Gewoon excursie achting iets/rondleiding door de fabriek.. Toenmalig vriendje was ook mee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:32 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Meen je dat ? tof
Maar leg eens (discreet) uit dan
Met al die mensen?!quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:50 schreef Daniel1976 het volgende:
Hier boven op:
[ afbeelding ]
Terwijl beneden allemaal mensen liepen.
Midden op de dansvloer is ook nog zo'n ding.
Ik zag een jaar of tien geleden in de Danssalon in Eindhoven een stelletje seks hebben. Op de eerste verdieping op de plantenbak (erg grote) die daar stond. Hij deed op zijn gemakje een condoom om en begon te duwenquote:
Dat is wel weer lef, dat lukt je niet zonder dat anderen je zien lijkt mequote:
had geblindeerde ramen. en het was klote weer. denk dat niemand wat gezien hebtquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel weer lef, dat lukt je niet zonder dat anderen je zien lijkt me.
Wel weer toepasselijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:33 schreef Sekhmet het volgende:
overgenomen was door tientallen konijntjes...
Samen met honderden anderen seks/masturberen? Of omringd door honderden anderen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:34 schreef Gellarboy het volgende:
Op het bovenste balkon van Paradiso, tijdens Rapido, samen met honderden anderen.
Beiden. Op de lagere verdiepingen was een enorm dancefeest aan de gang. Op het hoogste balkon werd geneukt als de konijnen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:51 schreef Sekhmet het volgende:
Samen met honderden anderen seks/masturberen? Of omringd door honderden anderen?
hard verhaal.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:46 schreef Snowballed het volgende:
Een balkon in een drukke smalle straat... waar we ervan uit gingen dat niemand ons zag...
Achteraf zagen we dat een paar honderd meter verderop toch iemand op zn balkon zat... maar toen waren we toch al bezig... ( Nu heb ik geen balkon en geen vriendin meer..)
Op dat moment was ie hard ja...quote:
Ook met je buurvrouw?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:09 schreef bojan het volgende:
Ik wil wel eens 's nachts seksen in de tuin van mijn buurvrouw
Bah nee, die is in de vijftig jaar oud.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |