quote:
erg fijne aankoop inderdaadquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:13 schreef On het volgende:
[..]![]()
Ik heb the Ballasted Orchestra van ze op cd, en the Tired Sounds op vinyl. Heerlijke platen hoor.
Fuck, wat een plaat is dat zeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:46 schreef fripper het volgende:
[..]
erg fijne aankoop inderdaad
Ook deze week bij de post :
[ afbeelding ]
Zeker weten, erg geode plaat.quote:
Ik heb ook mijn slag geslagen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:01 schreef Aikara het volgende:
Shit, WOW HD heeft één of andere kortingsactie:
quote:
Ik heb nog nooit invoerrechten betaald bij Wowquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:19 schreef chansadres het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ik 30tal cd's wil kopen bij WOW HD. En wat zullen dan de invoerrechten zijn
Ik ook niet, en ik heb er nu toch zo'n 150 bij Wow besteld...quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:41 schreef fripper het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit invoerrechten betaald bij Wow
Ik heb wel eens wat moeten betalen als ik een pakketje van 4 cd's ofzo voor 50-60 euro had besteld, of een dvd box van 80 euro ofzo... is in elk geval een combinatie van waarde (wat de meeste winkels ook trouw op de buitenkant vermelden) en herkomst (binnen eu volgens mij nooit een issue).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:59 schreef On het volgende:
Invoerrechten komen geloof ik alleen bij grotere pakketten. Denk hierbij aan die cosmetica en andere bijproducten. De cd's zelf komen gewoon in envelopjes die door de bus passen (soms ook luchtvracht vanuit Hong Kong, maar ook daar heb ik nooit iets extra voor hoeven te betalen).
Kan bij sommige wel, maar lang niet iedereen werkt er aan mee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:18 schreef emokid het volgende:
Kun je niet op enkele websites je bestellig als 'gift' laten opsturen om invoerrechten te voorkomen? Of is dit achterhaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |