Gewoon excursie achting iets/rondleiding door de fabriek.. Toenmalig vriendje was ook mee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:32 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Meen je dat ? tof
Maar leg eens (discreet) uit dan
Met al die mensen?!quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:50 schreef Daniel1976 het volgende:
Hier boven op:
[ afbeelding ]
Terwijl beneden allemaal mensen liepen.
Midden op de dansvloer is ook nog zo'n ding.
Ik zag een jaar of tien geleden in de Danssalon in Eindhoven een stelletje seks hebben. Op de eerste verdieping op de plantenbak (erg grote) die daar stond. Hij deed op zijn gemakje een condoom om en begon te duwenquote:
Dat is wel weer lef, dat lukt je niet zonder dat anderen je zien lijkt mequote:
had geblindeerde ramen. en het was klote weer. denk dat niemand wat gezien hebtquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel weer lef, dat lukt je niet zonder dat anderen je zien lijkt me.
Wel weer toepasselijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:33 schreef Sekhmet het volgende:
overgenomen was door tientallen konijntjes...
Samen met honderden anderen seks/masturberen? Of omringd door honderden anderen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:34 schreef Gellarboy het volgende:
Op het bovenste balkon van Paradiso, tijdens Rapido, samen met honderden anderen.
Beiden. Op de lagere verdiepingen was een enorm dancefeest aan de gang. Op het hoogste balkon werd geneukt als de konijnen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:51 schreef Sekhmet het volgende:
Samen met honderden anderen seks/masturberen? Of omringd door honderden anderen?
hard verhaal.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:46 schreef Snowballed het volgende:
Een balkon in een drukke smalle straat... waar we ervan uit gingen dat niemand ons zag...
Achteraf zagen we dat een paar honderd meter verderop toch iemand op zn balkon zat... maar toen waren we toch al bezig... ( Nu heb ik geen balkon en geen vriendin meer..)
Op dat moment was ie hard ja...quote:
Ook met je buurvrouw?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:09 schreef bojan het volgende:
Ik wil wel eens 's nachts seksen in de tuin van mijn buurvrouw
Bah nee, die is in de vijftig jaar oud.quote:
Trolls trolling trolls? Of gewoonquote:Op maandag 23 juli 2012 01:01 schreef SwitcheR het volgende:
Rukken...
Pashokjes C & A
Kleedhokjes op het zwembad
In een cabrio
Thuis op de bank (met open gordijnen)
In een cafetaria tijdens het wachten op m'n eten
Supermarkt
Dat is nou wel een van de laatste plekken waar ik het zou doen...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:22 schreef vaginabeheerder het volgende:
Ik heb 3 best wel rare plekken.
1 tijdens het rijden
2 op een dixie op een bouwput, niemand had ons naar binnen zien gaan maar we werden wel na gekeken toen we er na een tijdje weer uitkwamen.
3 op een zaterdagmiddag in de auto in een parkeergarage.
Herkenbaar, we kregen applaus toen we eruit kwamenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:12 schreef stroopwafelt het volgende:
- in een douchehokje in een kuuroord/zwembad. Was midden in het drukke gangpad en onderkant was open, dus voeten zichtbaar
Het was of de dixi of midden op straatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:42 schreef Fluctuate het volgende:
[..]
Dat is nou wel een van de laatste plekken waar ik het zou doen...
Dan nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:53 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Het was of de dixi of midden op straat
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:38 schreef blek het volgende:
Rukken bij de kapper vind ik wel spannend. Onder dat schort, en dan niets laten merken.
Jezelf lekker afgetrokken op Justin Timberlake?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:52 schreef Vice. het volgende:
Bioscoop tijdens The Social Network. Niks van die film meegekregen verder.![]()
Zat die erin dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Jezelf lekker afgetrokken op Justin Timberlake?
dat is ook nog 1 van mijn plekken die ik wilquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:16 schreef bojan het volgende:
Ik ga sowieso eens op de middenstip neuken van een voetbalveld 's nachts
Tijdens het rijden? Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:22 schreef vaginabeheerder het volgende:
Ik heb 3 best wel rare plekken.
1 tijdens het rijden2 op een dixie op een bouwput, niemand had ons naar binnen zien gaan maar we werden wel na gekeken toen we er na een tijdje weer uitkwamen.
3 op een zaterdagmiddag in de auto in een parkeergarage.
Lekker tussen de wormenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:40 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
dat is ook nog 1 van mijn plekken die ik wil
Stoel naar achteren, cruise control erop, broek open en dan kan je vriendin er gewoon op gaan zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:10 schreef Supermen12 het volgende:
[..]
Tijdens het rijden? Hoe krijg je dat voor elkaar
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:31 schreef kimvd1 het volgende:
Wc van school toen ik 16 was
In een auto die gwn reed, ik werd achter geneukt en vriend van hem reed en dan na tijdje wisselen.
Strand
En nog aantal plaatsen
Masturberen niet op rare plaatsen
whahaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:27 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb alleen nog maar gefapt...
Bos, in de douche na sporten toen iedereen weg was, schoolwc's en bij mijn (ex-)vriendin thuis op de bank toen ze naar de wc was.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:31 schreef kimvd1 het volgende:
In een auto die gwn reed, ik werd achter geneukt en vriend van hem reed en dan na tijdje wisselen.
Strand
En nog aantal plaatsen
Ik ken toevallig ook een kim, die heeft dit ook gedaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:31 schreef kimvd1 het volgende:
Strand
En nog aantal plaatsen
Je kunt dan toch gewoon zeggen dat je je bril zit te poetsen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:38 schreef blek het volgende:
Rukken bij de kapper vind ik wel spannend. Onder dat schort, en dan niets laten merken.
Neuken of fappen?quote:Op maandag 3 september 2012 14:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Inb4 stemhokje straks op 12 september
Hmmm, dat zijn tafels met schotten en geen deur of gordijn... Nog nooit gestemd zeker?quote:Op maandag 3 september 2012 14:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Inb4 stemhokje straks op 12 september
Op FOK! kan allesquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmmm, dat zijn tafels met schotten en geen deur of gordijn... Nog nooit gestemd zeker?
Mensen die jij kent hebben seks gehad in de lerarenkamerquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:13 schreef msacras het volgende:
Niet van mij maar van iemand die ik ken... seks op de vleugel (piano) in het muzieklokaal bij ons op school. Oh, en in de lerarenkamer op een tafel, zelfde twee personen.
Haha, bij ons op school hebben we nog wel eens wat feestjes/borrels in de lerarenkamer als je de juiste connecties hebt (met de leerlingenraad, of een afterparty na bijvoorbeeld de musical) en als we dan om 2 uur 's nachts eruit worden gegooid klimt er iemand over het hek en dan laat een chille leraar/concierge/oudleerling ons weer binnen. Dus als je dan een nachtje met een stuk of 15 mensen op school doorbrengt dan zijn er wel eens mensen die even 'wat tijd met elkaar willen doorbrengen.'quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mensen die jij kent hebben seks gehad in de lerarenkamer![]()
?
Een verhaal om over op te scheppen welquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha, bij ons op school hebben we nog wel eens wat feestjes/borrels in de lerarenkamer als je de juist connecties hebt (met de leerlingenraad, of een afterparty na bijvoorbeeld de musical) en als we dan om 2 uur 's nachts eruit worden gegooid klimt er iemand over het hek en dan laat iemand ons weer binnen. Dus als je dan een nachtje met een stuk of 15 mensen op school doorbrengt dan zijn er wel eens mensen die even 'wat tijd met elkaar willen doorbrengen.'Wel een bazenverhaal opzich.
Leuke leerlingenraad!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha, bij ons op school hebben we nog wel eens wat feestjes/borrels in de lerarenkamer als je de juiste connecties hebt (met de leerlingenraad, of een afterparty na bijvoorbeeld de musical) en als we dan om 2 uur 's nachts eruit worden gegooid klimt er iemand over het hek en dan laat een chille leraar/concierge/oudleerling ons weer binnen. Dus als je dan een nachtje met een stuk of 15 mensen op school doorbrengt dan zijn er wel eens mensen die even 'wat tijd met elkaar willen doorbrengen.'Wel een bazenverhaal opzich.
Waarom niet call girl of zo?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:07 schreef Draaiendwiel het volgende:
35 jarige maagd, maar gekste plek was vliegtuig w.c. :p
Kost geld, enne preuts :pquote:Op woensdag 19 september 2012 00:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Waarom niet call girl of zo?
Preuts... waar denk je dat die vrouwen voor zijn?quote:
Vrouw natuurlijk maar heb nog niet echt stil gestaan bij betaalde sex.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Preuts... waar denk je dat die vrouwen voor zijn?
En dat het geld kost, tja. Sterf je liever als maagd, of hoop je nog een vrouw (man?) te vinden die met je het bed in duikt?
Top! Moet lukkenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:47 schreef Draaiendwiel het volgende:
[..]
Vrouw natuurlijk maar heb nog niet echt stil gestaan bij betaalde sex.
Misschien een optie voordat ik 40 wordt xD
Ook al is dit een oude postquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:38 schreef Fiorano het volgende:
Van het weekend nog in het omkleedhokje van het Sanadome
Heel dit topic is troll. FOKkers hebben seks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:17 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik ken toevallig ook een kim, die heeft dit ook gedaan.
Maar jij bent vast een troll.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |