quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ben ik nu echt een half uur terug en heb ik nu al mijn mond voorbij gepraat? Verdomme
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goedzal vanmiddag even een update maken al heb ik niet veel noemenswaardigs beleeft. Veel van hetzelfde, maar dat is juist goed op deze manier
Ja, dronken cammen doen we niet meer hoor. Dat was een foutje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen weet het al hoor.
Ze hebben zelfs een leuke show op de cam weggegeven.
Twi zijn dansende pener is een trending topic geweest.
Watwatwat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen weet het al hoor.
Ze hebben zelfs een leuke show op de cam weggegeven.
Twi zijn dansende pener is een trending topic geweest.
Wut? Echt? Wat leuk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:29 schreef Newbie114 het volgende:
Hoorde het al via DM, myr en twi, ben blij voor jullie
Palawan? Geen flauw ideequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wut? Echt? Wat leuk.
Hoe is het eigenlijk met Palawan?
Pala is van FOK! weg geloof ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wut? Echt? Wat leuk.
Amateur, pak het dan goed aan en neem iemand van 12.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pala is van FOK! weg geloof ik.
Hey straw, nu zijn twi en myr ons voorgegaan, tijd om er maar eens werk van te maken dan?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dronken cammen doen we niet meer hoor. Dat was een foutje.
Je had er bij moeten zijn.quote:
Straw ook terug.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wut? Echt? Wat leuk.
Want laatste keer dat hij hier was, hadden hij en myr 'iets'. Maar dat is dus ook verleden tijd begrijp ik.quote:
Ik ben ook ooit 12 geweest.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:36 schreef twi het volgende:
[..]
Amateur, pak het dan goed aan en neem iemand van 12.
Dat was maar kort en is al weer een hele poos over. Volgens mij heeft hij ondertussen al een meisje van een datingsite gepikt. Dus met hem zal het ook wel prima gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want laatste keer dat hij hier was, hadden hij en myr 'iets'. Maar dat is dus ook verleden tijd begrijp ik.
Mensen die niet op mij vallen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar nu val je op een hele andere categorie, helaas voor Mur
Ik zit nu ook te twijfelen tussen jou en scrwls hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die niet op mij vallen.
Straw van dit gebrek aan inzicht betichten.
Screws heeft nu een pittig kort kapsel. Just saying.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te twijfelen tussen jou en scrwls hoor.
Daar noem je er ook wel 2 zeg...quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te twijfelen tussen jou en scrwls hoor.
Ah okay.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was maar kort en is al weer een hele poos over. Volgens mij heeft hij ondertussen al een meisje van een datingsite gepikt. Dus met hem zal het ook wel prima gaan.
Is dat zo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar nu val je op een hele andere categorie, helaas voor Mur
Heeft scrwls nog steeds zijn kapsel?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar noem je er ook wel 2 zeg...
Het is kort nu.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heeft scrwls nog steeds zijn kapsel?
Van mur hoef ik het niet te vragen, dat afknippen zou zonde zijn.
Screw is heet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heeft scrwls nog steeds zijn kapsel?
Van mur hoef ik het niet te vragen, dat afknippen zou zonde zijn.
Heloef heeft zijn cam fulltime op het plafond gericht door hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Screw is heet.
Iedere keer op cam moet ik de cam wat hoger richten, als je begrijpt wat ik bedoel.
Volgens mensen die zijn pener gevoeld hebben, is het niet zo groot.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heloef heeft zijn cam fulltime op het plafond gericht door hetzelfde probleem.
Veel succes, er komen niet zoveel mensen meerquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:45 schreef Newbie114 het volgende:
Over cams gesproken, dat ga ik vanavond wel mee doen. Niet te laat want moet morgenochtend weer om 0600 op enzo.
Wie heeft heloef zijn pener dan gevoeld?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens mensen die zijn pener gevoeld hebben, is het niet zo groot.
Dan zal hij wel een groeier zijn, ipv een bloeier.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wie heeft heloef zijn pener dan gevoeld?
Twi en Myr.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wie heeft heloef zijn pener dan gevoeld?
Dan kom ik ook eens voor de gelegenheid.quote:
Morgenavond ben ik druk aan het werk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maaruhm, om even terug te komen op morgenavond. Hoe laat ookalweer?
Overmorgen bedoel ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik druk aan het werk.
Op de cam, ja?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kom ik ook eens voor de gelegenheid.
Hihi, ik zei kom.
Ben ik nou de enige die zich afvraagt hoe je daarbij komt? 'Kom heloef we gaan je pener aanraken' ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi en Myr.
[..]
Dan kom ik ook eens voor de gelegenheid.
Hihi, ik zei kom.
Hij stond naast me toen ik op de grond zat, die kans laat ik me niet ontnemen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:50 schreef Newbie114 het volgende:
Ben ik nou de enige die zich afvraagt hoe je daarbij komt? 'Kom heloef we gaan je pener aanraken' ?
Zo is het bij mij nog nooit gelukt iig
Was ik het dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben het even gaan navragen en dit klopt niet.
Ja, zoiets was het wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die zich afvraagt hoe je daarbij komt? 'Kom heloef we gaan je pener aanraken' ?
Sssst.quote:
Ik zeg altijd, jij mag mijn billetjes betasten als ik...quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Achzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Hij stond naast me toen ik op de grond zat, die kans laat ik me niet ontnemen.
We kunnen delenquote:
Nee, tenzij het een keer was met screw erbij dan snap ik wel waarom het mij niet op viel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je me niet al eens gezien dan op cam?
Denken dat jullie simpele zielen nog kans maken bij kaneel, wanneer hij al lang het genot van mijn billetjes kent.quote:
Opeens vind ik je een stuk aardigerquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We kunnen delen
[..]
Nee, tenzij het een keer was met screw erbij dan snap ik wel waarom het mij niet op viel.
Delen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We kunnen delen
[..]
Nee, tenzij het een keer was met screw erbij dan snap ik wel waarom het mij niet op viel.
Morgen eens kijken naar Flips haar billetjes hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat jullie simpele zielen nog kans maken bij kaneel, wanneer hij al lang het genot van mijn billetjes kent.
Hij komt daar wel over heen als hij Newb en mij ziet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat jullie simpele zielen nog kans maken bij kaneel, wanneer hij al lang het genot van mijn billetjes kent.
Daar doe ik het voorquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Opeens vind ik je een stuk aardiger
Ik verwacht pics, daar ik ze nog nooit heb mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen eens kijken naar Flips haar billetjes hoor.
Dan komt hij over mijn billetjes heen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij komt daar wel over heen als hij Newb en mij ziet.
Newbie heb ik al uitgebreid bewonderd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Daar doe ik het voor.
Genoteerd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik verwacht pics, daar ik ze nog nooit heb mogen aanschouwen.
Hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Delen.![]()
Ik heb wel regelmatig zitten lurken toen jij on cam was.
Morgen dus maar een jogginbroek aantrekken waardoor niet te zien is.quote:[..]
Morgen eens kijken naar Flips haar billetjes hoor.
Zo bedoelde ik komen niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan komt hij over mijn billetjes heen?
Wat waren jullie van plan dan?
Ik nog bijna niemand die hier post.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Newbie heb ik al uitgebreid bewonderd.
Ja halloquote:[..]
Genoteerd.
Moet je vanavond wel op cam komen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Daar doe ik het voor.
Ik vergeet altijd dat ik een cam heb.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahaWel beetje jammer dat het je er niet toe aan zette om zelf eens cam aan te doen.
Tsja, als je alleen naar scrwls zit te kwijlen heeft dat niet zoveel zin natuurlijk!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:00 schreef Flippiee het volgende:
HahaWel beetje jammer dat het je er niet toe aan zette om zelf eens cam aan te doen.
Dan heb je wel de goeien uitgekozen.quote:Ik nog bijna niemand die hier post.
Twi wel, maar toen wist ik niet dat het Twi was. Oh en ik heb myr ook een keer gezien.
Ik wacht geduldig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:02 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb wel een plan maar het is heel geheim anders weet Kaneel het dalijk al en dan komt ie nooit over Murdera's billetjes heen. (pun intended)
Mits ik vanavond tijd heb, zal ik vanavond ook wel even cam aanzetten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moet je vanavond wel op cam komen.
Ik ga mijn nieuwe kleurtje showen. Werken in de buitenlucht en bruin worden daardoor![]()
Nadeel is dat ik zonder tshirt nogsteeds een tshirt heb.
Ik zal je er voortaan vaker aan herinnerenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat ik een cam heb.
Dat doet toch iedereen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, als je alleen naar scrwls zit te kwijlen heeft dat niet zoveel zin natuurlijk!
Zo doe ik dat jaquote:[..]
Dan heb je wel de goeien uitgekozen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:02 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb wel een plan maar het is heel geheim anders weet Kaneel het dalijk al en dan komt ie nooit over Murdera's billetjes heen. (pun intended)
Zo multi-quote toch iedereen mits ze multi-quoten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:06 schreef twi het volgende:
Flippiee en Kaneelstokje multi-quoten op dezelfde manier
Als dat geen echte liefde is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:06 schreef twi het volgende:
Flippiee en Kaneelstokje multi-quoten op dezelfde manier
Wat raar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik moest eten, ff een heel stokbrood naarbinnen gestouwd. Nu zit ik vol
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de factuur binnenkrijgt.
Lef hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
We kunnen wel een regeling afspreken?Een alternatieve betaling?
[..]
Tuurlijk niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ik zit op FOK!...Ik zit ook op fok... Niet iedereen hier is een kansloze idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
dus
quote:
Noem je me een kansloze idioot?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zit ook op fok... Niet iedereen hier is een kansloze idioot![]()
Goedemorgen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:12 schreef El_Matador het volgende:
Evie en Murrie, goeiemiddag. Wakker worden hier...
hehe, dat wordt vanaaf. zo werken, maar geen zin... vakantie nodig...quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Goede avond gehad? Goede "engels bijles" gegeven?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hehe, dat wordt vanaaf. zo werken, maar geen zin... vakantie nodig...
Nee hoorquote:
Koffie?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:12 schreef El_Matador het volgende:
Evie en Murrie, goeiemiddag. Wakker worden hier...
Zit je nu in Colombia, het land van mooie vrouwen, of in Nederland, het land van... ja koffiequote:Op donderdag 5 juli 2012 14:37 schreef El_Matador het volgende:
I will, Mur.
En lekker Evie. s Lands trots.
Malware waarschuwing bij http://frontpage.fok.nl/nieuws/551263/1/1/500quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:44 schreef dawg het volgende:
hmm. malware melding als ik naar nu.nl ga? heeft iemand anders dat ook?
hola gente.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:37 schreef El_Matador het volgende:
I will, Mur.
En lekker Evie. s Lands trots.
nujij is onderdeel van. ik krijg het bij nu.nl.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Malware waarschuwing bij http://frontpage.fok.nl/nieuws/551263/1/1/500
Hetzelfde?
Ik niet!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:47 schreef dawg het volgende:
[..]
nujij is onderdeel van. ik krijg het bij nu.nl.
Is rutte op zijn falie geslagen door de kamer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:49 schreef dawg het volgende:
[..]
net nu ik op de hoofdpagina las dat rutte op zijn falie heeft gekregen van de kamer.![]()
Colombia, het land met de beste koffie en lekkerste vrouwen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zit je nu in Colombia, het land van mooie vrouwen, of in Nederland, het land van... ja koffie
heeft rutte de kamer met zijn falie geslagen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Is rutte op zijn falie geslagen door de kamer?
Pics.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]
"Jullie" staan toch voornamelijk bekend om de sos.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Colombia, het land met de beste koffie en lekkerste vrouwen...
Oekraine, ik ken de koffie niet maar de colombiaanse vrouwen kunnen daar niks beginnenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias, strong and sweet, just how I like 'm.quote:
laten we het hopen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]
sfeer in z-a lijkt mij veel relaxer dan in oekraine.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Oekraine, ik ken de koffie niet maar de colombiaanse vrouwen kunnen daar niks beginnen
Ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Jullie" staan toch voornamelijk bekend om de sos.
vooral als neger.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:53 schreef dawg het volgende:
[..]
sfeer in z-a lijkt mij veel relaxer dan in oekraine.
over het algemeen vast wel.....quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:53 schreef dawg het volgende:
[..]
sfeer in z-a lijkt mij veel relaxer dan in oekraine.
ik ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
over het algemeen vast wel.....
maar ik had het over het uiterlijk
en trouwens, waar ik zat.. was het daar boven de 30 graden.. dus ook alles en iedereen heel relaxed... was echt een verrassing voor me
Geen dank!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias, strong and sweet, just how I like 'm.
Geweldig was het, veel beter dan wat ik had verwacht... zowel de steden als wat er rond liep.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:55 schreef El_Matador het volgende:
maar hoe was je vakantie, rival? Kiev
Toen ons grootste mobiele laboratorium is opgerold was het niet meer ons grootste exportproduct.quote:
I know. Xquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mag je best trots op zijn hoor.
Ons grootste export product was XTC.
Ik ben daar wel een stuk meer fan van.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I know. X
Maar die coke geeft meer problemen...
Mooi zo! Met de auto was je gegaan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Geweldig was het, veel beter dan wat ik had verwacht... zowel de steden als wat er rond liep.
het voetbal hebben we het maar even niet over.....
en inderdaad.. die "russen" zijn echt wild allemaal.... maar stiekem hele vriendelijke mensen!
weet ik niet.... ik wist niet eens dat het WAS was gewordenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toen ons grootste mobiele laboratorium is opgerold was het niet meer ons grootste exportproduct.
Of zijn we al terug in de race?
Nee AIVD. Ik heb het over "ons" als in "Nederland"
Coke vind ik echt een waardeloze drugs..... geef mij maar iets om mee te spacen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben daar wel een stuk meer fan van.
Ik ga vanavond voor het eerst mijn open haard gebruiken.quote:
Mjah, het is opzich wel te merken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
weet ik niet.... ik wist niet eens dat het WAS was geworden
LOL
met een camper zelfs!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo! Met de auto was je gegaan?
Ik kan niet tegen teveel Mquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Coke vind ik echt een waardeloze drugs..... geef mij maar iets om mee te spacen!
5 euro grammetje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben daar wel een stuk meer fan van.
daarom zit ik liever aan de M kristalletjes....quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, het is opzich wel te merken.Tegenwoordig moet je ze echt eerst testen. Veel verontreinigde troep.
mooi avontuur man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
met een camper zelfs!
grappig hoor, op de snelweg paard en wagen moeten ontwijken, overstekende koeien, fietsers.... echt ik kijk nergens meer van op
Die heb ik afgezworen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
daarom zit ik liever aan de M kristalletjes....
Wij proberen bad-boys te lijken om jou te imponeren.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
daarom zit ik liever aan de M kristalletjes....
Dan kan je me beter tegenkomen een leuk gesprek hebben en me op mn bek pakken oidquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die heb ik afgezworen.
[..]
Wij proberen bad-boys te lijken om jou te imponeren.
Zaterdag weer een huisfeestje. Kom langs, dan kan je van allebei proeven.quote:
ja de rit erheen, en daar.. was echt leuk. en was in Charkov de laatste dagen met een local op pad en daar heb ik echte ghetto's gezienquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mooi avontuur man.
geen last van corrupte agenten gehad?
grappig tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed merkbaar is al teveel voor mij, dan ga ik snachts slaapwandelen en rare dingen doen.
Colombia ligt wel op de weg van waar ik heen moet jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zaterdag weer een huisfeestje. Kom langs, dan kan je van allebei proeven.
Ik ben niet zo'n lekkere vent als Dawg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan kan je me beter tegenkomen een leuk gesprek hebben en me op mn bek pakken oid
een pets op de kont en een zoen in je nek.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan kan je me beter tegenkomen een leuk gesprek hebben en me op mn bek pakken oid
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Nichts muss, alles kannquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Colombia ligt wel op de weg van waar ik heen moet ja
Ahhh arme jij!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n lekkere vent als Dawg.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
een pets op de kont en een zoen in je nek.
Wie niet?quote:
Ik zit al op skyscanner.nlquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zaterdag weer een huisfeestje. Kom langs, dan kan je van allebei proeven.
Ik ben gestopt met blowen omdat dat teveel impact op mijn leven en gedrag had.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, maar dat vind ik niet te vergelijken met m, x, of c.
en dus?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met blowen omdat dat teveel impact op mijn leven en gedrag had.
goed verhaal.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja de rit erheen, en daar.. was echt leuk. en was in Charkov de laatste dagen met een local op pad en daar heb ik echte ghetto's gezien
ja wat is corrupt? 29km te hard rijden bij wegwerkzaamheden en dan een boete krijgen van 25 euro en maar 20 hoeven betalen...... dat noem ik relaxed!
Dus vind ik het vergelijkbaar.quote:
schadelijkheid staat los van verstandig gebruik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus vind ik het vergelijkbaar.
Wiet kan ook best heftig spul zijn, en een beetje sos is veel tammer.
Onder de 1200 euro wordt het lastig.quote:
buenas, Drommelsquat.quote:
Dat is correct.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:09 schreef dawg het volgende:
[..]
schadelijkheid staat los van verstandig gebruik.
Picsquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef dawg het volgende:
vanavond komt frans bauer de kermis hier openen. ons kent ons.
Balen iddquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onder de 1200 euro wordt het lastig.
Zondag, van het feest.quote:
stop-over is vaak goedkoper?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Balen iddVoor Zuid-Amerika ook zelfden goede deals. Maar wil er echt héél graag heen. Maar huidig budget van 3000 is net wat te weinig gok ik.
Bogota is duur, de andere steden vallen mee, en je kan best een maand of 2-3 backpacken met 3000 euro. zonder tickets.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Balen iddVoor Zuid-Amerika ook zelfden goede deals. Maar wil er echt héél graag heen. Maar huidig budget van 3000 is net wat te weinig gok ik.
Project XX moet het worden. Maar dan alleen het 1e deel en zonder puberale maagden.quote:
Haten op puberale maagdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Project XX moet het worden. Maar dan alleen het 1e deel en zonder puberale maagden.
Je bent een genie man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
dus moet ik concluderen dat jij niet zo verstandig bent geweest.
Wow. Ryanair EHV-Barajas voor 60 euro erbij...quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:16 schreef VacaLoca het volgende:
Hmmmm Madrid - Bogotá voor 675 euro
Direct
Hmmmmmmmmmmmm
Preciesquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow. Ryanair EHV-Barajas voor 60 euro erbij...
In Peru en Ecuador goedkoop. 10 euro per dag moet lukken, zonder stappen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:16 schreef VacaLoca het volgende:
Wat is de cost of living en partying daar Mata?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Peru en Ecuador goedkoop. 10 euro per dag moet lukken, zonder stappen.
Ik woon in het rijkste deel van Bogota; biertje is 4-5 euro, goeie maaltijd 15 euro, pakje peuken 1,80, McMenu 6-8 euro. Taxi 10 km 6 euro...
Dit land kent zoveel klimaten, geen pijl op te trekken. Bogota is altijd 15-25 graden, Nederlands lenteweer. Costa is 30-40 graden, vochtig. Medellin en Bucaramanga zijn ideaal; 25-35 graden, vrij droog.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Precies, even wat vrienden opzoeken in Spanje en dan vliegtuig naar Colombia...
Keek voor September-Oktober trouwens, zie wel dat het dan nog wat meer regent daar.
Gaira Cafe. Je moet wel een beetje kunnen dansen. Maar genoeg dames die jou vallenato willen leren (supermakkelijk).quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]Waar moet ik de taxi me laten afzetten?
Hm is dat dat je gewoon kruis tegen kruis beetje ritmisch tegen elkaar beweegt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaira Cafe. Je moet wel een beetje kunnen dansen. Maar genoeg dames die jou vallenato willen leren (supermakkelijk).
4-5 euro voor een biertjequote:Op donderdag 5 juli 2012 15:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Peru en Ecuador goedkoop. 10 euro per dag moet lukken, zonder stappen.
Ik woon in het rijkste deel van Bogota; biertje is 4-5 euro, goeie maaltijd 15 euro, pakje peuken 1,80, McMenu 6-8 euro. Taxi 10 km 6 euro...
Kijk nou uit, straks jinx je hetquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de file straks![]()
Die beschrijving klopt aardig ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm is dat dat je gewoon kruis tegen kruis beetje ritmisch tegen elkaar beweegt?(dat leerde een Colombiaanse mij iig vorig jaar
)
Jinx?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks jinx je het
Topdansquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die beschrijving klopt aardig ja.
En bijna niemand rookt.quote:
Dansmeisje blèrt al die nummers ook mee. Wel leuke muziek, maar niet de hele nacht.quote:
Ohh dat is opzich nog wel te doen danquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En bijna niemand rookt.
In een club met een groep bestel je meestal een fles whiskey, rum of aguardiente (~40 euro) en die deel je.
Wij deden het gewoon op pitbull ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dansmeisje blèrt al die nummers ook mee. Wel leuke muziek, maar niet de hele nacht.
Beter niet na flink wat bier...quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh dat is opzich nog wel te doen dan
Reggaeton!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wij deden het gewoon op pitbull ofzo
Fijne avondquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:35 schreef El_Matador het volgende:
bueno, schatjes, douchen en huisje een beetje opruimen voor die slet conservatieve meid vanavond.
geniet ervan allemaal.
Haten op ouzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beter niet na flink wat bier...
Link spul, dat aguardiente (soort ouzo/pastis), anders dan de Mexicaanse variant.
6pack Club Colombia![]()
in de supermarkt is zo'n 4 euro. NLse prijzen in dit gedeelte.
Disfrutaloquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:35 schreef El_Matador het volgende:
bueno, schatjes, douchen en huisje een beetje opruimen voor die slet conservatieve meid vanavond.
geniet ervan allemaal.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaira Cafe. Je moet wel een beetje kunnen dansen. Maar genoeg dames die jou vallenato willen leren (supermakkelijk).
Drie blondines toevallig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Drie blondines toevallig?Nee ik val niet op blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., 3 zandmeisjes
1tje vroeg om een hand van mij die gaf ik haar om haar te steunen op de fiets ik zat op scooter te wachten om ze door het smalle paadje te laten
Maar ik was weer te verlegen om ze te lullen![]()
Had je gelijk hun ping gehosseld?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:43 schreef Flippiee het volgende:
Ik kreeg net van twee jongens een complimentje dat ik er leuk uit zag.
Denken dat ik aan zulke onfatsoenlijke zaken doe.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus gewoon gelijk een BJ op een smerige wc?
Maar maar..quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denken dat ik aan zulke onfatsoenlijke zaken doe.
Nee niet op een smerige toilet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar maar..Ohhh, je bedoelt niet bij andere jongens.
Je ziet er leuk uit!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:43 schreef Flippiee het volgende:
Ik kreeg net van twee jongens een complimentje dat ik er leuk uit zag.
lekker tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders val je midden in de dag in slaap.
Ik voel me zo'n oude kerel nu.quote:
Waar de fuck woon jij dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:41 schreef El_Matador het volgende:
Weer even een sfeerimpressie van deze kant van de oceaan...
Aan taxi's geen gebrek bij mij in de straat:
[ afbeelding ]
Teringquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:41 schreef El_Matador het volgende:
Weer even een sfeerimpressie van deze kant van de oceaan...
Aan taxi's geen gebrek bij mij in de straat:
[ afbeelding ]
Bogotá, Colombia.quote:
Die worden bij mij gerookt.quote:
Wat een eikel ben je ook!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je ziet er uit als een vuig smerige bergtrol.
Bam, nu sta je weer op 0,.
Zoek je iemand die niet een eikel is, maar juist lief?quote:
Dat lijkt me behoorlijk lastig ja!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:48 schreef Myraela het volgende:
Het is best lastig om na 5 jaar een mail te sturen alsof je even de laatste paar weken bijpraat.
Omdat ik boos was en nu niet meer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat lijkt me behoorlijk lastig ja!
Waarom stuur je na 5 jaar een mail?
Een ex?quote:
Sinds Loka het hier eens heeft gepost, luister ik het ook regelmatig.quote:
Beetje van beide misschien wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoek je iemand die niet een eikel is, maar juist lief?
Spreken vreselijk slecht, ik versta het een klein beetje zeg maar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds Loka het hier eens heeft gepost, luister ik het ook regelmatig.
Hoe is je duits eigenlijk?
Oh dat geeft ook gelijk een antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, die vergeet ik gewoon, daar zou ik geen contact meer mee zoeken.
Mijn vader en broer.
Binnenkort niet, want ze zitten in Nieuw-Zeeland. Tevens de rede waarom ik boos was.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap van je.
Plan om hem binnenkort ook irl te zien?
Holy shit, heftig!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, die vergeet ik gewoon, daar zou ik geen contact meer mee zoeken.
Mijn vader en broer.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Holy shit, heftig!
Mijn zusje praat nu al 3 maanden niet meer met mijn pa, dat vind ik al te lang...
Je was boos dat ze je verlaten hebben?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Binnenkort niet, want ze zitten in Nieuw-Zeeland. Tevens de rede waarom ik boos was.
Maar misschien als ze weer eens in Nederland zijn. Maar eerst maar eens afwachten hoe het mailen gaat, het voelt nog wel heel erg onwennig, een beetje alsof ik iemand weer ontmoet of leer kennen. Weet nog niet helemaal welke plaats ik ze kan geven.
Ja, ik snap het.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef Evie het volgende:
[..]ik nooit meer met mn moeder
![]()
Vind ik juist minder heftig zo
Heel veel succes en sterkte!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Binnenkort niet, want ze zitten in Nieuw-Zeeland. Tevens de rede waarom ik boos was.
Maar misschien als ze weer eens in Nederland zijn. Maar eerst maar eens afwachten hoe het mailen gaat, het voelt nog wel heel erg onwennig, een beetje alsof ik iemand weer ontmoet of leer kennen. Weet nog niet helemaal welke plaats ik ze kan geven.
Shit, dan moet ik gaan werken aan mijn eikeligheid.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje van beide misschien wel.![]()
Voor ik straks de opmerking naar mijn hoofd krijg over friendzones en lieve jongens willen en dan daar niet opvallen
Je hebt toch ook Duits volgend jaar?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Spreken vreselijk slecht, ik versta het een klein beetje zeg maar.
Dacht dat het alleen je pa was.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is ook zo goed te doen, even het vliegtuig naar Nieuw-Zeeland te pakken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je was boos dat ze je verlaten hebben?
Ben je ze niet op komen zoeken dan? Nieuw-Zeeland moet supermooi zijn...
Ja. Waarom niet?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Is ook zo goed te doen, even het vliegtuig naar Nieuw-Zeeland te pakken.
Goeie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt toch ook Duits volgend jaar?
We hebben niet allemaal voldoende geld. Helemaal niet de studenten onder ons.quote:
Waarom hoeft het nu niet meer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik snap het.
Ik hield nog wel contact met ma. Helaas. Maar nu hoeft het niet meer.
Oefenen dan kerelquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goeie.
Ik bak daar echt neits van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |