quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel zomersinterklaas![]()
![]()
Vandaag zijn er twee kinderen heel erg blij gemaakt. Foto's volgen nog.
Job is helemaal blij met het mooiste waterpistool dat er is en Katja helemaal gelukkig met de dvd Achtste Groepers huilen niet.
fijn dat dat namens een medefokker gedaan kon worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel zomersinterklaas![]()
![]()
Vandaag zijn er twee kinderen heel erg blij gemaakt. Foto's volgen nog.
Job is helemaal blij met het mooiste waterpistool dat er is en Katja helemaal gelukkig met de dvd Achtste Groepers huilen niet.
4 maal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:12 schreef komrad het volgende:
hoeveel x zomersint ben jr eigenlijk geweest? 2,3 of 4?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:50 schreef livelink het volgende:
Dank je wel ook medefokker![]()
![]()
En het idee van een zomersinterklaas ga ik er absoluut in houden. Wat was het leuk om zomaar een doos voor Katja en Job te krijgen. En ondertussen maar gissen van wie het nou afkomstig zou zijn.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:21 schreef Ireth het volgende:Mag ik trouwens even speciaal de aandacht voor Frederik? Nadat ik vanmiddag met een intens verdrietig kind thuiskwam van de dierenarts alwaar ze haar hamster in heeft moeten laten slapen, lag er een pakje voor haar. Haar felbegeerde waterpistool, waarvoor ze al geruime tijd aan het sparen is! Ze had hem vorige maand bijna bij elkaar gespaard, toen ze besloot iets voor papa te kopen voor vaderdag. Dus moest ze overnieuw beginnen met sparen. Mijn kind kon weer blij lachen na een verdrietig bezoek aan de dierenarts. Frederik heeft vandaag mijn dochter weer gelukkig kunnen maken met een kadootje!
voor Frederik!
Verrek, het is dat je het nu zegt, het was me niet eens opgevallen! Ik zag alleen Nerfquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:20 schreef frederik het volgende:
Voor de mensen die het opmerken, er zit verschil tussen die twee pistolen, dit komt doordat job de 25 euro moest delen met katja, sus hoefde het niet te delen (maar die bleef wel onder de 25)
Ja idd grappigquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:15 schreef livelink het volgende:
Grappig dat Suus ook een waterpistool wilde hebben![]()
Bijna even oud en dezelfde wensen. Leuk!
Hij doet het gewoon weer!!quote:Op maandag 21 september 2015 12:58 schreef frederik het volgende:
ik ga maar weer eens in de herhaling.
Ik stel weer 4 porties van 25 euro beschikbaar.
Aanmelding prive bij mij, of je de ontvanger in kennis stelt van de aanmelding moet je zelf maar even weten (niet iedereen wil ook zomaar andermans adres ongevraagd doorgeven natuurlijk).
Ik ga het van het weekend afhandelen denk ik.
Oftewel, aanbod is nog groter, nu 6 mensen die de gelukkige kunnen zijn.quote:Op 21 september 2015 15:25 schreef .... het volgende:
mochten er meer aanmeldingen zijn.
ik sta garant voor 2 pakketjes
wil dit evt. ook van te voren naar je overmaken.
mvg
......
*echter niet met mijn naam ergens op/in/bij*
quote:Op maandag 21 september 2015 15:36 schreef frederik het volgende:
[..]
Oftewel, aanbod is nog groter, nu 6 mensen die de gelukkige kunnen zijn.
Je dochters zouden ook binnen de tijd niet in aanmerking gekomen zijn. Deze actie was juist om iets voor buiten je directe privé kring te kunnen doen (dus buiten je eigen gezin). Dus wel neefjes, nichtjes, kinderen van mede fokkers, geen eigen kinderen.quote:Op maandag 28 september 2015 22:14 schreef ekmef321 het volgende:
ja, idd net te laat jammer.
Had graag mijn dochters verrast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |