Renshaw en Cav lijken de grootste slachtoffers. Volgens mij viel er ook een Vacansoleil smerig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar wie er echte schade heeft opgelopen met die val
Maar lijkt me wel één van de fairste sprinters.quote:
Ja maar, Dijsktra en Ducrotquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij zeiden Dijkstra en Ducrot al dat ze Mollema en Poels over de finish zagen komen, net als Kruijswijk. Alleen Gesink misten ze toen nog, dus zal wel meevallen. Tenzij ze ook vanuit hun raam die renners niet herkennen
Juist om eventuele valpartijen te ontlopenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom zitten die klassementsmannen daar eigenlijk nog ze ver van voren? Binnen 3 km kun je je dan net zo goed verder laten afzakken toch?
Waar zat tie dan precies toen de val kwam, zit nu het filmpje op de herhaling steeds te kijken maar ik zie het net steeds nietquote:
Maar als er wordt gevallen is het vooraan? Lijkt me beter om in de staart te hangen..quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Juist om eventuele valpartijen te ontlopen
Gesink zie je er naast Mollema achter staan. Kunnen ook twee andere Rabo's vrij snel door na de valpartij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij zeiden Dijkstra en Ducrot al dat ze Mollema en Poels over de finish zagen komen, net als Kruijswijk. Alleen Gesink misten ze toen nog, dus zal wel meevallen. Tenzij ze ook vanuit hun raam die renners niet herkennen
Volgens mij zie je hem in een flits net langs de valpartij rijden, linkerkant.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar zat tie dan precies toen de val kwam, zit nu het filmpje op de herhaling steeds te kijken maar ik zie het net steeds niet
Ik zat ook al te zoeken naar Wiggins maar kon hem niet vindenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:02 schreef Ericr het volgende:
Eisel lag naast Cav in ieder geval, Wiggins lag daar niet bij.
Ik ook niet, maar je hoorde wel iets van 'Wiggins...chute'.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken naar Wiggins maar kon hem niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |