Ik vergeet altijd dat ik een cam heb.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahaWel beetje jammer dat het je er niet toe aan zette om zelf eens cam aan te doen.
Tsja, als je alleen naar scrwls zit te kwijlen heeft dat niet zoveel zin natuurlijk!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:00 schreef Flippiee het volgende:
HahaWel beetje jammer dat het je er niet toe aan zette om zelf eens cam aan te doen.
Dan heb je wel de goeien uitgekozen.quote:Ik nog bijna niemand die hier post.
Twi wel, maar toen wist ik niet dat het Twi was. Oh en ik heb myr ook een keer gezien.
Ik wacht geduldig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:02 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb wel een plan maar het is heel geheim anders weet Kaneel het dalijk al en dan komt ie nooit over Murdera's billetjes heen. (pun intended)
Mits ik vanavond tijd heb, zal ik vanavond ook wel even cam aanzetten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moet je vanavond wel op cam komen.
Ik ga mijn nieuwe kleurtje showen. Werken in de buitenlucht en bruin worden daardoor![]()
Nadeel is dat ik zonder tshirt nogsteeds een tshirt heb.
Ik zal je er voortaan vaker aan herinnerenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat ik een cam heb.
Dat doet toch iedereen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, als je alleen naar scrwls zit te kwijlen heeft dat niet zoveel zin natuurlijk!
Zo doe ik dat jaquote:[..]
Dan heb je wel de goeien uitgekozen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:02 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb wel een plan maar het is heel geheim anders weet Kaneel het dalijk al en dan komt ie nooit over Murdera's billetjes heen. (pun intended)
Zo multi-quote toch iedereen mits ze multi-quoten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:06 schreef twi het volgende:
Flippiee en Kaneelstokje multi-quoten op dezelfde manier
Als dat geen echte liefde is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:06 schreef twi het volgende:
Flippiee en Kaneelstokje multi-quoten op dezelfde manier
Wat raar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik moest eten, ff een heel stokbrood naarbinnen gestouwd. Nu zit ik vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |