oude ID. Zou die willen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:38 schreef thethoryd het volgende:
Vault jij postte toch laatst deze Nike ID's?
[ afbeelding ]
Bij Nike ID is die kleur niet meer te krijgen, is dit ook een release of alleen ID?
Ik ook. Moet wel ID want us 14 is nergens te halenquote:
Inderdaad T.Tquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:55 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik ook. Moet wel ID want us 14 is nergens te halenDoet alleen al pijn aan men ogen dat hij met zen schoenen in de modder staat met die lichte kleuren
HB is al lang niet meer wat het ooit was. Vroeger wel tof maar kom er tegenwoordig nooit meer. Sell mij je shit <3quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
zomer roulatie, moest een pic maken van fags op hypebeast omdat ze me niet geloofden omdat ik een 2012 member ben
Die zijn zeker zeldzaam/duur/niet verkrijgbaar?quote:
Zijn nike id's. Voor de rest is google je vriend.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Die zijn zeker zeldzaam/duur/niet verkrijgbaar?
Ja, ik ben patta noob
sea crystal mids <3quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:25 schreef SHOOOTO het volgende:
die is gebaseerd op een bestaande schoen, naam wordt min of meer, soort van overgenomen.
[ afbeelding ]
Op sommige punten is het idd gay geworden, sommige dingen zijn nog wel leuk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
HB is al lang niet meer wat het ooit was. Vroeger wel tof maar kom er tegenwoordig nooit meer. Sell mij je shit <3
Gisteren bij concert van childish gambino (troy uit community) veel fake supreme (kermit shirtje) en veel fake j's
Grappig die gaykuyseqwet q (hoe heten ze?) Heb die nog gepast![]()
![]()
Leuke mini collectie. Aantal mooie schoenen tussen zitten. Hypebeast is leuk voor het nieuws, zolang je de reacties niet leest en het forum mijdt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Op sommige punten is het idd gay geworden, sommige dingen zijn nog wel leuk.
Zijn gyakusou runners, ik vergat die naam ook steeds
Yes. Alleen heeft end ze nog niet binnen. Zodra binnen sturen ze me een paar op en wordt het verschil teruggestort.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:30 schreef HAL9000S het volgende:
Ben je nou nog voor die kzklot gegaan DD?
Kneiterhard idd.... info?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Yes. Alleen heeft end ze nog niet binnen. Zodra binnen sturen ze me een paar op en wordt het verschil teruggestort.
Do want...
[ afbeelding ]
Lunarglide 4 volt. Check de kleuren ook op andere foto's. Komen beter tot hun recht. Dit wordt sowieso m'n volgende trainingschoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Is niet mijn hele collectie hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke mini collectie. Aantal mooie schoenen tussen zitten. Hypebeast is leuk voor het nieuws, zolang je de reacties niet leest en het forum mijdt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef HAL9000S het volgende:
Whehehe... en dan naar de renwinkel gaan en dan die dingen kopen, net doen alsof je er op gaat trainen maar gewoon casual onder shorts dragen. Dus die gast zo van "Mijn schoenen, wat doe je??" En jij zo van "Dat zijn toch mijn schoenen, ik heb ze gekocht" Whehehe.Net zo oud als "Alberto checkt de park"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Whehehe... en dan naar de renwinkel gaan en dan die dingen kopen, net doen alsof je er op gaat trainen maar gewoon casual onder shorts dragen. Dus die gast zo van "Mijn schoenen, wat doe je??" En jij zo van "Dat zijn toch mijn schoenen, ik heb ze gekocht" Whehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zei ik ook mini collectie. Ik vind die kleur zo dope. De lichtgrijze met groene veters zijn ook wel nice. Ik ga ze ook daadwerkelijk gebruiken als trainingschoen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:47 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is niet mijn hele collectie hoormaar ging over schoenen die je deze zomer gaat dragen en toen noemde ik oa deze. Toen gingen de members die zich verheven vonden omdat ze langer lid zijn gay doen en postte ik deze pic als bewijs.
Vind dat neon geel niet zo in een schoen tbh. Zal wel erg lekker lopen denk ik.
Whehehe... en dan naar de renwinkel gaan en dan die dingen kopen, net doen alsof je er op gaat trainen maar gewoon casual onder shorts dragen. Dus die gast zo van "Mijn schoenen, wat doe je??" En jij zo van "Dat zijn toch mijn schoenen, ik heb ze gekocht" Whehehe.Niet voor 50 centSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:48 schreef Nezhi het volgende:
[..]Ja dat doe je toch als je er op loopt? En ik ben echt een sucker voor neon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill them, cop killer
Ze zijn erg nice iig en 18% lichter dan de 3. Dat staat me wel aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja dat doe je toch als je er op loopt? En ik ben echt een sucker voor neon.
Koop die gekke air max en air forces die er vorige zomer waren danquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja dat doe je toch als je er op loopt? En ik ben echt een sucker voor neon.
Ehm gast, dat was ik en dat Kermit-shirt is niet fakequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
HB is al lang niet meer wat het ooit was. Vroeger wel tof maar kom er tegenwoordig nooit meer. Sell mij je shit <3
Gisteren bij concert van childish gambino (troy uit community) veel fake supreme (kermit shirtje) en veel fake j's
Grappig die gaykuyseqwet q (hoe heten ze?) Heb die nog gepast![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:29 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ehm gast, dat was ik en dat Kermit-shirt is niet fake
..quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
boring.
[ afbeelding ] !
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed man, glossyness print kwam misschien door het licht ofzo, weet het anders ook niet. Die gast met een dunk high en jordan tong heb ik niet gezien trouwens, jij stond helemaal rechts?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]Mijn excuses dan bij deze. Kon het ook niet goed zien. Print leek veels te glossy. De gast met nike dunk high en air jordan 5 tong kan ik wel zeker van zeggen dat die fake was
Denk het wel. Concert licht is anders dan... ja... het is anders. Stond helemaal rechts ja. concert was toffer dan verwacht. Dacht dat de muziek veel rustiger zou zijn maar Donald ging helemaal berserk somsquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Is goed man, glossyness print kwam misschien door het licht ofzo, weet het anders ook niet. Die gast met een dunk high en jordan tong heb ik niet gezien trouwens, jij stond helemaal rechts?
Beetje minder alleen dat onze auto het bij Diemen voor gezien hield; moest nachtje doorhalen en 's ochtends na lang zoeken pas een garage gevonden die het kon fixen
Die gaan gekocht worden.Wel ergens gelezen dat de OG pushheads kut zaten... Dus dat even afwachten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Atta-boy het volgende:
Wat vinden we van de pushead 2's?
[ afbeelding ]
Air footscape leopard... :fapemoticon:quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
zomer roulatie, moest een pic maken van fags op hypebeast omdat ze me niet geloofden omdat ik een 2012 member ben
dat had ik met SBTG's. Zaten niet echt lekker. Het is pusheads.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die gaan gekocht worden.Wel ergens gelezen dat de OG pushheads kut zaten... Dus dat even afwachten.
Ja was erg tof, sommige nummers die ik op Camp niet heel vet vond (vooral Fire Fly) waren live echt heel nice. Mooiste was imo toch wel Bonfire, ging goed los toenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Denk het wel. Concert licht is anders dan... ja... het is anders. Stond helemaal rechts ja. concert was toffer dan verwacht. Dacht dat de muziek veel rustiger zou zijn maar Donald ging helemaal berserk soms![]()
Kut van je auto. Geen ouders gebeld die je kon redden?
Thanksquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef vault_tec het volgende:
hou dit maar in de gaten:
http://www.lacebag.nl/for(...)563&p=822669#p822669
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:26 schreef Atta-boy het volgende:
Af en toe is marktplaats toch fijn, vault weet
quote:Om toch even ontopic te blijven, iemand die een adresje weet voor veters voor Janoski's? Heb er nu uit nood maar een paar simpele witte ingedaan, maar vind rode toch wel een stukje beter staan
kan de link niet kopieren maar bij accessoiresquote:Alle Hardcore supplies winkels: Mr. Lacy Cowies.
Ze zijn leuk maar 600 euro kan je veel leukere dingen van kopen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:46 schreef Sinji het volgende:
Hmm, iemand wil heel graag mijn Parra Burgundy's hebben voor 600 euro..
To sell or not to sell
Ik zou ze weg doen voor dat geld.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:46 schreef Sinji het volgende:
To sell or not to sell
Voor dat geld zou ik er een handjob bij doen ook. Aardige schoen maar by no means 600 euro waard.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:46 schreef Sinji het volgende:
To sell or not to sell
heb gehoord dat die gaat koken voor onsquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:01 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Sinji trakteert op sneakerness hoorde ik
Voor sneakerness en/of sushi?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef Atta-boy het volgende:
Ja klopt, moet alleen nog ff kijken of ik kan.
epic & bonk. Bij bonk oppassen voor aardige/lieve stoner medewerkers. Super relaxte skate shop.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:58 schreef thethoryd het volgende:
Weet iemand nog een goede sneakerstore in Breda?
Ok, thanks!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
epic & bonk. Bij bonk oppassen voor aardige/lieve stoner medewerkers. Super relaxte skate shop.
En anders kan je bij epic bestellen (volgens mij). Heb via epic mijn suicidal tendencies vans geregeldquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:26 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ok, thanks!Hopen dat ze grote maten hebben
Nike 1948 zit in Shoreditch, da's net even niet in de buurt. Mooie zaak, maar ik ga een ander weekend wel shoppen in de East End. Goeie trouwens van Supreme, daar ben ik in Londen nog nooit geweest en ik kom toch in Soho voor die andere shops. De Nike shop zelf doe ik meestal niet, hoewel ik die grote Nike Town op Oxford Circus ook wel kan doen, kom er toch langs.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:42 schreef Atta-boy het volgende:
Ga je niet langs nike, supreme en 1947? Dat lijken me de coolste winkels in Londen.
Alles is duur in Londen, "work hard, play harder". Je went eraan, en je krijgt er naar betaald.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:12 schreef Atta-boy het volgende:
Bedoelde ook die mega nike, die lijkt me echt cool. Maar is misschien meer iets om één keer mee te maken waarna het daarna niet zo bijzonder meer is![]()
Supreme is leuk maar wel duur in Londen geloof ik.
Hèhè i know. Jij woont toch in south ken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Alles is duur in Londen, "work hard, play harder". Je went eraan, en je krijgt er naar betaald.
Welke Kobe's? Vanaf de V vind ik Jordan niet zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:08 schreef Atta-boy het volgende:
Heb vandaag die what the kobe's gepast, miss kopen samen met olympic VI's. Mijn portemonnee haat me.
Yup, voorlopig nog even.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hèhè i know. Jij woont toch in south ken?
Ik heb ze even opgezocht, maar ik prefereer deze veel meer iig:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:15 schreef Atta-boy het volgende:
Kobe VII what the kobe.
Vind de 6 een van de leukste modellen.
Vandaag btw een jordan 4 opgepikt om te kijken of ik ze nog op kan knappen, anders leuke beaters.
Heel erg dope, regel jij een paar voor me?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb ze even opgezocht, maar ik prefereer deze veel meer iig:
[ afbeelding ]
kobe's zijn cool.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:31 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb vandaag shooto gezien!
Ennuh... Pick ups:
[ afbeelding ]
Ik zag ze gisteren nog! Bij de premium supply store in Nijmegen! Geen idee of ze size 6 nog hebben, ik zou ff op hun site kijken of anders ff bellen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:59 schreef Nezhi het volgende:
Zijn deze nog ergens in Us6 te vinden? Sneakerwinkel zei dat ze bij hun al uitverkocht waren
[ afbeelding ]
ja, verder niet boeiends. Mattie van me heeft paar p rods en bruins gekocht. #teamhoodvlietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:16 schreef Atta-boy het volgende:
BenG outlet?
Ben nog niet echt zeker of ik de kobe's ga houden though.
Ik zou ze zelf ook zeker wel willen. In juli bij solebox. Weet niet precies wanneer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Heel erg dope, regel jij een paar voor me?
1 voor de moneyquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ja, verder niet boeiends. Mattie van me heeft paar p rods en bruins gekocht. #teamhoodvliet
Ze vinden is het probleem niet, maar wel in US6 ^^quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:16 schreef Atta-boy het volgende:
BenG outlet vault?
Ben nog niet echt zeker of ik de kobe's ga houden though.
Denk dat je die vintage safari's nog wel genoeg kan vinden. Weet alleen uit m'n hoofd niet waar
zijn volgens mij uit het niets gedropt in nl of wist je dat manus ze zou krijgen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:02 schreef acbs2 het volgende:
Hoi atta, vault, hal, shooto.
Altijd een vieze lurker geweest op fok. Uit complete verstandsverbijstering toch geregistreerd.
Pickups vandaag die het begrip vieze lurker eer aandoen.
[ link | afbeelding ]
Pushead_2 by acbs2, on Flickr
mooi, dan maakt het niet uit als ze geen 7 binnen krijgen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:30 schreef acbs2 het volgende:
Idd leta, gisteren op FB. Ze hadden 6 paar, maat 8-11. #nokanshans
Idd weinig sb's de laatste tijd die echt heel goed waren. Entourage en roller derby waren ook wel nice op zich.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:37 schreef acbs2 het volgende:
Ja gewoon 2 :p en naar mijn mening de enige dunk sb in de afgelopen 2-3 jaar die in alle opzichten klopt.
quote:Nice acbs2!
2 paartje gehaald?
quote:Ja uiteindelijk wel. Mocht een paartje meenemen voor mn zwager maar vond ze uiteindelijk irl niet zijn ding. (kan best begrijpen dat het niet ieders cup 'o tea is) His loss, my gain :mrgreen:
Deze vind ik persoonlijk niet zo. De roller derby ook niet. Entourage vond ik wel gaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:02 schreef acbs2 het volgende:
Hoi atta, vault, hal, shooto.
Altijd een vieze lurker geweest op fok. Uit complete verstandsverbijstering toch geregistreerd.
Pickups vandaag die het begrip vieze lurker eer aandoen.
[ link | afbeelding ]
Pushead_2 by acbs2, on Flickr
Zeker alles wat je niet past om mee te beginnen?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Atta-boy het volgende:
Ga binnenkort ong 11 paar schoenen in de verkoop gooien denk ik, moet geld hebben voor vakantie
Pm mij even dan svp.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Atta-boy het volgende:
Ga binnenkort ong 11 paar schoenen in de verkoop gooien denk ik, moet geld hebben voor vakantie
Wat moet jij met een 10?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:56 schreef Atta-boy het volgende:
Ja heb ook nog best wat spul liggen dat mijn maat niet iseen paar dingen in een 8, 8.5 en 10 geloof ik uit mij hoofd. En een paar patta pro keds in een 6,5 maar die wil m'n vriendin misschien hebben.
Pm komt er aan vault.
That ressellmoneyquote:
Was ook retorisch maar die zijn idd niet leuk. Ik hoop voor je dat je ze snel kwijt kunt, maar dat zal vast wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:11 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
That ressellmoney
[ afbeelding ]
zijn die jordan 4 cavs. Die zijn toch lelijk dus ik bewijs iemand er een dienst mee
Oh, jammer. Ik haat Jordans.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]dream on. Ik zou eerder een paar Jordan's vermoeden.
Vanwaar de verkoop van de gel saga?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:40 schreef Atta-boy het volgende:
Als iemand nog iets nodig heeft![]()
http://verkopers.marktplaats.nl/16774161
Komt binnenkort nog meer op als het goed is.
Die vond ik ook moeilijk om weg te doen.quote:
Ooh.. Ik dacht dat je er maar 1 had. Heb je iig een paar over.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:43 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die vond ik ook moeilijk om weg te doen.
Heb die dubbel, maar ik ben zo zuinig op dat ene paartje dat ik nu draag dat ik denk dat het heel lang zou duren voordat die beated is. En heb geld nodig
aangenomen bij shell, verdien daar veel meer dan bij andere bedrijven maar kon alleen pas in januari beginnen. Tot die tijd een baan zoeken voor een paar maandjes.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:18 schreef Atta-boy het volgende:
Ja sommige wil ik idd nog op ebay doen, maar mp heeft de voorkeur omdat dat makkelijker is en niks kost![]()
Moet sowieso nog wat meer fotograferen voor ebay mp en dan alle foto's nog een keer met lb en hb tags voor dat
Heb je morgen nog een gesprek vault of krijg je dan bericht? In ieder geval succes
Leuke dingen in de verkoop staan. Uitgerekend jordan's die ik graag zou willen hahah.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef acbs2 het volgende:
FF wat spul online gegooid.
Als iemand nog wat spul zoekt in 10-11
http://kickschange.usafre(...)-us10-11-t15267.html
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:56 schreef Beautygirl35 het volgende:
ik ben groot vans fan! echt de tofste schoenen ever!
Ik ben vans van jou :$quote:Op maandag 9 juli 2012 20:56 schreef Beautygirl35 het volgende:
ik ben groot vans fan! echt de tofste schoenen ever!
Idd leuk spul, zou die supreme bruins wel willen in mijn maat.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke dingen in de verkoop staan. Uitgerekend jordan's die ik graag zou willen hahah.
Smexy, ik zou het doenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:11 schreef HAL9000S het volgende:
Waarom niet? Ik vind ze ook nice.... ga wsl deze ID's overnemen van Hubbie.
[ afbeelding ]
Geen mossel, maar ik weet dat je zo scheermesjes kan vangen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft iemand ooit een mossel dit zien doen?
de bushwacker.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:52 schreef Bajskorv het volgende:
Nike Air Current's lopen als een zonnetje, lekker schoentje. Net iets lekkerder dan die Nike Air Flow's, hoewel ze bijna identiek zijn, met uitzonder van die elastieke banden ipv de onderste vetergaten.
What's next? Zou heel graag een gave Saucony vinden, maar heb er wat moeite mee, iemand suggesties?
Dope, maar ik zit al zwaar in de zwarte sneaker momenteel. Afgelopen twee maanden zwarte Nike Roshe's, Air Woven's, Air Current's en Flow's.quote:
Zeker niks mis mee, en ik hou ook niet echt van alle kleuren van de regenboog, maar wordt even minder enthousiast van het 5e paar zwarte sneakers in 2 maanden...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:16 schreef vault_tec het volgende:
Niks mis mee imo. Ik hou zelf van grijs en zwartHeeft voor mij niet echt meerwaarde als je schoenen collectie alle kleuren van de regenboog heeft.
Ik maak echt nooit pics, maar als ik een keer tijd heb draai ik wel wat in elkaar. Is niet enorm bijzonder verder, ik draag alles gewoon en heb niet echt bijzondere sneakers. Probleem is ook dat de helft in Londen ligt en de helft in Amsterdam...quote:
Die wil ik ook wel. Droppen in augustus bij solebox ter info.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:44 schreef Bajskorv het volgende:
Deze is dope bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Jammer dat die Supreme bruins in 10 zijn.. Als iemand die in 9.5 tegenkomt, holler at mequote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef acbs2 het volgende:
FF wat spul online gegooid.
Als iemand nog wat spul zoekt in 10-11
http://kickschange.usafre(...)-us10-11-t15267.html
US7? Die wil ik ook... En die saucony's zijn tof alleen probleem is dat het moeilijk is om eraan te komen (kut hikmet) en helemaal in us7.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:26 schreef Atta-boy het volgende:
Zo waarschijnlijk kobe galaxy's voor retail bestellen![]()
Hoe is de verkrijgbaarheid daarvan normaal gesproken? Enkel instore en campen of gewoon op tijd bestellen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel. Droppen in augustus bij solebox ter info.
.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hoe is de verkrijgbaarheid daarvan normaal gesproken? Enkel instore en campen of gewoon op tijd bestellen?
Hm, dus ik heb gewoon een Berlijnse student nodig die zin heeft om een nachtje te campen... Money making...quote:
2, want je kunt hem niet alleen daar laten zitten en ik wil ook een paar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hm, dus ik heb gewoon een Berlijnse student nodig die zin heeft om een nachtje te campen... Money making...
7,5 kobe's vallen extreem klein/smal. us7 is al uitverkocht.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
US7? Die wil ik ook... En die saucony's zijn tof alleen probleem is dat het moeilijk is om eraan te komen (kut hikmet) en helemaal in us7.
heb het geld atm niet. over paar weken/maanden inhaal slag maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
7,5 kobe's vallen extreem klein/smal. us7 is al uitverkocht.
Wil je btw die visvims nog? Anders gooi ik ze op marktplaats.
denk het ook. Ik moet ook schoenen verkopen... eigenlijk maar meh.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:17 schreef Atta-boy het volgende:
Ok dan gooi ik ze nu wel online ja? Denk dat als jij ongeveer even groten voeten als mij hebt deze ook voor jou net wat te groot zijn.
+ Ik heb geld nodig
Niets voor jou?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:24 schreef HAL9000S het volgende:
Die solebox saucony's zijn zeer geslaagd idd.
Jazeker wel. Mits niet te veel moeite wil ik wel een paartje. Bushwackers bevallen zeer goed... zijn best wel nekbrekers, draag ze veel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niets voor jou?
Hoe zijn de bushwackers eig? Baal dat ik ze mis ben gelopen maar c'est ca.
Klinkt goed, nu baal ik meer dat ze het verneukt hebben bij de shop.. De kzklot komt iig spoedig m'n kant op zodra ze een levering hebben ontvangen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Jazeker wel. Mits niet te veel moeite wil ik wel een paartje. Bushwackers bevallen zeer goed... zijn best wel nekbrekers, draag ze veel.
Waar koop je die?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:11 schreef HAL9000S het volgende:
Waarom niet? Ik vind ze ook nice.... ga wsl deze ID's overnemen van Hubbie.
[ afbeelding ]
Daar ga ik wel van uit. Solebox toch vrij bekend en een hele mooie collab geworden. Ik vermoed dat de prijzen op eBay iig gaan tegenvallen, altijd jammer, maar je doet er weinig aan. Wanneer de hype gaat liggen kijken dan maar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef HAL9000S het volgende:
Denk dat ze wel hard zullen gaan... die dingen zijn sexy. Heb er max retail +50 ofzo voor over. Fuck belachelijke prijzen.
quote:The whole point of the Olympic Games is to get to that highest center podium, and Nike Spportswear gear will be on display when Team USA athletes ascend to accept their medals. The Nike ‘Medal Stand’ Pack is expected to arrive at NSW retailers in July, and with the London opening ceremonies just eighteen days away, patriotic sneakerheads will be looking to match the look of the world’s most elite athletes. The Nike Air Force 1 Low anchors the collection and is joined by the Flyknit Trainer and Blazer Mid LR, and you can expect a huge array of apparel and gear to compliment their unique mix of red, white, navy and neon. Have a closer look at the ‘Medal Stand’ collection after the jump and stick with Sneaker News for release info and more 2012 Olympic sneakers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn niet te koop. Moet je zelf maken. Google is je vriend.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:51 schreef Freshbreath het volgende:
[..]
Waar koop je die?
ze zijn best wel mooi, hebben ze die in maatje 46?
Je hebt ook nike ID hé. Ken je ook zelf dingen maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef Freshbreath het volgende:
Snif wat jammer zeg, vond het wel eens weer wat anders in plaats van dat spul van de front runner of foot locker voor jongentjes van 16 met swagg petjes en chinos.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:07 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike “Medal Stand” Pack
[..]
[ afbeelding ]Godskolere wat zijn die dingen hard. 290sqm/P5 gaan ze krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill them, cop killer
Het USA labeltje doet het em niet voor mij. Had wel gedacht dat echt wat voor jou zou zijn toen ik de foto zag.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:40 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Godskolere wat zijn die dingen hard. 290sqm/P5 gaan ze krijgen?
geen idee. Je zou contact kunnen opnemen met 290, misschien is het een UK exclusive ofzo..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:40 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Godskolere wat zijn die dingen hard. 290sqm/P5 gaan ze krijgen?
Dito!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:48 schreef HAL9000S het volgende:
Ik wil gewoon een paartje flyknits. Ook al zijn ze roze.
Waarom doen ze zo gierig met die flyknitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
geen idee. Je zou contact kunnen opnemen met 290, misschien is het een UK exclusive ofzo..
Snap het ook niet. Vin~ heeft wel een paartje... Misschien hem om hulp vragen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Waarom doen ze zo gierig met die flyknit
En waarom al zo fucking lang? Dat ding is al minstens 5 jaar "in the making"...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Waarom doen ze zo gierig met die flyknit
quote:Today we get a first look at the sneakers that French brand A.P.C. has produced for Fall/Winter 2012 with Nike. After teasing the collaboration for weeks already, these are the first proper images that we came across on.
The Air Max 1 comes in an all canvas version and the Dunk High is shown in three colorways, featuring suede and mixed leather/suede uppers, of course all tonal. When the sneakers release, towards the end of the summer, we should have more images and there are still a few colors missing in the line-up. The branding is placed on the in-sole and inside the tongue, simple and subtle, just like you would expect from A.P.C.
Kreeg het vanochtend maar niet geladen op m'n telefoon, maar ziet er mooi clean uit. Prima zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:59 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Clean spul.
Nice. Mijn koston's zijn redelijk af, dus tzt een vervanger zou er mogelijk in zitten. (al heb ik altijd de busenitz nog)quote:
spring 2013 ffuuuuquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
wanneer is de release date van deze?
Grijs/zwart of grijs/wit.. Blijft een interessante schoen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:54 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer Flyknits op komst. Niet mijn schoen, though.
Dit dus, jammer dat ik op het moment niet veel geld over hebquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Grijs/zwart of grijs/wit.. Blijft een interessante schoen.
Ik voel je. In 2013 komt wel een hoop toffe dingen uit die niet moeilijk te krijgen zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dit dus, jammer dat ik op het moment niet veel geld over heb
Mooie lichte koston en dunk mids (geen strap alleen) ook.quote:
Pff nice die Janoskis! behalve die beige en licht blauwachtige.quote:
Heb ook meerdere paartjes... zijn fijn ja. Ga al die janoski's kopenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef robben93 het volgende:
[..]
Pff nice die Janoskis! behalve die beige en licht blauwachtige.
Kheb zelf grijze, zijn echte chille sneakers!
Welke kleuren heb je? als ik jou was zou ik die rode als eerst halen, die zijn echt nice!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Heb ook meerdere paartjes... zijn fijn ja. Ga al die janoski's kopen![]()
Komen 2013 pas dus elke maand 1, dus elke maand 80 euro valt mee. Plus zoom air > insole van vans. Als ik meer geld had verdient dan had ik er meer gehad maar je bent maar 1 keer jong...quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef robben93 het volgende:
[..]
Welke kleuren heb je? als ik jou was zou ik die rode als eerst halen, die zijn echt nice!
Jammer dat ze niet zo goedkoop zijn als Vans, dan had ik er nu al meerdere.. hoeveel betaalde jij per paar?
Pff ik ben echt jaloers haha! echt nice..quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Komen 2013 pas dus elke maand 1, dus elke maand 80 euro valt mee. Plus zoom air > insole van vans. Als ik meer geld had verdient dan had ik er meer gehad maar je bent maar 1 keer jong...
geen zin om een lijst te maken dus:
[ afbeelding ]
Ik weet niet welke ik het tofst vind na de premium leather janoski. Zijn zoveel kleuren die gewoon Nice zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Komen 2013 pas dus elke maand 1, dus elke maand 80 euro valt mee. Plus zoom air > insole van vans. Als ik meer geld had verdient dan had ik er meer gehad maar je bent maar 1 keer jong...
[ afbeelding ]
Yoloquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb die lichtblauwe, maar wil die rode super graag hebben. Daarnaast die twee (rechtsonder en die erboven). Janoski's zijn gewoon super tof!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elk weekend laatste paar maanden is het hier yolo... Zusje van ex wifey kwam er vorige week pas achter wat yolo is...quote:
Very, very Nicequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:28 schreef vault_tec het volgende:
Deze zijn ook nice... Even foto zoeken van de binnenkant, lijkt wel een sok![]()
[ afbeelding ]
edit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hangt ook van de fit af. Voor mij moet die dan smal zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:40 schreef vault_tec het volgende:
Denk alleen dat mensen de veters te hard aan trekken waardoor er te grote lussen komen. Dat gaat er heel lelijk uit zien.
Kleine lussen > grote lussen. Meestal gaan grote lussen ook gepaard met gecreaste toeboxes omdat ze meestal te grote schoenen kopen (denk ik altijd)quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hangt ook van de fit af. Voor mij moet die dan smal zitten.
Creases krijg je vaak toch wel. Bij mij is het wel zichtbaar bij meerdere paren, ondanks dat ze niet te groot zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:50 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kleine lussen > grote lussen. Meestal gaan grote lussen ook gepaard met gecreaste toeboxes omdat ze meestal te grote schoenen kopen (denk ik altijd)
lol, goede theorie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:50 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kleine lussen > grote lussen. Meestal gaan grote lussen ook gepaard met gecreaste toeboxes omdat ze meestal te grote schoenen kopen (denk ik altijd)
Als ik een paar Janoski zou halen zouden het de grijzen zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik het tofst vind na de premium leather janoski. Zijn zoveel kleuren die gewoon Nice zijn.
Deze zijn verstelbaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:44 schreef SHOOOTO het volgende:
je maat vermelden is ook handig [ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:23 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Elk weekend laatste paar maanden is het hier yolo... Zusje van ex wifey kwam er vorige week pas achter wat yolo is...Nog steeds niks gehoord van het bedrijf waar ik kon gaan solliciteren nadat ze de afspraak verzet hadden. Morgen maar uitzend bureau bellen.
Wat is je nieuwe lacebag naam atta? Heb mijn barbaar maar sjon betton genoemd aan gebrek bij fantasie![]()
Ben ook benieuwd naar de wivah van stoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:02 schreef Atta-boy het volgende:
Vind die ook best cool maar zoiets kan je bijna niet dragen.
Kan maar bij heel weinig kleding echt goed gedragen worden.
quote:Theres also a new version of a Deftones dunk that i colored up with Chino that will be , and don't hate on this , a quick strike but Im trying to make it a ISO with a special version for Brooklyn Projects. Again, another work in progress.
Je weet dat de 4/20 zijn. Vind zelf de zool jammer. Wifey en ik wilde ze halen alleen voor de 4/20 thema maar viel erg tegen irl.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:48 schreef robben93 het volgende:
Deze zijn hard!
[ afbeelding ]
Gonna be mine!
Zijn uitgekomen op 4/20 volgens N-SB. Elk jaar brengt nike sb een schoen uit met als inspiratie 4/20.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:09 schreef robben93 het volgende:
Maar wat is het verband tussen die cannabis cultuur en deze shoes dan?
Ohhh de leren nike sb's!quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:15 schreef robben93 het volgende:
Ohh vandaar..
Ik vind de leren Nike SBtjes ook tegenvallen in het echt, zitten veel minder mooi..
Had zwart leer aan, uiteindelijk grijze gekocht.
Wat snap je er niet aan als ik zeg dat ik de leren (lederen) schoenen van Nike SB Janoski niet mooi vind zitten en vindt tegenvallen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ohhh de leren nike sb's!
Zo snapt niemand toch wat je bedoeld
We vallen je niet aan maar meer duidelijkheid zou makkelijk zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:30 schreef robben93 het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan als ik zeg dat ik de leren (lederen) schoenen van Nike SB Janoski niet mooi vind zitten en vindt tegenvallen?
En ik doel op ze allemaalquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:34 schreef Nezhi het volgende:
Er zijn zoveel leren Nike SB's, en Janoski zei je er niet bij
Ook de distressed? Die zijn zo nice...quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:36 schreef robben93 het volgende:
[..]
En ik doel op ze allemaal
Had er wel janoski bij mogen zeggen ja
Die zijn qua uiterlijk zeker nice, maar zitten mij gewoon niet zoals ik vind dat ze moeten zitten..quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ook de distressed? Die zijn zo nice...
Ben zelf ook niet voor leer omdat daar lelijke vouwen in komen maar 35 euro per paar kon ik ze niet laten liggen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:38 schreef robben93 het volgende:
[..]
Die zijn qua uiterlijk zeker nice, maar zitten mij gewoon niet zoals ik vind dat ze moeten zitten..
Mja misschien ben ik wel te kritisch haha
Volgens mij komt die lichtblauwe dicht in de buurt van us14quote:
Maar die lichtblauwe is toch geen us9?quote:
Heb ik helemaal niks mee. De saucony x packer grids zijn ook helemaal niks. Veel te flashy.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:49 schreef HAL9000S het volgende:
Die hyperfuse AM1 zijn ook al best wel een hypeje...
[ afbeelding ]
ben-g, revert, manusquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:05 schreef jeunessegaspillee het volgende:
^
Lellik.
Ik kan het antwoord zelf al bedenken maar vraag het toch nog maar even... Er zijn zeker geen stores meer (ook online) die plantlife sokken van HUF nog hebben? Shipping costs van de bay gaan echt nergens over en mijn paartje zit al een gaatje in...
Ben zelf altijd wel van oude modellen met nieuwe technieken. De shape is ook stukken beter dan de reguliere AM1 van tegenwoordig. Die packer grids zijn jammer idd. Bushwacker is veeeeel beter.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb ik helemaal niks mee. De saucony x packer grids zijn ook helemaal niks. Veel te flashy.
Met de shape is niks mis en met de kleuren ook niet, maar ik hou niet zo van hyperfuse. Daarnaast sowieso niet echt van air max.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ben zelf altijd wel van oude modellen met nieuwe technieken. De shape is ook stukken beter dan de reguliere AM1 van tegenwoordig. Die packer grids zijn jammer idd. Bushwacker is veeeeel beter.
Vallen allebei naar de grond ja. (Volgens een mattie zitten ze het zelfde heeft us8.5 in beide)quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:19 schreef Fuszy het volgende:
Hoe vallen Nike SB vulc rod's ? Hetzelfde als janoski's?
Welke heb je besteld? Laat ff weten hoe ze zijn dan weet ik of ik ze nog moet bestellenquote:
Gewoon de witte met groene plantjes. Wifey twijfelt nog over onze relatie dus als ze zegt dat het chill is krijgt ze ook een paar. Anders hou ik ze alle 2. Draag alleen maar korte broek dat afgelopen paar dagen en heb daar geen sokken voor. Ik laat het wetenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:25 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Welke heb je besteld? Laat ff weten hoe ze zijn dan weet ik of ik ze nog moet bestellen
alleen die van SS doet het niet. Die gif is zo classicquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:22 schreef Atta-boy het volgende:
Player... Ik vind die ook het beste er uit denk ik.
Trouwens: sneakersense heeft acbs zijn ava gestolen op lb.. Laaaaaame
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:02 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vallen allebei naar de grond ja. (Volgens een mattie zitten ze het zelfde heeft us8.5 in beide)
quote:You’re more likely to see this round of releases paired with premium denim than short-shorts, but back in 1984, the adidas ZX 500 debuted as Three Stripes’ flagship distance runner. A couple years shy of the 30th anniversary, this classic returns in an original colorway courtesy of the Consortium line (as indicated by the eyelet-riveted tongue tag). The Consortium ZX500 is as beautiful as ever in greys, white and red and they’re going to move fast once we reach the July 21st drop at for shops like the London and Berlin ‘number’ shops. Have a closer look after the jump, let us know how they compare to Consortium’s ‘Your Story’ and ‘Tabula Rasa’ 500s and stick with Sneaker News for more adidas release dates.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:BRON: Sneaker News
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:17 schreef SHOOOTO het volgende:
fap
adidas Consortium ZX 500 OG
[..]
[ afbeelding ]dus limited en alleen bij een aantal shops verkrijgbaar? Zien er zeer vet uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Feyenoord Rotterdam
De veter van die eerste schoenquote:
fap
[..]
[ afbeelding ]Zien er echt goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
(een aantal fijne releases de laatste en komende tijd iig.)Love will tear us apart (Joy Division)
A: der is geen paarse. B: stel die zou een jaar geleden uit zijn gekomen hoe zou je die dan fixen? De tijd dat jansokis in de sale gingen is lang voorbij.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:56 schreef robben93 het volgende:
[..]
De veter van die eerste schoen![]()
Vind ze alle drie net te licht eigenlijk.. weet je toevallig of ze ook donker paars hebben? dan fix ik die van me loon morgen haha;)
Die rode met blauwe streep, distressed leather x 2, navy gum. Zijn toch wel toppertjes imo. Maar US 7 héquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:30 schreef Atta-boy het volgende:
Is toch nooit een schoen geweest die je in de sale oppikte?
Zie ze heel af en toe wel eens in de sale maar dat zijn meestal ook lelijke cw's of materialen
Ga je die mint groene halen? Wel een kleur voor jou toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die rode met blauwe streep, distressed leather x 2, navy gum. Zijn toch wel toppertjes imo. Maar US 7 hé
Die ga ik zeker halen. Mint groen <3quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ga je die mint groene halen? Wel een kleur voor jou toch?
Agree. Ik zou er wel een nieuwe paar distressed bij willen hebben indien ik ze zou vinden en eentje in een andere kleur, maar eerst andere sneakers.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Atta-boy het volgende:
Mint groene vind ik wel de beste van die 3.
fap
[..]
[ afbeelding ]Dit soort schoenen zijn niet echt mijn ding (zoals AM1) maar deze zijn dope!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |