Samen met die bizarre uitzending op de avond van Rasmussen en Antoine Bodar die live een biecht afnam, toch gedenkwaardige momenten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:07 schreef Panthera. het volgende:
Ah, dit doet me denken aan die legendarische uitzending een paar jaar geleden
Bij een beeldhouwer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:09 schreef TheArt het volgende:
Waar kan ik een standbeeld voor Rob aanvragen?
Tegenwoordige sportverslaggeving. Zodra ze ergens tegenin gaan krijgen ze geen quotes meer. Jammer maar helaas.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een opgever die verslaggever.
Kijk natuurlijk is dat laatste volledig waar, maar wat Rob zei, het gebeurt ALTIJD tijdens de Tour, maar dan ook echt altijd. Wat dat betreft kan ik me zijn woede heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Het is inderdaad wel typisch dat het altijd tijdens de Tour moet gebeuren... maar we weten allemaal dat er niks deugd van Team Armstrong... alles en iedereen is al gepakt behalve Armstrong zelf
Er was vorig jaar ook een bom voor de Giro volgens mij, maar inderdaad, het is wel typisch.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kijk natuurlijk is dat laatste volledig waar, maar wat Rob zei, het gebeurt ALTIJD tijdens de Tour, maar dan ook echt altijd. Wat dat betreft kan ik me zijn woede heel goed voorstellen.
Zo zonde voor de renners die wel onschuldig zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kijk natuurlijk is dat laatste volledig waar, maar wat Rob zei, het gebeurt ALTIJD tijdens de Tour, maar dan ook echt altijd. Wat dat betreft kan ik me zijn woede heel goed voorstellen.
Maar hij heeft wel gelijk dat het altijd tijdens de tour naar buiten wordt gebracht, 't lijkt wel op sabotage van de sport, en ik snap best dat ie daar kwaad van wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef Panthera. het volgende:
Rob is geweldig, maar hij heeft geen gelijk. Ik heb niet zo'n probleem met doping en die dingen, maar het is onzin om onderzoek naar doping onder graszoden te stoppen omdat het slecht zou zijn voor het wielrennen.
Die zit te fappen op zijn scoopquote:
Leipie Leipheimer ook niet, alleen Vaughters.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:13 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ook Vandevelde niet, die zei alleen dat hij zich nu op de Tour wil concenteren.
Daar ben ik het wel mee eens, maar Rob riep op om over andere dingen te schrijven, ook in de winter tijdens Curacao.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk dat het altijd tijdens de tour naar buiten wordt gebracht, 't lijkt wel op sabotage van de sport, en ik snap best dat ie daar kwaad van wordt.
Hoe vaak zou hem gevraagd zijn of hij gebruikte?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:16 schreef Guard het volgende:
Wederom hebben we geluk gehad met de cameramensen van de NOS
Zijn ogen zijn freaky.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:16 schreef JC14 het volgende:
Jezus man, ga nou toch eens praten over de Tour. Die Kerckshof vreselijk irritant vind ik altijd.
Tuurlijk niet alles wat ie zegt is waar, maar wel leuk om iemand eens zo eens te zien reageren...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:15 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar Rob riep op om over andere dingen te schrijven, ook in de winter tijdens Curacao.
Wie zegt dat je die dan ook niet weg moet strepen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef reddevil1408 het volgende:
Als je alle namen uit die tijd met een doping verleden zou wegstrepen dan is Michael Boogerd een top wielrenner geweest.
Als je een Oostenrijks dopinglab even buiten beschouwing laatquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef reddevil1408 het volgende:
Als je alle namen uit die tijd met een doping verleden zou wegstrepen dan is Michael Boogerd een top wielrenner geweest.
Mwa, dat bedoel ik nou, ik ga hier niet eens meer over nadenken. Dat je dat kunt zeg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Tja weet je wat het is... hoe schoon zijn de Kruiswijkjes en de Gesinks nu daadwerkelijk... ik geloof eerlijk gezegd niet dat er één renner schoon is... hoe mooi ik de sport ook vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |