Maak me gek!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nog veel meer:
http://www.thecoolist.com(...)utiful-modern-ruins/
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik niet, ik roddel er altijd flink op los.
maar ik ben dan ook net een een wijf
heb je de mijne ook gelijk weggehaald... scheelt mij weerquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me af wie er ooit verzonnen heeft dat een vrouw al haar lichaamsbeharing weg moet scheren....
* Ireth gaat dus zo weer aan de slag... heb de stoppels weer op mijn benen staan....
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:55 schreef belle1608 het volgende:
*Pulver roept*
Ik wil dat lieve poppetje die gaat slapen
Mijn bodyguardquote:
* Merlijn vraagt iedereen even weg te kijken...quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jij bent Pulver niet![]()
Jij krijgt deze:![]()
![]()
*Trusten lieffie*quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn vraagt iedereen even weg te kijken...
Welterusten mop...
Ik moest even booten....quote:
jaaaaaquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik moest even booten....
het hele zooitje werd wel heel erg traag.
Maar hier is ie nog een keer: [ afbeelding ]
*Rucky even het licht uit doet. En wie stiekem kijkt krijgt een dreun.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn vraagt iedereen even weg te kijken...
Welterusten mop...
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
*Rucky even het licht uit doet. En wie stiekem kijkt krijgt een dreun.
Het hele achterlijke is...ik kan er soms minuten lang naar kijken, met een big grijns op me bakkesquote:
*Rucky vervolgens naar beneden stuurt* Pak maar een biertje en zet de tv aanquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik keek niet stiekem.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind hem ook zoo lief!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het hele achterlijke is...ik kan er soms minuten lang naar kijken, met een big grijns op me bakkes
Ik vraag me altijd af waar dat ding heenloopt... mijn deken ligt gewoon op mijn bed...quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het hele achterlijke is...ik kan er soms minuten lang naar kijken, met een big grijns op me bakkes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |