oude ID. Zou die willen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:38 schreef thethoryd het volgende:
Vault jij postte toch laatst deze Nike ID's?
[ afbeelding ]
Bij Nike ID is die kleur niet meer te krijgen, is dit ook een release of alleen ID?
Ik ook. Moet wel ID want us 14 is nergens te halenquote:
Inderdaad T.Tquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:55 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik ook. Moet wel ID want us 14 is nergens te halenDoet alleen al pijn aan men ogen dat hij met zen schoenen in de modder staat met die lichte kleuren
HB is al lang niet meer wat het ooit was. Vroeger wel tof maar kom er tegenwoordig nooit meer. Sell mij je shit <3quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
zomer roulatie, moest een pic maken van fags op hypebeast omdat ze me niet geloofden omdat ik een 2012 member ben
Die zijn zeker zeldzaam/duur/niet verkrijgbaar?quote:
Zijn nike id's. Voor de rest is google je vriend.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Die zijn zeker zeldzaam/duur/niet verkrijgbaar?
Ja, ik ben patta noob
sea crystal mids <3quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:25 schreef SHOOOTO het volgende:
die is gebaseerd op een bestaande schoen, naam wordt min of meer, soort van overgenomen.
[ afbeelding ]
Op sommige punten is het idd gay geworden, sommige dingen zijn nog wel leuk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
HB is al lang niet meer wat het ooit was. Vroeger wel tof maar kom er tegenwoordig nooit meer. Sell mij je shit <3
Gisteren bij concert van childish gambino (troy uit community) veel fake supreme (kermit shirtje) en veel fake j's
Grappig die gaykuyseqwet q (hoe heten ze?) Heb die nog gepast![]()
![]()
Leuke mini collectie. Aantal mooie schoenen tussen zitten. Hypebeast is leuk voor het nieuws, zolang je de reacties niet leest en het forum mijdt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Op sommige punten is het idd gay geworden, sommige dingen zijn nog wel leuk.
Zijn gyakusou runners, ik vergat die naam ook steeds
Yes. Alleen heeft end ze nog niet binnen. Zodra binnen sturen ze me een paar op en wordt het verschil teruggestort.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:30 schreef HAL9000S het volgende:
Ben je nou nog voor die kzklot gegaan DD?
Kneiterhard idd.... info?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Yes. Alleen heeft end ze nog niet binnen. Zodra binnen sturen ze me een paar op en wordt het verschil teruggestort.
Do want...
[ afbeelding ]
Lunarglide 4 volt. Check de kleuren ook op andere foto's. Komen beter tot hun recht. Dit wordt sowieso m'n volgende trainingschoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Is niet mijn hele collectie hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke mini collectie. Aantal mooie schoenen tussen zitten. Hypebeast is leuk voor het nieuws, zolang je de reacties niet leest en het forum mijdt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef HAL9000S het volgende:
Whehehe... en dan naar de renwinkel gaan en dan die dingen kopen, net doen alsof je er op gaat trainen maar gewoon casual onder shorts dragen. Dus die gast zo van "Mijn schoenen, wat doe je??" En jij zo van "Dat zijn toch mijn schoenen, ik heb ze gekocht" Whehehe.Net zo oud als "Alberto checkt de park"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Whehehe... en dan naar de renwinkel gaan en dan die dingen kopen, net doen alsof je er op gaat trainen maar gewoon casual onder shorts dragen. Dus die gast zo van "Mijn schoenen, wat doe je??" En jij zo van "Dat zijn toch mijn schoenen, ik heb ze gekocht" Whehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zei ik ook mini collectie. Ik vind die kleur zo dope. De lichtgrijze met groene veters zijn ook wel nice. Ik ga ze ook daadwerkelijk gebruiken als trainingschoen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:47 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is niet mijn hele collectie hoormaar ging over schoenen die je deze zomer gaat dragen en toen noemde ik oa deze. Toen gingen de members die zich verheven vonden omdat ze langer lid zijn gay doen en postte ik deze pic als bewijs.
Vind dat neon geel niet zo in een schoen tbh. Zal wel erg lekker lopen denk ik.
Whehehe... en dan naar de renwinkel gaan en dan die dingen kopen, net doen alsof je er op gaat trainen maar gewoon casual onder shorts dragen. Dus die gast zo van "Mijn schoenen, wat doe je??" En jij zo van "Dat zijn toch mijn schoenen, ik heb ze gekocht" Whehehe.Niet voor 50 centSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:48 schreef Nezhi het volgende:
[..]Ja dat doe je toch als je er op loopt? En ik ben echt een sucker voor neon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Ze zijn erg nice iig en 18% lichter dan de 3. Dat staat me wel aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja dat doe je toch als je er op loopt? En ik ben echt een sucker voor neon.
Koop die gekke air max en air forces die er vorige zomer waren danquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja dat doe je toch als je er op loopt? En ik ben echt een sucker voor neon.
Ehm gast, dat was ik en dat Kermit-shirt is niet fakequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
HB is al lang niet meer wat het ooit was. Vroeger wel tof maar kom er tegenwoordig nooit meer. Sell mij je shit <3
Gisteren bij concert van childish gambino (troy uit community) veel fake supreme (kermit shirtje) en veel fake j's
Grappig die gaykuyseqwet q (hoe heten ze?) Heb die nog gepast![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:29 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ehm gast, dat was ik en dat Kermit-shirt is niet fake
..quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
boring.
[ afbeelding ] !
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed man, glossyness print kwam misschien door het licht ofzo, weet het anders ook niet. Die gast met een dunk high en jordan tong heb ik niet gezien trouwens, jij stond helemaal rechts?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]Mijn excuses dan bij deze. Kon het ook niet goed zien. Print leek veels te glossy. De gast met nike dunk high en air jordan 5 tong kan ik wel zeker van zeggen dat die fake was
Denk het wel. Concert licht is anders dan... ja... het is anders. Stond helemaal rechts ja. concert was toffer dan verwacht. Dacht dat de muziek veel rustiger zou zijn maar Donald ging helemaal berserk somsquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Is goed man, glossyness print kwam misschien door het licht ofzo, weet het anders ook niet. Die gast met een dunk high en jordan tong heb ik niet gezien trouwens, jij stond helemaal rechts?
Beetje minder alleen dat onze auto het bij Diemen voor gezien hield; moest nachtje doorhalen en 's ochtends na lang zoeken pas een garage gevonden die het kon fixen
Die gaan gekocht worden.Wel ergens gelezen dat de OG pushheads kut zaten... Dus dat even afwachten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Atta-boy het volgende:
Wat vinden we van de pushead 2's?
[ afbeelding ]
Air footscape leopard... :fapemoticon:quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
zomer roulatie, moest een pic maken van fags op hypebeast omdat ze me niet geloofden omdat ik een 2012 member ben
dat had ik met SBTG's. Zaten niet echt lekker. Het is pusheads.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die gaan gekocht worden.Wel ergens gelezen dat de OG pushheads kut zaten... Dus dat even afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |