Kan best zo zijn, maar hij moet ten eerste: zijn handjes niet op de andere man leggen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
hou toch es op man. Alleen omdat hij voor de telegraaf schrijft? Hij is een van de beste Nederlandse journalisten binnen zijn vakgebied. Hij heeft een netwerk waar menig collega jaloers op is.
Ik heb het einde niet gezien, maar als het enkel de laatste 10 km leuk is, dan is het gewoon een bloedsaaie etappe.quote:
Inderdaad, dat zou ik echt niet tegen kunnen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:23 schreef JC14 het volgende:
[..]
Kan best zo zijn, maar hij moet ten eerste: zijn handjes niet op de andere man leggen.
Armstrong twitterde een stuk beter Nederlands.quote:
Weet je, ik denk dat er echt een heel deel tegenwoordig schoon rijdt. En dat denk ik te weten door heel veel signalen die ik tegenwoordig in de wielersport zie. Een deel van de mensen durft daar echter niet naar te kijken en denkt maar aan één ding bij wielrennen. En dat is het nadeel door het verleden. Niemand kan tegenwoordig meer wat doen, zonder nu al een portie beschuldigingen over zich heen te krijgen. En dat is aan de ene kant enigszins logisch en heeft de sport aan zichzelf te denken, maar aan de andere kant is dat vreselijk triest voor iedereen die niets met het verleden te maken heeft. En ik heb het idee dat bijna niemand daaraan denkt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Tja weet je wat het is... hoe schoon zijn de Kruiswijkjes en de Gesinks nu daadwerkelijk... ik geloof eerlijk gezegd niet dat er één renner schoon is... hoe mooi ik de sport ook vind
ach, hij redt zich wel.quote:
SBS graag. En daarna allebei weg ermee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef 99.999 het volgende:
Kan de telegraaf niet exclusief aan rtl4 gebonden worden?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Armstrong twitterde een stuk beter Nederlands.
Opgewondenheid kent bij sommige mensen weinig grenzen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:27 schreef sausagin het volgende:
Door een lelijke renner?
Idiote sprint?
Wat zegt hij nu allemaal.
Die stemquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Die Kerkhofs is echt niet gemaakt om op TV te verschijnen
En bedankt, nu kan ik nergens anders meer naar kijkenquote:
+ die kop.quote:
Ik ben het niet met je oneens, maar welke signalen heb je het dan over? Ik ben het inderdaad eens dat er een bepaalde groep wielrenvolgers schuldig is aan wat je beschrijft, ik gruw van een deel van the clinic gang van Cyclingnews bijvoorbeeld, maar aan de andere kant worden er ook gewoon nog af en toe renners zomaar gepakt, en niet altijd renners die grote prestaties neerzetten. En uiteindelijk zijn "marginal gains" moeilijk te controleren...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Weet je, ik denk dat er echt een heel deel tegenwoordig schoon rijdt. En dat denk ik te weten door heel veel signalen die ik tegenwoordig in de wielersport zie. Een deel van de mensen durft daar echter niet naar te kijken en denkt maar aan één ding bij wielrennen. En dat is het nadeel door het verleden. Niemand kan tegenwoordig meer wat doen, zonder nu al een portie beschuldigingen over zich heen te krijgen. En dat is aan de ene kant enigszins logisch en heeft de sport aan zichzelf te denken, maar aan de andere kant is dat vreselijk triest voor iedereen die niets met het verleden te maken heeft. En ik heb het idee dat bijna niemand daaraan denkt.
Dan kan ik er ook overheen lezen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:30 schreef Narcotical het volgende:
[..]
+ die kop.
Laat die vent maar lekker schrijven, hoeven we niet naar 'm te kijken en/of te luisteren
zo is hij altijd, daarom won hij toen ook die Tour etappe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |