Dat dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:36 schreef Ericr het volgende:
Nederlander op kop, dan maar een andere Nederlandse ploeg die op kop gaat rijden in het peloton.
die kan ook goed aankomen, dat bleek in Catalonië toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:36 schreef marcodej het volgende:
Weer een moment waarop je Poels niet verwacht btw.
jammer dat Lampre op kop rijdt!quote:
Daar komt ie niet voor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
En nu? Heb je nog de energie om in t peloton te blijven Poels? Anders vergooi je zomaar een mooie plek in t jongerenklassement.
Renshaw zag je vallen denk ik, de rest gewoon opgehoudenquote:
Dit dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:41 schreef marcodej het volgende:
Gesink mag er staan, als ie maar niet gevallen is.
Renshawquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:42 schreef Maver24 het volgende:
ok nu even crashoverzicht gaan maken, wie lagen er allemaal bij, ik zag een rabo over te kop slaan
Is niet belangrijk, iedereen die gehinderd is door een val krijgt dezelfde tijd als de groep waarin ze op dat moment waren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:42 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Als ie de grond maar geraakt heeft ivm 3km regel!!
Vind je leuk toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Oei oei, behoorlijk gehavend die cav. Als dat maar goed komt.
Moet Renshaw wel zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef vivelafete het volgende:
Iemand die al weet wie de Raboman was die er vol over heen ging bij die val?
Renshaw.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef vivelafete het volgende:
De historie leert ons dat dat waarschijnlijk Gesink was.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef vivelafete het volgende:
SPOILER: Overall individual time classification Stage 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:46 schreef Aguero het volgende:
http://www.letour.fr/le-tour/2012/us/classifications.htmlGesink dus gefinished.SPOILER: Overall individual time classification Stage 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:46 schreef Aguero het volgende:
http://www.letour.fr/le-tour/2012/us/classifications.htmlGesink gewoon binnen dusSPOILER: Overall individual time classification Stage 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sporzaquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef Syntix het volgende:
NOS commentatorenthe fuck zeg, waarom krijgen die kneuzen 4 uur lang nationale televisie
Of misschien niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:47 schreef Eenskijken het volgende:
gesink is misschien zwaar geblesseerd.. shit :/
Bron?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:47 schreef Eenskijken het volgende:
35. NEDGESINK Robert 151 RABOBANK CYCLING TEAM 05h 18' 32'' + 00' 00''quote:
Op zich hoeft dat niets te zeggen, iedereen heeft dezelfde tijd gekregen vooralsnog.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
echt waar??, dat zou opzich wel goed zijn, want dat betekend niet gevallen ?
Zat in die 1e groep dus.quote:
Idd. Er waren jaren met slechts twee top tien klasseringen. Nu rijdt er elke etappe wel één in de top tien, alleen de proloog niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:46 schreef franklop het volgende:
niks te klagen over de Nederlanders vooralsnog, goede resultaten all over the place
Kennelijk al vrji vroeg binnen, lijkt mij dan een goed teken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:47 schreef franklop het volgende:
[..]
35. NEDGESINK Robert 151 RABOBANK CYCLING TEAM 05h 18' 32'' + 00' 00''
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:47 schreef Eenskijken het volgende:
Iedereen krijgt dezelfde tijd dus hij blijft op zijn plaats.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:48 schreef freaky40 het volgende:
Is Gesink gestegen of gezakt in het klassement?
Alles blijft gelijk waarschijnlijk, blessures uitgesloten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:48 schreef freaky40 het volgende:
Is Gesink gestegen of gezakt in het klassement?
Kan er niemand een emmer water naar beneden gooien in dat geval?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:48 schreef Zhero het volgende:
of dat Maarten uit zijn raam blijft hangen.
Noemt hij nog specifieke namen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Na gisteren Freire zegt vandaag ook Gilbert dat het altijd dezelfden zijn die risico's nemen en op hun bek gaan.
Daar voorzien de regels niet in. Dat hebben ze gister zo gedaan, na lang juryberaad, maar dat is geen zekerheidje. Gewoon voetje op de grond en je weet zeker dat het goed komt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is niet belangrijk, iedereen die gehinderd is door een val krijgt dezelfde tijd als de groep waarin ze op dat moment waren.
Nee, al vond hij het blijkbaar wel "grappig" dat Cav er bij lag, hij lachte toch even toen ze 'm zeiden dat die ook tegen de grond was gegaan.quote:
gesink kan zich altijd goed verstoppen :/ echt irritant.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:49 schreef Redefine het volgende:
Gesink als 35e binnen? Dan heeft die zich goed verstopt in dat tweede groepje.
Moest van veel verder komen dan Greipel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:50 schreef vivelafete het volgende:
Jammer dat Veelers er nooit echt uit kon komen, wel prima prestatie natuurlijk
Sagan, Goss en Pettacchi komen aan de andere kant ook nauwelijks dichterbij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:50 schreef vivelafete het volgende:
Jammer dat Veelers er nooit echt uit kon komen, wel prima prestatie natuurlijk
74equote:Op woensdag 4 juli 2012 17:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Mollema staat nog niet in de rituitslag.
Is binnen, stond erachter.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Mollema staat nog niet in de rituitslag.
Waar zie je dat ie als 19e binnen is?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:51 schreef Redefine het volgende:
Brice Feillu als negentiende binnenDie moest toch lossen op vier kilometer?
Vraag de commentators maarquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
gesink kan zich altijd goed verstoppen :/ echt irritant.
Veelers is na Renshaw de beste.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:50 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Kittel nog meer baalt als hij ziet dat zijn aantrekker hier zomaar 3de en 4de wordt, dat was echt een perfecte leadout geweest.
Veelers is ook gewoon een hele goede lead out. Die heeft hem al heel vaak goed afgezet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sagan, Goss en Pettacchi komen aan de andere kant ook nauwelijks dichterbij.
Er staat 100 man als 74equote:Op woensdag 4 juli 2012 17:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Daar staat westra:
http://www.letour.fr/le-tour/2012/us/classifications.html
Henderson lijkt me anders ook niet slecht.quote:
Misschien andere fiets gepakt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:54 schreef Waaghals het volgende:
Mollema is idd uit de uitslag gehaald, stond er net wel nog in
Relax, duurt altijd even voordat alles op orde is. Zeker nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:56 schreef Oidipous het volgende:
Cavendish gevallen? Wat klote zeg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als 22e, zie de post van Aguero. Ze staan allemaal als 19e, maar dat is wel als volgorde. Dus kwam die als 22e binnen.quote:
Wiggins heeft hoe dan ook wat schade.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar wie er echte schade heeft opgelopen met die val
Renshaw en Cav lijken de grootste slachtoffers. Volgens mij viel er ook een Vacansoleil smerig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar wie er echte schade heeft opgelopen met die val
Maar lijkt me wel één van de fairste sprinters.quote:
Ja maar, Dijsktra en Ducrotquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij zeiden Dijkstra en Ducrot al dat ze Mollema en Poels over de finish zagen komen, net als Kruijswijk. Alleen Gesink misten ze toen nog, dus zal wel meevallen. Tenzij ze ook vanuit hun raam die renners niet herkennen
Juist om eventuele valpartijen te ontlopenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom zitten die klassementsmannen daar eigenlijk nog ze ver van voren? Binnen 3 km kun je je dan net zo goed verder laten afzakken toch?
Waar zat tie dan precies toen de val kwam, zit nu het filmpje op de herhaling steeds te kijken maar ik zie het net steeds nietquote:
Maar als er wordt gevallen is het vooraan? Lijkt me beter om in de staart te hangen..quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Juist om eventuele valpartijen te ontlopen
Gesink zie je er naast Mollema achter staan. Kunnen ook twee andere Rabo's vrij snel door na de valpartij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij zeiden Dijkstra en Ducrot al dat ze Mollema en Poels over de finish zagen komen, net als Kruijswijk. Alleen Gesink misten ze toen nog, dus zal wel meevallen. Tenzij ze ook vanuit hun raam die renners niet herkennen
Volgens mij zie je hem in een flits net langs de valpartij rijden, linkerkant.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar zat tie dan precies toen de val kwam, zit nu het filmpje op de herhaling steeds te kijken maar ik zie het net steeds niet
Ik zat ook al te zoeken naar Wiggins maar kon hem niet vindenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:02 schreef Ericr het volgende:
Eisel lag naast Cav in ieder geval, Wiggins lag daar niet bij.
Ik ook niet, maar je hoorde wel iets van 'Wiggins...chute'.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken naar Wiggins maar kon hem niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |