SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
duurde wat lang, dus was even brutaal om deze te openen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
saninl zal al wel aan het hobbelen zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:13 schreef MaleDuck het volgende:
duurde wat lang, dus was even brutaal om deze te openen![]()
Zal ik er gelijk maar een lachertje ingooien?
Omg.Nouja, ik hoef er niet mee naar de disco he. Texel daarentegen...
![]()
Hardloper.
IG @webkim![]()
Hahaha ja stel je voor dat we 5 minuten zonder topic zitten, dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:13 schreef MaleDuck het volgende:
duurde wat lang, dus was even brutaal om deze te openen
Ik ben van plan internetloos op vakantie te gaan. Hoeveel topics zou ik missen in 2 weken?![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:14 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Een stuk of 30-40 gok ik, ik ga ook een weekje internetloos op vakantie hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:15 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Hahaha ja stel je voor dat we 5 minuten zonder topic zitten, dat kan natuurlijk niet
Ik ben van plan internetloos op vakantie te gaan. Hoeveel topics zou ik missen in 2 weken?
Ja, vind het altijd wel zo netjes om binnen een paar minuten een topic te openen, maar ja, ben ook SC's gewend
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wellicht ben je trendsetter en koopt nu iedereen Vibram'squote:Op donderdag 5 juli 2012 14:14 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik zag iemand ze dragen in de sportschoolquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:17 schreef Webkim het volgende:
Ja nou echt, daar kan je toch niet bij daglicht op lopen...
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik vind ze wel schattigquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:14 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik begon al in paniek te rakenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:15 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Hahaha ja stel je voor dat we 5 minuten zonder topic zitten, dat kan natuurlijk niet
Ik ben van plan internetloos op vakantie te gaan. Hoeveel topics zou ik missen in 2 weken?![]()
.
Ik heb nog steeds geen internet trouwens. Oude provider inmiddels opgezegd. Wilden we al een tijdje, maar we zouden gebeld worden door de monteur: die heeft maandag één keer gebeld en vervolgens niet weer gebeld (en terugbellen kan niet, want afgeschermd nr). Dus ik vind het wel mooi geweest. Hebben vanaf 14 juli thuis weer internet, maar gelukkig ben ik vanaf zondag in Amersfoort, dus hoef ik niet zo lang te wachten voor ik weer kan internetten. Mobiel internet gaat ook hard zo (zit al op 20% van m'n maandtegoed nu)
Niet meer actief op Fok!![]()
Echt afzichtelijk, hahaha. Ik zou iig een leuk kleurtje kiezen. Roze of flitsend blauw. Hoewel je dan wel weer meer opvaltquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:14 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
. Naja, je maakt iig duidelijk dat je het hardlopen zo serieus neemt dat je voor lul wilt lopen
.
Ik hoor ook steeds meer mensen bij de loopgroep over deze schoenen praten. Een kwestie van tijd voordat de eerste ermee loopt, denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:14 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ikzelf begin er (nog) niet aan.![]()
Heb je er ook een met vliezen tussen je tenen zodat je harder zwemt ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:14 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik heb/zit er nog steeds aan te twijfelen. Kan me niet zoveel schelen hoe ik er tijdens het hardlopen bij loop.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik hoor ook steeds meer mensen bij de loopgroep over deze schoenen praten. Een kwestie van tijd voordat de eerste ermee loopt, denk ik.
Ikzelf begin er (nog) niet aan.![]()
Pfff ik loop op Birkenstocks. Heb je die weleens goed bekekenDaar zijn die vibrams nog mooi bij hahaha
![]()
![]()
Je spreekt voor jezelf hoop ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:49 schreef Rammelaartje het volgende:
Pfff ik loop op Birkenstocks. Heb je die weleens goed bekekenDaar zijn die vibrams nog mooi bij hahaha
![]()
![]()
Heb je nergens wifiquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik begon al in paniek te raken![]()
.
Ik heb nog steeds geen internet trouwens. Oude provider inmiddels opgezegd. Wilden we al een tijdje, maar we zouden gebeld worden door de monteur: die heeft maandag één keer gebeld en vervolgens niet weer gebeld (en terugbellen kan niet, want afgeschermd nr). Dus ik vind het wel mooi geweest. Hebben vanaf 14 juli thuis weer internet, maar gelukkig ben ik vanaf zondag in Amersfoort, dus hoef ik niet zo lang te wachten voor ik weer kan internetten. Mobiel internet gaat ook hard zo (zit al op 20% van m'n maandtegoed nu)
?
Ik verbruik maar gemiddeld 260 mb per maand en doe bijna alles met m'n telefoon. Wifi
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Brrrrrenstocksquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:49 schreef Rammelaartje het volgende:
![]()
Nou, je gaat me toch niet zeggen dat je Birkenstocks mooi vindt hequote:Ik heb ook Uggs trouwens hahaa. I
lelijke schoenen
![]()
![]()
Ze maken dus echt geen roze schoenen in mijn maat; ik krijg er nog net geen peddels bij. En deze vallen idd zo al zo op. Wilde ze echt graag mee op vakantie, dus snel bestellen ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt afzichtelijk, hahaha. Ik zou iig een leuk kleurtje kiezen. Roze of flitsend blauw. Hoewel je dan wel weer meer opvalt. Naja, je maakt iig duidelijk dat je het hardlopen zo serieus neemt dat je voor lul wilt lopen
.
Hardloper.
IG @webkim![]()
dinsdag proeftraining loopgroep...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik vraag m'n collega nu even om de code zodat ik op het werk iig op wifi kan. In de trein is er ook vaak wifi, dus dat ga ik ook wat vaker gebruikenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je nergens wifi?
Ik verbruik maar gemiddeld 260 mb per maand en doe bijna alles met m'n telefoon. Wifi.
Ben benieuwd hoe ze bevallenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:51 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ze maken dus echt geen roze schoenen in mijn maat; ik krijg er nog net geen peddels bij. En deze vallen idd zo al zo op. Wilde ze echt graag mee op vakantie, dus snel bestellen ook.. Ik gil altijd heel hard dat ik bepaalde dingen niet wil, maar goed, sommigen hier weten hoe ik kan omslaan
.
Ik denk toch wel dat de reden is dat er nog niemand bij ons ermee loopt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:48 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik heb/zit er nog steeds aan te twijfelen. Kan me niet zoveel schelen hoe ik er tijdens het hardlopen bij loop.
Ikzelf wil toch wel eerst de koudere maanden meemaken, loop ik dan nog steeds, dan geloof ik wel dat dit geen bevlieging is voor mij.
Dan pas ga ik dingen proberen, duurdere gadgets (horloge) kopen![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:51 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ze maken dus echt geen roze schoenen in mijn maat; ik krijg er nog net geen peddels bij. En deze vallen idd zo al zo op. Wilde ze echt graag mee op vakantie, dus snel bestellen ook.![]()
![]()
![]()
Dus als ze je afschieten blijf je staan?![]()
![]()
Slim. Ik vraag mij ook wel af hoe druk dit topic is in de wintermaanden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat de reden is dat er nog niemand bij ons ermee loopt.
Ikzelf wil toch wel eerst de koudere maanden meemaken, loop ik dan nog steeds, dan geloof ik wel dat dit geen bevlieging is voor mij.
Dan pas ga ik dingen proberen, duurdere gadgets (horloge) kopen![]()
Ik ga nu naar stad
Wens me geluk voor de schoenen, ik ben benieuwd
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
een stuk rustigerquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:55 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Slim. Ik vraag mij ook wel af hoe druk dit topic is in de wintermaanden.
Ik vermoed dat vooral veel vrouwelijke posters zullen afhaken omdat ze het minder fijn vinden in het donker te lopen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Die Vibrams, daar ga ik dus wel voor sparen hoor. Eerst op lopen en dan op rennen. Ik red de 5km al, en met die Vibrams begin ik mooi overnieuw (richting de 5km).![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:55 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Slim. Ik vraag mij ook wel af hoe druk dit topic is in de wintermaanden.![]()
![]()
Ik ook!![]()
Toevallig ook UPC?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik begon al in paniek te raken![]()
.
Ik ben in oorlog met UPC en ik ben zelfs al 10 jaar klant
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
UPCquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Toevallig ook UPC?Ik ben in oorlog met UPC en ik ben zelfs al 10 jaar klant
Wat een stel * maakt grof gebaar *
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
een stuk rustiger
Ik vermoed dat vooral veel vrouwelijke posters zullen afhaken omdat ze het minder fijn vinden in het donker te lopen...Zelf loop ik ook om 0400 s' nachts bij -10 in m'n zwembroek en t-shirt, dat was koud.quote:![]()
![]()
Dan moet mijn vriend inderdaad maar vaker meelopenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
een stuk rustiger
Ik vermoed dat vooral veel vrouwelijke posters zullen afhaken omdat ze het minder fijn vinden in het donker te lopen...![]()
![]()
Ik in ieder geval nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
een stuk rustiger
Ik vermoed dat vooral veel vrouwelijke posters zullen afhaken omdat ze het minder fijn vinden in het donker te lopen...Heerlijk, donker & kou
Zolang je op wegen blijft die goed verlicht zijn dan
![]()
![]()
Ahhh, zat al te denken aan het Seinpostduin vanaf de Gevers Deynootweg...hellingproeg met autorijden was altijd een feestquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, Cremerweg(zijweg van Nieuwe Parklaan).
![]()
![]()
Ho ho!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
een stuk rustiger
Ik vermoed dat vooral veel vrouwelijke posters zullen afhaken omdat ze het minder fijn vinden in het donker te lopen...Ik heb afgelopen winter gewoon gelopen om 6uur 's ochtends bij -13C hoor!
![]()
En je dan helemaal het leplazerus schrikken van een peptalkquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik in ieder geval nietHeerlijk, donker & kou
Zolang je op wegen blijft die goed verlicht zijn dan
![]()
![]()
![]()
Ik ook. Door de sneeuwquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ho ho!Ik heb afgelopen winter gewoon gelopen om 6uur 's ochtends bij -13C hoor!
![]()
![]()
Op een of andere manier klinkt die temperatuur nu heel aantrekkelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
![]()
Precies! Hoewel ze hier niets aan de trottoirs doen mbt gladheid dus liep vooral op de fietspaden...daar ging het wel. Sneeuw maakt me niets uit maar gladheid :quote:![]()
![]()
Nee Tele2, maar de monteur moet van KPN komenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Toevallig ook UPC?Ik ben in oorlog met UPC en ik ben zelfs al 10 jaar klant
. Handigggg, ADSL!
.
^^. Ik vond het lopen bij die temperatuur niet lastig, uit bed komen welquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
. Maar als ik weer mag lopen blijf ik gewoon na het werk lopen, werkt voor mij toch het beste
.
Check, ik heb twee jaar geleden een halve marathon met vorst gelopen. Ik kwam als een ijspegel over de finishquote:![]()
![]()
De Elfstedentocht is voor mietjes... Daar worden alleen je tenen ijspegeltjes...quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:31 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Check, ik heb twee jaar geleden een halve marathon met vorst gelopen. Ik kwam als een ijspegel over de finishZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Was overigens door de polder bij nisse, 21 kilometer door de polderquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De Elfstedentocht is voor mietjes... Daar worden alleen je tenen ijspegeltjes...![]()
![]()
Polders rond Nisse. Dat is wel een geweldig mooie route in de lente, als alles daar in bloei staat. In de winter lijkt het me niet zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Was overigens door de polder bij nisse, 21 kilometer door de polderZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Valt wel mee... Heup voelt een beetje beurs en lopen gaat nog niet zo soepel als anders. Had erger gekund!quote:
En dit is leuk:
F means you're fucked![]()
The fuck am I watchingquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Valt wel mee... Heup voelt een beetje beurs en lopen gaat nog niet zo soepel als anders. Had erger gekund!
En dit is leuk:![]()
![]()
pffffffffff grrrrrrrrrrrrrrrr!!!!
-13 klinkt nu zo goed!
alleen smorgens krabben gladde wegen hoge stookkosten en zo snel donker is een nadeel.
ik loop mijn snelste runs in de kou!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Stuur ook eens hier heen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
De lucht wordt goed grijs boven leeuwarden![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee eerst moet de koude op de warme lucht botsen.
Indeed. Eigenlijk moest dit rond 21:30 komen. Dan kon ik weer wat mooie plaatjes schietenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
De lucht wordt goed grijs boven leeuwarden![]()
Maar ja
Ik denk dat dit de stilte voor de storm is want zometeen ehquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Indeed. Eigenlijk moest dit rond 21:30 komen. Dan kon ik weer wat mooie plaatjes schieten![]()
Maar ja![]()
Hammer time![]()
Zo meteen werk ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de stilte voor de storm is want zometeen eh![]()
Hammer time
En zo meteen is het nog te licht voor mooie foto's
veel, niet allequote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
ik liep om 12 uur 's nachts met -15 op een verlaten hei
lekker rustig kan ik je vertellen ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik vind het nooit zo prettig om in het donker te lopen hoorMaar waar ik nu loop is het ook niet zo goed verlicht of bewoond
Zit af en toe op google maps een beetje te kijken wat mijn nieuwe looproute kan worden straks. Over een maandje ofzo ga ik verhuizen naar Amsterdam Oost, iemand toevallig ervaring met hardlopen in die omgeving?![]()
![]()
Ok...ok... !quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:15 schreef Jumparound het volgende:
[..]
veel, niet alle
ik liep om 12 uur 's nachts met -15 op een verlaten hei
lekker rustig kan ik je vertellen ;-)
Iets wat ik als vrouw alleen niet ga doen... eigenlijk best wel treurig.
![]()
![]()
Hee jump, vanwaar dat comment eigenlijk op mijn training van gisteren? Was gewoon een groepstraining met lichte fartlek...F means you're fucked![]()
Deze is het geworden
bij Run2day, geweldige service en ik heb zo iets van 10 schoenen gepast en gelopen enzo4 filmpjes
blijkt dat ik qua enkel wel recht loop, maar mijn voeten als charlie chaplin over het terrein gaan
meteen bij de AH van die sportdrank gehaald, vanavond maar eens gaan uitproberen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Deze is het geworden
[ afbeelding ]
bij Run2day, geweldige service en ik heb zo iets van 10 schoenen gepast en gelopen enzo4 filmpjes
blijkt dat ik qua enkel wel recht loop, maar mijn voeten als charlie chaplin over het terrein gaan
meteen bij de AH van die sportdrank gehaald, vanavond maar eens gaan uitproberenVeel plezier vanavond, net een echte hardloper nu
![]()
![]()
In die omgeving lopen mensen toch alleen hard als ze zonder te betalen een winkel verlaten met spullen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:17 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind het nooit zo prettig om in het donker te lopen hoorMaar waar ik nu loop is het ook niet zo goed verlicht of bewoond
Zit af en toe op google maps een beetje te kijken wat mijn nieuwe looproute kan worden straks. Over een maandje ofzo ga ik verhuizen naar Amsterdam Oost, iemand toevallig ervaring met hardlopen in die omgeving?![]()
![]()
Mizuno's... nice!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Deze is het geworden
[ afbeelding ]
meteen bij de AH van die sportdrank gehaald, vanavond maar eens gaan uitproberen![]()
![]()
Echte bazen lopen op mizuno'squote:Op donderdag 5 juli 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Deze is het geworden
[ afbeelding ]
meteen bij de AH van die sportdrank gehaald, vanavond maar eens gaan uitproberen![]()
![]()
Hahaha het is wel de omgeving waar ik het mee zal moeten doen hequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:21 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
In die omgeving lopen mensen toch alleen hard als ze zonder te betalen een winkel verlaten met spullen?
Zat zelf te denken aan de Zeeburgerdijk ofzo.![]()
Bijna echt nuquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Deze is het geworden
[ afbeelding ]
meteen bij de AH van die sportdrank gehaald, vanavond maar eens gaan uitproberenWelkom bij de club
![]()
![]()
![]()
![]()
Enne wel Endomondo gebruiken he![]()
![]()
Tja, ik ken al die merken niet, dus het boeide mij weinigwilde er gewoon een die goed zat
Gefeliciteerd met je aankoopquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Deze is het geworden
[ afbeelding ]
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Deze is het geworden
[ afbeelding ]
meteen bij de AH van die sportdrank gehaald, vanavond maar eens gaan uitproberen
ik keek alleen naar afstand / tijdquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:20 schreef YUR het volgende:
Hee jump, vanwaar dat comment eigenlijk op mijn training van gisteren? Was gewoon een groepstraining met lichte fartlek...
Had niet naar de run zelf gekeken
Ecosia
Ik zal nu even dat endomondo installerenniet lachen dan om mijn kleine afstand waarschijnlijk
nog kledingtips bij deze schoenen?
Nee man, Garmin!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bijna echt nuWelkom bij de club
![]()
![]()
![]()
![]()
Enne wel Endomondo gebruiken he
En wat bedoel je met Charlie Chaplin? Platvoeten? Zijn het neutrale schoenen?Niet meer actief op Fok!![]()
OKquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:23 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik keek alleen naar afstand / tijd
Had niet naar de run zelf gekeken
Wat ik meet is namelijk inclusief oefeningen, ff stoppen bij waterpompen enzo....dus de totale tijd is waardeloosF means you're fucked![]()
nee, ik liep nogal naar buitenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee man, Garmin!
En wat bedoel je met Charlie Chaplin? Platvoeten? Zijn het neutrale schoenen?
zo begint iedereen hier, met kleine afstandenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zal nu even dat endomondo installerenniet lachen dan om mijn kleine afstand waarschijnlijk
Ecosia
Zit te twijfelen of ik dadelijk weg zal gaan of pas om 17 uur. Bang dat de bliksem inslaat als ik later ga en ik dus niet meer thuiskom. Anderzijds zit ik nu zo lekker te werken en wil ik morgen wel een halfuurtje eerder weg(nog ff sporten dan en dan ben ik niet zo laat thuis).
dat zie ik nu ja, zag ik gister nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:24 schreef YUR het volgende:
[..]
OK
Wat ik meet is namelijk inclusief oefeningen, ff stoppen bij waterpompen enzo....dus de totale tijd is waardeloos
Ecosia
Komt goed uit. Wij lopen allemaal buitenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, ik liep nogal naar buitenF means you're fucked![]()
Ziet er niet vreemd uit, vind ze zelfs mooi....quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:14 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Komt goed uit. Wij lopen allemaal buitenhij riep nog: Waar ga je heen met die schoenen!
En jij sprinten natuurlijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]hij riep nog: Waar ga je heen met die schoenen!
Kledingtips? De kleur van kleding is van secundair belang.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
nog kledingtips bij deze schoenen?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Kledingtips? De kleur van kleding is van secundair belang.moet toch ook mooi staan?
-O_quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Komt goed uit. Wij lopen allemaal buiten
Edit![]()
Iedereen hier is met 1' lopen begonnen hoor!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
Iets functioneels is aan te raden...hoeft echt niet duur te zijn.![]()
+1 Yurquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Komt goed uit. Wij lopen allemaal buiten![]()
![]()
quote:
Ecosia
als je iemand in een FC Basel shirt (lijkt op barca shirt) ziet lopen in/rond Nijmegen ben ik het
Een goed begin... die zijn meestal ook functioneel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:27 schreef AldoTheApache het volgende:
als je iemand in een FC Basel shirt (lijkt op barca shirt) ziet lopen in/rond Nijmegen ben ik het![]()
![]()
Ik ook!!quote:
Ook al zal ik ze toch wel laten aanmeten wanneer ik nieuwe schoenen koop, dus wss worden het geen roze![]()
![]()
![]()
quote:
Ecosia
Ik was in de Asics winkel en zag mijn schoenen in hetzwart
, met alles combineerbaar!
Maar ik vond het overdreven/te duur om nu al een 2e paar te kopen terwijl de mijne pas 4 maanden oud zijn
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
suiker!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
hele koelkast mee volgeflikkerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:
Ecosia
Dat moet eigenlijk wel he.....quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik ook!!
Ook al zal ik ze toch wel laten aanmeten wanneer ik nieuwe schoenen koop, dus wss worden het geen roze![]()
Maar ik heb al een paar mooie op Zalando gezien![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
suiker!jij mag geen suiker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
hele koelkast mee volgeflikkerd![]()
![]()
jawel, ik heb alleen "iets" tegen suiker ;-)quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
hele koelkast mee volgeflikkerd![]()
Ga je alleen al stuiteren van de kleurstoffen...zou zeggen als je toch wil: koop zo'n pot die je zelf aanlengt met water. Vast ook nog goedkoper.![]()
![]()
Ik heb nu blauwequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk wel he.....
Maar ik heb al een paar mooie op Zalando gezien![]()
Maar dat maak ik dan weer goed met een roze shirt![]()
![]()
Maar nu heb ik alles laten meten, dit dat. Stel ik wil over een jaar een extra paar (goedkoper paar) kan je die dan wel online bestellen en waar moet je dan op letten?
Suiker is niet echt goed ivm blessuresquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]whey staat bij mij niet in de koelkast, die staat op een schapje naast de creatineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
online is niet aan te radenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar nu heb ik alles laten meten, dit dat. Stel ik wil over een jaar een extra paar (goedkoper paar) kan je die dan wel online bestellen en waar moet je dan op letten?
je kunt wel kiezen voor een goedkopere schoen.. maar je voeten en knieen zijn het belangrijkste met hardlopen, daar wil je niet op besparen
Ecosia
Waarom denk je dat je je net schoenen aan hebt laten meten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
en waar haal jij die wijsheid vandaan? Ik heb bij elke wedstrijd 2 van die dingen achter de goal en gaan er altijd doorheenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Suiker is niet echt goed ivm blessures
Maar dat is toch helemaal niet nodig/nuttig als je net pas begint?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:31 schreef Liesje68 het volgende:
[..]![]()
Ga je alleen al stuiteren van de kleurstoffen...zou zeggen als je toch wil: koop zo'n pot die je zelf aanlengt met water. Vast ook nog goedkoper.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet nodig/nuttig als je net pas begint?
Niks is nodig als je net begint, behalve een paar schoenen en eventueel een functioneel shirtjequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet nodig/nuttig als je net pas begint?Maar toch zit men hier massaal aan de Garmins, whey en sportdrank, gewoon omdat het kan
![]()
![]()
fixedquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja!
Ik wil nieuwe roze schoenen schoenen en als het paar dat mij het beste zit toevallig roze is, is dat mooi meegenomen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en waar haal jij die wijsheid vandaan? Ik heb bij elke wedstrijd 2 van die dingen achter de goal en gaan er altijd doorheenNiet zo haten op Mattie. Hij heeft gewoon een punt. Iemand poste hier een compleet onderzoek naar het verband tussen suiker en blessures.
![]()
Nodig smodig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet nodig/nuttig als je net pas begint?![]()
Wat is nodig?![]()
![]()
Loop jij ook in Nijmegen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niks is nodig als je net begint, behalve een paar schoenen en eventueel een functioneel shirtjeMaar toch zit men hier massaal aan de Garmins, whey en sportdrank, gewoon omdat het kan
in het kort, suiker is slecht, oke?
Ook nuttig je er de hele dag veels te veel van. Je denkt dat je het nodig hebt om te presteren terwijl het niets anders doet dan je lichaam uitputten...
wil je meer lezen over suiker, lees deze pdf's maar door
https://docs.google.com/f(...)ZFFJVEp0dTZrLWs/editInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Zullen we een bank beroven?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat sowieso, alleen waar halen we het geld vandaan![]()
![]()
+1 !quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niks is nodig als je net begint, behalve een paar schoenen en eventueel een functioneel shirtjeMaar toch zit men hier massaal aan de Garmins, whey en sportdrank, gewoon omdat het kan
iemand moet toch de economie draaiende houden?![]()
![]()
Oh dat moet ik ook even teruglezen dan!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Niet zo haten op Mattie. Hij heeft gewoon een punt. Iemand poste hier een compleet onderzoek naar het verband tussen suiker en blessures.
En blijf van mattie af.
Ja, en? Je kunt wel 5 flesjes drinken als je wilt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en waar haal jij die wijsheid vandaan? Ik heb bij elke wedstrijd 2 van die dingen achter de goal en gaan er altijd doorheen
Kleine quote van iemand die hier laatst een 15 pagina's tellend verslag heeft neergezet over suikers en sport:
Alle suiker wordt in een te grote hoeveelheid heel snel aangeboden aan de spiercel. Dit gaat niet goed, omdat er te weinig zuurstof in de cel aanwezig is om zo’n grote hoeveelheid suiker van de taart, die zo snel aangeleverd wordt te kunnen verwerken. De suiker wordt nu in de cel omgezet tot melkzuur en de deur uitgegooid in het bindweefsel van de spier. Het bindweefsel van de spier raakt langzamerhand steeds meer verzuurd als suiker gebruikt wordt. De benen worden zwaar, de spieren zijn stijf en pijnlijk. De voedingsbodem voor het ontstaan van blessures is geboren. Het bindweefsel van de spier is verzuurd voordat nog maar één meter gelopen is.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:36 schreef Jumparound het volgende:
in het kort, suiker is slecht, oke?
Ook nuttig je er de hele dag veels te veel van. Je denkt dat je het nodig hebt om te presteren terwijl het niets anders doet dan je lichaam uitputten...
wil je meer lezen over suiker, lees deze pdf's maar door
https://docs.google.com/f(...)ZFFJVEp0dTZrLWs/edit![]()
![]()
Daar trainen we voor tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geld jatten en heel hard wegrennen![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja, en? Je kunt wel 5 flesjes drinken als je wilt.
Kleine quote van iemand die hier laatst een 15 pagina's tellend verslag heeft neergezet over suikers en sport:
Alle suiker wordt in een te grote hoeveelheid heel snel aangeboden aan de spiercel. Dit gaat niet goed, omdat er te weinig zuurstof in de cel aanwezig is om zo’n grote hoeveelheid suiker van de taart, die zo snel aangeleverd wordt te kunnen verwerken. De suiker wordt nu in de cel omgezet tot melkzuur en de deur uitgegooid in het bindweefsel van de spier. Het bindweefsel van de spier raakt langzamerhand steeds meer verzuurd als suiker gebruikt wordt. De benen worden zwaar, de spieren zijn stijf en pijnlijk. De voedingsbodem voor het ontstaan van blessures is geboren. Het bindweefsel van de spier is verzuurd voordat nog maar één meter gelopen is.misschien heb je gelijk
Thanks verstandige mede-runners
En jump voor de link
maar, doe wat je niet laten kan... Opbouwen met hardlopen is al lastig genoeg en om dan ook in het begin alle shit eromheen te lezen...quote:
Geniet er eerst maar van! Als het leuk blijft kan je er altijd nog wat meer over leren
Ecosia
Flevopark kun je dan ook mooi meepakkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:22 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hahaha het is wel de omgeving waar ik het mee zal moeten doen he
Zat zelf te denken aan de Zeeburgerdijk ofzo.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je hebt gelijkbedankt loper met veel meer ervaring, zo leer ik ook nog eens wat
![]()
![]()
kortom: je kunt beter water drinken.quote:Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Is zoiets veilig eigenlijk?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:39 schreef Shravani het volgende:
[..]
Flevopark kun je dan ook mooi meepakken
Straks in de donkere maanden, als vrouw zijnde alleen![]()
![]()
ze zijn leuk!Benieuwd naar hoe je er op looptquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Deze is het geworden
[ afbeelding ]
Bierquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
kortom: je kunt beter water drinken.![]()
Er is nog nooit iemand doodgegaan van teveel bier, wel van water
Er zijn er zat doodgegaan omdat anderen teveel bier op haddenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bier![]()
Er is nog nooit iemand doodgegaan van teveel bier, wel van waterF means you're fucked![]()
Bierquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bier![]()
Er is nog nooit iemand doodgegaan van teveel bier, wel van water![]()
![]()
Dat is iets andersquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Er zijn er zat doodgegaan omdat anderen teveel bier op hadden
Bier ... net op terras gehangen , wit bier met citroentje![]()
Heb nu alleen beetje moeite weer om te schakelen naar m'n brave huis moederlijke rol![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Er zijn er zat doodgegaan omdat anderen teveel bier op hadden![]()
terrasquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Shravani het volgende:
Heb nu alleen beetje moeite weer om te schakelen naar m'n brave huis moederlijke rol
Witbier
Citroentje
ik moet gewoon studerennet even ertussenuit om naar de stad te gaan
Van bier raak je vol dus dan moet je er echt tegen gaan zuipen wil je daar aan dood gaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bier![]()
![]()
Gaan we niet eens op in...quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bier![]()
![]()
gaat goed he, dat studeren hier op FOKquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
terras
Witbier
Citroentje
ik moet gewoon studerennet even ertussenuit om naar de stad te gaan
Ach ooit neem je de kids gewoon mee naar het terras hoor, komt allemaal goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Shravani het volgende:
Heb nu alleen beetje moeite weer om te schakelen naar m'n brave huis moederlijke rol![]()
![]()
quote:het is te warmquote:Zit nu ook in de tuin met de laptop, dus tja ...
en mamlief vol aan de zuipquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ach ooit neem je de kids gewoon mee naar het terras hoor, komt allemaal goed
Ik zat helemaal niet in die treinquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat jij met de trein naar Nijmegen ging dinsdagzat te trollen
![]()
![]()
Heb er gelukkig maar 1 maar die is helaas nog net te jong om zelf te kokenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ach ooit neem je de kids gewoon mee naar het terras hoor, komt allemaal goed![]()
![]()
wist ik welquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat helemaal niet in die treinzat te trollen
Net gelopen in de hitte! Vond het lekker! Oh boy, ik genoot van de vele achterzijde van wandelende vrouwelijk schoon.
Kom ik met eentong van achter aanlopen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
en dan even omdraaien als je ze inhaalt en knipogenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Net gelopen in de hitte! Vond het lekker! Oh boy, ik genoot van de vele achterzijde van wandelende vrouwelijk schoon.
Kom ik met eentong van achter aanlopen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:44 schreef Shravani het volgende:
[..]
Heb er gelukkig maar 1 maar die is helaas nog net te jong om zelf te kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een bakje patat met kip en appelmoes en u bent vergevenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:44 schreef Shravani het volgende:
[..]
Heb er gelukkig maar 1 maar die is helaas nog net te jong om zelf te koken![]()
![]()
heb ik nu ook vet veel zin inquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Een bakje patat met kip en appelmoes en u bent vergeven
Gehehequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan even omdraaien als je ze inhaalt en knipogen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:46 schreef Liesje68 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem wel een kop koffie nu en dan ga ik straks een maaltijd salade in elkaar roeren , komt wel goed![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat helemaal niet in die treinzat te trollen
![]()
Trapte die jongen er nog in of?
![]()
* YUR trekt zich maar eens een poosje terug uit dit topic
Ik ga mn tijd maar eens nuttig gebruiken. Tabee!
vanavondquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:48 schreef Liesje68 het volgende:
@ AldoTheApache:
wanneer ga je lopen op je Mizuno's?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:49 schreef YUR het volgende:
* YUR trekt zich maar eens een poosje terug uit dit topic
Ik ga mn tijd maar eens nuttig gebruiken. Tabee!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Oh dat heb ik gemist, welk topic/ welke user was dat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja, en? Je kunt wel 5 flesjes drinken als je wilt.
Kleine quote van iemand die hier laatst een 15 pagina's tellend verslag heeft neergezet over suikers![]()
https://docs.google.com/f(...)p0dTZrLWs/edit?pli=1quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist, welk topic/ welke user was dat?
Dit dus. Misschien maar in de OP er bij ?![]()
Vanavond -hopelijk- een nieuw bankpasjeIk hoop het heel heel erg want ik heb geen smoesjes meer om niet mee te lunchen
(zit op een andere vestiging van mijn werk en dan ga je niet zo snel bietsen
)
Is er al een AldoTheApache-fanclub? Ik ben echt verzot op AL zijn posts
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bier met een citroentje??!? Je bent toch geen wij... o ja. wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Shravani het volgende:
Heb nu alleen beetje moeite weer om te schakelen naar m'n brave huis moederlijke rolZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Waarom smoesjes? Als je gewoon zegt wat er aan de hand is, zou ik dat ook wel snappen, ook al was het een collega van een andere vestiging...quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:01 schreef Maraca het volgende:
Vanavond -hopelijk- een nieuw bankpasjeIk hoop het heel heel erg want ik heb geen smoesjes meer om niet mee te lunchen
(zit op een andere vestiging van mijn werk en dan ga je niet zo snel bietsen
)
Weet zeker dat ik wel iemand had gevonden, maar wil dan ook voor die persoon de lunch weer betalen, maar ik kom hier nooitquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waarom smoesjes? Als je gewoon zegt wat er aan de hand is, zou ik dat ook wel snappen, ook al was het een collega van een andere vestiging...Dus dan doe ik dat liever niet ..
Bij wit bier is het geoorloofdquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Bier met een citroentje??!? Je bent toch geen wij... o ja. wel.
(vind ik :$)![]()
Ik haat dieven!Als ik er één tegenkom die spullen van mij aan het jatten is, sla ik hem het ziekenhuis in.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zijn er ook mensen die dieven als uitermate tof kwalificeren?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik haat dieven!Als ik er één tegenkom die spullen van mij aan het jatten is, sla ik hem het ziekenhuis in.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:04 schreef mosselmossel het volgende:
Is er al een AldoTheApache-fanclub? Ik ben echt verzot op AL zijn posts
Voor de liefhebbers van lezen:
Stephen King - De Marathon
geweldig boekWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee dan What I talk about when I talk about running van Murakamiquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
geweldig boek.
http://www.bravissimo.com(...)ow=16&sort=1&level=1
Dit badpak wil ik.
Eerst eens kijken of mijn oude nog meekan (hoop het wel, maar vrees het niet, want te groot). Wil namelijk wel dit weekend zwemmen dus anders haal ik wel één bij Perrysport, al zit die vast niet zo goed.
Stephen King Sowiesoquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
geweldig boek![]()
![]()
Het is dat ik geen zwempakken draag maar anders zou het deze worden:quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:28 schreef Viking84 het volgende:
http://www.bravissimo.com(...)ow=16&sort=1&level=1
Dit badpak wil ik.
Eerst eens kijken of mijn oude nog meekan (hoop het wel, maar vrees het niet, want te groot). Wil namelijk wel dit weekend zwemmen dus anders haal ik wel één bij Perrysport, al zit die vast niet zo goed.
http://topvintage.nl/nl/v(...)-kersjes-zwart-retro
Maar ik neem aan dat jij iets meer functioneel zoekt![]()
![]()
Ik zag vandaag een gast op het station, helemaal in jaren 50 kledij; zomers; inclusief hoedje. Wel stoer...quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zwempakken draag maar anders zou het deze worden:
Maar ik neem aan dat jij iets meer functioneel zoekt![]()
Ik heb al mijn hardloopkleren aan, inclusief schoeisel
kan niet wachten op mijn eerste meters
Nice! Wat ga je lopen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:38 schreef AldoTheApache het volgende:
kan niet wachten op mijn eerste meters![]()
Fok! afsluiten en gaan dan!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:38 schreef AldoTheApache het volgende:
kan niet wachten op mijn eerste meters![]()
Heerlijk tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een gast op het station, helemaal in jaren 50 kledij; zomers; inclusief hoedje. Wel stoer...![]()
![]()
nee, want ik ga eerst eten, dan nog een uurtje leren en dan pasquote:
Ben blij dat ik vanochtend gelopen heb zeg.. tis nog net niet mistig, zo vochtig is het in de lucht.![]()
Mijn schema voor vanavond: Fysio > Eten > Hardlopen.. 't wordt een latertje maar das niet erg; ben morgen vrij![]()
![]()
Ik hoop dat ik straks kan lopen. Volgens buienradar komt er nog wel wat ellende aan voor het midden van het land. Mja, heb al wel om 5 uur gegeten zodat het ook wat eerder gezakt is. Aangezien ik op hartslag loop heeft het niet zoveel nut om nu in de warmte te gaan lopen....En anders maar morgenochtend. Hoef pas om tien uur bij personeelsdag te zijn.
heb ik al verteld dat ik daarna vakantie heb tot 27 augustus![]()
![]()
Dit ^^quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dit ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ben jij geduldig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, want ik ga eerst eten, dan nog een uurtje leren en dan pas
Als ik omgekleed ben wil ik ook meteen gaan.![]()
ja en dat hoef je niet nog een keer te zeggenquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:44 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik hoop dat ik straks kan lopen. Volgens buienradar komt er nog wel wat ellende aan voor het midden van het land. Mja, heb al wel om 5 uur gegeten zodat het ook wat eerder gezakt is. Aangezien ik op hartslag loop heeft het niet zoveel nut om nu in de warmte te gaan lopen....En anders maar morgenochtend. Hoef pas om tien uur bij personeelsdag te zijn.
heb ik al verteld dat ik daarna vakantie heb tot 27 augustus![]()
Die warmte is echt een nadeel als je op hartslag loopt. Gelukkig begin ik ws in de herfst/winter pas weer
Heerlijk een pastamaaltijd aan het etenZo even uitbuiken, en dan knallen
beginners knallen nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Heerlijk een pastamaaltijd aan het etenZo even uitbuiken, en dan knallen
die laten hun benen rustig wennen aan de belasting
.
Oeps, sorry...
Inderdaad vergeten een nieuwe te openen..
Wel de duurloop gelopen, en het was eeerg warm in Eindhoven
![]()
dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
beginners knallen nietdie laten hun benen rustig wennen aan de belasting
.
Die opmerking wou ik net plaatsen Vikquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
![]()
![]()
![]()
yep maar die van mij is ook niet heul functioneel. Denk dat ik t beste gewoon voor een sportbadpak kan gaan. Hoe mn voorgevel dan zit zie je toch niet in t waterquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zwempakken draag maar anders zou het deze worden:
Maar ik neem aan dat jij iets meer functioneel zoekt
knallen is een rekbaar begripquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
![]()
![]()
Nou, ik loop het in een rustig tempoquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:19 schreef Sarabi het volgende:
Maar als je ruim 5km gaat lopen dan ben je toch ook niet echt een beginner.
Ik loop af en toe meer dan 10, voel me nog steeds beginner. Zolang ik op beginnersschema's loop ben ik ook nog steeds een beginnerquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:19 schreef Sarabi het volgende:
Maar als je ruim 5km gaat lopen dan ben je toch ook niet echt een beginner.![]()
![]()
Jammer dat de titel kut vertaald is. "De Lange Wandeling dekt de lading beter". En verder is het een must read voor iedereen die de hongerspelen goed vind.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
geweldig boek![]()
Damn wat ben ik dan wel niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:20 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik loop af en toe meer dan 10, voel me nog steeds beginner. Zolang ik op beginnersschema's loop ben ik ook nog steeds een beginner![]()
Zolang er nog steeds zo veel is wat we kunnen verbeteren zijn we beginners, vind ikgaat niet per se om de afstanden die je maakt, vind ik, meer of je verstandig traint
ik vind iemand die met een blessure toch 10 km blijft lopen meer beginner dam iemand die 5 km loopt en een stapje durft terug te doen als dat nodig is
yep, schijnt zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Is het morgenochtend koeler trouwens?Niet meer actief op Fok!![]()
Morgen even een pittige training eruit gooien, opwarmen 10 minuten en dan 4x4 dwz 4 versnellingen van 4 minuten (hoog tempo) en tussendoor 4 minuten herstel dwz rustig jogtempo.. en dat x4
lekker zweten weer
*note to self. vermijd het bos.. enge steekvliegen!![]()
Zondag dl van 10 op de planning.
Binnenkort weer eens wat ophogen.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
I hope soquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Is het morgenochtend koeler trouwens?
en afstand wil inderdaad niet alles zeggen.
eens kijken of ik morgen de 2 km haal![]()
![]()
gisteren en morgen weer als mijn spierpijn te harden is. Zondag zwemmenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:28 schreef DarkElf het volgende:
Vik al gezwommen of naar de sportschool geweest?.
Oeh ja dat zal idd spierpijn geven in het begin maar goed dat je lekker bezig blijft iigquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gisteren en morgen weer als mijn spierpijn te harden is. Zondag zwemmen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Omfg.. Mijn bankpas was er gisteren alAlleen postbode had hem bij de buurman in de bus gegooid en die had hem perongeluk opengemaakt. Die schaamde zich zo rot dat hij persoonlijk excuses wilde maken
Alleen deed ik gisteren niet open (hoorde de bel wel, maar stond me om te kleden
)
Nu eten halen, want ik rammelDat is snelquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag trouwens al 2 afwijzingen binnen op sollicitaties van deze weekHeb jij trouwens een IT achtergrond, want ik zag toevallig een vacature voorbij komen van mijn werk waarbij je wel wordt omgeschoold, maar zeer welkom was met een IT-achtergrond. weet alleen niet of het mijn lokale kantoor betreft (Rotterdam) of hoofdkantoor (Amstelveen)
edit: lijkt op AmstelveenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Wel netjes dat ze tenminste iets laten horen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag trouwens al 2 afwijzingen binnen op sollicitaties van deze week![]()
2 uurtjes lekker in de hitte op de racefiets gezeten. Dat beviel me beter dan in die sauna hardlopen![]()
![]()
Bij fietsen voel je ook wat meer wind, dat scheelt toch wel vind ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef Drassss het volgende:
2 uurtjes lekker in de hitte op de racefiets gezeten. Dat beviel me beter dan in die sauna hardlopen![]()
![]()
IT achtergrond, maar ik zoek met name in de richting van webmanagement en/of online projectmanagement.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is snelHeb jij trouwens een IT achtergrond, want ik zag toevallig een vacature voorbij komen van mijn werk waarbij je wel wordt omgeschoold, maar zeer welkom was met een IT-achtergrond. weet alleen niet of het mijn lokale kantoor betreft (Rotterdam) of hoofdkantoor (Amstelveen)
edit: lijkt op Amstelveen![]()
Nou, ik ga maar richting training. Hier is het helaas nog lekker benauwd
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Jep rijwind was lekkerquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij fietsen voel je ook wat meer wind, dat scheelt toch wel vind ik![]()
![]()
Ah, nee.. dan weet ik niksquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
IT achtergrond, maar ik zoek met name in de richting van webmanagement en/of online projectmanagement.Heb wel een klant in Rotterdam die mensen zoekt, maar dat is ook niet in die richting
Hier begint het weer te onweren en regenen. Gaat een uurtje duren. Daarna nog even een half uurtje hollen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
volgens buienradar blijft het droog, maar het ziet er hier toch aardig donker uit
en ik wil lopen
over een half jaar zal ik wel minder kieskeurig zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, nee.. dan weet ik niksHeb wel een klant in Rotterdam die mensen zoekt, maar dat is ook niet in die richting
![]()
![]()
Je zal niet smelten hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
volgens buienradar blijft het droog, maar het ziet er hier toch aardig donker uit
en ik wil lopen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nee, in een hoosbui loop ik ook nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Drassss het volgende:
Echt in stortregen gaan lopen is natuurlijk nergens goed voormaar een beetje regen kan geen kwaad
jij woont in de sahara?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef Shravani het volgende:
Breng maar hierheen die stortregen, zal met alle plezier buiten rondjes gaan rennen
Niet teruggelezen, gaat veel te snel
Morgen lopen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Beetje regen is zelfs lekkerquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, in een hoosbui loop ik ook nietmaar een beetje regen kan geen kwaad
![]()
![]()
hoelaat ga je morgen lopen dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben bang dat ik daar morgen achter ga komen.
Nee dat niet, maar ze lopen me hier al sinds gister lekker te maken met regen, maar hier nog geen druppel gevallen.quote:![]()
Bofkont!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben bang dat ik daar morgen achter ga komen.![]()
Zo vroeg mogelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoelaat ga je morgen lopen dan?![]()
poeh nog een half uur wachten
beter blijft het droog en krijg ik geen steken
Heb je nieuwe schoenen kunnen kopen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:12 schreef AldoTheApache het volgende:
poeh nog een half uur wachten
beter blijft het droog en krijg ik geen steken![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je nieuwe schoenen kunnen kopen?check maar een paar pagina's terug
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Deze is het geworden
[ afbeelding ]
meteen bij de AH van die sportdrank gehaald, vanavond maar eens gaan uitproberenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nice! Gas op die lolly dus straks!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]check maar een paar pagina's terug
[..]![]()
quote:kwart voor 8 ga ik lopen, dan heb ik 1,5 uur gewacht met eten
gewoon lopen joh, hoosbui of nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, in een hoosbui loop ik ook nietmaar een beetje regen kan geen kwaad
alleen onweer vermijden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
jezus wat gaat de tijd snel de laatste dagen.. ik ontbijt steeds pas om 15u en avondeten rond 20/21u![]()
![]()
PM me dan maarquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
over een half jaar zal ik wel minder kieskeurig zijn![]()
Altijd handig. Waarschuwt het KNMI een keer niet, regent en onweert het harder dan in maanden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
hier is het nog steeds droogquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:32 schreef mosselmossel het volgende:
Altijd handig. Waarschuwt het KNMI een keer niet, regent en onweert het harder dan in maanden.
Net terug van de hardloopzaak. Ze keken me echt aan met zo'n blik van "je bent teruggekomen". Heb nu dus zooltjes die mijn knie iets minder gaan belasten. Heb er nog steeds niks aan voor zaterdag, maar wel handig voor herstelloopjes.
Alhoewel, met de hoeveelheid pech die ik deze week heb zal het me niks verbazen als ik morgen gewoon perfect 5km kan lopen met een bijbehorende PR. Gewoon puur omdat er een vervanger is
Het is ook nooit goed hequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:32 schreef mosselmossel het volgende:
Altijd handig. Waarschuwt het KNMI een keer niet, regent en onweert het harder dan in maanden.
Ik vind het prima hoor. Nergens voor nodig om te alarmeren, maar doe het bij andere keren dan ook niet
Aan de andere kant: ik ben nu weer aan het werk. Slecht weer betekent nieuws.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoe voelen je benen nu? Ik zou toch nog ff rustig aan doen, hoor! Dit was wel een vrij duidelijk signaal van je lichaam dat het niet goed gingquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:34 schreef Maraca het volgende:
Net terug van de hardloopzaak. Ze keken me echt aan met zo'n blik van "je bent teruggekomen". Heb nu dus zooltjes die mijn knie iets minder gaan belasten. Heb er nog steeds niks aan voor zaterdag, maar wel handig voor herstelloopjes.
Alhoewel, met de hoeveelheid pech die ik deze week heb zal het me niks verbazen als ik morgen gewoon perfect 5km kan lopen met een bijbehorende PR. Gewoon puur omdat er een vervanger is
Ik ga voorlopig niet lopen, body says noquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe voelen je benen nu? Ik zou toch nog ff rustig aan doen, hoor! Dit was wel een vrij duidelijk signaal van je lichaam dat het niet goed ging
Dilemma.. er is een dikke buienlijn onderweg hier naartoe en ik wil nog gaan lopen.
Helaas is mn avondeten nog niet erg goed gezakt![]()
![]()
Balen, maarquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig niet lopen, body says nodat je naar je lichaam luistert
mwjahquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Balen, maardat je naar je lichaam luistert
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: