Wacht maar tot de pensioenen door brussel worden ingepikt en we allemaal nog meer geld en belasting aan brussel moeten geven, dan stijgt de PVV alleen maar door.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:03 schreef Terreros85 het volgende:
Ik hoop het niet, maar ik zie de PVV uiteindelijk nog wel 24 zetels overhouden. Dat 'weg uit Europa' wordt door de supporters nog wel geslikt.
Ik denk (en hoop) dat jij de Nederlanders hier behoorlijk onderschat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:05 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Wacht maar tot de pensioenen door brussel worden ingepikt en we allemaal nog meer geld en belasting aan brussel moeten geven, dan stijgt de PVV alleen maar door.
PVV naar de 30 zetels.
Ah, net zoals al die meisjes die aangerand en verkracht worden het over zichzelf afroepen. Hadden ze zich maar anders moet kleden of minstens een hoofddoekje om moeten doen om geile mannetjes te weren. Toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh ja? Welke PVVers worden dan extreem beveiligd, behalve Wilders? (Die het overigens over zichzelf heeft afgeroepen)
[..]
Insider?quote:Ja, door henzelf. En ex-PVVers door PVVers die het niet konden verkroppen dat ze ex-PVVer werden.
[..]
Ah, zolang het rechtse politici zijn geeft het niks dat ze vermoord worden.quote:Oh ja, al die vermoorde rechtse politici. Vreselijk, vreselijk.
Goed nieuws voor zijn fans alhier.quote:Ino van den Besselaar liet weten op een verkiesbare plek te staan.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:37 schreef Ringo het volgende:
PVV is onze eigen Tea Party, incl. fanatieke aanhang. Redders van het Ware Vaderland. Kritiek op hun club is een complot tegen de wil van het volk. Je kan er niks mee, met die types, maar je moet het er wel mee doen. Een politieke psychose.
Het was op het moment dat Wilders voor zichzelf begon helaas al bekend dat er mafketels rondlopen die niet aarzelen om inderdaad geweld toe te passen. Als Wilders dezelfde boodschap wat tactvoller had uitgedragen, was er voor die mafketels minder aanleiding geweest.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 06:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah, net zoals al die meisjes die aangerand en verkracht worden het over zichzelf afroepen. Hadden ze zich maar anders moet kleden of minstens een hoofddoekje om moeten doen om geile mannetjes te weren. Toch?
Hoeveel rechtse politici zijn er vermoord? Lees de zin als "al die vermoorde rechtse politici"...quote:[..]
Ah, zolang het rechtse politici zijn geeft het niks dat ze vermoord worden.
[...]
Jullie zijn aan de beurt geweest en het was bepaald geen succesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:52 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he dat de PVV de grootste wordt bij de volgende verkiezingen.
Is ok hoor jongen verandering kan hard zijn maar is positief. Jouw gedachte gang en linkse fantasie wereldje is geprobeerd maar heeft gefaald, nu is het onze beurt.
Gemakkelijk gelul, net zoals, als mijn zus klootjes had gehad was het mijn broer geweest.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:20 schreef morg78 het volgende:
[..]
Het was op het moment dat Wilders voor zichzelf begon helaas al bekend dat er mafketels rondlopen die niet aarzelen om inderdaad geweld toe te passen. Als Wilders dezelfde boodschap wat tactvoller had uitgedragen, was er voor die mafketels minder aanleiding geweest.
[..]
Doet niets af aan wat ik schreef in mijn reactie, zelfs één (1) is één (1) teveel.quote:Hoeveel rechtse politici zijn er vermoord? Lees de zin als "al die vermoorde rechtse politici"...
In Trouw stond dat hij wel een van de meest amicale PVV'ers was en dat dit gedrag niet in goede aarde viel bij Geert. De Mos dronk een biertje met 'linksige' lui.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Richard de Mos niet meer op de lijst. Snap ik, dat is waarschijnlijk de grootste debiel in de 2e kamer.
Graus ook, maar die had dat zelf nooit zo doorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:46 schreef 99.999 het volgende:
Was inderdaad wel zo'n beetje de enige PVV'er die ik op humor heb kunnen betrappen.
Wat de PVV in grote lijnen wil. Uit de Euro-zone stappen. Daarna met alle Euro-landen verdragen sluiten om zo toch een open markt te creeren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) dat jij de Nederlanders hier behoorlijk onderschat.
Jij denkt serieus goedkoper uit te zijn door uit de EU en de Euro te stappen?
Ik zeg niet dat eindeloos bakken met geld sturen naar Brussel de oplossing is, maar door uit de EU te stappen zet je je als land ook behoorlijk buitenspel en daarnaast is dat ook een "oplossing" die je duur zal komen te staan financieel gezien.
Dat is het hele probleem ook met de PVV, ze denken nogal in zwart-wit oplossingen.
Ja, een soort LPF met Mat Herben.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:48 schreef Monidique het volgende:
PVV? Boeiend. Dat is toch geen factor van betekenis meer? Een groep clowns voor de wat simpele medemens zonder ooit nog eens politieke macht te krijgen.
Rutte kijkt nog steeds zwaar verliefd naar Wilders. Die wil echt nog wel een rondje PVV doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:48 schreef Monidique het volgende:
PVV? Boeiend. Dat is toch geen factor van betekenis meer? Een groep clowns voor de wat simpele medemens zonder ooit nog eens politieke macht te krijgen.
Richard de Klosquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Richard de Mos niet meer op de lijst. Snap ik, dat is waarschijnlijk de grootste debiel in de 2e kamer.
Hij barst toch al niet van het talent wat dat betreftquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:58 schreef Monidique het volgende:
Kabinet Waar-rechts-zijn-vingers-bij-af-kan-likken II? Zou wel een totale afgang zijn voor Mark Rutte, waarmee hij bijna op het niveau Balkenende komt.
Brinkman is toch de enige die daarvan echt meedoet aan de verkiezingen? Misschien dat een paar afhakers nog hopen ergens op een lijst te komen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:13 schreef speknek het volgende:
Ik vraag me af wat die afsplitsers toch denken te bereiken. Hooguit voor Brinkman viel er nog wat te zeggen, maar het hele volk weet wat PVV kamerleden zijn: de bitch van Wilders. Hun enige taak ooit geweest is om in het nieuws te komen met debiele kamervragen, zodat Wilders met z'n kop op tv komt, en daarna moeten ze met de goddelijke leider meestemmen.
Zelfs hun doelgroep ziet ze niet voor vol aan, van wie verwachten ze dan in hemelsnaam stemmen?
Misschien doen ze het voor zichzelf. Beter een bitch die zich uiteindelijk verzet dan een bitch die stil mee ten onder gaat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:13 schreef speknek het volgende:
Ik vraag me af wat die afsplitsers toch denken te bereiken. Hooguit voor Brinkman viel er nog wat te zeggen, maar het hele volk weet wat PVV kamerleden zijn: de bitch van Wilders. Hun enige taak ooit geweest is om in het nieuws te komen met debiele kamervragen, zodat Wilders met z'n kop op tv komt, en daarna moeten ze met de goddelijke leider meestemmen.
Zelfs hun doelgroep ziet ze niet voor vol aan, van wie verwachten ze dan in hemelsnaam stemmen?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:42 schreef Terreros85 het volgende:
Ik kijk nu ook al uit naar de aflevering van Andere tijden over 20 jaar.
http://www.volkskrant.nl/(...)rek-Kamerleden.dhtmlquote:Fleur Agema, de nummer 2 van de PVV, was 'flabbergasted' door het dramatische vertrek van de 2 PVV-Kamerleden Marcial Hernandez en Wim Kortenoeven eerder deze week. 'Ik vond het bizar', zegt ze vandaag in een vraaggesprek met het AD.
Ondanks alle ophef die is ontstaan is de sfeer binnen de PVV nog steeds goed. 'Er is nu een heel raar beeld ontstaan, maar de sfeer onderling is nog steeds goed. We delen allemaal een missie, dat schept een band. De PVV is gewoon een hele leuke, bruisende club', aldus Agema.
Het vormen van een regering na de verkiezingen is volgens de vice-fractievoorzitter nog steeds mogelijk. 'We zitten nu in een periode dat we niet salonfähig zijn, maar dat waren we voor de vorige verkiezingen ook niet en toen werden we gedoger. Dat kan nu weer', zegt Agema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |