Uhm, dat ik de hele dag in bed lig is niet zo meer, nog wel af en toe een dag, maar over het algemeen ben ik er wel voor de middag uit. En ik doe tegenwoordig het hele huishouden in mijn eentje (elke dag 1 kamer, de was/strijk, eten koken etc, dus...) En na de vakantie begin ik dus met een nieuwe studiequote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef BlueMage het volgende:
Mja dat van die "zijden handschoentjes aanpak" zit wel wat in. Sorry maar ik zou het niet pikken als m'n partner de hele dag in bed lag te rotten en jouw "superlieve vriend" lijkt het allemaal wel goed te vinden, vind ik toch een beetje raar.
Mijn suggestie is ook: werk vinden. Ook al is het maar een lullig baantje zoals dagbladbezorger bij wijze van spreken. Het geeft structuur en een zekere mate van zelfstandigheid.
Uhm ja even anders formuleren aangezien je het vrij letterlijk neemt: als mijn partner tot een uur of elf in bed zou liggen terwijl ik iedere dag vroeg opsta om te gaan werken zou dat bij mij een hoop ergernis opleveren en zou ik hem/haar een verbale schop onder de kont geven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Uhm, dat ik de hele dag in bed lig is niet zo meer, nog wel af en toe een dag, maar over het algemeen ben ik er wel voor de middag uit. En na de vakantie begin ik dus met een nieuwe studie
Tja, ik doe dus wel het hele huishouden en zelf doet hij als hij uit zijn werk komt ook niks meer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Uhm ja even anders formuleren aangezien je het vrij letterlijk neemt: als mijn partner tot een uur of elf in bed zou liggen terwijl ik iedere dag vroeg opsta om te gaan werken zou dat bij mij een hoop ergernis opleveren en zou ik hem/haar een verbale schop onder de kont geven.
jezelf verdedigen is juist goed, dan leer je tenminste denken over positieve dingen over jezelf.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, ik doe dus wel het hele huishouden en zelf doet hij als hij uit zijn werk komt ook niks meer.
Maar goed, ontopic weer graag, heb ook geen zin om me de hele tijd te moeten verdedigen
En wat als je partner niet anders kan? Wat als je partner zo in beslag gelegd wordt door problematiek die eerst opgelost moest worden voordat er sprake kan zijn van een normaal leven, wat dan? Wat denk je dat je dan met die schop bereikt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef BlueMage het volgende:
Uhm ja even anders formuleren aangezien je het vrij letterlijk neemt: als mijn partner tot een uur of elf in bed zou liggen terwijl ik iedere dag vroeg opsta om te gaan werken zou dat bij mij een hoop ergernis opleveren en zou ik hem/haar een verbale schop onder de kont geven.
in mijn geval zou het einde relatie betekenen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:48 schreef Canillas het volgende:
[..]
En wat als je partner niet anders kan? Wat als je partner zo in beslag gelegd wordt door problematiek die eerst opgelost moest worden voordat er sprake kan zijn van een normaal leven, wat dan? Wat denk je dat je dan met die schop bereikt?
Is op een of andere manier altijd zo. Dat mensen Sylvana willen komen redden en het allemaal veel beter weten. Hoe ze alles kan oplossen en welke harde hand ze wel niet nodig heeft. En niemand die ook echt antwoord geeft op de vraag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef Nijna het volgende:
Tjonge is het weer het sylvana afbrand topic ofzo?
Ze geeft wel een klein beetje aanleiding daartoe.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef Nijna het volgende:
Tjonge is het weer het sylvana afbrand topic ofzo?
da's ook altijd zo, ben je mensen aan het helpen krijg je een dolk in je rug van depressieven die het allemaal beter lijken te weten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:52 schreef kahlie het volgende:
[..]
Is op een of andere manier altijd zo. Dat mensen Sylvana willen komen redden en het allemaal veel beter weten. Hoe ze alles kan oplossen en welke harde hand ze wel niet nodig heeft. En niemand die ook echt antwoord geeft op de vraag.
Ik weet niet waar het aan ligt.
Oh, stel je niet aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's ook altijd zo, ben je mensen aan het helpen krijg je een dolk in je rug van depressieven die het allemaal beter lijken te weten.
Dat afbranden gebeurt alleen wanneer er mensen reageren die de behoefte hebben om een ander af te branden, hadden zij die niet dan gebeurde het niet. Was dit topic er niet dan waren ze wel op iets anders aan het zeiken simpelweg omdat ze dat 'willen''.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:53 schreef Scorpie het volgende:
Ze geeft wel een klein beetje aanleiding daartoe.
nu ben je weer het topic aan het verneuken met valse aannames.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:56 schreef Canillas het volgende:
[..]
Dat afbranden gebeurt alleen wanneer er mensen reageren die de behoefte hebben om een ander af te branden, hadden zij die niet dan gebeurde het niet. Was dit topic er niet dan waren ze wel op iets anders aan het zeiken simpelweg omdat ze dat 'willen''.
Hoe heeft zij aanleiding ertoe gegeven? Door eerlijk en open te zijn?
Nou ja zeg, nu is het wel genoeg hoor met jullie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu ben je weer het topic aan het verneuken met valse aannames.
Ben het voor de verandering eens met Maanvis hier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in mijn geval zou het einde relatie betekenen.
Hij steunt me emotioneel, kan altijd met hem praten als ik dat wil, en als ik vraag of hij wat voor me wil doen omdat ik het echt niet trek dan doet hij het ook wel. En hij probeert me wel te stimuleren om op tijd uit bed te gaan en te sporten etc, maar dat helpt dus ook niet altijd.quote:
Ik heb ooit psychische hulp gehad maar toen dat niet hielp ben ik daarmee gestopt en heb ik m'n problemen zelf opgelost.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:13 schreef Sylvana het volgende:
Idd, dus alleen reageren op mijn vraag wat betreft hulpverlening, dingen over dagbesteding, waar ik wel tevreden over ben etc zijn al zo vaak besproken in eerdere topics. Dus reageer vanaf nu ook alleen nog maar op ontopic posts. Dus niet zeuren als ik niet op je reageer.
Wat een prachtige postquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb ooit psychische hulp gehad maar toen dat niet hielp ben ik daarmee gestopt en heb ik m'n problemen zelf opgelost.
En dan moet iedereen het maar zelf oplossen... of nee met hulp van dr maanvis natuurlijk...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb ooit psychische hulp gehad maar toen dat niet hielp ben ik daarmee gestopt en heb ik m'n problemen zelf opgelost.
Och arme...quote:da's ook altijd zo, ben je mensen aan het helpen krijg je een dolk in je rug van depressieven die het allemaal beter lijken te weten.
Nee je kunt ook 10 jaar in de hulpverlening blijven wat niets opschiet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:56 schreef Nijna het volgende:
[..]
En dan moet iedereen het maar zelf oplossen... of nee met hulp van dr maanvis natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |