Mooiquote:
Tsja, sex & drugs & R&R. Nou ja, drugs zullen zeker een rolletje meegespeeld hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Dus de Stones hebben elkaar gebatst.. en Eric Clapton.. daar gaat mijn wereldbeeld.
Mmm 2 per week zeg maar en dan echt elke week 2 andere? Eigenlijk lijkt het me een beetje stug.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:26 schreef Cynix ® het volgende:
Hmm, 100 vrouwen per jaar kán natuurlijk wel op zich. De geluksvogel.
waarom? het is wel een van de grootste rocksterren ooit hequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm 2 per week zeg maar en dan echt elke week 2 andere? Eigenlijk lijkt het me een beetje stug.
Weet ik wel maar toch heb ik mijn twijfels. Dan moet het echt ELKE week zijn geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
waarom? het is wel een van de grootste rocksterren ooit he
Die kon vast hele goede truukjes met die tongquote:
ja, het is een schatting he.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik wel maar toch heb ik mijn twijfels. Dan moet het echt ELKE week zijn geweest.
[..]
Die kon vast hele goede truukjes met die tong![]()
Warren Beatty, zeggen ze, met 12.755.
Daarom juist! Zoveel vrouwen maar nog steeds geen Satisfaction.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:16 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zingt die kerel dan dat hij geen satisfaction kan krijgen?
Rrright.quote:
Lekkere make up had-ie op, je zag 'm vroeger nooit zonder.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:36 schreef Flow3r het volgende:
Lekker ding was dat die Gene Simmons, en niet te vergeten Paul Stanley ook![]()
Ik wel, backstagequote:Op donderdag 5 juli 2012 06:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Lekkere make up had-ie op, je zag 'm vroeger nooit zonder.
Grofweg 13.00, een uurtje per keer, 13.000 uur. (Nu laten mn rekenskills me al in de steek).quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik wel maar toch heb ik mijn twijfels. Dan moet het echt ELKE week zijn geweest.
[..]
Die kon vast hele goede truukjes met die tong![]()
Warren Beatty, zeggen ze, met 12.755.
Van zijn pik zal onderhand niet veel meer over zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Grofweg 13.00, een uurtje per keer, 13.000 uur. (Nu laten mn rekenskills me al in de steek).
8760 uur in een jaar. Dus hij heeft (volgens deze berekening) anderhalf jaar liggen batsen.
Om zijn geld hoop ik dat je bedoeld..Knap is Mick nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
MooiEn ik begrijp wel waarom die vrouwen op hem vielen.
Dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:47 schreef Karina het volgende:
Van zijn pik zal onderhand niet veel meer over zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |