Die heb ik in mijn favo lijst staanquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk het ook helemaal.. Geweldig
![]()
Doet me ook denken aan dit.
mijn autismequote:
Welk stukje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn favo lijst staan
kan dat stukje halverwege niet meer niet horenook al luister ik het nummer gewoon blijf ik het horen verdomme
Oh dat is goed genoegquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik wil haar alleen maar onveilig laten voelen..
Zou wel chill zijn, dan hebben we beide ons eigen stukje maar toch ook weer samen.quote:
1:35 daarquote:
kan dan denk wel ja.quote:
Dan koop ik een wasmachine, doe ik de vaat bij jou, jij de was bij mij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zou wel chill zijn, dan hebben we beide ons eigen stukje maar toch ook weer samen..
Sowieso even kijken wat zij allemaal heeft, ik denk dat we grondig moeten verbouwen hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan koop ik een wasmachine, doe ik de vaat bij jou, jij de was bij mij.
ik kan niet meer normaal genieten van dat nummerquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Echt voor het eerst dat ik dat hoor..
noem maar tijd waar en hoequote:
Hoezo? Onderhoudt ze het niet goed?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Sowieso even kijken wat zij allemaal heeft, ik denk dat we grondig moeten verbouwen hoor.
Ja hallo ik kan geen keuzes maken toch.quote:
aightquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja hallo ik kan geen keuzes maken toch.. Dat bedenken we later deze week nog wel ok?
beidenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zou wel chill zijn, dan hebben we beide ons eigen stukje maar toch ook weer samen..
Ik weet niet dus. Misschien juist wel en ik niet. En misschien kunnen we het wat handiger indelen, ik bedoel ik wil best een woonkamer met je delen hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo? Onderhoudt ze het niet goed?
Dat wil ik ook wel met jequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet dus. Misschien juist wel en ik niet. En misschien kunnen we het wat handiger indelen, ik bedoel ik wil best een woonkamer met je delen hoor..
hallo nazis zijn nietquote:
En misschien heeft ze wel een vet moderne nieuwe keuken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel met jeDat lijkt mij gezellig
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik huil alleen wanneer iemand doodgaat
[..]
wat zijn nazis niet
quote:
Ik pak je bij je ballen en zal je laten huilen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik huil alleen wanneer iemand doodgaat
[..]
wat zijn nazis niet
Super groot badkamer met bad.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En misschien heeft ze wel een vet moderne nieuwe keuken.. Dan wordt mijn keuken een badkamer hoor.
.
Ja nee wel realistisch blijven in deze onrealistische droom.quote:
wajo is nie eens oprecht gwn gecopy pastequote:
Nee wel zelf overgetypt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wajo is nie eens oprecht gwn gecopy paste
voor je je hand ook maar een centimeter hebt uitgestoken heb ik je al drie keer in je kloten gestompt en je schedel aan stukken gemokerdquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik pak je bij je ballen en zal je laten huilen.
Nou ik voel me geïntimideerd hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
voor je je hand ook maar een centimeter hebt uitgestoken heb ik je al drie keer in je kloten gestompt en je schedel aan stukken gemokerd
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:03 schreef Trollscience het volgende:
is maar goed ook, ik ben erg gevaarlijk
kerel nu heb'k trekquote:
liev mannetje jaquote:
trans is nog 2 uur openquote:
met mij bedrijf je de liefde?quote:
ik heb geen kleren aanquote:
is geen vereistequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |