Samen met die bizarre uitzending op de avond van Rasmussen en Antoine Bodar die live een biecht afnam, toch gedenkwaardige momenten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:07 schreef Panthera. het volgende:
Ah, dit doet me denken aan die legendarische uitzending een paar jaar geleden
Bij een beeldhouwer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:09 schreef TheArt het volgende:
Waar kan ik een standbeeld voor Rob aanvragen?
Tegenwoordige sportverslaggeving. Zodra ze ergens tegenin gaan krijgen ze geen quotes meer. Jammer maar helaas.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een opgever die verslaggever.
Kijk natuurlijk is dat laatste volledig waar, maar wat Rob zei, het gebeurt ALTIJD tijdens de Tour, maar dan ook echt altijd. Wat dat betreft kan ik me zijn woede heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Het is inderdaad wel typisch dat het altijd tijdens de Tour moet gebeuren... maar we weten allemaal dat er niks deugd van Team Armstrong... alles en iedereen is al gepakt behalve Armstrong zelf
Er was vorig jaar ook een bom voor de Giro volgens mij, maar inderdaad, het is wel typisch.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kijk natuurlijk is dat laatste volledig waar, maar wat Rob zei, het gebeurt ALTIJD tijdens de Tour, maar dan ook echt altijd. Wat dat betreft kan ik me zijn woede heel goed voorstellen.
Zo zonde voor de renners die wel onschuldig zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kijk natuurlijk is dat laatste volledig waar, maar wat Rob zei, het gebeurt ALTIJD tijdens de Tour, maar dan ook echt altijd. Wat dat betreft kan ik me zijn woede heel goed voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |