Die beschrijving klopt aardig ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm is dat dat je gewoon kruis tegen kruis beetje ritmisch tegen elkaar beweegt?(dat leerde een Colombiaanse mij iig vorig jaar
)
Jinx?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks jinx je het
Topdansquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die beschrijving klopt aardig ja.
En bijna niemand rookt.quote:
Dansmeisje blèrt al die nummers ook mee. Wel leuke muziek, maar niet de hele nacht.quote:
Ohh dat is opzich nog wel te doen danquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En bijna niemand rookt.
In een club met een groep bestel je meestal een fles whiskey, rum of aguardiente (~40 euro) en die deel je.
Wij deden het gewoon op pitbull ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dansmeisje blèrt al die nummers ook mee. Wel leuke muziek, maar niet de hele nacht.
Beter niet na flink wat bier...quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh dat is opzich nog wel te doen dan
Reggaeton!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wij deden het gewoon op pitbull ofzo
Fijne avondquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:35 schreef El_Matador het volgende:
bueno, schatjes, douchen en huisje een beetje opruimen voor die slet conservatieve meid vanavond.
geniet ervan allemaal.
Haten op ouzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beter niet na flink wat bier...
Link spul, dat aguardiente (soort ouzo/pastis), anders dan de Mexicaanse variant.
6pack Club Colombia![]()
in de supermarkt is zo'n 4 euro. NLse prijzen in dit gedeelte.
Disfrutaloquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:35 schreef El_Matador het volgende:
bueno, schatjes, douchen en huisje een beetje opruimen voor die slet conservatieve meid vanavond.
geniet ervan allemaal.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaira Cafe. Je moet wel een beetje kunnen dansen. Maar genoeg dames die jou vallenato willen leren (supermakkelijk).
Drie blondines toevallig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Drie blondines toevallig?Nee ik val niet op blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., 3 zandmeisjes
1tje vroeg om een hand van mij die gaf ik haar om haar te steunen op de fiets ik zat op scooter te wachten om ze door het smalle paadje te laten
Maar ik was weer te verlegen om ze te lullen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |