Ik weet niet wat die vent gebruikt, maar niemand begrijpt em iig nogquote:
Als iedereen gebruikt wint nog steeds de bestequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, dat bedoel ik nou, ik ga hier niet eens meer over nadenken. Dat je dat kunt zeg.
Fantastisch.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als iedereen gebruikt wint nog steeds de beste
In de zomer de barbecuequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:22 schreef Drassss het volgende:
Enige taak van de Telegraaf is dat je in de winter prima je kachel in de hens kan steken.
twitter:Pritt twitterde op donderdag 05-07-2012 om 23:19:10De Lance is zo groot. Hij mag meer dan 140 tekens twitteren. #AvondEtappe. reageer retweet
hou toch es op man. Alleen omdat hij voor de telegraaf schrijft? Hij is een van de beste Nederlandse journalisten binnen zijn vakgebied. Hij heeft een netwerk waar menig collega jaloers op is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:22 schreef JC14 het volgende:
Gadverdamme, dat lachje alleen al van die gladde klootzak.
van 1 tour waren volgens mij de nummers 2 t/m 6 betraptquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:22 schreef Drassss het volgende:
Enige taak van de Telegraaf is dat je in de winter prima je kachel in de hens kan steken.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:23 schreef fratsman het volgende:
twitter:Pritt twitterde op donderdag 05-07-2012 om 23:19:10De Lance is zo groot. Hij mag meer dan 140 tekens twitteren. #AvondEtappe. reageer retweet
Wat mij betreft mogen ze eerst Riis zijn tourzege afpakken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:22 schreef Zorro het volgende:
En dan? Dan wordt Armstrong zijn tourzeges ontnomen en wordt de nummer twee winnaar. Nee, die waren schoon. Ullrich iemand?
Schei toch uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |