Jezelf lekker afgetrokken op Justin Timberlake?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:52 schreef Vice. het volgende:
Bioscoop tijdens The Social Network. Niks van die film meegekregen verder.![]()
Zat die erin dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Jezelf lekker afgetrokken op Justin Timberlake?
dat is ook nog 1 van mijn plekken die ik wilquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:16 schreef bojan het volgende:
Ik ga sowieso eens op de middenstip neuken van een voetbalveld 's nachts
Tijdens het rijden? Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:22 schreef vaginabeheerder het volgende:
Ik heb 3 best wel rare plekken.
1 tijdens het rijden2 op een dixie op een bouwput, niemand had ons naar binnen zien gaan maar we werden wel na gekeken toen we er na een tijdje weer uitkwamen.
3 op een zaterdagmiddag in de auto in een parkeergarage.
Lekker tussen de wormenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:40 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
dat is ook nog 1 van mijn plekken die ik wil
Stoel naar achteren, cruise control erop, broek open en dan kan je vriendin er gewoon op gaan zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:10 schreef Supermen12 het volgende:
[..]
Tijdens het rijden? Hoe krijg je dat voor elkaar
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:31 schreef kimvd1 het volgende:
Wc van school toen ik 16 was
In een auto die gwn reed, ik werd achter geneukt en vriend van hem reed en dan na tijdje wisselen.
Strand
En nog aantal plaatsen
Masturberen niet op rare plaatsen
whahaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:27 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb alleen nog maar gefapt...
Bos, in de douche na sporten toen iedereen weg was, schoolwc's en bij mijn (ex-)vriendin thuis op de bank toen ze naar de wc was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |