abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113804447
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat werkt alleen maar averechts bij mij. Ga ik me alleen maar kutter van voelen.
Mogen we wel weten wat je dagbesteding is? :) Want nu lijkt het erop dat je 1 ruimte per dag in je huis poetst, en dat is het dan wel zo'n beetje.
BlaBlaBla
pi_113804796
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:56 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Mogen we wel weten wat je dagbesteding is? :) Want nu lijkt het erop dat je 1 ruimte per dag in je huis poetst, en dat is het dan wel zo'n beetje.
Boodschappen doen, afwassen, eten koken, computeren, tv kijken, lezen, 1 keer in de week naar schoonouders, in het weekend ff de stad in of met iemand afspreken. Daarnaast regelmatig naar het ziekenhuis vanwege diabetes. Soms knutselen, dagje weg, iets lekkers bakken. Met mooi weer in de zon zitten, zwemmen. Soms klusjes die al lang liggen. Ligt er maar net aan :)
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 juli 2012 @ 14:08:24 #53
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_113805092
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat werkt alleen maar averechts bij mij. Ga ik me alleen maar kutter van voelen.
Ja, het is mijn schuld.
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 juli 2012 @ 14:10:36 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_113805187
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:01 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Boodschappen doen, afwassen, eten koken, computeren, tv kijken, lezen, 1 keer in de week naar schoonouders, in het weekend ff de stad in of met iemand afspreken. Daarnaast regelmatig naar het ziekenhuis vanwege diabetes. Soms knutselen, dagje weg, iets lekkers bakken. Met mooi weer in de zon zitten, zwemmen. Soms klusjes die al lang liggen. Ligt er maar net aan :)
En werken of je school afmaken zitten daar weer niet bij. Dan is het toch ook geen wonder dat je depressief bent.
pi_113805462
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

En werken of je school afmaken zitten daar weer niet bij. Dan is het toch ook geen wonder dat je depressief bent.
Je moet een vrij harteloos persoon zijn om op zo'n manier door te gaan met zulke opmerkingen te maken als iemand al aangeeft zich daat rotter door te voelen. Heel erg droevig dat je emotioneel zo in elkaar steekt dat je dit gepost krijgt, je bent vast erg ongelukkig.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_113805485
Begin idd eens met vrijwilligerswerk, iets laagsdrempelig maar wel iets waar je je kwaliteiten kan laten gelden. Een poppodiumpje, filmhuis, liefdadigheidsinstantie etc...
pi_113805703
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:16 schreef Canillas het volgende:
Je moet een vrij harteloos persoon zijn om op zo'n manier door te gaan met zulke opmerkingen te maken als iemand al aangeeft zich daat rotter door te voelen. Heel erg droevig dat je emotioneel zo in elkaar steekt dat je dit gepost krijgt, je bent vast erg ongelukkig.
Je rot voelen door mensen die op een internetforum maar wat over je roepen :') . Schijt aan die mensen. Misschien eens beginnen met je niet zoveel aan te trekken van wat anderen over je zeggen. Scheelt je echt een hoop zorgen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 juli 2012 @ 14:30:37 #58
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_113806123
quote:

[..]

Je moet een vrij harteloos persoon zijn om op zo'n halfzachte laffe manier iemand naar de mond te praten, terwijl die persoon misschien wel een schop onder de kont nodig heeft. Misschien ook wel niet, maar dat zullen we nooit weten. Heel erg droevig dat je zo emotioneel verbonden aan een forum bent dat je je laat leiden door de niet-eens-negatieve posts van 1 toffe user. Je bent vast erg gevoelig.
pi_113806997
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb toch al gezegd dat ik in september weer naar school ga :?
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:51:27 #60
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113807071
quote:

[..]

Kap nou eens met dit topique te verneuken met je eeuwige aannames.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113807194
Houden jullie allemaal eens op met dat gezeur en post gewoon ontopic of helemaal niet :(
pi_113807444
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:54 schreef Sylvana het volgende:
Houden jullie allemaal eens op met dat gezeur en post gewoon ontopic of helemaal niet :(
Wat vind je van de vrijwilligerswerk tip?

[ Bericht 0% gewijzigd door Soldier2000 op 05-07-2012 15:09:03 ]
BlaBlaBla
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:02:05 #63
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_113807537

[ Bericht 100% gewijzigd door Skitzofrenix op 05-07-2012 15:02:45 ]
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_113807910
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:59 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Wat vind je van de vrijwilligerswerk tip?
Een goede :)
pi_113811844
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Een goede :)
Doen dan, je therapieën werken niet, dus je zult iets moeten veranderen in je leven om te kijken of dat wel een effect heeft.
BlaBlaBla
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:44:25 #66
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113811968
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Doen dan, je therapieën werken niet, dus je zult iets moeten veranderen in je leven om te kijken of dat wel een effect heeft.
klopt als Sylvana niets zelf onderneemt zal er niets veranderen in haar leven.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:46:18 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113812043
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

klopt als Sylvana niets zelf onderneemt zal er niets veranderen in haar leven.
Ik vind een opleiding beginnen in september niet bepaald niets ondernemen.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:47:44 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113812103
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat weet ik, ik zei het ook alleen maar zodat ze het volhoudt en niet in augustus of oktober denkt 'meh' en weer opzegt.
Een gedicht over Maanvis
pi_113812105
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Idd en ik heb me al aangemeld voor een maatjesproject, begint als het goed is ook rond die tijd :)
pi_113812121
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat weet ik, ik zei het ook alleen maar zodat ze het volhoudt en niet in augustus of oktober denkt 'meh' en weer opzegt.
Zo makkelijk geef ik niet op hoor :( Anders had ik niet 6 jaar geprobeerd om die SPH af te maken, was ik na de 1e keer tweede jaar opnieuw doen wel gestopt. En dan was ik ook niet een compleet andere studie gaan doen in de hoop dat dat wel ging.
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:50:50 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113812218
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd en ik heb me al aangemeld voor een maatjesproject, begint als het goed is ook rond die tijd :)
Als ik de lijst in de OP lees, dan krijg ik de indruk van overkill. Zo veel! Dat kun je toch onmogelijk allemaal supergemotiveerd hebben gedaan?
pi_113812914
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als ik de lijst in de OP lees, dan krijg ik de indruk van overkill. Zo veel! Dat kun je toch onmogelijk allemaal supergemotiveerd hebben gedaan?
Het is in 6 jaar, soms had ik meerdere dingen naast elkaar, sommige dingen waren maar kort (depressiegroep was 1 ochtend in de week, crisisgroep was 1 maand, structurele deeltijd was 2 maanden, trainingen waren 1 avond per week) Dus dan is het prima te doen op zich hoor :)
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:10:54 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113813097
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Zo makkelijk geef ik niet op hoor :( Anders had ik niet 6 jaar geprobeerd om die SPH af te maken, was ik na de 1e keer tweede jaar opnieuw doen wel gestopt. En dan was ik ook niet een compleet andere studie gaan doen in de hoop dat dat wel ging.
Nu zeg je zelf iets positiefs over jezelf omdat ik je uit de tent lok, onthoud dat!
Provocatieve therapie kan misschien ook helpen ;)
Een gedicht over Maanvis
pi_113814343
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nu zeg je zelf iets positiefs over jezelf omdat ik je uit de tent lok, onthoud dat!
Provocatieve therapie kan misschien ook helpen ;)
Ja hallo, ik ben niet meer zo depressief dat ik helemaal niets meer positiefs over mezelf weet hoor ;)
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:38:27 #75
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113816361
Mja dat van die "zijden handschoentjes aanpak" zit wel wat in. Sorry maar ik zou het niet pikken als m'n partner de hele dag in bed lag te rotten en jouw "superlieve vriend" lijkt het allemaal wel goed te vinden, vind ik toch een beetje raar.

Mijn suggestie is ook: werk vinden. Ook al is het maar een lullig baantje zoals dagbladbezorger bij wijze van spreken. Het geeft structuur en een zekere mate van zelfstandigheid. :)
Hallon!
pi_113816415
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef BlueMage het volgende:
Mja dat van die "zijden handschoentjes aanpak" zit wel wat in. Sorry maar ik zou het niet pikken als m'n partner de hele dag in bed lag te rotten en jouw "superlieve vriend" lijkt het allemaal wel goed te vinden, vind ik toch een beetje raar.

Mijn suggestie is ook: werk vinden. Ook al is het maar een lullig baantje zoals dagbladbezorger bij wijze van spreken. Het geeft structuur en een zekere mate van zelfstandigheid. :)
Uhm, dat ik de hele dag in bed lig is niet zo meer, nog wel af en toe een dag, maar over het algemeen ben ik er wel voor de middag uit. En ik doe tegenwoordig het hele huishouden in mijn eentje (elke dag 1 kamer, de was/strijk, eten koken etc, dus...) En na de vakantie begin ik dus met een nieuwe studie :)

Maar goed, daar gaat dit topic ook niet over, dit topic gaat over of en hoe ik verder moet qua hulpverlening of het toch maar gewoon zelf moet proberen en alleen af en toe een gesprekje met zoco/psychiater hebben hoe het gaat.
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:41:26 #77
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113816472
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Uhm, dat ik de hele dag in bed lig is niet zo meer, nog wel af en toe een dag, maar over het algemeen ben ik er wel voor de middag uit. En na de vakantie begin ik dus met een nieuwe studie :)
Uhm ja even anders formuleren aangezien je het vrij letterlijk neemt: als mijn partner tot een uur of elf in bed zou liggen terwijl ik iedere dag vroeg opsta om te gaan werken zou dat bij mij een hoop ergernis opleveren en zou ik hem/haar een verbale schop onder de kont geven. :P
Hallon!
pi_113816498
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Uhm ja even anders formuleren aangezien je het vrij letterlijk neemt: als mijn partner tot een uur of elf in bed zou liggen terwijl ik iedere dag vroeg opsta om te gaan werken zou dat bij mij een hoop ergernis opleveren en zou ik hem/haar een verbale schop onder de kont geven. :P
Tja, ik doe dus wel het hele huishouden en zelf doet hij als hij uit zijn werk komt ook niks meer.

Maar goed, ontopic weer graag, heb ook geen zin om me de hele tijd te moeten verdedigen :)
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:48:28 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113816686
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, ik doe dus wel het hele huishouden en zelf doet hij als hij uit zijn werk komt ook niks meer.

Maar goed, ontopic weer graag, heb ook geen zin om me de hele tijd te moeten verdedigen :)
jezelf verdedigen is juist goed, dan leer je tenminste denken over positieve dingen over jezelf.
Een gedicht over Maanvis
pi_113816691
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef BlueMage het volgende:
En wat als je partner niet anders kan? Wat als je partner zo in beslag gelegd wordt door problematiek die eerst opgelost moest worden voordat er sprake kan zijn van een normaal leven, wat dan? Wat denk je dat je dan met die schop bereikt?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:50:07 #81
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113816741
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:48 schreef Canillas het volgende:

[..]

En wat als je partner niet anders kan? Wat als je partner zo in beslag gelegd wordt door problematiek die eerst opgelost moest worden voordat er sprake kan zijn van een normaal leven, wat dan? Wat denk je dat je dan met die schop bereikt?
in mijn geval zou het einde relatie betekenen.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:50:29 #82
277627 Seven.
We are Borg.
pi_113816754
Waar ben je wel tevreden over?
Resistance is futile.
pi_113816757
Tjonge is het weer het sylvana afbrand topic ofzo? :X
Fake it till you make it...
pi_113816781
Ben ergens maar opgehouden met lezen...
pi_113816837
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef Nijna het volgende:
Is op een of andere manier altijd zo. Dat mensen Sylvana willen komen redden en het allemaal veel beter weten. Hoe ze alles kan oplossen en welke harde hand ze wel niet nodig heeft. En niemand die ook echt antwoord geeft op de vraag.

Ik weet niet waar het aan ligt.
pi_113816853
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef Nijna het volgende:
Ze geeft wel een klein beetje aanleiding daartoe.
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:54:21 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113816880
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:52 schreef kahlie het volgende:

[..]

Is op een of andere manier altijd zo. Dat mensen Sylvana willen komen redden en het allemaal veel beter weten. Hoe ze alles kan oplossen en welke harde hand ze wel niet nodig heeft. En niemand die ook echt antwoord geeft op de vraag.

Ik weet niet waar het aan ligt.
da's ook altijd zo, ben je mensen aan het helpen krijg je een dolk in je rug van depressieven die het allemaal beter lijken te weten.
da's hetzelfde als bij Johan Cruijff voetbaltraining kunnen volgen maar dat er dan mensen komen van FC Knudde die vertellen dat Johan er niets van kan.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:55:21 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113816912
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

da's ook altijd zo, ben je mensen aan het helpen krijg je een dolk in je rug van depressieven die het allemaal beter lijken te weten.
Oh, stel je niet aan.
pi_113816937
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:53 schreef Scorpie het volgende:
Ze geeft wel een klein beetje aanleiding daartoe.
Dat afbranden gebeurt alleen wanneer er mensen reageren die de behoefte hebben om een ander af te branden, hadden zij die niet dan gebeurde het niet. Was dit topic er niet dan waren ze wel op iets anders aan het zeiken simpelweg omdat ze dat 'willen''.

Hoe heeft zij aanleiding ertoe gegeven? Door eerlijk en open te zijn?
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:56:49 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113816950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:56 schreef Canillas het volgende:

[..]

Dat afbranden gebeurt alleen wanneer er mensen reageren die de behoefte hebben om een ander af te branden, hadden zij die niet dan gebeurde het niet. Was dit topic er niet dan waren ze wel op iets anders aan het zeiken simpelweg omdat ze dat 'willen''.

Hoe heeft zij aanleiding ertoe gegeven? Door eerlijk en open te zijn?
nu ben je weer het topic aan het verneuken met valse aannames.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:10:35 #91
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113817424
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nu ben je weer het topic aan het verneuken met valse aannames.
Nou ja zeg, nu is het wel genoeg hoor met jullie. :{w
Of ze nou een schop onder haar kont nodig heeft of niet, het is iig al eens voorbijgekomen en daar wil ik het bij laten zodat de rest weer ontopic verder kan.

Game on. :)
Je moeder is een hamster
pi_113817525
Idd, dus alleen reageren op mijn vraag wat betreft hulpverlening, dingen over dagbesteding, waar ik wel tevreden over ben etc zijn al zo vaak besproken in eerdere topics. Dus reageer vanaf nu ook alleen nog maar op ontopic posts. Dus niet zeuren als ik niet op je reageer.
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:15:24 #93
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113817601
Helpt je vriend mee? En hoe?
Je moeder is een hamster
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:16:51 #94
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113817661
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

in mijn geval zou het einde relatie betekenen.
Ben het voor de verandering eens met Maanvis hier. :) Zou het op een gegeven moment opgeven.

Trouwens er zijn genoeg suggesties hier gedaan om Sylvana te helpen. :)
Hallon!
pi_113817663
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:15 schreef Crutch het volgende:
Helpt je vriend mee? En hoe?
Hij steunt me emotioneel, kan altijd met hem praten als ik dat wil, en als ik vraag of hij wat voor me wil doen omdat ik het echt niet trek dan doet hij het ook wel. En hij probeert me wel te stimuleren om op tijd uit bed te gaan en te sporten etc, maar dat helpt dus ook niet altijd.
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:17:15 #96
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113817681
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:13 schreef Sylvana het volgende:
Idd, dus alleen reageren op mijn vraag wat betreft hulpverlening, dingen over dagbesteding, waar ik wel tevreden over ben etc zijn al zo vaak besproken in eerdere topics. Dus reageer vanaf nu ook alleen nog maar op ontopic posts. Dus niet zeuren als ik niet op je reageer.
Ik heb ooit psychische hulp gehad maar toen dat niet hielp ben ik daarmee gestopt en heb ik m'n problemen zelf opgelost.
Een gedicht over Maanvis
pi_113817741
Sorry, maar als mijn partner zelfs niet eens de wekker kan zetten is het echt einde relatie voor mij.
pi_113818117
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb ooit psychische hulp gehad maar toen dat niet hielp ben ik daarmee gestopt en heb ik m'n problemen zelf opgelost.
Wat een prachtige post :s)

Verplichtingen hebben is redelijk fantastisch als je sip bent en niet de persoon bent om je leven zelf helemaal in te richten. Je hebt veel contact met verschillende mensen, doet succes ervaringen op en je hebt veel minder tijd voor zinloze dingen, zodat je het meer waardeert wanneer je wel vrij bent.
pi_113819445
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En dan moet iedereen het maar zelf oplossen... of nee met hulp van dr maanvis natuurlijk...

quote:
Och arme...
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:58:24 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113819534
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:56 schreef Nijna het volgende:

[..]

En dan moet iedereen het maar zelf oplossen... of nee met hulp van dr maanvis natuurlijk...
Nee je kunt ook 10 jaar in de hulpverlening blijven wat niets opschiet.
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')