver?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Die ene km doet t m, he?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Bedankt hoor! Helaas te ver. 231 km.
Bedankt Liesje
Mja voor Swets is 't behoorlijk knokken straks denk ik. Wens hem ook veel geluk toe. Jammer dat ik geen eigen reclameburrau heb.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Misschien kan ik als schoonmaker enthousiast aan mijn collega's mijn 4 verschillende kleuren gescheten drollen presenteren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
He ja lekker vooruitzicht voor een grafisch vormgeverBen blij dat ik andere plannen heb haha.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ik weet niet hoe het in Swets zijn wereldje is maar hier in de (internationale) tuinbouw is het echt ons kent ons en een 'old boys club'quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Bedankt Liesje
Mja voor Swets is 't behoorlijk knokken straks denk ik. Wens hem ook veel geluk toe. Jammer dat ik geen eigen reclameburrau heb.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ideetje. Ontwerp je een folder/krant met daarin je CV, informatie over jezelf. Stuur je die middels een open sollicitatie naar bedrijven rond. Valt in elk geval op tussen de rest van de solliciaties en ze kunnen gelijk zien wat je kanquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Noord Nederland. DTP is een Desktop Publisher maakt technische documenten op en maakt ze gereed voor drukwerk. (denk aan de folder die je bv elke week in de bus krijgt).
Maargoed. Slapen hier. Moet een beetje in ritme blijven anders wordt het opstaan zo lastig als ik wil hardlopen 's ochtends.![]()
Bedankt voor het idee. Ben ik al mee bezig! De eerste open sollicitaties gaan eind volgende week de deur uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:21 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ideetje. Ontwerp je een folder/krant met daarin je CV, informatie over jezelf. Stuur je die middels een open sollicitatie naar bedrijven rond. Valt in elk geval op tussen de rest van de solliciaties en ze kunnen gelijk zien wat je kan
Maargoed. Slapen hier. Moet een beetje in ritme blijven anders wordt het opstaan zo lastig als ik wil hardlopen 's ochtends.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik had me CV op ict'er gezocht gezet; 2 weken later belde een bedrijf op als ik wou komen werken... even afgewacht overwogen en ja gezegd. Ben er de deur niet voor uit geweest
Aparte training voor vanavond gedaan... http://connect.garmin.com/activity/196094014![]()
Bijzonder ja! Bewust halverwege je tempo zo omlaag gehaald?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:26 schreef xzaz het volgende:
Ik had me CV op ict'er gezocht gezet; 2 weken later belde een bedrijf op als ik wou komen werken... even afgewacht overwogen en ja gezegd. Ben er de deur niet voor uit geweest
Aparte training voor vanavond gedaan... http://connect.garmin.com/activity/196094014♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja, wou even wat testen; deels gelukt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bijzonder ja! Bewust halverwege je tempo zo omlaag gehaald?![]()
Ik wou 4:20 blijven lopen bij ~180 HS. Dat is niet gelukt; maar ik had geen last van me linker knie; dat is wel gelukt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerste stuk ging je echt hardWas dat je test?
2 4:16.5 4:17 1,00 0 3 4:16 4:17 3:26 182 186 60![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik wou 4:20 blijven lopen bij ~180 HS. Dat is niet gelukt; maar ik had geen last van me linker knie; dat is wel gelukt.van je knie.
Snelheid is niet raar met deze warmteen ook wel goed misschien, dan spaar je je krachten wat meer voor zaterdag
Ja ik zweette wel als een malle doe ik normaal niet zo erg. Ben ook wat moe etc.. speelt allemaal wel mee maar mogen geen excuses zijn. Lopen zal ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:36 schreef Yuki het volgende:
[..]van je knie.
Snelheid is niet raar met deze warmteen ook wel goed misschien, dan spaar je je krachten wat meer voor zaterdag
Nu is het dus herstellen van alles, goed slapen de komende dagen en fris en fruitig aan de start van Ekiden verschijnen..![]()
dat zweten kwam van het weer hequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja ik zweette wel als een malle doe ik normaal niet zo erg. Ben ook wat moe etc.. speelt allemaal wel mee maar mogen geen excuses zijn. Lopen zal ik
Nu is het dus herstellen van alles, goed slapen de komende dagen en fris en fruitig aan de start van Ekiden verschijnen..merkte je het ook pas echt op toen je weer terug was?
Wel in CMYK, 300 dpi en 3mm afloop hequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Misschien kan ik als schoonmaker enthousiast aan mijn collega's mijn 4 verschillende kleuren gescheten drollen presenteren.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wel in CMYK, 300 dpi en 3mm afloop he![]()
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Kan het ook nog in pantone kleuren afleveren als je wiltquote:![]()
En pfft het is net een regenwoud buiten op het moment. Hopen dat het morgen wat minder is.![]()
Jongens ik heb vanavond weer super goed m'n best gedaanZweet me kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
We zijn fierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed gedaan
Buikdansdemo was ook een en al zweet![]()
Dansgroep de druipende navels of hoe erg was het ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]goed gedaan
Buikdansdemo was ook een en al zweet![]()
![]()
Morgenvroeg weer hardlopenquote:?
Wie gaat er morgen lopen? Morgen helaas rustdag!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Kies mij kies mijquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie gaat er morgen lopen? Morgen helaas rustdag!![]()
![]()
Vrouwen die zwanger worden van Piranha's. Wat een cliché.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat had je toch kunnen zien aankomen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ik heb morgen ook een rustdag, maar ik wil wel heel graag
grrrrr
Down boy...down!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb morgen ook een rustdag, maar ik wil wel heel graag
grrrrr![]()
en dan evengoed nog langer kijken dan de eerste 10minuten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Vrouwen die zwanger worden van Piranha's. Wat een cliché.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sorryquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Heb je die gezien om dat te concluderen?. Echt slecht.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Oeh bummer. Mag je dan nieuwe uitzoeken?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb geen schoenen meerdinsdag weer denk ik.
Ik doe hem nu uitquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan evengoed nog langer kijken dan de eerste 10minuten?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ik voel me wel zalig na het half uurtje lopen hoor
moet ik vaker doen
Er was een tijd dat hij het hart van menig tienermeisje sneller deed slaan...euh nee, niet het mijne maar ik was dan ook niet de doelgroep geloof ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Nu gaat hij echt uit.
David Hasselhoff.
![]()
![]()
Yupquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Jij werd zeker altijd als laatste gekozen met gym?Maar dat was meer omdat ik voor hun gewoonweg niet bestond.
![]()
Probeer dat gevoel maar eens uit te leggen aan niet-lopers...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
ik voel me wel zalig na het half uurtje lopen hoor
moet ik vaker doen![]()
![]()
Ah sweetheart...c'merequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
YupMaar dat was meer omdat ik voor hun gewoonweg niet bestond.
![]()
![]()
Don't hassle the hoffquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Nu gaat hij echt uit.
David Hasselhoff.
![]()
![]()
ik weet niet hoe dat voelt, werd altijd als 1 van de eerste 5 gekozen
dat gaat niet lukken Lies, de snappen echt niet dat je voor je lol een paar uur ga hardlopenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Probeer dat gevoel maar eens uit te leggen aan niet-lopers...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij welquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:12 schreef AldoTheApache het volgende:
ik weet niet hoe dat voelt, werd altijd als 1 van de eerste 5 gekozen
![]()
![]()
Nee dan ben ik weer in het andere huis en daar ligt m'n 2e paar schoenen. Die nieuwe kan ik pas in augustus omwisselen, als ik terug ben in NL.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oeh bummer. Mag je dan nieuwe uitzoeken?![]()
maar hoe nemen jullie sleutels, mobiel, mp3, en drinken mee tijdens het lopen?
in mijn zakken schud alles heen en weer en is verrekte irritantWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
mizuna's?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dan ben ik weer in het andere huis en daar ligt m'n 2e paar schoenen. Die nieuwe kan ik pas in augustus omwisselen, als ik terug ben in NL.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: