abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113830256
Kan iemand die Rob de studio uitflikkeren. Terug naar de boerderij. Wat een gebazel met zijn peuterlogica
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_113830286
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat heeft die Rob gesnoven zeg _O-
Amfetamine ligt het meest voor de hand.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 23:33:03 ]
pi_113830308
"zriller"
Wat een heerlijk chriet titulear engels >:)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 5 juli 2012 @ 23:33:02 #204
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_113830312
quote:
3s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:32 schreef sig000 het volgende:

[..]

Amfitamine ligt het meest voor de hand.
Dan had hij wel grotere pupillen. ;)
pi_113830313
De laatste dode van de Tour is toch nog altijd Casartelli?

Maar hij heeft wel gelijk over wielrennen. Ik ben er altijd verbaasd over hoeveel mensen het interessant vinden, omdat het een sport uit het verleden is, met een langzame opbouw naar een soms teleurstellende finale. En dat we, in een TV tijdperk waar niks snel genoeg kan gaan, nog gewoon 4 uur geboeid naar niets kunnen kijken.
pi_113830324
Rob _O_
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_113830336
quote:
3s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:32 schreef sig000 het volgende:

[..]

Amfitamine ligt het meest voor de hand.
Rob reed de laatste 3.5 KM altijd met een spiegeltje onder zijn neus. Misschien doet hij dat nu nog.
  donderdag 5 juli 2012 @ 23:33:27 #208
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113830337
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:31 schreef dramatiek het volgende:
Kan iemand die Rob de studio uitflikkeren. Terug naar de boerderij. Wat een gebazel met zijn peuterlogica
Denk/hoop dat hij zelf wel wegloopt zodra nog één keer dat woord doping valt.
pi_113830376
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:33 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Denk/hoop dat hij zelf wel wegloopt zodra nog één keer dat woord doping valt.
Ja, misschien roept dat nostalgische en confronterende gevoelens bij hem op.
pi_113830385
norsie djez
pi_113830404
3-0 al voor Mart in kijkcijfers.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik vorig jaar ook veel meer RTL4 keek, maar dat het nu daar toch wel tergend slecht is :@
Alleen Erik is goed.
U MAD?
pi_113830422
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik vorig jaar ook veel meer RTL4 keek, maar dat het nu daar toch wel tergend slecht is :@
Alleen Erik is goed.
Kijkcijfers :') who cares.
pi_113830427
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef TheArt het volgende:

[..]

Weet je, ik denk dat er echt een heel deel tegenwoordig schoon rijdt. En dat denk ik te weten door heel veel signalen die ik tegenwoordig in de wielersport zie. Een deel van de mensen durft daar echter niet naar te kijken en denkt maar aan één ding bij wielrennen. En dat is het nadeel door het verleden. Niemand kan tegenwoordig meer wat doen, zonder nu al een portie beschuldigingen over zich heen te krijgen. En dat is aan de ene kant enigszins logisch en heeft de sport aan zichzelf te denken, maar aan de andere kant is dat vreselijk triest voor iedereen die niets met het verleden te maken heeft. En ik heb het idee dat bijna niemand daaraan denkt.
Ik hoop het met je mee!
Het is wel zo dat ik keer op keer teleurgesteld blijf raken, nu eigenlijk al jaren achter elkaar.
Individuele dopinggevallen blijven altijd bestaan en ik vrees dat er vroeg of laat er weer meer risico's genomen worden. Ik denk dat dat gewoon niet te stoppen is, in geen enkele sport.
pi_113830463
quote:
Alleen Erik is goed.
Inderdaad, ze hebben wel meer interviews met wielrenners in de tour, maar veel minder interessante gasten en talloze oninteressante gesponsorde items, zoals die Eneco troep. :')
pi_113830466
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:31 schreef dramatiek het volgende:
Ben eindelijk eens blij dat er iemand zit die tegengas geeft. Ik geef hem ook helemaal gelijk. Dat gebazel over doping steekt steeds de kop op tijdens de TDF. Opflikkeren, laat het over het wielrennen gaan....
U MAD?
pi_113830472
Rob O+
  Redactie Sport donderdag 5 juli 2012 @ 23:36:14 #217
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_113830475
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:35 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Inderdaad, als je ziet hoeveel mensen de herhaling van de avondetappe kijken dan zijn ze sowieso beter. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_113830496
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:35 schreef Panthera. het volgende:

[..]

De programmamakers en de omroep.
U MAD?
pi_113830518
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:30 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je oneens, maar welke signalen heb je het dan over? Ik ben het inderdaad eens dat er een bepaalde groep wielrenvolgers schuldig is aan wat je beschrijft, ik gruw van een deel van the clinic gang van Cyclingnews bijvoorbeeld, maar aan de andere kant worden er ook gewoon nog af en toe renners zomaar gepakt, en niet altijd renners die grote prestaties neerzetten. En uiteindelijk zijn "marginal gains" moeilijk te controleren...
Zet voor de grap eens de beelden van pak weg 1995 t/m 2007 en die van tegenwoordig op een rij. Het verschil is levensgroot. Ik zie tegenwoordig NOOIT meer renners die een berg opsprinten. Ik zie tegenwoordig veel meer dan vroeger dat renners een klap krijgen als ze een inspanning teveel hebben gedaan. In de tijd die ik beschreef kon men maar gaan en gaan en gaan en nog een keer gaan. Tegenwoordig durven ze niet eens meer te gaan, omdat ze bang zijn dat ze een ongelooflijke klap krijgen. Natuurlijk zijn er prestaties die nog altijd rete verdacht zijn. Ik noem Cobo vorig jaar in de Vuelta en Gabrovski dit jaar in Turkije, maar echt enorm vaak zie ik dat niet meer. Dat noem ik met positieve tekenen.

Doping blijft altijd bestaan, in elke sport die er bestaat. Niet iedereen hoeft daar echter de dupe van te worden.
  donderdag 5 juli 2012 @ 23:37:06 #220
357438 Bananenvlaflip
eerherstel voor de pisang
pi_113830523
Rob doet het fantastisch, moet je kijken wat hij alleen al hier losmaakt.
pi_113830525
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Adverteerders schijnen er ook wel intresse in te hebben....
pi_113830533
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Klopt, maar ik ga er me niet druk om maken.
pi_113830542
quote:
13s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ben eindelijk eens blij dat er iemand zit die tegengas geeft. Ik geef hem ook helemaal gelijk. Dat gebazel over doping steekt steeds de kop op tijdens de TDF. Opflikkeren, laat het over het wielrennen gaan....
Doping hoort een beetje bij het wielrennen wa....Adam en Eva, Knabbel en Babbel, Wielrennen en Doping
Maar goed, de echte liefhebber duwt zijn kop nogal snel in het zand.
  Redactie Sport donderdag 5 juli 2012 @ 23:37:52 #224
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_113830558
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:37 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Doping hoort een beetje bij het wielrennen wa....Adam en Eva, Knabbel en Babbel, Wielrennen en Doping
Ja joh. :') :N
pi_113830568
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:37 schreef Guard het volgende:

[..]

Adverteerders schijnen er ook wel intresse in te hebben....
Mart heeft een bank achter zich. Wat een baas. Beter dan Snelle Jelle of E fucking neco.
U MAD?
pi_113830604
quote:

[..]

Je kan ook opflikkeren uit dit topic als je niet eens iets normaal kan typen zonder te trollen :')
pi_113830607
quote:

[..]

Je vergeet 'mijn moeder' en 'BoWa'.
U MAD?
pi_113830619
quote:
Alleen Erik is goed.
Ben een vaste vi/vi oranje kijker, maar voor tour Du jour pas ik...
Saai gelul met nietszeggende mensen zonder enige sfeer.

Een tour programma hoort gewoon op een sfeervolle locatie te zijn met een glas rode wijn aan tafel _O_
hardcoholic
  Redactie Sport donderdag 5 juli 2012 @ 23:39:22 #229
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_113830646
quote:

[..]

Jij bent dus geen echte liefhebber. Wat doe je hier?
  donderdag 5 juli 2012 @ 23:39:26 #230
308981 Narcotical
Best in the World
pi_113830648
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:38 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Een tour programma hoort gewoon op een sfeervolle locatie te zijn met een glas rode wijn aan tafel _O_
vin rouge :P
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_113830656
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:38 schreef Ferdii het volgende:

[..]

O, is dat wijn? Dat wist ik niet, want Mart legt dat pas achteraf uit.
pi_113830668
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:35 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Ik hoop het met je mee!
Het is wel zo dat ik keer op keer teleurgesteld blijf raken, nu eigenlijk al jaren achter elkaar.
Individuele dopinggevallen blijven altijd bestaan en ik vrees dat er vroeg of laat er weer meer risico's genomen worden. Ik denk dat dat gewoon niet te stoppen is, in geen enkele sport.
Er wordt nog steeds heel veel gebruikt, maar doping heeft veel minder invloed dan in het verleden.

Door de invoering van het biologisch paspoort heeft de anti-doping beweging een grote stap vooruit gezet. Dopinggebruik is nu sneller zichtbaar, ongeacht welk middel. Men kan dus niet simpel meer de nieuwste middelen kopen en zich daar vol mee spuiten, want schommelingen in het bloedpaspoort vallen meteen op waarna een renner meer gecontroleerd kan worden en uiteindelijk betrapt kan worden.

Men kan dus nog wel gebruiken, maar het is enkel nog 'bijvullen tot de limiet', om net niet gepakt te worden. Renners die wel alles gebruiken, types als Ricco, worden binnen de kortste keren gepakt.

Hierdoor is het tegenwoordig ook mogelijk om zonder doping te kunnen winnen. Jonge renners presteren tegenwoordig ook beter.
pi_113830671
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mart heeft een bank achter zich. Wat een baas. Beter dan Snelle Jelle of E fucking neco.
Zodra een bank programma's gaat sponsoren begin ik een "icesave"je te vermoeden...
Ponzi scheme, kan ook...
pi_113830686
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:38 schreef TheArt het volgende:

[..]

Je kan ook opflikkeren uit dit topic als je niet eens iets normaal kan typen zonder te trollen :')
Ahja je mag hier niet zeggen dat je vind dat doping nogal nauw verbonden is met het wielrennen? Als echte liefhebber moet je je gewoon jaar na jaar laten teleurstellen. Da's logisch
pi_113830709
quote:

[..]

Doping hoort bij sport.
pi_113830761
In 1996 knalden ze op het buitenblad Hautacam op, nu zie je dat echt niet meer.
pi_113830799
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:39 schreef I0_0I het volgende:

[..]

Er wordt nog steeds heel veel gebruikt, maar doping heeft veel minder invloed dan in het verleden.

Door de invoering van het biologisch paspoort heeft de anti-doping beweging een grote stap vooruit gezet. Dopinggebruik is nu sneller zichtbaar, ongeacht welk middel. Men kan dus niet simpel meer de nieuwste middelen kopen en zich daar vol mee spuiten, want schommelingen in het bloedpaspoort vallen meteen op waarna een renner meer gecontroleerd kan worden en uiteindelijk betrapt kan worden.

Men kan dus nog wel gebruiken, maar het is enkel nog 'bijvullen tot de limiet', om net niet gepakt te worden. Renners die wel alles gebruiken, types als Ricco, worden binnen de kortste keren gepakt.

Hierdoor is het tegenwoordig ook mogelijk om zonder doping te kunnen winnen. Jonge renners presteren tegenwoordig ook beter.
Gelukkig wel ja. Je ziet en verschil met < 2007. Langzaam lijkt het minder structureel te worden. En dat is maar goed ook. Anders had het de sport genekt.
pi_113830804
Dit is rode wijn. Ook wel ' vin rouge'.
U MAD?
pi_113830814
Kittel :(

Lul die mijn poultje verneukt :r

Twijfelde tussen greipel en kittel, last minute nog voor kittel gekozen
hardcoholic
pi_113830833
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef marcodej het volgende:
In 1996 knalden ze op het buitenblad Hautacam op, nu zie je dat echt niet meer.
Toen waren de controles ook iets minder streng.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')