Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Hahaha ja stel je voor dat we 5 minuten zonder topic zitten, dat kan natuurlijk niet
Ik ben van plan internetloos op vakantie te gaan. Hoeveel topics zou ik missen in 2 weken?
Een stuk of 30-40 gok ik, ik ga ook een weekje internetloos op vakantie hoor Ja, vind het altijd wel zo netjes om binnen een paar minuten een topic te openen, maar ja, ben ook SC's gewend
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Hahaha ja stel je voor dat we 5 minuten zonder topic zitten, dat kan natuurlijk niet
Ik ben van plan internetloos op vakantie te gaan. Hoeveel topics zou ik missen in 2 weken?
Ik begon al in paniek te raken .
Ik heb nog steeds geen internet trouwens. Oude provider inmiddels opgezegd. Wilden we al een tijdje, maar we zouden gebeld worden door de monteur: die heeft maandag één keer gebeld en vervolgens niet weer gebeld (en terugbellen kan niet, want afgeschermd nr). Dus ik vind het wel mooi geweest. Hebben vanaf 14 juli thuis weer internet, maar gelukkig ben ik vanaf zondag in Amersfoort, dus hoef ik niet zo lang te wachten voor ik weer kan internetten. Mobiel internet gaat ook hard zo (zit al op 20% van m'n maandtegoed nu )
Omg. Nouja, ik hoef er niet mee naar de disco he. Texel daarentegen...
Echt afzichtelijk, hahaha. Ik zou iig een leuk kleurtje kiezen. Roze of flitsend blauw. Hoewel je dan wel weer meer opvalt . Naja, je maakt iig duidelijk dat je het hardlopen zo serieus neemt dat je voor lul wilt lopen .
Omg. Nouja, ik hoef er niet mee naar de disco he. Texel daarentegen...
Ik hoor ook steeds meer mensen bij de loopgroep over deze schoenen praten. Een kwestie van tijd voordat de eerste ermee loopt, denk ik. Ikzelf begin er (nog) niet aan.
Ik hoor ook steeds meer mensen bij de loopgroep over deze schoenen praten. Een kwestie van tijd voordat de eerste ermee loopt, denk ik. Ikzelf begin er (nog) niet aan.
Ik heb/zit er nog steeds aan te twijfelen. Kan me niet zoveel schelen hoe ik er tijdens het hardlopen bij loop.
Op donderdag 5 juli 2012 14:49 schreef Rammelaartje het volgende: Pfff ik loop op Birkenstocks. Heb je die weleens goed bekeken Daar zijn die vibrams nog mooi bij hahaha
Ik heb nog steeds geen internet trouwens. Oude provider inmiddels opgezegd. Wilden we al een tijdje, maar we zouden gebeld worden door de monteur: die heeft maandag één keer gebeld en vervolgens niet weer gebeld (en terugbellen kan niet, want afgeschermd nr). Dus ik vind het wel mooi geweest. Hebben vanaf 14 juli thuis weer internet, maar gelukkig ben ik vanaf zondag in Amersfoort, dus hoef ik niet zo lang te wachten voor ik weer kan internetten. Mobiel internet gaat ook hard zo (zit al op 20% van m'n maandtegoed nu )
Heb je nergens wifi ? Ik verbruik maar gemiddeld 260 mb per maand en doe bijna alles met m'n telefoon. Wifi
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Op donderdag 5 juli 2012 14:49 schreef Rammelaartje het volgende: Pfff ik loop op Birkenstocks. Heb je die weleens goed bekeken Daar zijn die vibrams nog mooi bij hahaha
Brrrrrenstocks
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Echt afzichtelijk, hahaha. Ik zou iig een leuk kleurtje kiezen. Roze of flitsend blauw. Hoewel je dan wel weer meer opvalt . Naja, je maakt iig duidelijk dat je het hardlopen zo serieus neemt dat je voor lul wilt lopen .
Ze maken dus echt geen roze schoenen in mijn maat; ik krijg er nog net geen peddels bij. En deze vallen idd zo al zo op. Wilde ze echt graag mee op vakantie, dus snel bestellen ook.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Ze maken dus echt geen roze schoenen in mijn maat; ik krijg er nog net geen peddels bij. En deze vallen idd zo al zo op. Wilde ze echt graag mee op vakantie, dus snel bestellen ook.
Ben benieuwd hoe ze bevallen . Ik gil altijd heel hard dat ik bepaalde dingen niet wil, maar goed, sommigen hier weten hoe ik kan omslaan .
Ik heb/zit er nog steeds aan te twijfelen. Kan me niet zoveel schelen hoe ik er tijdens het hardlopen bij loop.
Ik denk toch wel dat de reden is dat er nog niemand bij ons ermee loopt. Ikzelf wil toch wel eerst de koudere maanden meemaken, loop ik dan nog steeds, dan geloof ik wel dat dit geen bevlieging is voor mij. Dan pas ga ik dingen proberen, duurdere gadgets (horloge) kopen
Ik denk toch wel dat de reden is dat er nog niemand bij ons ermee loopt. Ikzelf wil toch wel eerst de koudere maanden meemaken, loop ik dan nog steeds, dan geloof ik wel dat dit geen bevlieging is voor mij. Dan pas ga ik dingen proberen, duurdere gadgets (horloge) kopen
Slim. Ik vraag mij ook wel af hoe druk dit topic is in de wintermaanden.