Zijn ogen zijn freaky.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:16 schreef JC14 het volgende:
Jezus man, ga nou toch eens praten over de Tour. Die Kerckshof vreselijk irritant vind ik altijd.
Tuurlijk niet alles wat ie zegt is waar, maar wel leuk om iemand eens zo eens te zien reageren...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:15 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar Rob riep op om over andere dingen te schrijven, ook in de winter tijdens Curacao.
Wie zegt dat je die dan ook niet weg moet strepen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef reddevil1408 het volgende:
Als je alle namen uit die tijd met een doping verleden zou wegstrepen dan is Michael Boogerd een top wielrenner geweest.
Als je een Oostenrijks dopinglab even buiten beschouwing laatquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef reddevil1408 het volgende:
Als je alle namen uit die tijd met een doping verleden zou wegstrepen dan is Michael Boogerd een top wielrenner geweest.
Mwa, dat bedoel ik nou, ik ga hier niet eens meer over nadenken. Dat je dat kunt zeg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Tja weet je wat het is... hoe schoon zijn de Kruiswijkjes en de Gesinks nu daadwerkelijk... ik geloof eerlijk gezegd niet dat er één renner schoon is... hoe mooi ik de sport ook vind
Die is ook vaak genoeg genoemd, daarmee wil ik verder niks zeggen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef reddevil1408 het volgende:
Oh, ik twijfel er niet aan dat er tegenwoordig veel renners schoon zijn. Knechten verdienen 50.000 per jaar en ze moeten twee jaar terugbetalen als ze gepakt worden. Dat is een financiele strop van hier tot het midden van volgende week. Ik denk dat de kosten-baten dan simpelweg niet in balans zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Tja weet je wat het is... hoe schoon zijn de Kruiswijkjes en de Gesinks nu daadwerkelijk... ik geloof eerlijk gezegd niet dat er één renner schoon is... hoe mooi ik de sport ook vind
Dan heeft het verdomd slecht gebruikt #altijdtweedequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:18 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Wie zegt dat je die dan ook niet weg moet strepen?
Alsof Boogerd nooit iets verkeerds heeft gebruikt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef reddevil1408 het volgende:
Kruiswijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:19 schreef Keauning het volgende:
Welke Rabo-renner lag bij die valpartij er bij trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |