SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
ik wil je welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevenWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Jammer dat mobiel en last.fm moeilijk doen, anders was dit één van mijn tophits.quote:
Niks mis mee.quote:
quote:
Ik volg het topic niet meer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:16 schreef plopkweker het volgende:
Ze zijn het in de NB goed aan het verstieren...
Was te verwachten met al het udowu uitschot.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:16 schreef plopkweker het volgende:
udowow weer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:16 schreef plopkweker het volgende:
wejo ik heb geen aids waz met jouquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ewaa hankieeee hoe gaat het met je aids?
Ik ook niet. En wp ook niet...quote:
pauper users datquote:
jij hebt toch ook een tijdje in udowo gepost of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, op een paar leuke en rustige na.
ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij hebt toch ook een tijdje in udowo gepost of vergis ik me nu?
Al het tuig wat niet gebanned is van udowu (flipsel etc. bedoel ik nietquote:
jullie 2 zijn wel toffe users tochquote:
Nou dat heb je heul lang niet meer gedaan, tenminste niet als ik er wasquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik kom meestal rond 2 uur 's nachts even kijken omdat ik me dan de tyfus verveel.
De afgelopen paar dagen pas liefje. :3quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:26 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Nou dat heb je heul lang niet meer gedaan, tenminste niet als ik er was
Dan is het goed honnepon ;$ ;$ ;$quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
De afgelopen paar dagen pas liefje. :3
neequote:
Neuh geen problemen gewoon te veel gekloot.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jullie 2 zijn wel toffe users toch
maar wat was er nou precies met udowo gebeurd dan? problemen irl ofzo?
Ik snap niet waarom ze hen gewoon niet bannen. Permanent dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh geen problemen gewoon te veel gekloot.
Ik ga zo wel even douchen ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:34 schreef 2Happy4U het volgende:
douchen gr
bietsj, henkie komen jullie mee?
Als de ene aids user weg is, dan kwam de volgende aids user wel in het topic.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze hen gewoon niet bannen. Permanent dan.
En zie hier de gevolgen van Happy die gaat douchen. Het is gelijk stil
Allemaal weg. Gegen die mauer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als de ene aids user weg is, dan kwam de volgende aids user wel in het topic.
>mij iel noemenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:42 schreef 2Happy4U het volgende:
lel je plaatje was eerst kapot
vergeet je niet te hardlopen?
quote:
Ik ben ziek, hoest tot ik een ons weeg en ik heb een gescheurde enkelband... Ik mag huilenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huilen, huil meer!Of het is te koud, of te warm. Of te regenachtig of dit of dat.
Eckte Nederlanders klagen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huilen, huil meer!Of het is te koud, of te warm. Of te regenachtig of dit of dat.
Zelf zeik je ook altijd, dus stfu.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, dat doe ik graag.quote:
Nee, en tevens ga een andere sc verzieken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij bent toch zo'n anime autist huh
Jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha Flippdie reactie van micson
tsja autisme hequote:
flipsjequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:40 schreef Flippiee het volgende:
Trollieeee
Tevens man naast mij in de bus drinkt fernandes. Ik raak misselijk van de geur.
Niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar maak je me alleen maar blij mee, ofzo.
geef nietquote:
inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter een loper dan een toren.
jij altijd xD :$ zie je zoquote:
Een toffe user.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wie is die plopkweker nou weer? Verandering help..
Flipselquote:
Ken je mij niet meer van die ene keer achter het station?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wie is die plopkweker nou weer? Verandering help..
Gap, daar sta ik elke avond. En ik vraag al helemaal niet om naam.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:49 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Flipsel![]()
Alles goed?
[..]
Ken je mij niet meer van die ene keer achter het station?![]()
Dat gaat zeker helpen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:49 schreef Snowbells het volgende:
Ja wacht ff ik heb meer foto's voor je
Mwehquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:49 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Flipsel![]()
Alles goed?
[..]
Ken je mij niet meer van die ene keer achter het station?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gap, daar sta ik elke avond. En ik vraag al helemaal niet om naam.
Mwah gaat wel, m'n enkel veel rust gegeven vandaag en voel me een stuk beter in vergeleken met gister, alleen m'n stem klinkt zo kut nuquote:
pedoquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
schoon alles
trolliebollie heeft me lekker kunnen schrobben
hoezo pedo? ik kan mezelf daarachter gewoon niet schrobben, mijn armen werken niet meequote:
ik zag het welquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoezo pedo? ik kan mezelf daarachter gewoon niet schrobben, mijn armen werken niet mee
;s
geen dank bby ♥quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
schoon alles
trolliebollie heeft me lekker kunnen schrobben
niet waarquote:
je bent gwn jaloers :Squote:
Lange lummels ;$;$ :$:$;$;$quote:
Grrquote:
eindigt de wereld met een knalquote:
Ga je dan slapen?quote:
Party hardyquote:
Voor jou is er altijd plek!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:12 schreef Flippiee het volgende:
mogen we morgen allemaal bij je frituur komen eten?
E-e-en voor m-m-mij?quote:
Moet nog worden hè, 16+1quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Party hardy![]()
Hoe oud is de jongedame geworden?
Ookquote:
Dat zweepje belooft watquote:
Prachtige leeftijd, als het 12 uur is geweest ben je even oud als mij.quote:
waar is de liefde?quote:
ik hossel nietsquote:
Om de uitdrukking van een post te versterken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:21 schreef Snowbells het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van die smileys voor een post.
wrm, jij hebt sanddr toch al :$quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:23 schreef Flippiee het volgende:
of happy nu wel of niet een hosselaar is, snow is mineeee
quote:
mijn gay gaming mattiequote:
gaat er wild tegenaan hoorquote:
neequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zal ik mijn haar laten groeien naar studentikoos niveau en een kak accent nemen?
Maar ik moet een jongen hebben en niet jou.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beide. Ik vind je tof zoals je nu bent, je hebt geen verbetering nodig
Je moet jezelf zijn en niet aanpassen voor een jongen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar ik moet een jongen hebben en niet jou..
Niemand wil me toch nu zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet jezelf zijn en niet aanpassen voor een jongen.
swingerparty een optie?quote:
meer zelfzekerheid kwekenquote:
Ik wil je.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou mij ook niet maar geen haar op mijn hoofd dat ik mijn uiterlijk ga aanpassen voor iemand.
Jawel. Maar geen seks.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar niet als in relatie enzo toch
keertje daten dan maar?quote:
jij ook wel leuke boy tochquote:
Jij ook, ik wil zo in je wangetjes knijpen en je over je bolletje aaien.quote:
Is goed hoor. (Ik vraag jou 1004493 keer en nooit antwoordquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:45 schreef 2Happy4U het volgende:
maar keertje wat doen dan Cosjon? Nu ben ik wel serieus
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij ook, ik wil zo in je wangetjes knijpen en je over je bolletje aaien.
daar ik ben ik te autistisch voorquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Is goed hoor. (Ik vraag jou 1004493 keer en nooit antwoord)
Dit dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:46 schreef 2Happy4U het volgende:
waarom moet ik zo hard lachen?jezus wat erg
Haha slaapbank.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief dat jij op de bank gaat slapen.
Als ik het deel van mijn buuf er bij huur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja![]()
Wanneer mg ik bij je komen wonen?
Wanneer rot je buuf op?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als ik het deel van mijn buuf er bij huur..
ken ik ook jaquote:
Jeweets. Heb van de zomer alle tijd behalve woensdag en donderdag, dan moet ik werken.quote:
Ik kijk het ook helemaal.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ken ik ook jagodsamme ben ik een flauwe bui
Wel opruimen voor popo er achter komt hequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zal der binnenkort even neerbeuken..
Het is simpel, jij zegt wanneer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jeweets. Heb van de zomer alle tijd behalve woensdag en donderdag, dan moet ik werken.
Ik wil haar alleen maar onveilig laten voelen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel opruimen voor popo er achter komt he
Die heb ik in mijn favo lijst staanquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk het ook helemaal.. Geweldig
![]()
Doet me ook denken aan dit.
mijn autismequote:
Welk stukje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn favo lijst staan
kan dat stukje halverwege niet meer niet horenook al luister ik het nummer gewoon blijf ik het horen verdomme
Oh dat is goed genoegquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik wil haar alleen maar onveilig laten voelen..
Zou wel chill zijn, dan hebben we beide ons eigen stukje maar toch ook weer samen.quote:
1:35 daarquote:
kan dan denk wel ja.quote:
Dan koop ik een wasmachine, doe ik de vaat bij jou, jij de was bij mij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zou wel chill zijn, dan hebben we beide ons eigen stukje maar toch ook weer samen..
Sowieso even kijken wat zij allemaal heeft, ik denk dat we grondig moeten verbouwen hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan koop ik een wasmachine, doe ik de vaat bij jou, jij de was bij mij.
ik kan niet meer normaal genieten van dat nummerquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Echt voor het eerst dat ik dat hoor..
noem maar tijd waar en hoequote:
Hoezo? Onderhoudt ze het niet goed?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Sowieso even kijken wat zij allemaal heeft, ik denk dat we grondig moeten verbouwen hoor.
Ja hallo ik kan geen keuzes maken toch.quote:
aightquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja hallo ik kan geen keuzes maken toch.. Dat bedenken we later deze week nog wel ok?
beidenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zou wel chill zijn, dan hebben we beide ons eigen stukje maar toch ook weer samen..
Ik weet niet dus. Misschien juist wel en ik niet. En misschien kunnen we het wat handiger indelen, ik bedoel ik wil best een woonkamer met je delen hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo? Onderhoudt ze het niet goed?
Dat wil ik ook wel met jequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet dus. Misschien juist wel en ik niet. En misschien kunnen we het wat handiger indelen, ik bedoel ik wil best een woonkamer met je delen hoor..
hallo nazis zijn nietquote:
En misschien heeft ze wel een vet moderne nieuwe keuken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel met jeDat lijkt mij gezellig
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik huil alleen wanneer iemand doodgaat
[..]
wat zijn nazis niet
quote:
Ik pak je bij je ballen en zal je laten huilen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik huil alleen wanneer iemand doodgaat
[..]
wat zijn nazis niet
Super groot badkamer met bad.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En misschien heeft ze wel een vet moderne nieuwe keuken.. Dan wordt mijn keuken een badkamer hoor.
.
Ja nee wel realistisch blijven in deze onrealistische droom.quote:
wajo is nie eens oprecht gwn gecopy pastequote:
Nee wel zelf overgetypt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wajo is nie eens oprecht gwn gecopy paste
voor je je hand ook maar een centimeter hebt uitgestoken heb ik je al drie keer in je kloten gestompt en je schedel aan stukken gemokerdquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik pak je bij je ballen en zal je laten huilen.
Nou ik voel me geïntimideerd hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
voor je je hand ook maar een centimeter hebt uitgestoken heb ik je al drie keer in je kloten gestompt en je schedel aan stukken gemokerd
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:03 schreef Trollscience het volgende:
is maar goed ook, ik ben erg gevaarlijk
kerel nu heb'k trekquote:
liev mannetje jaquote:
trans is nog 2 uur openquote:
met mij bedrijf je de liefde?quote:
ik heb geen kleren aanquote:
is geen vereistequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |