SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, volgens de aloude berekening van maximale hartslag is mijn maximale hartslag vandaag weer een slag omlaag gegaanZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zat er ook al op te azen * zwaait vuist naar Viking *
Niet meer actief op Fok!![]()
Nee hoor, dat is al lang niet meer. De kantonrechtersformule word toegepast. En ik ben inderdaad per direct vrijgesteld van werk. Ben nu nog wel gewoon in dienst.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hoeft per direct al niet meer terug te komen? Om recht te hebben op WW moet je het ontslag wel aanvechten.![]()
Oké.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is al lang niet meer. De kantonrechtersformule word toegepast. En ik ben inderdaad per direct vrijgesteld van werk. Ben nu nog wel gewoon in dienst.
Nou ja, ik heb ook zoiets gehad in 2010, van de een op de andere dag: "Er is geen werk meer voor je, je krijgt nog een maand uitbetaald en je bent per direct vrijgesteld van werk." De rechtswinkel adviseerde mij gewoon naar het werk toe te gaan om mijn positie te versterken. Was niet tof. Ze wilden me toen op staande voet ontslaan wegens huisvredebreuk en dan zou ik geen maand extra mee krijgen. Euh, je hebt me al ontslagen?
En achteraf was het ook niet nodig geweest, want ik kreeg toch geen WW.
Sterkte iig. Het is rot, al helemaal als je een gezin moet onderhouden.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nog half aan het teruglezen, bestaat er echt een Start to Golf?. Je moet je lichaam wel rustig aan de zware belasting van het golfen laten wennen, jeweets
.
De eerste les is een kwart-zwaai maken, 60 seconden rusten, en dan weer een kwart zwaai. Daarna 60 seconden naar de volgende hole lopen, en 90 seconden rust.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nog half aan het teruglezen, bestaat er echt een Start to Golf?![]()
Onder het genot van Justin Bieber.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:17 schreef Kwamo het volgende:
[..]
De eerste les is een kwart-zwaai maken, 60 seconden rusten, en dan weer een kwart zwaai. Daarna 60 seconden naar de volgende hole, 90 seconden rust.![]()
Oja.....quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Je moet je lichaam wel rustig aan de zware belasting van het golfen laten wennen, jeweets
.
Nou ik denk dat ik jullie maar ga verlaten en een golftopic open.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:17 schreef Kwamo het volgende:
[..]
De eerste les is een kwart-zwaai maken, 60 seconden rusten, en dan weer een kwart zwaai. Daarna 60 seconden naar de volgende hole lopen, en 90 seconden rust.Baby, baby, baby oohhhh....quote:♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
*proest*quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:17 schreef Kwamo het volgende:
[..]
De eerste les is een kwart-zwaai maken, 60 seconden rusten, en dan weer een kwart zwaai. Daarna 60 seconden naar de volgende hole lopen, en 90 seconden rust..
Ik heb al 2 klanten dingen 30 keer uit moeten leggen en ze moeten vragen of ze me willen laten uitspreken... Dingen uitgelegd alsof de klant een volstrekte debiel is
Eén van hen hing boos op, de ander zei dat het bedrijf heel vervelend is maar ik wel "een goeie meisje"
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Golf.. 2x gedaan maar met een hockey achtergrond wil je dat balletje richting de maan slaan en dat is nu net niet de bedoeling van golf![]()
![]()
Lijkt me vervelend werk, maar wel leuk van het complimentjequote:Op woensdag 4 juli 2012 10:24 schreef Yuki het volgende:
Ik heb al 2 klanten dingen 30 keer uit moeten leggen en ze moeten vragen of ze me willen laten uitspreken... Dingen uitgelegd alsof de klant een volstrekte debiel is
Eén van hen hing boos op, de ander zei dat het bedrijf heel vervelend is maar ik wel "een goeie meisje"
en golf....ik hou het maar bij midgetgolf![]()
Over het algemeen is het heel leuk, maar volgens mij hebben we vandaag een extra optie in het menu:quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend werk, maar wel leuk van het complimentje
en golf....ik hou het maar bij midgetgolf
"Bent u een koppige ezel en wilt u niet luisteren naar onze oplossingen? Toets 3". En die komt dan direct bij mij uit
Jip en Janneke taalquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:24 schreef Yuki het volgende:
Eén van hen hing boos op, de ander zei dat het bedrijf heel vervelend is maar ik wel "een goeie meisje"![]()
Heb toen bij de post een keer een dame aan de telefoon gehad, die ik echt niet kon verstaan. Ze sprak 3 woorden Nederlands, zwaar gebrekkig engels, maar wel heel goed Mandarijn.
Kon er niet eens uitleggen dat ze niet door de selectie heen zou komen omdat Nederlands spreken een vereiste was![]()
Gewoon doorgestuurd, laat die ''recruiters ter plaatse'' het maar ontcijferen![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Over het algemeen is het heel leuk, maar volgens mij hebben we vandaag een extra optie in het menu:
"Bent u een koppige ezel en wilt u niet luisteren naar onze oplossingen? Toets 3". En die komt dan direct bij mij uit.
Och jeumigquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Over het algemeen is het heel leuk, maar volgens mij hebben we vandaag een extra optie in het menu:
"Bent u een koppige ezel en wilt u niet luisteren naar onze oplossingen? Toets 3". En die komt dan direct bij mij uit![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
"Bent u een koppige ezel en wilt u niet luisteren naar onze oplossingen? Toets 3". En die komt dan direct bij mij uittot hoe laat moet je nog werken?
Ik heb een telefoonfobie dus het zou sowieso niets voor mij zijn.![]()
"Een goeie meisje", mooi compliment in de pocket weer! BAMquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:24 schreef Yuki het volgende:
Eén van hen hing boos op, de ander zei dat het bedrijf heel vervelend is maar ik wel "een goeie meisje"![]()
![]()
Ah joh dat had ik ook toen ik er mee begon.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]tot hoe laat moet je nog werken?
Ik heb een telefoonfobie dus het zou sowieso niets voor mij zijn.
Confront your fears you must young padawan![]()
Nadeel is dat ik nu nog steeds als een pot honing klink aan de telefoon![]()
![]()
Daar heb je helemaal gelijk in, ach wie weet als ik volgend jaar geen baan kan vinden kan ik altijd dat nog gaan doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ah joh dat had ik ook toen ik er mee begon.
Confront your fears you must young padawan![]()
Nadeel is dat ik nu nog steeds als een pot honing klink aan de telefoon
Honing![]()
![]()
Weet iemand hoe dit zit? Ik wordt op 6 juli voorgedragen aan de examencommissie (tevens uitschrijfdatum van school). 24 juli zou ik weer studiefinanciering krijgen. Krijg ik dit nou wel of niet? Want ik kan nu dan ook nog niet verzoek indienen voor WWB omdat ik nog studiefinanciering krijg en per 1 augustus ben ik dan werkloos en geen inkomen.quote:Stopzetten studentenreisproduct
Als je je studiefinanciering stopzet, moet je ook altijd je studentenreisproduct stopzetten. Uiterlijk op de vijfde werkdag van de eerste maand waarin je geen recht meer hebt op studiefinanciering.
Geef je uitschrijfdatum door
Als je stopt met je opleiding, moet je de datum waarop je wordt uitgeschreven aan ons doorgeven. Wij zetten dan je studiefinanciering stop. Je hebt recht op studiefinanciering tot en met de maand waarin de school je uitschrijft. Vraag de datum waarop je wordt uitgeschreven na bij je school.
Diploma behaald
Als je je diploma hebt behaald, heb je recht op studiefinanciering tot en met de maand waarin de examencommissie beslist en bekendmaakt dat je geslaagd bent. Op die datum moet je school je ook uitschrijven. Dat kan dus een andere dag zijn dan de dag waarop je je diploma krijgt of de dag dat jij voor het eerst hoort dat je geslaagd bent.
Uitgeschreven op eerste van de maand
Als je op de eerste van de maand wordt uitgeschreven, dan sta je die maand niet meer ingeschreven en heb je over die maand ook geen recht meer op studiefinanciering en studentenreisproduct.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ik heb net 5 dagen lees-achterstand even snel door zitten klikken, maar hallo... wat een ellende allemaal![]()
Allemaal heel veel sterkte!
En statistisch gezien zou het vanaf nu toch wel weer heel positief moeten worden hier.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:33 schreef Drassss het volgende:
Als een pot honing? Hoe moet ik me dat voorstellen.Als iemand die zo graag alles voor je wil doen en aardig wil zijn dat het bijna pijn aan je oren doet.quote:
Smile when you dial![]()
![]()
Zelfs Jip en Janneke taal hielp niet net. Ze wilden gewoon niet luisteren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Jip en Janneke taal![]()
Heb toen bij de post een keer een dame aan de telefoon gehad, die ik echt niet kon verstaan. Ze sprak 3 woorden Nederlands, zwaar gebrekkig engels, maar wel heel goed Mandarijn.
Kon er niet eens uitleggen dat ze niet door de selectie heen zou komen omdat Nederlands spreken een vereiste was![]()
Gewoon doorgestuurd, laat die ''recruiters ter plaatse'' het maar ontcijferen
Die tweede sprak ook nog eens slecht Nederlands, dubbel moeilijk.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Halve dag, tot half 1quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]tot hoe laat moet je nog werken?
Ik heb een telefoonfobie dus het zou sowieso niets voor mij zijn.
Dan naar huis, even wachten tot er thuis iets opgehaald wordt en dan lopen. Hopelijk niet te warm, even een rustige duurloop als voorbereiding op zaterdag.
En dan alleen nog maar rust, rust, rust... Want ik begin ziek te wordenen dat moet nog even wachten tot na zaterdag.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:31 schreef Kwamo het volgende:
[..]
"Een goeie meisje", mooi compliment in de pocket weer! BAM
Ik moet je teleurstellen, maar vandaag (vanmiddag) is het echt verrekte warm!quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Halve dag, tot half 1
Dan naar huis, even wachten tot er thuis iets opgehaald wordt en dan lopen. Hopelijk niet te warm, even een rustige duurloop als voorbereiding op zaterdag.
En dan alleen nog maar rust, rust, rust... Want ik begin ziek te wordenen dat moet nog even wachten tot na zaterdag.
[..]![]()
Nog 3 minuten en dan zou Nero iets laten weten.
Ik doe niet eens mee en ben erg benieuwd
Ik hoop voor jullie dat het goed nieuws is!!![]()
On the positive side.. We kunnen nu wel lekker allebei 's morgens rennen![]()
Ook in de schoolvakantie, geen oppasproblemen..
Na de vakantie zien we wel weer verder![]()
Eens kijken of ik ergens een office manager/secretaresse met verstand van verzekeringen- achtige functie voor 24 of 32 uur kan bemachtigen in de regio![]()
Tot die tijd overbrug ik wel met oproepkracht in de horeca. Geen enkel probleem om daar werk in te vinden (zeker niet met de referentie van mijn, nu failliete, bazin)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:35 schreef GlenHighland het volgende:
Ik heb net 5 dagen lees-achterstand even snel door zitten klikken, maar hallo... wat een ellende allemaal![]()
En statistisch gezien zou het vanaf nu toch wel weer heel positief moeten worden hier.Traktatie viel hier weer goed in de smaak
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Is dat een verkapt "Ik ben vandaag jarig!"?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Traktatie viel hier weer goed in de smaak
Eindelijk, het is vrijdag 3 week geleden dat ik had hardgelopen.. Beetje half, toen paar dagen weg (wandelen), veel werken (na het werk hardloop ik niet meer vanwege mijn fysieke werk).
11 km met een 5.38 tempo. Net terug dus best warm maar ben een koukleum dus ditis wel lekker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat een verkapt "Ik ben vandaag jarig!"?de tweede poging al hoor
Maar de eerste werd niet opgemerkt
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja, dan moet je maar wat duidelijker zijn hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]de tweede poging al hoor
Maar de eerste werd niet opgemerkt![]()
. Even de eerste poging terugzoeken
.
Gefeliciteerd!
Uniekje!quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Eindelijk, het is vrijdag 3 week geleden dat ik had hardgelopen.. Beetje half, toen paar dagen weg (wandelen), veel werken (na het werk hardloop ik niet meer vanwege mijn fysieke werk).
11 km met een 5.38 tempo. Net terug dus best warm maar ben een koukleum dus ditis wel lekkerWat is jouw hartslag eigenlijk tijdens het lopen?
.
Wat hij zegt, sterkte voor iedereen die dat nodig heeftquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:35 schreef GlenHighland het volgende:
En statistisch gezien zou het vanaf nu toch wel weer heel positief moeten worden hier.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Male Duck, gefeliciteerd
Ik sla het hardlopen vandaag over. Vanmorgen ging ik als hulpmoeder mee met de klas van F, ze hadden eindejaarsviering in de kerk in het centrum. We gingen op fiets. No problem dacht ik. Totdat bleek dat een van de kinderen geen fiets bij zich had, en de andere mee-fietsende ouders zo'n moderne fiets zonder bagagedrager hadden. Kon ik dus grotendeels heuvel op met een kind van zo'n 30 kg achterop mijn fiets meefietsen. Dat vonden mijn kuiten en rug niet zo leuk
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik zou nog even vertellen over de Chi Running clinic.
De avond begon met een inleiding van David vd Linden en hoe hij van wedstrijdlopen is overgeschakeld op Chi Running, om het loopplezier en -comfort weer terug te vinden.
Hij vertelde over de oorsprong van deze manier van lopen en over het verschil in houding dat je hebt op moderne Westerse hardloopschoenen met een hak en op minimalistische, platte schoenen of blootsvoets.
We konden zelf een paar schoenen kiezen om uit te proberen. Ik ben voor Vibrams gegaan, omdat ik daar heel benieuwd naar was.
Die zaten heerlijk trouwens, net pantoffeltjes, maar goed, toen had ik er nog niet op gelópen. Dat volgde daarna, toen we met de hele groep naar het park vlakbij de winkel gingen.
Daar hebben we met z'n allen gekeken naar het verschil in looptechniek; David deed het voor en wij zochten de verschillen.
Die kan je in deze video ook heel goed zien trouwens.
Vervolgens hebben we 'startjes' geoefend: bij chi running loop je vanuit zwaartekracht in plaats van vanuit kracht. Je helt een beetje voorover en vanuit die helling (bijna een val) plaats je steeds je voeten ónder je lijf ipv ervoor. Zoals een kind dat van nature doet. En je pasfrequentie is hoog, ongeveer 180 p/min. We lieten ons dus steeds 'vallen', liepen een pasje of 6 en dat nog eens en nog eens en nog eens.
Toen we het idee een beetje hadden zijn we een rondje rond de plas gaan doen, met af en toe een stop waar we wat oefeningen deden om te ervaren wat verschillende houdingen met je lopen doen. Schouders naar achteren: dat remt. Armen boven je hoofd en dus stijfheid in je heupen: dat remt. Losheid in je armen: je loopt ontspannen. Etc. etc.
We moeten een leuk gezelschap geweest zijn, op gekke schoentjes, met armen boven ons hoofd of voor ons uit alsof we een enorme bal vasthielden, allemaal met een big smile achter een meneer met een luid piep-piep-piep-piep-piep-piep-piep apparaatje aan dat de pasfrequentie aangaf.![]()
Ik vat nu vast dingen net niet helemaal goed samen of ik vergeet essentials, maar het was voor mij best een eye-opener dat rennen geen zwoegen hoeft te zijn. Deze manier van lopen zorgde voor zo'n vanzelfsprekende natuurlijke beweging. Ik wil er wel op doorborduren geloof ik, al weet ik nog niet goed hoe, icm mijn 1/2 marathon training.
Een overgang naar deze techniek heeft een hele langzame opbouw nodig, anders belast je je achilles en je kuiten ineens te hard. Dus ik moet eens even puzzelen op hoe dat handig is. En mss nog een vervolgworkshop doen ofzo.Hardloper.
IG @webkim![]()
morgen naar de run2day
en het bedrag wordt deels vergoed door mijn ouders
Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Klinkt coolquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:12 schreef Webkim het volgende:
De avond begon met een inleiding van David vd Linden en hoe hij van wedstrijdlopen is overgeschakeld op Chi Running, om het loopplezier en -comfort weer terug te vinden.
Hij vertelde over de oorsprong van deze manier van lopen en over het verschil in houding dat je hebt op moderne Westerse hardloopschoenen met een hak en op minimalistische, platte schoenen of blootsvoets.
We konden zelf een paar schoenen kiezen om uit te proberen. Ik ben voor Vibrams gegaan, omdat ik daar heel benieuwd naar was.
[ afbeelding ]
Die zaten heerlijk trouwens, net pantoffeltjes, maar goed, toen had ik er nog niet op gelópen. Dat volgde daarna, toen we met de hele groep naar het park vlakbij de winkel gingen.
Daar hebben we met z'n allen gekeken naar het verschil in looptechniek; David deed het voor en wij zochten de verschillen.
Die kan je in deze video ook heel goed zien trouwens.
Vervolgens hebben we 'startjes' geoefend: bij chi running loop je vanuit zwaartekracht in plaats van vanuit kracht. Je helt een beetje voorover en vanuit die helling (bijna een val) plaats je steeds je voeten ónder je lijf ipv ervoor. Zoals een kind dat van nature doet. En je pasfrequentie is hoog, ongeveer 180 p/min. We lieten ons dus steeds 'vallen', liepen een pasje of 6 en dat nog eens en nog eens en nog eens.
Toen we het idee een beetje hadden zijn we een rondje rond de plas gaan doen, met af en toe een stop waar we wat oefeningen deden om te ervaren wat verschillende houdingen met je lopen doen. Schouders naar achteren: dat remt. Armen boven je hoofd en dus stijfheid in je heupen: dat remt. Losheid in je armen: je loopt ontspannen. Etc. etc.
We moeten een leuk gezelschap geweest zijn, op gekke schoentjes, met armen boven ons hoofd of voor ons uit alsof we een enorme bal vasthielden, allemaal met een big smile achter een meneer met een luid piep-piep-piep-piep-piep-piep-piep apparaatje aan dat de pasfrequentie aangaf.![]()
Ik vat nu vast dingen net niet helemaal goed samen of ik vergeet essentials, maar het was voor mij best een eye-opener dat rennen geen zwoegen hoeft te zijn. Deze manier van lopen zorgde voor zo'n vanzelfsprekende natuurlijke beweging. Ik wil er wel op doorborduren geloof ik, al weet ik nog niet goed hoe, icm mijn 1/2 marathon training.
Een overgang naar deze techniek heeft een hele langzame opbouw nodig, anders belast je je achilles en je kuiten ineens te hard. Dus ik moet eens even puzzelen op hoe dat handig is. En mss nog een vervolgworkshop doen ofzo..
Alleen voor dat vetgedrukte heb je niet per se chi running nodig.
Dank u wel allemaal
Vanavond maar laat lopen denk ik, wat is het benauwd
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hoe loop je dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:18 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd MD!
En Vik, klopt, al is het dus wel zo dat míjn manier van lopen best geforceerd is, als je het vergelijkt met het óók kan. En dat geldt voor veel mensen met mij.Ik ben ook wel nieuwsgierig namelijk
. Als ik toch weer opnieuw moet beginnen... misschien moet ik dan ook zoiets gaan doen (natuurlijk in overleg met mensen die er verstand van hebben
)
Haha, de tweede hier ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
Maar de eerste werd niet opgemerkt. (tis druk hier).
Maar gefeliciteerd!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was vanochtend al vies benauwd eigenlijk
En dan al dat zweet in je ogen te prikken
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
jarige? Gefeliciteerd! Hier zit m'n rondje er weer op. 5km in 30.18. Pijnvrij maar de heuvels zijn tempokillers!Wel fijn dat ik weer gegaan ben: barst weer van de energie!
![]()
![]()
Op naar de 17km hike
Ja doei.![]()
Nee, niet vies warm en benauwd
Blegh, voel me al niet lekker en dan gaat het weer ook niet helpen
Rustige rustige rustige duurloop dan maar...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Yay!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
jarige? Gefeliciteerd! Hier zit m'n rondje er weer op. 5km in 30.18. Pijnvrij maar de heuvels zijn tempokillers!Wel fijn dat ik weer gegaan ben: barst weer van de energie!
![]()
![]()
Op naar de 17km hike
Tof om te lezen dat je zo geniet van je vakantie
Hoho, check eens bovenin dit topic. Ik had je al gefeliciteerd na de eerste hint.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
Maar de eerste werd niet opgemerktZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
MD, gefeliciteerd jongen![]()
En webkim, interessant!Moet zeggen dat de 180 passen per minuut en voeten onder je lichaam ipv ervoor hier al wordt toegepast. Dit omdat het veel minder belastend is voor je benen (gewrichten, pezen, schenen). Logisch, want probeer maar eens een haklanding te maken met zo'n hoge frequentie
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoho, check eens bovenin dit topic. Ik had je al gefeliciteerd na de eerste hint.quote:
Ik had die hint niet eens gezien
Die opmerking had ik gemistquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoho, check eens bovenin dit topic. Ik had je al gefeliciteerd na de eerste hint.
Ghehe... gaat lekker snel hier dus
Had er al eea over gelezen maar na je post vind ik het toch wel interessant genoeg klinken om toch eens verder te kijken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:12 schreef Webkim het volgende:
<knip>
ergens klinkt het allemaal heel logisch ook ja.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Inmiddels voor de Ekiden wat mogelijke oplossingen naast Nero...
Don_Vanelli uit het andere hardlooptopic heeft mogelijk wel interesse
En misschien anders een hardloopmaatje van me...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Hier ook, maak uit mezelf korte passen, hoge pasfrequentie dus wat weer beter is voor je knieën oa, dus voeten eindigen onder mijn lichaam ipv ervoor maar denk dat ik er zeker nog van alles bij kan leren als ik het zo hoordequote:Op woensdag 4 juli 2012 11:32 schreef GotC het volgende:
En webkim, interessant!Moet zeggen dat de 180 passen per minuut en voeten onder je lichaam ipv ervoor hier al wordt toegepast. Dit omdat het veel minder belastend is voor je benen (gewrichten, pezen, schenen). Logisch, want probeer maar eens een haklanding te maken met zo'n hoge frequentie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
TWC gaf hierboven ook al aan wel te willenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
En misschien anders een hardloopmaatje van me....
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yay!!
Tof om te lezen dat je zo geniet van je vakantieActieve maar relaxende vakantie, nice!
![]()
![]()
Ja doei.![]()
klinkt goed idd en mooie foto postte je laatst op fbquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Actieve maar relaxende vakantie, nice!
![]()
![]()
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
blegh, wat was het warm...
voor de mensen die dat neusademen willen proberen...
zo zag mijn run eruit, heb zelfs de sprints door mn neus geademd (in en uit)
http://www.endomondo.com/workouts/68822357
hartslag was een drama
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Mooi!quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
En misschien anders een hardloopmaatje van me...Dan neem ik met een gerust hart even pauze om te herstellen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Neusademen..respect dat je het kanquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:44 schreef Jumparound het volgende:
hartslag was een drama
Ik kan niet eens in rust door m'n neus ademen. Of iig, niet ontspannen.![]()
Ik heb er vanochtend ook op gelet. Maar na 3/4 keer snuiven kreeg ik het gevoel niet genoeg lucht binnen te krijgen en stapte uit 'nood' weer over op de mond.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:44 schreef Jumparound het volgende:
hartslag was een dramaJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Neusademen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:44 schreef Jumparound het volgende:
hartslag was een drama
Wauw, respect dat je dat kan!
Ik zou omvallen
lol bij twee uitzendbureau's geweigerd. Hebben niks voor me. Toen naar nog twee andere bureau's gefietst. Vestigingen gesloten en de ander is spoorloos.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Renate herhaalde t geregeld tijdens de running coach 5-10 km, en sindsdien lette ik erop en gaat het prima.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Neusademen..respect dat je het kan
Ik kan niet eens in rust door m'n neus ademen. Of iig, niet ontspannen.
Als het echt benauwd weer is is het wel moeilijker trouwens dus niet vreemd als t niet lukt.
Zoals vanochtend op 9,7 km p/u dan lukt het op een gegeven moment niet meer omdat dat echt wel hard werken is voor me, zeker met dit weer, maar buiten dat lukt het prima en voelt het wel rustiger dus misschien eens op oefenen?♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Uitzendbureau'squote:Op woensdag 4 juli 2012 11:49 schreef CantFazeMe het volgende:
lol bij twee uitzendbureau's geweigerd. Hebben niks voor me. Toen naar nog twee andere bureau's gefietst. Vestigingen gesloten en de ander is spoorloos.
Had me ooit ingeschreven bij een en krijg ik 2 jaar (?!) later een telefoontje dat ze iets hebben
Even aangegeven dat ik al iets had
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Uitzendbureau'sHad me ooit ingeschreven bij een en krijg ik 2 jaar (?!) later een telefoontje dat ze iets hebben
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Gewoon even wennen dat door je neus ademen. Eerste keer ging ik als een idioot panisch lopen ademen, maar nu doe ik bijna niks anders. Hooguit als ik echt op snelheid train, dan is door mijn neus niet voldoende meer![]()
![]()
ja dat dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:52 schreef Drassss het volgende:
Gewoon even wennen dat door je neus ademen. Eerste keer ging ik als een idioot panisch lopen ademen, maar nu doe ik bijna niks anders. Hooguit als ik echt op snelheid train, dan is door mijn neus niet voldoende meer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik probeer zoveel mogelijk door mn neus in te ademen om een droge mond uit te stellen. Maar als ik echt kapot ga lukt dat ook niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:52 schreef Viking84 het volgende:
Neusademen kan ik bij circa 8 min/km of langzamer.![]()
![]()
Totdat je een vlieg naar binnen snuift tijdens het lopen.
Gratis vlees!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Gratis energy barquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Totdat je een vlieg naar binnen snuift tijdens het lopen.
Gratis vlees!![]()
![]()
als je een kauwgompje in je mond steekt voor je gaat lopen, je hoeft niet perse te kauwen, gewoon ergens wegstoppen. dan heb je vaak wat meer speekselproductiequote:Op woensdag 4 juli 2012 11:54 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk door mn neus in te ademen om een droge mond uit te stellen. Maar als ik echt kapot ga lukt dat ook niet meer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Mensen, helaas. Ik kan geen vrij krijgen voor zaterdag. We zitten al krap. Ik kan dus niet meedoen in Rotterdam. Stom...
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:58 schreef Nero22 het volgende:
Mensen, helaas. Ik kan geen vrij krijgen voor zaterdag. We zitten al krap. Ik kan dus niet meedoen in Rotterdam. Stom...
Ik zit op mobiel dus let niet op die blije, standaard, PI
O, op mobiel is er geen standaard PI
It's funny
Wel leuk dat je het hebt geprobeerdquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:58 schreef Nero22 het volgende:
Mensen, helaas. Ik kan geen vrij krijgen voor zaterdag. We zitten al krap. Ik kan dus niet meedoen in Rotterdam. Stom...![]()
![]()
Die staat er niet bij, alleen het standaard notitieblaadjequote:Op woensdag 4 juli 2012 11:59 schreef Nero22 het volgende:
Ik zit op mobiel dus let niet op die blije, standaard, PI![]()
![]()
Jammer, maar je hebt gedaan wat je kan, dus kijken we rustig verderquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:58 schreef Nero22 het volgende:
Dikke domper...
Nou ja, kan ik op zondag wel de laatste trAining lopen van de 10 km.
It's funny
Jammerquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:58 schreef Nero22 het volgende:
Mensen, helaas. Ik kan geen vrij krijgen voor zaterdag. We zitten al krap. Ik kan dus niet meedoen in Rotterdam. Stom...maar echt super tof dat je het hebt willen vragen
Zo net mijn eerste les gedaan.
Ben echt helemaal gesloopt en ik heb hem niet eens volledig afgemaakt (laatste 3 minuten brak ik :|)
Man wat is mijn conditie enorm slecht.
Maar ja aan de ene kant is dat niet zo gek , na een lang ziek zijn.
Maar dan nog...
Pfff even blijven doorzetten komt vast wel goed.Those who forget their past , are condemned to re-live it...![]()
Boe! Jammerquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:58 schreef Nero22 het volgende:
Mensen, helaas. Ik kan geen vrij krijgen voor zaterdag. We zitten al krap. Ik kan dus niet meedoen in Rotterdam. Stom...Hopelijk kunnen anderen wel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
heel veel succes en niet te hard die stukjes willen lopen he?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:05 schreef Lange_Lex het volgende:
Ben echt helemaal gesloopt en ik heb hem niet eens volledig afgemaakt (laatste 3 minuten brak ik :|)
Maar dan nog...
Pfff even blijven doorzetten komt vast wel goed.
eerst conditie opbouwen.
Sowieso is het met dit weer zwaarder lopen!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Waarom adem je door je neus?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:44 schreef Jumparound het volgende:
hartslag was een dramaIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo gisteren 3 kilometer ingelopen op mijn nieuwe schoenen. Die zitten toch wel een beetje beter dan mijn vorige.
Nu 'snel' opbouwen naar 10 kilometer![]()
Dat weet ik niet hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zorg voor een betere en diepere ademhaling. Tevens ook gezonderAls ik langere tijd door mijn neus adem krijg ik amper lucht
. Lijkt me niet goed voor de hersentjes.
Mijn conditie is ook beeeereslecht hoor. Wat volg je, Evy of iets anders?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:05 schreef Lange_Lex het volgende:
Maar dan nog...
Pfff even blijven doorzetten komt vast wel goed.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik merk de verschillen al na een paar maanden. Iets lagere hartslag, meer rust en je loopt lekkerder. Zie oa dit artikelquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoorAls ik langere tijd door mijn neus adem krijg ik amper lucht
http://www.loopopzand.nl/(...)informatie&Itemid=65![]()
Schema van hardlopen.nlquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn conditie is ook beeeereslecht hoor. Wat volg je, Evy of iets anders?
Dat is evy volgens mij ?Those who forget their past , are condemned to re-live it...![]()
als je goed en rustig door je neus ademt krijg je genoeg lucht binnen hoor, denk meer dat je dan te oppervlakkig of te snel ademtquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoorAls ik langere tijd door mijn neus adem krijg ik amper lucht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Je staat er ook van te kijken hoe diep je eigenlijk kan ademen met je neus. Het is even oefenen/trainen, maar tijdens het lopen kan je zeker 3 a 5 seconde in/uit ademen![]()
![]()
Na afstuderen aangegeven dat ik zo snel mogelijk werk wou hebben. Het liefste fulltime uiteraard. Uitzendbureau belde dan op: Heb je tijdens TT de tijd om een dagje in de frietkraam te staan? ......quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Uitzendbureau'sHad me ooit ingeschreven bij een en krijg ik 2 jaar (?!) later een telefoontje dat ze iets hebben
![]()
Nou ja, bij een ander uitzendbureau toen eerst helpdeskwerk gedaan voor een ISP. Moest aangeven dat ik minimaal een jaar er zou werken, via het uitzendbureau.
Nou ja, na 3 maanden helpdeskwerk (wat een ramp zeg) gelukkig mijn huidige baan gevonden. Uitzendbureaus zijn een ramp.
Ontopic: Zin in morgenvroeg, hardlopen![]()
![]()
Weet ik niet eigenlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:18 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Schema van hardlopen.nl
Dat is evy volgens mij ?.
Mijn eerste evy lessen waren 1-2-2-2-1 (met tussendoor telkens 1 of 2 minuten wandelen) en dat viel me ook loeizwaar. Gewoon volhouden, het gaat echt beter worden. Merk ik ook, al valt het me nog steeds wel zwaar als ik weer langer achtereen moet lopen (ben nu bij les 7)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Klopt en ik loop sinds ik door mijn neus inadem en of via mijn neus uit, of via mijn mond uit, ook wat meer ontspannen en voel me beter erbijquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:20 schreef Drassss het volgende:
Je staat er ook van te kijken hoe diep je eigenlijk kan ademen met je neus. Het is even oefenen/trainen, maar tijdens het lopen kan je zeker 3 a 5 seconde in/uit ademen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Precies, hier hetzelfde. Ik kan het ook iedereen aanraden of laat ik het zo zeggen. Probeer het al is het maar voor 5 minuten bij elk loopjequote:Op woensdag 4 juli 2012 12:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Klopt en ik loop sinds ik door mijn neus inadem en of via mijn neus uit, of via mijn mond uit, ook wat meer ontspannen en voel me beter erbij![]()
![]()
de mijne was 1-1-2-2-3quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk.
Mijn eerste evy lessen waren 1-2-2-2-1 (met tussendoor telkens 1 of 2 minuten wandelen) en dat viel me ook loeizwaar. Gewoon volhouden, het gaat echt beter worden. Merk ik ook, al valt het me nog steeds wel zwaar als ik weer langer achtereen moet lopen (ben nu bij les 7)
En de drie was teveel :p . Na 2 minuten van die drie was ik wel klaar.
Zit nu nog steeds te zweten en ik ga zo maar eens even mijn maag legen. (hahaha opzich niets mis mee , heb in ieder geval het gevoel hard gewerkt te hebben)
Those who forget their past , are condemned to re-live it...![]()
Rond september krijg ik me zusjes phone, deze heeft Android.. heb nu al besloten dat ik een App ga ontwikkelen die me GPS gegevens uitleest en opslaat.
Heb al wat voorwerk verricht en het leuke is dat het helemaal niet zo moeilijk is. Eens kijken hoe ver ik kom.![]()
Heb je ook iets aan links wat de stelling ondersteund?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zorg voor een betere en diepere ademhaling. Tevens ook gezonderIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Freedom!!Gaaf zegquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:28 schreef xzaz het volgende:
Rond september krijg ik me zusjes phone, deze heeft Android.. heb nu al besloten dat ik een App ga ontwikkelen die me GPS gegevens uitleest en opslaat.
Heb al wat voorwerk verricht en het leuke is dat het helemaal niet zo moeilijk is. Eens kijken hoe ver ik kom.
Mijn hartslag gaat ook naar beneden...quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Klopt en ik loop sinds ik door mijn neus inadem en of via mijn neus uit, of via mijn mond uit, ook wat meer ontspannen en voel me beter erbij![]()
Feli MD
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik snap niet helemaal wat je wiltquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:28 schreef xzaz het volgende:
Heb al wat voorwerk verricht en het leuke is dat het helemaal niet zo moeilijk is. Eens kijken hoe ver ik kom.![]()
.
Men..vanavond strandtraining! En in het mailtje stond: 'We beginnen iets anders dan normaal, maar dit is nog een verrassing'. Wuh!![]()
Daarna lekker uit eten met de hele groep.. ben benieuwd!![]()
Leuk he, een loopgroepquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:52 schreef GotC het volgende:
Men..vanavond strandtraining! En in het mailtje stond: 'We beginnen iets anders dan normaal, maar dit is nog een verrassing'. Wuh!![]()
Daarna lekker uit eten met de hele groep.. ben benieuwd!
Neerkomen wel!![]()
Hij zal wel iets willen wat Endomondo niet kan. Leg eens uit, xzaz?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik dacht dat het aan mij lag er zijn al een miljoen miljard apps die dat doen namelijk... ?.
Veel plezierquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:52 schreef GotC het volgende:
Daarna lekker uit eten met de hele groep.. ben benieuwd!.
Ik wil die loopgroep!quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:52 schreef GotC het volgende:
Daarna lekker uit eten met de hele groep.. ben benieuwd!
Als ik toch eens in den haag zou kunnen gaan wonen...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik woon d'r ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil die loopgroep!
Als ik toch eens in den haag zou kunnen gaan wonen.... Den Haag
. Waarom niet, eigenlijk?
Ik zit vast aan sociale woningbouw (crapsalaris ftw!quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik woon d'r ook. Den Haag
. Waarom niet, eigenlijk?
) en daarbij is de wachttijd zo'n 4-5 jaar.
Sta sinds januari pas ingeschreven omdat ik toen pas wist dat ik in Zoetermeer zou blijven werken.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
En Den Haag
De enige stad in nederland waar ik Utrecht voor in zou ruilen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
vanochtenD 3 4 3 hl op de band met 2 min wandel ertussen, de 4 minuten gingen eigenlijk prima al zat mijn satuarie onder de 90% (HR 180 maar dat is niet erg denk ik)
[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 04-07-2012 13:07:17 ]04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Netjes! Je ziet een mooie verbetering al!quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:02 schreef Re het volgende:
vanochten 3 4 3 hl op de band met 2 min wandel ertussen, de 4 minuten gingen eigenlijk prima al zat mijn satuarie onder de 90% (HR 180 maar dat is niet erg denk ik)![]()
Ah, handigquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit vast aan sociale woningbouw (crapsalaris ftw!) en daarbij is de wachttijd zo'n 4-5 jaar.
Sta sinds januari pas ingeschreven omdat ik toen pas wist dat ik in Zoetermeer zou blijven werken.. Ik had binnen een week een huisje in Den Haag, dus heel veel mazzel gehad
. Ik zou nog wel een keer naar Amersfoort willen verhuizen
.
Lekker aan het opbouwen Re!quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:02 schreef Re het volgende:
vanochten 3 4 3 hl op de band met 2 min wandel ertussen, de 4 minuten gingen eigenlijk prima al zat mijn satuarie onder de 90% (HR 180 maar dat is niet erg denk ik)
Maar is dat niet erg dan, die daling in je saturatie?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nice!quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, handig. Ik had binnen een week een huisje in Den Haag via iemand die hier ook post, dus heel veel mazzel gehad
.
Ik word echt wanhopig van m'n woonsituatie. Ruimtetekort, ergernis over m'n buren... Maar nergens lang genoeg ingeschreven en geen geld voor particuliere huur
wat goed! en dat in den haagquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, handig. Ik had binnen een week een huisje in Den Haag via iemand die hier ook post, dus heel veel mazzel gehad
.
die heeft toch wel een grote bos rozen garmin gekregen zeker
![]()
![]()
![]()
Wel eeuwige dankquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wat goed! en dat in den haagdie heeft toch wel een grote bos rozen garmin gekregen zeker
![]()
![]()
. Heel fijn, want ik moest halsoverkop vanuit Groningen verhuizen
. Dat is niet echt een reisbare afstand
.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:02 schreef Re het volgende:
vanochtenD 3 4 3 hl op de band met 2 min wandel ertussen, de 4 minuten gingen eigenlijk prima al zat mijn satuarie onder de 90% (HR 180 maar dat is niet erg denk ik)
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
thnxquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker aan het opbouwen Re!
Maar is dat niet erg dan, die daling in je saturatie?
op zich is de daling niet zo erg als deze maar weer snel op 95% komt, maar je merkt dus wel dat je in zuurstofschuld komt en dan is het moeilijk om het goede ademhalingsritme te vinden04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Ja! Zin inquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:10 schreef Re het volgende:
[..]
en in het weekend samen in het park(rennen ja!
)
Mn linkervoet doet gelukkig ook bijna geen pijn meer
Ziggy played guitar
Het goede nieuwe begint weer aan te wakkeren in het topicquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja! Zin in
Mn linkervoet doet gelukkig ook bijna geen pijn meer![]()
![]()
Ah ok.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:09 schreef Re het volgende:
[..]
thnx
op zich is de daling niet zo erg als deze maar weer snel op 95% komt, maar je merkt dus wel dat je in zuurstofschuld komt en dan is het moeilijk om het goede ademhalingsritme te vinden
Gelukkig word je goed in de gaten gehoudenwel top om te lezen dat je vooruitgang boekt!
Zou maar zo kunnenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:57 schreef GotC het volgende:
[..]
JaSociaal bezig zijn en hardlopen!
Yur zei al van joh, ik denk dat jullie gaan zwemmen.![]()
Bij mijn loopgroep zijn er ook veel sociale dingen.
Helaas ben ik er te weinig om er bij te kunnen zijn.Neerkomen wel!![]()
Dat mag wel weer eensquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het goede nieuwe begint weer aan te wakkeren in het topic
Ziggy played guitar
In eerste instantie is het gewoon long- en latitude vinden en deze opslaan zodat er een pad ontstaat. Het leuke hiervan is dat ik precies weet hoe zo'n applicatie werkt. Ja, er zijn honderden van dat soort applicaties te vinden. Maar ik wil gewoon complete controle over mijn eigen app zoals het uploaden naar me eigen database -> weergeven snelheid ed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij zal wel iets willen wat Endomondo niet kan. Leg eens uit, xzaz?.
het is ook meer een hobby project aangezien ik gewoon met mijn FR 210 HRM loop.
Misschien is het wel eens leuk om de Garmin hartslag belt proberen te connecten met een Phone; Android.
http://jbremnant.wordpres(...)-msp430-and-android/
Zijn wel leuke projectjes
[ Bericht 16% gewijzigd door xzaz op 04-07-2012 13:35:35 ]![]()
Eensch, hardlopen is voornamelijk lekker mn eigen ding doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:31 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben juist blij dat hardlopen geen sociale kant heeft![]()
(behalve dit topic dan)
![]()
Voor mij hoeft dat ook helemaal niet. Lekker lopen en mijn doelen opstellen. Daar heb ik niemand voor nodig![]()
![]()
Ik heb ook niemand nodigMaar wat is er nou leuker dan, wat wij hier op het forum doen/bespreken, in het echt ook nog eens te doen
. En dat onder professionele begeleiding.
![]()
Waarom begin je niet met My Tracks?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
In eerste instantie is het gewoon long- en latitude vinden en deze opslaan zodat er een pad ontstaat. Het leuke hiervan is dat ik precies weet hoe zo'n applicatie werkt. Ja, er zijn honderden van dat soort applicaties te vinden. Maar ik wil gewoon complete controle over mijn eigen app zoals het uploaden naar me eigen database -> weergeven snelheid ed.
het is ook meer een hobby project aangezien ik gewoon met mijn FR 210 HRM loop.
Misschien is het wel eens leuk om de Garmin hartslag belt proberen te connecten met een Phone; Android.
http://jbremnant.wordpres(...)-msp430-and-android/
Zijn wel leuke projectjes
http://www.google.com/mobile/mytracks/
Open source en alles!![]()
Zo klinkt het inderdaad wel leukquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:38 schreef GotC het volgende:
Ik heb ook niemand nodigMaar wat is er nou leuker dan, wat wij hier op het forum doen/bespreken, in het echt ook nog eens te doen
. En dat onder professionele begeleiding.
ik ben alleen een beetje autistisch.
En is doe je dat 1x in de week?![]()
Ik moet eerste leren lopenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:42 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Waarom begin je niet met My Tracks?
http://www.google.com/mobile/mytracks/
Open source en alles!maw: Open source betekent niet dat je gelijk alles snapt... en bloated software..
![]()
Waar GotC vanavond een ontspannen verrassingstraining incl etentje op het strand tegemoet gaat....mag ik gewoon mn borsten natmaken voor een flinke fartlektraining
F means you're fucked![]()
Ik loop 3x per week meequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo klinkt het inderdaad wel leukik ben alleen een beetje autistisch.
En is doe je dat 1x in de week?Maar ben tot niets verplicht. Heb 2 jaar in m'n eentje aangemodderd, maar erg blij dat ik de stap heb gezet. Word goed op me gelet daar
![]()
![]()
crap, net mn telefoon laten vallen op de hei... scheur in display..
gelukkig is ie verzekerd, maar heb een andere mod geflased.. Is nu mn warranty pleite? Die mod maakte niets stuk
Ecosia
Geen idee.. Misschien in DIG vragen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:58 schreef Jumparound het volgende:
gelukkig is ie verzekerd, maar heb een andere mod geflased.. Is nu mn warranty pleite? Die mod maakte niets stuk![]()
![]()
Ik naast een beginnende hardloper ook maar een beginnende nerd volgens mijquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:58 schreef Jumparound het volgende:
gelukkig is ie verzekerd, maar heb een andere mod geflased.. Is nu mn warranty pleite? Die mod maakte niets stuk![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik naast een beginnende hardloper ook maar een beginnende nerd volgens mij
ik heb trouwens het schema van de coach in de prullenbak geflikkerdIk bouw zelf wel het hardlopen op, alleen die krachttrainingoefeningen wel bewaard
Ben trouwens net getransfered naar een andere club
Hoe zag dat schema eruit?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb trouwens het schema van de coach in de prullenbak geflikkerdIk bouw zelf wel het hardlopen op, alleen die krachttrainingoefeningen wel bewaard
Ben trouwens net getransfered naar een andere club
![]()
maar nog steeds wel overdreven toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:07 schreef Drassss het volgende:
Tja je bent een keeper.. voor een veldspeler had ik het nog wel kunnen begrijpen.
Tja ik ben zelf ook begonnen met een behoorlijk aantal kilometers, wel rustig opbouwen qua snelheid. Dus het ligt er een beetje aanquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar nog steeds wel overdreven toch?Naar mijn mening moet een mid-mid toch makkelijk x aantal kilometers zonder hardlooptraining kunnen lopen
![]()
![]()
Okequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik loop 3x per week meeMaar ben tot niets verplicht. Heb 2 jaar in m'n eentje aangemodderd, maar erg blij dat ik de stap heb gezet. Word goed op me gelet daar
ja dat er iemand bij is die op je let is wel een groot voordeel.
![]()
Fijn... Er komt straks iemand langs om iets op te halen. Had aangegeven dat ik vanaf 2 uur thuis zou zijn maar er is niet gezegd of de persoon in kwestie kort daarna op de stoep staat.
Moet nu dus thuisblijven tot zij geweest is en voor t zelfde geld is dat pas om 5 uur
Geen idee dus wanneer ik kan gaan lopen
vannachtquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:12 schreef Yuki het volgende:
Fijn... Er komt straks iemand langs om iets op te halen. Had aangegeven dat ik vanaf 2 uur thuis zou zijn maar er is niet gezegd of de persoon in kwestie kort daarna op de stoep staat.
Moet nu dus thuisblijven tot zij geweest is en voor t zelfde geld is dat pas om 5 uur
Geen idee dus wanneer ik kan gaan lopen
zo rond 11 a 12 uur
In de avond lopen is geen optie?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:12 schreef Yuki het volgende:
Geen idee dus wanneer ik kan gaan lopen![]()
![]()
Running with candlelightquote:
Ik denk dat als ik zo lang wacht, er van uitstel afstel komt. Ik voel me niet heel denderend namelijk en wil even een rustige training doen (ivm zaterdag).quote:
Daarnaast ben ik bang dat het vanavond alleen nog maar benauwder wordt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Als je je nu niet helemaal fijn voelt en je je wilt focussen op a.s. zaterdag, zou ik vandaag lekker overslaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik zo lang wacht, er van uitstel afstel komt. Ik voel me niet heel denderend namelijk en wil even een rustige training doen (ivm zaterdag).
Daarnaast ben ik bang dat het vanavond alleen nog maar benauwder wordt.
Vooral tussen m'n orenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je je nu niet helemaal fijn voelt en je je wilt focussen op a.s. zaterdag, zou ik vandaag lekker overslaanheb even een dipje. Dan is lopen wel het beste wat ik kan doen, maar als ik te lang wacht neemt het dipje de overhand en komt het er niet meer van
![]()
Niet helemaal top voelen + deze hitte. Dan zou ik net zoals Yur al zegt gewoon een dagje rust nemenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik zo lang wacht, er van uitstel afstel komt. Ik voel me niet heel denderend namelijk en wil even een rustige training doen (ivm zaterdag).
Daarnaast ben ik bang dat het vanavond alleen nog maar benauwder wordt.![]()
![]()
Sure, en dan is dit wel leuk en nuttigquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik moet eerste leren lopenmaw: Open source betekent niet dat je gelijk alles snapt... en bloated software..
.
Maar als iets lean is, is het my tracks wel![]()
![]()
Nope, je bent gewoon verzekerd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:58 schreef Jumparound het volgende:
Ik wil naar huiser is echt geen klap te doen op werk
Ik zit net op weeronline te kijken.
Het wordt me zaterdag toch een partij mooi weer tijdens de Ekiden!![]()
Zo en wanneer worden er spijkers met koppen geslagen? Wie gaat er nou lopen zaterdag?? TWC?? Don_Vanelli?![]()
*vloekt*quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:21 schreef mosselmossel het volgende:
Ik wil gewoon lopen zaterdag
Jij stond toch na Nero op het lijstje? (hoewel ik me niet met de opstelling en uitnodigingen had bemoeid)quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:21 schreef Rammelaartje het volgende:
Zo en wanneer worden er spijkers met koppen geslagen? Wie gaat er nou lopen zaterdag?? TWC?? Don_Vanelli?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
is dat zo? Mooi! dan ga ik bellen om hem te laten reparerenquote:
Ecosia
Wat is een goede oefening om te doen om te testen of ik het aan zou kunnen? Wil namelijk niet proberen 5km te lopen want als dat niet gaat ben ik nog zwaarder de klos
Nee nee, ik ben de allerallerallerlaatste optie. Dus echt als het echt niet meer anders kan, dan wil ik eventueel lopen. Maar echt liever niet dan welquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij stond toch na Nero op het lijstje? (hoewel ik me niet met de opstelling en uitnodigingen had bemoeid)![]()
![]()
hoeveel loop je nu? (max)?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:23 schreef Maraca het volgende:
Wat is een goede oefening om te doen om te testen of ik het aan zou kunnen? Wil namelijk niet proberen 5km te lopen want als dat niet gaat ben ik nog zwaarder de klosInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nou, idd!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:21 schreef mosselmossel het volgende:
5km, maar daar doel ik niet op. Ik doel meer op kunnen lopen met mijn blessure.quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik zou proberen twee kilometer volaan te lopen vandaag of morgen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:23 schreef Maraca het volgende:
Wat is een goede oefening om te doen om te testen of ik het aan zou kunnen? Wil namelijk niet proberen 5km te lopen want als dat niet gaat ben ik nog zwaarder de klosZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
2km ok.. ik zou met een brace kunnen lopen bij mijn scheenbeen (leek me sowieso handig om te hebben dus had die besteld van de week voor just-in-case) ..quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zou proberen twee kilometer volaan te lopen vandaag of morgen.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
![]()
Over ongeveer 10 minuten wordt de zooi opgehaald
Kan ik mezelf zo naar buiten schoppen, rustig duurloopje doen en daarna op de bank instorten
Ik liep gister zo lekker dat ik nu weer wil! Vooral omdat ik me vandaag wat zit te vervelen ook.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Een brace? Zomaar, zonder advies van fysio?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
2km ok.. ik zou met een brace kunnen lopen bij mijn scheenbeen (leek me sowieso handig om te hebben dus had die besteld van de week voor just-in-case) ..
Je weet dat een brace juist alles gaat laten verzwakken. Waarom niet geduld hebben en je lichaam laten rusten, zoals het aangeeft te willen doen?![]()
Jezelf niet compleet uitputten voor zaterdag hequote:Op woensdag 4 juli 2012 14:27 schreef mosselmossel het volgende:
Ik liep gister zo lekker dat ik nu weer wil! Vooral omdat ik me vandaag wat zit te vervelen ook.
Nee, daarom doe ik het ook niet, maar ik wil welquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jezelf niet compleet uitputten voor zaterdag heIk ga morgen pas. En dan relaxed 5km doen. Dan ben ik lekker opgewarmd voor zaterdag.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee, daarom doe ik het ook niet, maar ik wil welIk ga morgen pas. En dan relaxed 5km doen. Dan ben ik lekker opgewarmd voor zaterdag.
Ik loop straks voor het laatst, voor zaterdag. 2 volle dagen rust pakken beviel vorige week ook erg goed
Waarom zou je? Wanneer je fysiek niet 100% bent zou ik rust nemen en sowieso niet gaan lopen ( zeker niet met hulpmiddelen ).quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
2km ok.. ik zou met een brace kunnen lopen bij mijn scheenbeen (leek me sowieso handig om te hebben dus had die besteld van de week voor just-in-case) ..![]()
Of ja.. brace, meer een drukband. En dat van verzwakken was een fabeltje las ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Een brace? Zomaar, zonder advies van fysio?
Je weet dat een brace juist alles gaat laten verzwakken. Waarom niet geduld hebben en je lichaam laten rusten, zoals het aangeeft te willen doen?Maar goed, misschien is dat weer een fabeltje
En dat laatste. Tja, omdat ik me toch schuldig voel
wat denk je dan te bereiken met een drukverband?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of ja.. brace, meer een drukband. En dat van verzwakken was een fabeltje las ikMaar goed, misschien is dat weer een fabeltje
Ben je al bij de fysio geweest?![]()
Ik zou me eerder schuldig voelen als m'n lichaam een flinke pijnwaarschuwing geeft en ik doorloop, ook met hulpmiddelen..quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of ja.. brace, meer een drukband. En dat van verzwakken was een fabeltje las ikMaar goed, misschien is dat weer een fabeltje
Een interessant fabeltje wel dan? Alle fysio's die ik ben gehad zijn enorm terughoudend met drukverband/brace. Alleen als het echt niet anders kan (dus niet kunnen functioneren), dan wel.![]()
Ik kan pas vanavond zeggen of ik kan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:21 schreef Rammelaartje het volgende:
Zo en wanneer worden er spijkers met koppen geslagen? Wie gaat er nou lopen zaterdag?? TWC?? Don_Vanelli?![]()
Eens met jouquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou me eerder schuldig voelen als m'n lichaam een flinke pijnwaarschuwing geeft en ik doorloop, ook met hulpmiddelen..
Een interessant fabeltje wel dan? Alle fysio's die ik ben gehad zijn enorm terughoudend met drukverband/brace. Alleen als het echt niet anders kan (dus niet kunnen functioneren), dan wel.. Niet kunnen hardlopen is niet niet kunnen functioneren in ons geval.
Ik zou het gewoon loslaten Maraca en het gewoon helemaal niet doen tot het weer goed voelt. Je wilt niet drie maanden eruit liggen. Forceren is zomaar gebeurd en dan is het te laat. Hoe gaat het nu en hoe lang heb je niet gelopen?
Daarbij: ik denk dat je zaterdag helemaal niet lekker zult lopen op deze manier.
Ik kwam ook alleen met mijn tip voor het geval je denkt dat het wel kan. Als je denkt dat het toch niet gaat werken, gewoon rust nemen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, daarvoor is het gevoelsmatig nog te vroegquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat denk je dan te bereiken met een drukverband?
Ben je al bij de fysio geweest?Is ook zo.. is ook zo. In de hardloopwinkel werd het wel geadviseerd, maar echt alleen maar om zaterdag te kunnen lopen, voor de rest wel veel rust.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou me eerder schuldig voelen als m'n lichaam een flinke pijnwaarschuwing geeft en ik doorloop, ook met hulpmiddelen..
Een interessant fabeltje wel dan? Alle fysio's die ik ben gehad zijn enorm terughoudend met drukverband/brace. Alleen als het echt niet anders kan (dus niet kunnen functioneren), dan wel.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik hoor pas weer na 1 augustus over de prijs die we hebben gewonnen
* YUR is het toppunt van ongeduldigF means you're fucked![]()
Wat heb je eigenlijk? Knie toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is het gevoelsmatig nog te vroeg
[..]
Is ook zo.. is ook zo. In de hardloopwinkel werd het wel geadviseerd, maar echt alleen maar om zaterdag te kunnen lopen, voor de rest wel veel rust.![]()
Maraca ik zou echt niets forceren hoor jammer van die ekidenloop ja maar als je forceert ben je verder van huis.
Dus rust nemen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik merk trouwens wel dat nu ik buiten hardloop, ik op hele andere plekken spierpijn heb.
Het is toch echt wel heel anders lopen.![]()
Moet ik je een massage geven Maraca?Of vraag een vriendin.
Maar heel erg jammer! Lekker rust houden totdat je beter voelt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Voor een wedstrijd zou ik het nog overwegen (mits belangrijke wedstrijd), maar voor 'om te proberen'.. Geduld is een schone zaak popquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is het gevoelsmatig nog te vroeg
[..]
Is ook zo.. is ook zo. In de hardloopwinkel werd het wel geadviseerd, maar echt alleen maar om zaterdag te kunnen lopen, voor de rest wel veel rust.. Effe in de chill stand.
![]()
klote dat ik echt niet weg kan zaterdag... Ik hoop dat er op tijd een vervanger te vinden is!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Raaaageeeeeee! Waarom zijn uitzendbureau's zo lastig!
Ben nu al bij 3 geweigerd omdat ze geen werk in die sector hebben. 'Ja maar toch wil ik mij inschrijven'
- 'Dat kan niet.'
Wtf.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Online inschrijven geen optie?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:49 schreef CantFazeMe het volgende:
Ben nu al bij 3 geweigerd omdat ze geen werk in die sector hebben. 'Ja maar toch wil ik mij inschrijven'
- 'Dat kan niet.'
Wtf.
Ga ik nu naar kijken.. Maar blijft niet verl over als ik er minimaal 5 moet hebben.quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Via internet inschrijven anders?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:49 schreef CantFazeMe het volgende:
- 'Dat kan niet.'
Wtf.
Uitzendbureau's...
![]()
Oeh, beter! Da's mooiquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Jawel, bij hetzelfde bedrijf waar ik al 12 jaar werk. Volgens mij had ik je al gefeliciteerd.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Schrijf je in bij W&S bureaus, stuur open sollicitaties, dat soort dingen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:49 schreef CantFazeMe het volgende:
- 'Dat kan niet.'
Wtf.
Pff heb koppijn van de warmte. Ik hou zo van warm en zonnig weer maar ik krijg er ook snel hoofdpijn van
ja snap ik een loopband is echt heel anders.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:45 schreef Sarabi het volgende:
Ik merk trouwens wel dat nu ik buiten hardloop, ik op hele andere plekken spierpijn heb.
Het is toch echt wel heel anders lopen.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Zij die gaan smelten, groeten u
Doel: kilometers maken, snelheid is niet belangrijk
Ik nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:07 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
Wie lopen er vandaag in deze snikhitte?.
Straks wel naar de sportschool.
Ik dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:07 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
Wie lopen er vandaag in deze snikhitte?
Ik, om 7 uur vanavond met de loopgroep. Zin inquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:07 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
Indirect is het voor een wedstrijdquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Voor een wedstrijd zou ik het nog overwegen (mits belangrijke wedstrijd), maar voor 'om te proberen'.. Geduld is een schone zaak pop. Effe in de chill stand.
maar je hebt gelijk
Ik weet hetquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:44 schreef DarkElf het volgende:
Maraca ik zou echt niets forceren hoor jammer van die ekidenloop ja maar als je forceert ben je verder van huis.
Dus rust nemenRechterbeen en dan hangt het van het tijdstip af waar ik het voelquote:
Gelukkig vanmorgen al gelopen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:07 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
Wie lopen er vandaag in deze snikhitte?![]()
Succes & have fun!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:07 schreef Yuki het volgende:
Doel: kilometers maken, snelheid is niet belangrijk![]()
Meldtquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:07 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Is t sowieso niet altijdquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:07 schreef Yuki het volgende:
Doel: kilometers maken, snelheid is niet belangrijk. Zaterdag wel
.
Ik vind dat mijn 15 km van gisteren een geldig alibi zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:07 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
Wie lopen er vandaag in deze snikhitte?![]()
![]()
Nope, al mijn energie vanmorgen al verbruikt met het fietsen met een kind van 30 kg achteropquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:07 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
Net ook uur op de fiets gezeten met zoonlief (38 kilo) achteropquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nope, al mijn energie vanmorgen al verbruikt met het fietsen met een kind van 30 kg achteropMaar wel gelopen vanmorgen
![]()
![]()
Als je wilt weten of je kan lopen moet je het gewoon proberen. Maaar dan moet je na x km ook echt de knoop doorhakken.
Maar goed, voor een 5km zou ik geen maanden willen stilzitten als het fout gaat.
Vorig jaar de damloop laten schieten....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pijn aan binnenkant knie?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Indirect is het voor een wedstrijdmaar je hebt gelijk
[..]
Ik weet het
[..]
Rechterbeen en dan hangt het van het tijdstip af waar ik het voel█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wanneer had je nou voor het laatst gelopen? Dit weekend toch? En heb je ook enig idee hoe het gekomen kan zijn?quote:(dat is wel handige informatie als je verder gaat, immers
)
Zondag voor het laatst. Na 2,5km ging het helemaal mis. En ik had daarvoor 40km gefietstquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wanneer had je nou voor het laatst gelopen? Dit weekend toch? En heb je ook enig idee hoe het gekomen kan zijn?(dat is wel handige informatie als je verder gaat, immers
)
Maar dat is wel weer een ander type belasting en eenmalig bovendien. Ik weet niet of dat kan bijdragen aan een hardloopblessure. Shin splints heb je volgens mij niet van de een op de andere dag...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zondag voor het laatst. Na 2,5km ging het helemaal mis. En ik had daarvoor 40km gefietstNiet meer actief op Fok!![]()
Oh ik kan het wel uitschreeuwen van frustratieKutNS! Moest even naar school om m'n stagerapporten in te leveren. Enkele reis normaal 1 uur en 50 minuten. Ben vanochtend om 9:15 met de bus vertrokken en was om 14:45 weer terug, ben welgeteld 3 minuten op school geweest. Ze lieten mijn trein gewoon compleet vervallen vanwege te hoog opgelopen vertraging! En op de terugweg "ja we kunnen nog niet vertrekken want er is iets aan de hand bij Barendrecht en als we wel vertrekken dan heb je kans dat het volloopt bij Dordrecht en dat willen we niet want dat is niet handig dus blijven we hier maar staan en we houden u op de hoogte van verdere vorderingen" Vervolgens sta je dus 10 minuten stil en vertrekt de trein ineens zonder aankondiging
![]()
![]()
![]()
En nu moet ik nog een hele presentatie oefenen voor morgen en echt NUL zin erin![]()
![]()
Welke sector?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:49 schreef CantFazeMe het volgende:
- 'Dat kan niet.'
Wtf.
![]()
toelichting:quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat is wel weer een ander type belasting en eenmalig bovendien. Ik weet niet of dat kan bijdragen aan een hardloopblessure. Shin splints heb je volgens mij niet van de een op de andere dag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Jij ging natuurlijk eerst lopen en dán met een zware pummel achterop de fietsquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:11 schreef Shravani het volgende:
[..]
Net ook uur op de fiets gezeten met zoonlief (38 kilo) achteropMaar wel gelopen vanmorgen
.
Ik heb echt last van mijn rug sinds dat fietsen. Ik fiets al niet zoveel, laat staan met zoveel extra ballast.
Ik fiets ook een stuk lekkerder zonder dat baksteentje achterop (gaat wat vlotter ook )quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij ging natuurlijk eerst lopen en dán met een zware pummel achterop de fiets.
Ik heb echt last van mijn rug sinds dat fietsen. Ik fiets al niet zoveel, laat staan met zoveel extra ballast.
Zou nu denk ik ook niet meer gaan lopen hoor, warm bah...
@ Maraca, hoop dat het alleen een gevalletje overbelasting is, wat met een beetje rust weg gaat.
Wel waardeloos..![]()
Niet bij shin splintsquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ken het. Voorzichtig masseren helpt..
Maar idd, Maraca had idd al gezegd dat ze aan iets anders dacht (zweepslag, al komt dat vooral in het bovenbeen en de kuit voor en wel apart dat je het in beide benen had). Misschien moet je er toch even mee naar de dokter voor de zekerheid?.
ben al terugquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:07 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
Ecosia
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet bij shin splints.
Maar idd, Maraca had idd al gezegd dat ze aan iets anders dacht (zweepslag, al komt dat vooral in het bovenbeen en de kuit voor en wel apart dat je het in beide benen had). Misschien moet je er toch even mee naar de dokter voor de zekerheid?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja, maar de rechterbeen is prima. Linker is het probleemkindbeen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet bij shin splints.
Je lijkt mij welquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar de rechterbeen is prima. Linker is het probleemkindbeen.. Ook alleen linkerbeen gezeur.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Oh, ik dacht juist dat je rechterbeen het probleembeen wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar de rechterbeen is prima. Linker is het probleemkindbeen..
Hier ook, komt omdat ik alles met rechts doe; volgens de Fysio is mijn rechterbeen dominant. Bijvoorbeeld op het station sta ik altijd op me rechter poot.![]()
Rechterbeengezeur hierquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel. Ook alleen linkerbeen gezeur.
![]()
.
Ik ben een beetje mislukt op rechts: was doof op rechts, kan niet schrijven met rechts, niet voetballen met rechts.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef xzaz het volgende:
Hier ook, komt omdat ik alles met rechts doe; volgens de Fysio is mijn rechterbeen dominant. Bijvoorbeeld op het station sta ik altijd op me rechter poot.?
Gelukkig kan 1 handeling door het middenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rechterbeengezeur hier![]()
.
Ik ben een beetje mislukt op rechts: was doof op rechts, kan niet schrijven met rechts, niet voetballen met rechts.
![]()
![]()
toen ik het zat te typen bedacht ik me ook dat ik wellicht eens had geroepen dat het mijn rechterbeen wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht juist dat je rechterbeen het probleembeen was.
maar het is dus linker
Kun je voorstellen hoe de rijlessen vroeger waren? Links! Andere links!
Is er misschien iemand met een vergelijkbaar probleem?
Ik krijg tijdens het hardlopen enorme buikkrampen. Ook 2 uur na het eten.
Heeft iemand een oplossing hiervoor?![]()
Langer wachtenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:52 schreef Martinous het volgende:
Is er misschien iemand met een vergelijkbaar probleem?
Ik krijg tijdens het hardlopen enorme buikkrampen. Ook 2 uur na het eten.
Heeft iemand een oplossing hiervoor?Of minder eten.. of anders eten? Wat heb je gegeten?
Ik steun juist heel erg op mijn linkerbeen, maar ben rechtsVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
toen ik het zat te typen bedacht ik me ook dat ik wellicht eens had geroepen dat het mijn rechterbeen wasmaar het is dus linker
Kun je voorstellen hoe de rijlessen vroeger waren? Links! Andere links!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef Maraca het volgende:
Rechterbeen en dan hangt het van het tijdstip af waar ik het voel.
Dat moest dus linker zijnquote:*blond* Note to self: niet meerdere dingen tegelijkertijd doen
Hee dat herken ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rechterbeengezeur hier![]()
.
Ik kan ook niet pianospelen met rechts, niet viool bespelen met rechts, niet jongleren met rechts....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg echt een beeld van jouwquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat moest dus linker zijn*blond* Note to self: niet meerdere dingen tegelijkertijd doen
, kijken als het klopt aankomende Zaterdag
![]()
![]()
Haha, dat voorspelt niet veel goedsquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik krijg echt een beeld van jouw, kijken als het klopt aankomende Zaterdag
.
Uh ohquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik krijg echt een beeld van jouw, kijken als het klopt aankomende Zaterdag
Maar goed dat ze niet loopt, ze zou zomaar de andere kant op kunnen rennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik druip![]()
Voor de mensen die nog van plan zijn te gaan lopen: houd er rekening mee dat het écht heel warm is. Ik heb puur op wilskracht doorgelopen, want het ging voor geen meter en heb minstens 6 keer overwogen om naar huis te wandelen.
Wel 6 km aangetikt voor het eerst
http://www.endomondo.com/workouts/68867705♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Lol, zit de reglementen van mijn sportschool door te lezen (kreeg een wazig mailtje over wet op incassokosten en minimaal 40 euro huh wat?) En toen viel mijn oog op dit:Lijkt wel alsof dit is geschreven door iemand met zo'n dergelijke geloofsovertuiging.quote:"In principe wordt er geen kleding gedragen in de sauna. Mocht u uit geloofsovertuiging niet naakt willen zijn, dan is zwemkledij verplicht"Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:06 schreef Viking84 het volgende:
Maar goed dat ze niet loopt, ze zou zomaar de andere kant op kunnen rennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou bij andere wedstrijden zo kunnen gebeuren
Ik ben zo fier op uquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:08 schreef Yuki het volgende:
Ik druip![]()
Voor de mensen die nog van plan zijn te gaan lopen: houd er rekening mee dat het écht heel warm is. Ik heb puur op wilskracht doorgelopen, want het ging voor geen meter en heb minstens 6 keer overwogen om naar huis te wandelen.
http://www.endomondo.com/workouts/68867705*knuffel*
Goed gedaan! En je weet: een slechte generale...quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:08 schreef Yuki het volgende:
Ik druip![]()
http://www.endomondo.com/workouts/68867705Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Netjesquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:08 schreef Yuki het volgende:
Ik druip![]()
http://www.endomondo.com/workouts/68867705![]()
![]()
Dank jequote:![]()
Ik heb mezelf echt wel 20 keer vervloekt tijdens het lopenben nu ook wel trots dat ik doorgezet heb, maar het was echt de ergste training ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik heb mezelf echt wel 20 keer vervloekt tijdens het lopenben nu ook wel trots dat ik doorgezet heb, maar het was echt de ergste training ooit
Tuurlijk kan dat. Desnoods ga je wat langzamer lopen. Did the trick for me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: