jij hebt toch ook een tijdje in udowo gepost of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, op een paar leuke en rustige na.
ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij hebt toch ook een tijdje in udowo gepost of vergis ik me nu?
Al het tuig wat niet gebanned is van udowu (flipsel etc. bedoel ik nietquote:
jullie 2 zijn wel toffe users tochquote:
Nou dat heb je heul lang niet meer gedaan, tenminste niet als ik er wasquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik kom meestal rond 2 uur 's nachts even kijken omdat ik me dan de tyfus verveel.
De afgelopen paar dagen pas liefje. :3quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:26 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Nou dat heb je heul lang niet meer gedaan, tenminste niet als ik er was
Dan is het goed honnepon ;$ ;$ ;$quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
De afgelopen paar dagen pas liefje. :3
neequote:
Neuh geen problemen gewoon te veel gekloot.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jullie 2 zijn wel toffe users toch
maar wat was er nou precies met udowo gebeurd dan? problemen irl ofzo?
Ik snap niet waarom ze hen gewoon niet bannen. Permanent dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh geen problemen gewoon te veel gekloot.
Ik ga zo wel even douchen ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:34 schreef 2Happy4U het volgende:
douchen gr
bietsj, henkie komen jullie mee?
Als de ene aids user weg is, dan kwam de volgende aids user wel in het topic.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze hen gewoon niet bannen. Permanent dan.
En zie hier de gevolgen van Happy die gaat douchen. Het is gelijk stil
Allemaal weg. Gegen die mauer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als de ene aids user weg is, dan kwam de volgende aids user wel in het topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |