"waar we al 60 delen SCen"quote:
Lyk dis f u cry evrytim.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:35 schreef MineraalWater het volgende:
Verdomme held! Ik zie die post net ook. Moet dat er eigenlijk ook bijzette
Als je ze weg werkt metvl spiritus denk ik wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:38 schreef -Datdus- het volgende:
Kan dat trouwens een overdosis aan dieetpillen?
quote:Deze tekst is bedoeld voor mensen met een hart. Jij heb wel 5 min naar de tekst zitten staren aan je reactie tijd te zien... Zo dom vind je dus de tekst niet! Maar goed, ga is op zoek naar je verstand ipv reacties onder goed bedoelde berichten te zetten.
quote:Naar mijn weten heeft ieder mens een hart? Maar deze post gaat niet over een hart hebben, het gaat over de afwezigheid van hersenen. Je helpt niemand door een plaatje neer te zetten op facebook. Vaak is het gewoon bedoeld om te laten zien van "Kijk mij eens tegen pesten zijn, echtwel! share, like, aandacht!!". Elk weldenkend mens weet dat pesten niet goed is. Om het nou met zo'n vaag dom plaatje op facebook te zetten is gewoon dom.
Dat bluf je.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
"Een uniek bedrukt antiek Delfts Blauw tegeltje voor maar ¤ 5,50 met je eigen tekst. Ontwerp je eigen tegeltjes met je spreuk,slogan of tegeltjeswijsheid!"
Die komt erop
En dan snappen ze het hier ook nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou en? Punt blijft staan.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aanschouw hier Tom.
[ afbeelding ]
Dat is het ABO-minecraft topic, er was allemaal SC dus ik stelde voor om een ABO MC SC te beginnen. Maar ze vragen nu allemaal of ik mij eraan stoor en zeggen dat SC in dat topic geen probleem isquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier een Mender voor het topic.
[ afbeelding ]
ditquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:20 schreef Ame_thyst het volgende:
lol er is een speciaal topic voor abbo mensen
dat is eigenlijk wel ubertriest...quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:20 schreef Ame_thyst het volgende:
lol er is een speciaal topic voor abbo mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:57 schreef Ame_thyst het volgende:
PIC FAIL HAHAHAHAHAHHALol nerd, zeker weer je hoogtepunt van de dag, zoiets roepen op een forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Houd je bek ja, doe eens aardigquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Lol nerd, zeker weer je hoogtepunt van de dag, zoiets roepen op een forum
Ik wil de hippo zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Beetje eentonig, zo al die apen
[ afbeelding ]
Ik bedenk mij net, aangezien je tegen de stroom ingaat ben je dus een hippo-postende hipsterquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Beetje eentonig, zo al die apen
[ afbeelding ]
Ja, ICT-Beheerder op niveau 4.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Gefeliciteerd !, weet je al wat je nu gaat doen ?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:34 schreef MineraalWater het volgende:
Gefeliciteerd [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik moet ook weer een abbo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
1. Er is een apart forum voor mensen met abo
2. In dat forum is er een apart topic voor minecrafters
3. In dat topic was SC
4. Ik stelde voor om een aparte ABO Minecraft Slowchat te beginnen
5. Ze reageren met de mededeling dat SC in het Minecrafttopic geen probleem is
Nou, dat kan ik het niet helemaal mee eens zijn, schijten is toch wel en hele fijne bezigheid.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja. Gewoon ja. Het kost een keertje poepen op je werk in de maand en de voordelen wegen daar wel tegenop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Als je denkt dat iemand zijn opleiding een goede maatstaaf is voor iemand zijn intelligentie sla je de plank goed mis. En als ik dat dan moet horen van iemand die niet weet waar de zelfontspanner van zijn camera zit, Tsja.
quote:Je opleiding in combinatie met je opmerkingen wel! Als jij je is zult verdiepen in zaken in plaats van losse flodders te schieten, (onnodige komma) zal je weten dat een iphone geen zelfontspannerfunctie heeft. (Hier wel een komma dombo.) Einde discussie. Heb wel wat beters te doen dan te discussiëren met iemand van jouw niveau.
Weet ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Natuurlijk kende ik hem wel
Dit gestuurd.quote:eens* zou* en je zinsopbouw faalt ook een beetje. Maar ja, je hebt gelijk. We zitten niet op gelijk niveau.
Omdat ik zei:quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:41 schreef MineraalWater het volgende:
Waarom gaat het trouwens ook over iphone? wtf?
Het was zo'n coole mirror self shot om te pronken met z'n mobiel.quote:En als ik dat dan moet horen van iemand die niet weet waar de zelfontspanner van zijn camera zit, Tsja.
haha.quote:Moet wel op jouw niveau blijven natuurlijk! Je maakt niet echt vrienden op deze manier.. Dat is trouwens terug te zien aan je aantal vrienden op FB. Ga lekker andere mensen vervelen en laat mijn vriendin met rust noob!
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:15 schreef Mender het volgende:
Maar als je nog thuis woont betalen je ouders dus in feite voor jou schijt![]()
ik heb een schaaltje bij de wc staan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik ga gewoon naar buiten en in de bosjes poepen.
Jah duh. Maar zeg nou zelf. Wie gaat er in Nederland nu vrijwillig in de bosjes schijten omdat hij daar niet voor wil betalenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Enne ik weet niet hoor, maar voor schijten in het openbaar kan je gewoon een boete krijgenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
het zijn dezelfde mensen die moraalridder spelen maar bij enige tegenslag vol in de aanval gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik kan dat echt niet begrijpen, die mensen die het een malle tyfus boeit hoeveel vrienden ze hebben
Niemand, nee niemand gelooft dat je zoveel goede vrienden en kennissen hebt, dus hoezo zou je vreemden uitnodigen? Of vreemde invites accepteren?
Sommige mensen hebben echt te weinig zelfvertrouwen ofzo
NEEquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Enne ik weet niet hoor, maar voor schijten in het openbaar kan je gewoon een boete krijgen
Kwaliteitskrant dat ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sorry voor het posten van 9gag of 9fag of wat dan ook, maar dit
[ afbeelding ]
Oh dan moet je eigenlijk eens voor de gein (ergens waar daar geen regels voor zijn) in het bijzijn van een politie agent lekker uitgebreid in de bosjes gaan schijten. En hem daarna keihard uitlachen. "HAHA WAT WIL JE NOU DOEN DAN?"quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
NEE
Waar wildplassen landelijk geregeld is, is wildpoepen dit niet.
Hoewel de meeste APV's hier een verordening voor hebben, is dit niet altijd en overal het geval.
In verschillende gemeentes is het dan ook legaal om te wildpoepen.
Loop je wel het risico dat de APV een kapstokwetje heeftquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:45 schreef Mender het volgende:
[..]
Oh dan moet je eigenlijk eens voor de gein (ergens waar daar geen regels voor zijn) in het bijzijn van een politie agent lekker uitgebreid in de bosjes gaan schijten. En hem daarna keihard uitlachen. "HAHA WAT WIL JE NOU DOEN DAN?"
Met figuurzaagje of...?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:58 schreef gogosweden het volgende:
van mijn tripplecore een quadcore gemaakt
* gogosweden voelt zich baas
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:58 schreef gogosweden het volgende:
van mijn rondje een sterretje gemaakt
[me=gogosweden] voelt zich genaaid /me]
Even quoten zodat ik de link kan klikken jwz.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vind je wel een reuzenweekschildpad.
[ afbeelding ]
Die reactie daar, hard gelachen.quote:
quote:LOL this is the most ridiculous bullshit I've heard since I last went to church.
illustriouschin 9 maanden geleden 11
Ja zo slecht dat het leuk is, ga vanmiddag de hele film op zoeken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die reactie daar, hard gelachen.
[..]
Lol, hier niet. Wel wat gerommel al sindsdien maar begint net pas te regenen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat de fuck man
Het regent en onweert al vanaf één uur
Jij woont nog geen vijftien kilometer verderop, no wayquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lol, hier niet. Wel wat gerommel al sindsdien maar begint net pas te regenen.
Factuur kan je één deze dagen verwachtenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:25 schreef Lorrelies het volgende:
Hahaha moest zo lachen om jullie de afgelopen pagina's
Staat weinig windquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij woont nog geen vijftien kilometer verderop, no way
Oneerlijk
jij bent de scientist hierquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:39 schreef vogelkooi het volgende:
Iedereen klaagt maar maar over het weer, maar niemand doet er wat aan.
Aindsonweer hier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Staat weinig windZonnetje is net weer doorgebroken.
Wil wel even zonnedans doen, maar de zon is hier alquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:39 schreef vogelkooi het volgende:
Iedereen klaagt maar maar over het weer, maar niemand doet er wat aan.
Ik zie hem al dinosaurusbotten naar de hemel schieten met een katapultquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
jij bent de scientist hierdoe het lekker zelf
Zie je mij klagen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
jij bent de scientist hierdoe het lekker zelf
vind ik leuk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zie hem al dinosaurusbotten naar de hemel schieten met een katapult
Hij had het over Remlof zemmel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zie hem al dinosaurusbotten naar de hemel schieten met een katapult
Ohjaquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij had het over Remlof zemmel.
Ja zie het op Buienradar net langs mij gaan en vol over jouquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Aindsonweer hier.
Mooie UI trouwens!
Ook echt precies over mij heen, vlak langs jou heenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja zie het op Buienradar net langs mij gaan en vol over jouDuurt nog wel een uurtje ofzo
Whoeshquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat staat er eigenlijk in die wolken bij de vaatwassers? wrbest?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe moet je een yak insemineren?
Duuuuuussss met de hand olifanten aftrekken? Waar kan ik die vakantie boeken?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:24 schreef Timwonnacott het volgende:
Maar eerst worden de olifanten afgetrokken met de hand, want een kunstolifant werkt niet. Ook verzamelen ze sperma in het wild prachtig onder woorden gebracht: "Ze verzamelden het sperma door wilde stieren tijdens routineonderzoek te verdoven vanuit een helikopter. En dan met een soort vibrator de prostaat te stimuleren." Een soort van rapedrug dus.
Link?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef tuut-chips het volgende:
ahahaha aldie check de rap van fantastick
core unlock functie in de biosquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met figuurzaagje of...?
quote:
gogo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
core unlock functie in de bios
[..]
Ik weet niet eens wat die rap dinges is of wat het inhoud. Ik lees die topics niet, geen zin in. Boeit me niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog drie plaatsen, ik reserveer wel voor Vogelkooi en vooruit dan maar, Mender of Loon of Piek. Eerst komt eerst maalt.
Bobber niet, dat beeldmateriaal mag niet bekeken worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |