quote:Als je denkt dat iemand zijn opleiding een goede maatstaaf is voor iemand zijn intelligentie sla je de plank goed mis. En als ik dat dan moet horen van iemand die niet weet waar de zelfontspanner van zijn camera zit, Tsja.
quote:Je opleiding in combinatie met je opmerkingen wel! Als jij je is zult verdiepen in zaken in plaats van losse flodders te schieten, (onnodige komma) zal je weten dat een iphone geen zelfontspannerfunctie heeft. (Hier wel een komma dombo.) Einde discussie. Heb wel wat beters te doen dan te discussiëren met iemand van jouw niveau.
Weet ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Natuurlijk kende ik hem wel
Dit gestuurd.quote:eens* zou* en je zinsopbouw faalt ook een beetje. Maar ja, je hebt gelijk. We zitten niet op gelijk niveau.
Omdat ik zei:quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:41 schreef MineraalWater het volgende:
Waarom gaat het trouwens ook over iphone? wtf?
Het was zo'n coole mirror self shot om te pronken met z'n mobiel.quote:En als ik dat dan moet horen van iemand die niet weet waar de zelfontspanner van zijn camera zit, Tsja.
haha.quote:Moet wel op jouw niveau blijven natuurlijk! Je maakt niet echt vrienden op deze manier.. Dat is trouwens terug te zien aan je aantal vrienden op FB. Ga lekker andere mensen vervelen en laat mijn vriendin met rust noob!
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:15 schreef Mender het volgende:
Maar als je nog thuis woont betalen je ouders dus in feite voor jou schijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |