quote:Maar vul maar aan wanner je kan de bbq/filmmeet is in de omgeving Rotterdam en kinderen kunnen meekomen.![]()
Data FOK! BBQ & filmmeeting:
3 augustus Belle
4 augustus Belle
5 augustus Belle
10 augustus Belle, Ehhe
11 augustus Belle
12 augustus Belle
17 augustus Belle, Ehhe
18 augustus Belle
19 augustus
24 augustus Belle
25 augustus
26 augustus
Klinkt gooooooed! Ik had toevallig ook lekker brood plus brie gekocht voor morgen middag voor mezelf. Ik zei dat ik eindelijk mezelf moest verwennen enzo... maar van vriendlief mag het natuurlijk altijd. Schatje!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:06 schreef dolfina-chica het volgende:
geen kapsalon geworden..
lekkere afbakbroodjes met brie, kruidenkaas en verse roomkaas.
daarbij een dikke bak met druiven...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:06 schreef dolfina-chica het volgende:
geen kapsalon geworden..
lekkere afbakbroodjes met brie, kruidenkaas en verse roomkaas.
daarbij een dikke bak met druiven...
![]()
![]()
tonijnsalade maak ik altijd zelf...quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:08 schreef kahlie het volgende:
[..]
Klinkt gooooooed! Ik had toevallig ook lekker brood plus brie gekocht voor morgen middag voor mezelf. Ik zei dat ik eindelijk mezelf moest verwennen enzo... maar van vriendlief mag het natuurlijk altijd. Schatje!
Net tonijnsalade op... waarom moeten ze d'r altijd zoveel olijfen ingooien. Bijna 20!! Ik vind ze niet lekker en nou voel ik me schuldig dat het weggegooid moet worden.
Niet doen. Zijn rotdingen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:08 schreef kahlie het volgende:
en nou voel ik me schuldig dat het weggegooid moet worden.
Als je dichterbij had gewoond dan was ik nu naar je onderweg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tonijnsalade maak ik altijd zelf...
blikje tonijn... lente uitje... gurkje, kwamkwammer.. gemengde sla... beetje knoflook, beetje zout en peper... en wat mayo...
![]()
![]()
Ik alleen als ik me goed voel. Ben nog aan het uitzieken, dus ff geen zin om te koken. maar dan zonder gurkje, want daar hou ik niet van. En wel met curry er bij en mayo als het op brood gaat en met pasta als het is om te eten (en dan geen sla dus).quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tonijnsalade maak ik altijd zelf...
blikje tonijn... lente uitje... gurkje, kwamkwammer.. gemengde sla... beetje knoflook, beetje zout en peper... en wat mayo...
![]()
![]()
Hehehe LOLZ! Nou moest ik lachen. Thanksquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niet doen. Zijn rotdingen.
Je krijgt ze ongevraagd, smaakt nergens naar en het enige wat ze doen is er voor zorgen dat je moet schijten.
Dat ze nog niet verboden zijn zeg.......
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:24 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hehehe LOLZ! Nou moest ik lachen. Thanks
En wij dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:29 schreef vannelle het volgende:
Hahahaaaa, ik ga weer trouwen!
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #87 Virtueel gelukkig
Al is het niet degene die ik bedoelde.
Ho ff!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:34 schreef kahlie het volgende:
Wat eten jullie allemaal ongezondFf plagen
Das wel gezond en lekker! Stukje vlees erbij?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ho ff!
Bloemkool en aardappels zijn bijna klaar hier. nog ff kaassausje maken.
* Rucky met bier en shag aan het fokken is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:34 schreef kahlie het volgende:
Wat eten jullie allemaal ongezondFf plagen
De eer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
jij mag getuige zijn.
Van het huwelijk, niet van de huwelijksnacht.
kan, maar dat eet ik nu niet...quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je dichterbij had gewoond dan was ik nu naar je onderweg.![]()
ik niet snap...quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:29 schreef vannelle het volgende:
Hahahaaaa, ik ga weer trouwen!
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #87 Virtueel gelukkig
Al is het niet degene die ik bedoelde.
Oh ja de fhf film/bbq meet. Dat moet ik nog even met Merlijn kortsluiten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan, maar dat eet ik nu niet...
maar een idee om bij de bbq te doen
Ik zie een probleem aankomenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:45 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ze wilden ergens in R'dam, dus dat is bij mij om de hoek zeg maar...
Ik niet.quote:
nah, vooruit dan maar.quote:
Vind je dat gezond?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:48 schreef dolfina-chica het volgende:
ho ff... brie... brood... kilo druiven
Je weet ook niet wanneer... dus ik zie nog meer problemenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
nah, vooruit dan maar.
Al weet ik nou nog steeds niet waar de BBQ is.
Ach, dat zoeken ze maar uit wanneer het is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je weet ook niet wanneer... dus ik zie nog meer problemen
Tussen de sneeuw BBQ-en heeft anders wel wat hoor... ik ken mensen die het doen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ach, dat zoeken ze maar uit wanneer het is.
Als het maar niet midden in de winter is.
Amerikanen, ik zie nog zo mijn buurman midden in de winter zijn bbq aansteken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:53 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tussen de sneeuw BBQ-en heeft anders wel wat hoor... ik ken mensen die het doen.
ALS er sneeuw ligt. Meestal is het in de winter gewoon koud. helemaal met een Noord-West wind.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:53 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tussen de sneeuw BBQ-en heeft anders wel wat hoor... ik ken mensen die het doen.
maar compenseert weer met de druivenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef kahlie het volgende:
[..]
Vind je dat gezond?Ik heb geloof ik last van culture-shock.
![]()
Brood eten 's avonds is voor 'makkelijk' zeg maar en geen normale gezonde maaltijd.
Ja maar ik ben dan degene die binnen staat he? En gewoon lekker te eten krijgt. Daarom zei ik ook: "Ik ken ANDEREN die het doen"quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
ALS er sneeuw ligt. Meestal is het in de winter gewoon koud. helemaal met een Noord-West wind.
En er zijn ook mensen die voor de lol de Himalaya beklimmen of uit een vliegtuig springen met een parachute om hun nek.
Maar die verklaar ik ook voor gek
Da's nog een probleem, ik heb geen kinderen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar vul maar aan wanner je kan de bbq/filmmeet is in de omgeving Rotterdam en kinderen kunnen meekomen.![]()
Dat moet je aan belle vragen zij heeft zich aangeboden om daarvoor te zorgen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Da's nog een probleem, ik heb geen kinderen.
Moet ik er een paar van hier meenemen, of kan ik ze in de buurt van Rotterdam gewoon van de straat plukken?
Dat ligt eraan hoeveel kids er nog meer mee komenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat moet je aan belle vragen zij heeft zich aangeboden om daarvoor te zorgen.
ik ben er al ééntjequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:08 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel kids er nog meer mee komen
Ja maar jij staat bij binnenkomst direkt onder mijn gezag. Zo'n klein kind als jij kan ik belle niet aandoen.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar jij staat bij binnenkomst direkt onder mijn gezag. Zo'n klein kind als jij kan ik belle niet aandoen.
Oh, je sluit me gelijk op in de trapkast (net als vroeger me moeder deed), waar ook de voorraad bier staat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar jij staat bij binnenkomst direkt onder mijn gezag. Zo'n klein kind als jij kan ik belle niet aandoen.
Ik weet wel hoe ik het voor iedereen gezellig moet maken. Wil je er ook nog wat te snacken erbij?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, je sluit me gelijk op in de trapkast (net als vroeger me moeder deed), waar ook de voorraad bier staat?
Ik begin steeds meer van je te houden!!
Neu, dat is wel erg overdreven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik het voor iedereen gezellig moet maken. Wil je er ook nog wat te snacken erbij?
Dan moet ik even een nieuwe opblaaspop regelen want die ik nu heb zit bijna vol.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Neu, dat is wel erg overdreven.
Gewoon een gebraden kip, frietjes en je opblaaspop.
Dan ben ik al tevreden.
Jij zou toch ook voor de dipsaus zorgen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet ik even een nieuwe opblaaspop regelen want die ik nu heb zit bijna vol.
Gadver de gadver de gadverquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Jij zou toch ook voor de dipsaus zorgen?
Dit was gewoon een economische opmerking.quote:
Die draag ik altijd bij me.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wedden dat iedereen zijn eigen saus meeneemt?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Jij zou toch ook voor de dipsaus zorgen?
Ik heb er een permanente banquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:32 schreef Pulver het volgende:
Yeah!!!!
ben weer eens weggejorist op PowNed!
Jij bent baas.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb er een permanente ban
Doe ik het lekker beter dan jij
Maar ik weet me altijd wel in te houdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb er een permanente ban
Doe ik het lekker beter dan jij
Ik heb nooit ruzie met hem.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:41 schreef Inlognaam het volgende:
Ik kan er niet tegen dat er dingen gecensureerd worden. Als je knakker Joris daarop wijst word je gewoon gebanned. Die gozer heeft echt dictatoriale neigingen; kan niet tegen kritiek. Arm zieltje.
Trouwens bij GeenStijl opgelopen. En via mn kloonaccount elk bericht afsluiten met 'kusje aan Joris' mocht ook al niet
Dat vind ik wel het toffe van Fok. Ik heb ook wel moderators en admins op hun flikker gegeven. Maar dat wordt ook wel besproken ipv dat je direkt een ban krijgt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie met hem.
Terwijl ik toch best wel vaak 'de knuppel in het hoenderhok' gooi
Maar U is dan een ook een goede goedzak. En ik ben een droplulquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat vind ik wel het toffe van Fok. Ik heb ook wel moderators en admins op hun flikker gegeven. Maar dat wordt ook wel besproken ipv dat je direkt een ban krijgt.![]()
Dat ik een goede goedzak ben dat komt doordat er droplullen zoals jij er zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar U is dan een ook een goede goedzak. En ik ben een droplul
anders zou het niet opvallen iddquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat ik een goede goedzak ben dat komt doordat er droplullen zoals jij er zijn.![]()
Ik heb een hoop toffe mensen leren kennen en Inlognaam is er één van. Hij komt soms lomp uit de hoek maar bedoelt het wel goed.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:49 schreef Inlognaam het volgende:
Ik ook niet. Hij wel met mij.
Binnenkort maar eens opnieuw proberen, maar volgens mij heb ik een IP-ban daar en kan ik geen kloonaccount daar meer aanmaken.
Vind het wel klote, mocht graag mn mening en gal spuien daar.
Ik weet niet eens wat het is.quote:
Oh, dus het neerzetten van de genetaliën van negerpiemels is leuk?quote:
Negerpiemels?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, dus het neerzetten van de genetaliën van negerpiemels is leuk?
Voor de jongens dan maar,
Dit zijn vrouwenbillen!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Like ++quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, dus het neerzetten van de genetaliën van negerpiemels is leuk?
Voor de jongens dan maar,
Dit zijn vrouwenbillen!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Tjah.... zij kijkt ook naar mooie mannen, dan moet een paar vrouwenbillen best kunnenquote:
Nou van die droplullen werd ik echt niet warm of koud hoor hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tjah.... zij kijkt ook naar mooie mannen, dan moet een paar vrouwenbillen best kunnen
En Belle is uiteraard net zo mooi![]()
Sterkte!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:24 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gaat teveel wasmachines wegstrijken....
Vind ik ook hoor! Zijn momenteel maar weinig mooie mannen... op Merlijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:24 schreef Ehhe het volgende:
Kijken mag toch? J. zat ook al naast mij: oehhh da's sexy
En toen ie voldoende opgewarmd was droeg jij hem naar bed?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:24 schreef Ehhe het volgende:
Kijken mag toch? J. zat ook al naast mij: oehhh da's sexy
Hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
En toen ie voldoende opgewarmd was droeg jij hem naar bed?
Ik wil wel eens weten wat het beleid hiervoor wasquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:22 schreef Rucky het volgende:
Jullie riskeren een ban.![]()
[Belangrijk] Veranderd beleid tav posten van afbeeldingen en video's
Moet je je oude pc ff aanzetten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten wat het beleid hiervoor was
Ik ben dan niet vannelle, maar klinkt allemaal heel vervelend. Sterkte iigquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:29 schreef maffemuts het volgende:
@Vannelle niet zoals t gaan moet en ondanks dat ik echt mijn best doe om voldoende te drinken is alles nogal ehmmmm geconcentreerd en mocht dat nog erger worden komende dagen wordt ik weer opgenomen en krijg dan infuus+sonde (kan ook nauwelijks eten in mijn maag verdragen ondanks de meds) tijd zal t leren. Ik blijf me rustig houden iig
Ah jee........krijg er gewoon vloek-, schop- en trapneigingen van.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:29 schreef maffemuts het volgende:
@Vannelle niet zoals t gaan moet en ondanks dat ik echt mijn best doe om voldoende te drinken is alles nogal ehmmmm geconcentreerd en mocht dat nog erger worden komende dagen wordt ik weer opgenomen en krijg dan infuus+sonde (kan ook nauwelijks eten in mijn maag verdragen ondanks de meds) tijd zal t leren. Ik blijf me rustig houden iig
Ja hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:33 schreef Ehhe het volgende:
Hmm, vind ik niet echt wat.
House heeft ook wel iets vind ik
Grappig, ik vind dat dolfie wel wat op die bovenste dame lijktquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:34 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wel geen man maar ok..damn dat andere plaatjes was mooier
Maar... zij...
[ afbeelding ]
WOW arme jij!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:37 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Euhm... Ik ben even away geloof ik....
Ik ben niet in het bezit van het Hosmo-Gen, maar dit is toch een veel knappere vent?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:31 schreef belle1608 het volgende:
@MM Sterkte!!
Jaaa Orlando![]()
![]()
en:
[ afbeelding ]
heeft ook iets..
Whoa! Als je wat dichterbij woonde had ik je geholpen hoor. Lekker makkelijk gezegd maarja het is wel echt waar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:37 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Euhm... Ik ben even away geloof ik....
Dat is wel de mooiste foto die ik op google kan vinden van hemquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik ben niet in het bezit van het Hosmo-Gen, maar dit is toch een veel knappere vent?
[ afbeelding ]
Moet je es zoeken op filmpjes.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat is wel de mooiste foto die ik op google kan vinden van hem
Valt toch wel mee toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat is wel de mooiste foto die ik op google kan vinden van hem
Klopt, Till Lindemannquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wiki vertelt mij dat deze man van Rammstein is, dat ken ik wel
Dan ga ik toch meer voor:quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:34 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar... zij...
[ afbeelding ]
Zorg jij nou maar voor de dipsausquote:
abi!!! heerlijk wijffiequote:Op donderdag 5 juli 2012 20:34 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar... zij...
[ afbeelding ]
Alstuquote:
quote:
grappig dat je niet de enige bent die me met haar vergelijkt, ook mensen die de serie kijken... lolquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Grappig, ik vind dat dolfie wel wat op die bovenste dame lijkt
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Valt toch wel mee toch?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wiki vertelt mij dat deze man van Rammstein is, dat ken ik wel
In de slaapkamer ligt nog wel wat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Whoa! Als je wat dichterbij woonde had ik je geholpen hoor. Lekker makkelijk gezegd maarja het is wel echt waar.
* Ireth wacht......quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:00 schreef Pulver het volgende:
Nog ff en ik ga foto's van mezelf hier neerzetten.
Zal ik FHF ff laten soppen alsof het de grote lente schoonmaak is!
(ehhh, ja, ik heb altijd zo'n grote bek)
Lul je daar maar eens onderuit.quote:
Die vind ik leuk! leuke ontspannen foto! Niet zo'n geposeerd iets... kan alleen je gezicht niet goed zienquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
deze dan, die deel ik niet zo vaak...
[ afbeelding ]
Toffe foto.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat niet om mij!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die vind ik leuk! leuke ontspannen foto! Niet zo'n geposeerd iets... kan alleen je gezicht niet goed zien
Ja leuk!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:08 schreef Ireth het volgende:
Zal ik eens wat foto's van mezelf online gooien? De diverse gezichten en looks van Ireth?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:11 schreef Ireth het volgende:
Pleur er 1 gewoon en de rest dan wel even in een spoiler, anders scrollt iedereen zich het lazerus
[ afbeelding ]Wat ben je toch een mooi poppetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Da's een kat wat ze vast heeft hoor!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef Ehhe het volgende:
Je hoort 't vast vaker; wat lijkt je dochter op jou!. Ik vind kort haar jou trouwens echt heel goed staan
Dat hoor ik idd vaker! Antwoord dan altijd dat dat later nog wel bijtrekquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef Ehhe het volgende:
Je hoort 't vast vaker; wat lijkt je dochter op jou!. Ik vind kort haar jou trouwens echt heel goed staan
Exacte kopiequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat hoor ik idd vaker! Antwoord dan altijd dat dat later nog wel bijtrek![]()
Dit ben ik trouwens op 6 jarige leeftijd.. hoezo dominante genen
[ afbeelding ]
Vind je haar op die "aan de waterkant" foto leuker.. vind dit te eehh.. klassiekerig? Geen idee hoe te omschrijven, het andere is speelser... jonger....quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Pulver het volgende:
Ik en me jongste nichtje dan, achter MIJN laptop!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Je nichtje lijkt wel wat op jequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Pulver het volgende:
Ik en me jongste nichtje dan, achter MIJN laptop!!
[ afbeelding ]
Later maakte de hond ook de pleiterik en bleef ik alleen achterquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:21 schreef Ehhe het volgende:
Haha da's wel schattig. Ik heb wel eens in de hondenmand geslapen, zonder hond weliswaar, maar toen was ik nog kind
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind je haar op die "aan de waterkant" foto leuker.. vind dit te eehh.. klassiekerig? Geen idee hoe te omschrijven, het andere is speelser... jonger....Oh, dit is allemaal bij me ouders thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus imn tegenstelling wat vrouwen doen en constant met hun haar bezig zijn, zit het bij mij gewoon op me kop.
Doe ik geen ene zak aan
pas nou op, ik kan ook heel lullig uit de hoek komenquote:
Dit vind ik echt een leuke foto!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:32 schreef Pulver het volgende:
deze is dan speciaal voor Ireth.
En ja, is ook gewoon een spontane foto.
Maar wel een foto die meer zegt dan 1000 woorden
[ afbeelding ]
beter dan uit de kastquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
pas nou op, ik kan ook heel lullig uit de hoek komen
Aahh!!! Vind je irl toch duidelijker hoorquote:
Meisie, meisie, meisie...quote:
nou en... daar ging het niet omquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Meisie, meisie, meisie...
er is één ding wat ik nooit zal dan en dat is uit de kast komen.
Zit ik namelijk niet in
Daarom vind ik het ook een leuke foto.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een leuke foto!Heerlijk nonchalant, lekker genietend, sjekkie, hondje, water, relaxed.... Leuk!
(en ik had ook een leuke in mijn mailbox net!
)
Een boxer!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee joh, da's Suus met Instagramquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat hoor ik idd vaker! Antwoord dan altijd dat dat later nog wel bijtrek![]()
Dit ben ik trouwens op 6 jarige leeftijd.. hoezo dominante genen
[ afbeelding ]
Kan ik er bier en chips bij pakken of blijven jullie rustig?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nou en... daar ging het niet om
het is een schoothondje hoor!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Een boxer!
* Merlijn LOVES boxers......
En niemand die reageert op mijn stoere foto die Pulver plaatste.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:40 schreef Ganzz het volgende:
Leuke foto's de gezichten achter de namen hier
En count me in voor de BBQ
Dat soort poses herken ik wel.... Bovenop het hoofd van mijn zus gaan zittenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
het is een schoothondje hoor!
Hier zit ze bij moeders op schoot:
[ afbeelding ]
Ik had die link nog niet gelegdquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
En niemand die reageert op mijn stoere foto die Pulver plaatste.
Al eventjes geleden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:42 schreef Ireth het volgende:
Ik kan trouwens ook erg lief en onschuldig kijken hoor
[ afbeelding ]
Aan je buik te zien was je niet zo heul onschuldig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:42 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
En denk maar niet dat je haar daar weg krijgt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat soort poses herken ik wel.... Bovenop het hoofd van mijn zus gaan zitten
Priceless!!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
En denk maar niet dat je haar daar weg krijgt.
Dat is HAAR plek!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Aan je buik te zien was je niet zo heul onschuldig.
net eens soort Pipi langkous die een wip heeft gemaaktquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:42 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Geniale foto, die hond heeft echt schijt aan alles.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat is HAAR plek!!!
[ afbeelding ]
Mijn hemel, wat een massa hond op schoot!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat is HAAR plek!!!
[ afbeelding ]
Captain Jack Sparrow, GIMME!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef Ganzz het volgende:
Ik kan dan ook niet achterblijven, foto uit 2010
(de linker)Ik verwachte het bbq-buikje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kee, plek zat voor wat andere groente dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef Ireth het volgende:
Na laatste dan ben ik klaar.. familieportretje... mijn broertje, ik en mijn dochter...
[ afbeelding ]
( @ Vannelle: dit is dus ongeveer de helft van mijn tuin, dat gras is er inmiddels uit, hebben Rucky en JK nog nachtmerrie's van)
Wil je best helpen maar de laatste keer dat ik hem ontvoerde was ie niet echt blij. Ben iets voorzichtiger geworden......quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Captain Jack Sparrow, GIMME!
De nachtmerries ben ik wel t boven gekomen maar op een goede masage zit ik nog steeds te wachten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef Ireth het volgende:
Na laatste dan ben ik klaar.. familieportretje... mijn broertje, ik en mijn dochter...
[ afbeelding ]
( @ Vannelle: dit is dus ongeveer de helft van mijn tuin, dat gras is er inmiddels uit, hebben Rucky en JK nog nachtmerrie's van)
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:50 schreef Ganzz het volgende:
Mijn firestarter foto, heeft die zo'n indruk gemaakt dat je dat nog steeds weet\
Ja die maakte indrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Als ik er aan terug denk (aan de day-after dan) voel ik de spierpijn spontaan weer opkomenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
De nachtmerries ben ik wel t boven gekomen maar op een goede masage zit ik nog steeds te wachten.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:50 schreef Ganzz het volgende:
Mijn firestarter foto, heeft die zo'n indruk gemaakt dat je dat nog steeds weet\
Cupje A.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit er al een cup overheen!!!
Jullie mogen hem helemaal hebben dames... ik zal er niet om vechtenquote:
Normaal gesproken heb ik dat ook met mijn mannetje... behalve als Robert Pattinson voor de deur staat. Ik woon 2 minuten van het station af en binnen anderhalve minuut zet ik mijn wederhelft op de trein naar zijn moederquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:04 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb toch het allerliefste mijn vriendjuh![]()
![]()
Hahaha da's aardig!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik dat ook met mijn mannetje... behalve als Robert Pattinson voor de deur staat. Ik woon 2 minuten van het station af en binnen anderhalve minuut zet ik mijn wederhelft op de trein naar zijn moeder
nog steeds.... (ik dan)quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hahaha da's aardig!
Dolfie, vroeger vond ik hem wel sexy ja!
John de Wolf?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:05 schreef dolfina-chica het volgende:
vanaf kinds af.....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
bakje is slimmerquote:
1 troost: ik moet hem ook nog opruimen....quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:11 schreef Ehhe het volgende:
Ahhh post nou geen foto's van was. Dat herinnert mij er aan dat ik nog moet opvouwen.... Maar heb geen zin!
Mijn gedeelte van de kast is een ravage, dus dat moet ik ook éérst nog doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
1 troost: ik moet hem ook nog opruimen....
shhhhht. ik laat hem bewust dichtquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mijn gedeelte van de kast is een ravage, dus dat moet ik ook éérst nog doen
Slim genoeg om de juiste mensen in te schakelen en hulp te vragenquote:
[ Bericht 13% gewijzigd door Ireth op 05-07-2012 22:24:32 ]Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:18 schreef Ireth het volgende:
Waarom heeft Noach in hemelsnaam écht van élk dier 2 exemplaren op zijn boot meegenomen????ik zie nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
bah die stekenquote:
Ik ook hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:04 schreef Ehhe het volgende:
![]()
Hai lieverd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alleen van naam en verhalen van me.
Is namelijk iemand van Fok en ben er pas nog geweest.
Ook een manierquote:
Ik ook niet! Maar ben zo blij!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nouja, dat had ik nou noooooooit verwacht! Ahum
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nooit ben je snel en nu wel?
Edit is al gedaan.
Zien we al wat groeien? :pquote:
dies gaafquote:
Ja, maar dat is niet voor jeugdige fokkers geschiktquote:
Geen idee?? VanNelle? Yska vraagt of er iets groeit??quote:
Niet nodig, voelt al volledig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee?? VanNelle? Yska vraagt of er iets groeit??
hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:12 schreef Ireth het volgende:
Over groeien gesproken, krijg net een mop in mijn mailbox![]()
Een man heeft op zijn jongeheer de naam van zijn vriendin, Wendy, getattoeerd. Maar helaas zie je in slappe toestand alleen WY. Op een dag staat hij het toilet en kijkt stiekem over de rand naar de man die naast hem staat. Tot zijn verbazing ziet hij op de jongeheer van de andere man ook WY staan. De man zegt: "Heb je ook de naam van je vriendin op je jongeheer getattoeerd?" "Nee joh," zegt de andere man, "bij mij staat er... WELCOME TO JAMAICA, IT'S A BEAUTIFUL COUNTRY!"
Hebben we fokkers die nog niets van seks weten dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet voor jeugdige fokkers geschikt
Euh..... Wie had het over sex dan ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hebben we fokkers die nog niets van seks weten dan?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:04 schreef Ehhe het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:12 schreef Ireth het volgende:
Over groeien gesproken, krijg net een mop in mijn mailbox![]()
Een man heeft op zijn jongeheer de naam van zijn vriendin, Wendy, getattoeerd. Maar helaas zie je in slappe toestand alleen WY. Op een dag staat hij het toilet en kijkt stiekem over de rand naar de man die naast hem staat. Tot zijn verbazing ziet hij op de jongeheer van de andere man ook WY staan. De man zegt: "Heb je ook de naam van je vriendin op je jongeheer getattoeerd?" "Nee joh," zegt de andere man, "bij mij staat er... WELCOME TO JAMAICA, IT'S A BEAUTIFUL COUNTRY!"
IK!!quote:
Nou, even voor die FOK!kers:quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hebben we fokkers die nog niets van seks weten dan?
Mooi beesie!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:18 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ] Zo zag mijn kip er uit die wit met zwarte
Nee sinaasappelsap bijna over mijn toetsenbord heen... ik verslikte me met volle mond en spoog het zo richting de monitor...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben je aan het huilen of zit je te soppen?
Ja, kon haar oppakken, nagels knippen, 'kammen' (losse veertjes weghalen), we hadden er 4 (al vrij snel 3), allemaal anders, en ze liepen regelmatig los in de achtertuin samen met ons konijnquote:
Ow bah sinaasappelsap dat plakt zo!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee sinaasappelsap bijna over mijn toetsenbord heen... ik verslikte me met volle mond en spoog het zo richting de monitor...
Viel best mee hoor gisteren :pquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, even voor die FOK!kers:
Seks is vies en het stinkt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Viel best mee hoor gisteren :p
Ik las Tonijn maar die kan toch helemaal niet lopen :pquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, kon haar oppakken, nagels knippen, 'kammen' (losse veertjes weghalen), we hadden er 4 (al vrij snel 3), allemaal anders, en ze liepen regelmatig los in de achtertuin samen met ons konijn
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Viel best mee hoor gisteren :p
Ahhh zooo liefquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
Wij hadden vorig jaar kuikentjes!
Gezinsuitbreiding! (en tips gevraagd!)
Sorry!quote:
Jaaaa ik ook morgen laatste dagje!!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:28 schreef Ireth het volgende:
Mensen, ik ga mijn laatste rondje lopen, nog even op muggenjacht (heb ze nog steeds niet!) en dan via de douche mijn bed in. Morgen laatste school/werk dag en dan vakantie!!!
ligt er maar net aan wie je bovenop je hebt liggen ...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, even voor die FOK!kers:
Seks is vies en het stinkt.
je wil dus gewoon een kloon van jezelf?quote:
je kan hier verder komen jagen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:28 schreef Ireth het volgende:
Mensen, ik ga mijn laatste rondje lopen, nog even op muggenjacht (heb ze nog steeds niet!) en dan via de douche mijn bed in. Morgen laatste school/werk dag en dan vakantie!!!
Ja, en ik zal hem Johan noemenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
je wil dus gewoon een kloon van jezelf?
die is raakquote:
Het zijn de liefste beesten die je maar kan hebben.quote:
Niet overdrijven. Mijn hond is liever dan heel Fok! bij elkaar en ook liever dan alle honden en katten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het zijn de liefste beesten die je maar kan hebben.
Liever dan alle honden en katten bij elkaar!!
Jij altijd!!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef belle1608 het volgende:
@Pulver mag ik alsjeblieft die lieve smiley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |